مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا
مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا
مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا
مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا

برخی از بازی‌بازان پلی‌استیشن ۴ برای ارتقای Crash Bandicoot 4 به نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ با مشکل مواجه هستند

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا

در حالی که کاربران پلتفرم پلی‌استیشن اخیرا بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی نسل بعدی عنوان Crash Bandicoot 4 شروع به روزرسانی این عنوان برای نسخه‌ی نسل نهمی آن کرده‌اند، گزارش شده است که برخی از کاربران دیگر در این زمینه با مشکلاتی روبرو شده‌اند.

از بین لیست تمام عناوین شاهکار قدیمی که شایسته‌ی یک بازسازی و بازگشت دوباره هستند، بسیاری از بازی‌بازان معتقدند که فرنچایز Crash Bandicoot در بالای این لیست قرار می‌گیرد. این بازی از معدود بازی‌هایی است که هر گیمری، چه حرفه‌ای و یا چه معمولی، نمی‌تواند تجربه‌ی خوش آن را فراموش کند و بدون شک همین یعنی اینکه این سری لایق یک بازگشت شکوهمندانه است. اکنون و با انتشار عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time، آینده‌ی سری Crash Bandicoot درخشان‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. با این حال، به نظر می‌رسد که برای برخی از کاربران در روند ارتقا این بازی به نسخه‌ی نسل نهمی و پلی‌استیشن ۵ آن مشکلاتی پیش آمده است.

با عرضه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی این بازی و به روزرسانی آن شاهد این هستیم که هر روزه تعداد بیشتری از بازی‌بازان شروع به انتقال از نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ به پلی‌استیشن ۵ می‌کنند. همانطور که می‌دانید این بازی از طریق قابلیت backward compatibility بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ قابل اجرا هست و همچنین بسیاری از کاربران پلتفرم پلی‌استیشن بر طبق گزارشات منتشر شده توانسته‌اند تا به راحتی و بدون هیچ خطایی به روزسانی نسل بعدی را بر روی پلی‌استیشن ۵ خود اعمال کنند. با این همه، برخی از بازی‌بازان، که از قضا تعدادشان کم هم نیست، برای ارتقای عنوان Crash Bandicoot 4 به نسل نهم با خظا روبرو شده‌اند و نتوانسته‌اند تا این روند را با موفقیت به پایان برسانند.

صفحه‌ی رسمی توییتر (Twitter) شرکت ناشر این عنوان، اکتیوژن (Activision)، نوشت که به طور فعال در حال بررسی گزارش‌هایی است که خبر از وجود مشکلاتی در روند ارتقای Crash Bandicoot 4 از نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ به پلی‌استیشن ۵ می‌دهند. تعدادی گزارش مبنی بر ایجاد مشکل در خود بازی بعد از دریافت به روزرسان نیز فرستاده شده که احتمالا نشان می‌دهد مشکل جدی‌تر شده است و باید هر چه سریع‌تر راهی برای آن پیدا نمود.

اگر چه که این مشکل همگانی نیست و برای تمام کاربران رخ نداده است، اما بدون شک برای کسانی که قصد داشتند تا این عنوان را بر روی کنسول نسل نهمی خود تجربه نمایند، عذاب آور است.

ما به طور فعال و همه جانبه در حال بررسی مسئله‌ای هستیم که برای برخی از بازی‌بازان در به روزرسانی عنوان Crash 4 از نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ به پلی‌استیشن ۵ مشاهده شده است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

– تیم پشتیبانی اکتیوژن

در هر صورت، از این مطمئن هستیم که اکتیویژن می‌تواند مواردی را که بازی‌بازان متعددی هنگام تلاش برای ارتقا‌ی Crash Bandicoot 4 به پلی‌استیشن ۵ با آن‌ها مواجه شده‌اند، اصلاح کند، اما نمی‌توان این نکته را نیز در نظر نگرفت که به احتمال زیاد بازی‌بازان زیادی به دلیل تعدد این دست مشکلات از اکتیوژن ناراضی شده باشند. به هر حال امیدواریم که این موارد نیز هر چه زودتر رفع شده تا همه‌ی بازی‌بازان بتوانند از یک تجربه‌ی نسل نهمی نهایت لذت را ببرند.

تا حدودی عجیب است که هیچ گزارش قابل توجهی از کاربران پلی‌استیشن در مورد این دست مشکلات برای ارتقای بازی‌های مختلف گزارش نشده است. این بسیار عجیب است که بعد از گذشت حدود چند ماه از عرضه‌ی رسمی پلی‌استیشن هنوز شاهد این قبیل مشکلات باشیم. البته شایان ذکر است که تمام بازی‌های پلی‌استیشن به روزرسانی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ را دریافت نکرده است، عناوینی مانند Bloodborne و Death Stranding در کنار سایر بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن که در اواخر نسل هشتم منتشر شدند، هنوز به روزرسان نسخه‌ی نسل نهمی خود را دریافت نکرده‌اند.

در نهایت با موفقیت دوباره‌ی فرنچایز بازسازی شده‌ی Crash Bandicoot، جالب است که ببینیم آینده‌ی این فرنچایز چگونه پیش خواهد رفت و آیا موفق می‌شود تا مثل همیشه انتظارات بازی‌بازان را برآورده کند یا خیر. با توجه به موفقیت Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، که منجر به آغاز یک نسل جدید برای این فرنچایز پس از گذشت دهه‌ها از زمان انتشار Crash Bandicoot 3 شد، به نظر می‌رسد که این مجموعه‌ی پرطرفدار دوباره رو به رشد قرار گرفته است. با این همه به احتمال بسیار زیاد شاهد عناوینی جدید و تازه از این سری در آینده‌ای نه چندان دور باشیم و امیدواریم که رشد این مجموعه‌ی هیجان‌انگیز و نوستالژی هیچ وقت متوقف نگردد.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time هم اکنون بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. همچنین قرار است تا نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان در تاریخ ۲۶ مارس (جمعه، ۶ فروردین ۱۴۰۰) منتشر شود. در صورت تمایل نیز می‌توانید تا نقد و بررسی این اثر را به قلم مصطفی زاهدی از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این باره چیست؟ با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا
مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا
مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا
مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا
مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مشکلات ارتقای Crash Bandicoot 4 - گیمفا