گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا
گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا
گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا
گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا

گلیچ جدید Call of Duty: Warzone باعث پخش شدن شدید نور آفتاب می‌شود!

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۹:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
call of duty warzone

یک گلیچ جدید در بازی Call of Duty: Warzone یافت شده که باعث می‌شود که نور خورشید هر بازی‌بازی را که به اندازه‌ی کافی بدشانس باشد و مستقیماً به آن نگاه کند، کور کرده و نور خود را در تمام صفحه گسترش دهد.

Call of Duty: Warzone از نظر گرافیکی و قابلیت‌های بصری خود، دارای اشکالات و خطاهای مختلفی بوده است. از ابتدای عرضه‌ی این عنوان بازی‌بازان متعددی با انواع و اقسام کرش‌ها و خطاهای مختلف مواجه شده‌اند که در برخی موارد حتی باعث زده شدن بازی‌باز از این عنوان و افزایش نارضایتی کلی طرفداران این فرنچایز شده است. حال یک مشکل گرافیکی جدید در این بازی ظاهر شده است که در حالی که برخی از طرفداران آخرین اشکال گرافیکی این عنوان را در نوع خود زیبا می‌دانند، اما برخی دیگر از این عنوان ناامید شده‌اند زیرا که مانع لذت بردن از بازی پرطرفدار Call of Duty: Warzone می ‌شود و اغلب می‌تواند کل مسابقات را خراب کند.

اشکالات گرافیکی یکی از رایج‌ترین مشکلات سری Call of Duty و به ویژه بازی Call of Duty: Warzone می‌باشند. حل بسیاری از این خطاهای گرافیکی دشوار است زیرا ابتدا باید تعیین شود که این خطا یک مسئله از سمت سرور می‌باشد یا از طرف سیستم مشتری رخ داده است. تعیین این مسئله اصلا آسان نیست و در اکثر موارد کاری دشوار است. با این همه، این خطای گرافیکی تازه باعث نارضایتی بالای طرفدران شده است و باید هر چه سریعتر رفع گردد.

در کلیپی که توسط کاربر janikFIGHT در رددیت (Reddit) ارسال شده است، این خطای گرافیکی به صورت کاملا واضح نشان داده شده است. در ابتدای آغاز بازی به نظر می‌رسد که هیچ اشکالی رخ نداده و موردی وجود ندارد اما هنگامی که بازی‌باز پناهگاه خود را ترک می‌کند و به سمت بیرون می‌رود، به نظر می‌رسد که خورشید به یک درخشش قرمز بسیار بزرگ تبدیل می‌شود و این نور آزار دهنده کل صفحه‌ی نمایش را در بر می‌گیرد.

با نگاهی به اطراف، بازی‌باز متوجه می‌شود که قادر به جلوگیری از این تابش خیره کننده نیست تا اینکه ناگهان آسمان با انبوهی از رنگ‌های متفاوت روشن می‌شود. طرفداران Call of Duty: Warzone فکر می‌کنند که به دلیل رنگ و درخشش خاص خود، این روشنایی می‌تواند نتیجه‌ی یک انفجار باشد. با این حال، تا به الان هیچ باز‌ی‌بازی قادر به رفع آن نبوده است. بر طبق گزارشات مختلف منتشر شده، این خطای گرافیکی در بازی به اندازه‌ای تداخل ایجاد می‌کند که عملا بازی‌باز نمی‌تواند این عنوان را ادامه دهد و باید از آن خارج شود.

دانلود ویدیو 

بسیاری از بازی‌بازان علاقمند به این سری، معتقدند که این اشکال از بازی نیست. خطاهای متعدد و مشابه دیگری نیز در گذشته در بازی Call of Duty: Warzone ظاهر شده است و در ادامه معلوم شده بود که این مشکلات مربوط به سیستم شخصی بازی‌باز و کارت گرافیک سیستم وی بوده است. اگر چنین باشد، بهترین کار در حال حاضر این خواهد بود که هر شخصی جدیدترین به روزرسانی درایورهای سیستم خود را نصب کند و به این امیدوار باشد که چنین مشکلی برای سیستم وی رخ ندهد.

طرفداران دیگر مخالف این عقیده‌ی مطرح شده هستند و معتقدند که در اصل خود بازی مقصر است. در حالی که بیشتر بازی‌بازان معتقدند که این اثر از خورشید ناشی می‌شود، در حال حاضر هیچ راه حل و یا سرنخ مناسبی ارائه نشده است. با این همه، بهترین کار در حال حاضر برای تمامی بازی‌بازان این است که صبر نمایند تا اکتیویژن (Activision) نسبت به این ایرادات واکنشی مناسب نشان دهد و اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه شدید حتما آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا این خطا بیشتر از قبل دیده شده و برای رفع آن فکری برداشته شود.

چه این یک مسئله از طرف سیستم بازی‌بازان و یا از سمت سرور این عنوان باشد، این مشکل هنوز هم برای بسیاری از بازی‌بازان رخ می‌دهد و رقابت‌ها را خراب می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد، بازی Call of Duty: Warzone قرار است تا به طور مداوم باگ‌هایی داشته باشد و به این زودی‌ها شاهد توقف این موضوع نخواهیم بود. تا زمان انتشار یک پچ رسمی برای رفع این ایراد، راه حل به روزرسانی درایورها تنها چیزی است که طرفداران می‌توانند به آن دلخوش باشند و امیدوار بمانند که مشکلی رخ نخواهد داد.

Call of Duty: Warzone در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید تا نقد و بررسی این بازی را به قلم محمد آریا مقدم از اینجا مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا
گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا
گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا
گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا
گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا
گلیچ جدید Call of Duty: Warzone! - گیمفا