تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد
تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد
تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد
تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد

محمد سعیدی
۱۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد

استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) که این روزها اطلاعات زیادی را پیرامون بازی Outriders منتشر می‌کند، امروز هم دست به کار شد و تریلر جالبی از آن را عرضه کرد که می‌تواند برای بسیاری از بازی‌بازان جالب توجه باشد.

دو استودیوی اسکوئر انیکس و پیپل کن فلای (People Can Fly) که به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی Outriders را به عهده دارند، امروز تریلر دیگری از آن را در دسترس قرار دادند. در این تریلر انیمیشنی می‌توانید اطلاعات زیادی از شخصیت‌ها و رویدادهای مربوط به بازی را مشاهده کنید و به طور کلی تصمیم‌گیری بهتری در خصوص خرید آن داشته باشید.

Outriders از سری عناوین جذاب در ژانرهای تیراندازی و نقش‌آفرینی به صورت چندنفره است که در گذشته معرفی شد و با عرضه‌ی چند تصویر و تریلر، عده‌ی فراوانی را به خود جذب کرد. حالت‌های متنوعی در منوی این اثر به چشم می‌خورد که تجربه‌ی هر یک می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این بازی نیز باید به شخصیت‌ها، سلاح‌ها و مهارت‌های گوناگون اشاره داشت تا بازی‌بازان را سرگرم کند. به گفته‌ی سازندگان، تنوع در سلاح‌های نسخه‌ی اصلی این اثر بسیار زیاد است و این می‌تواند از نقاط قوت بازی به حساب بیاید. ضمنا امکان شخصی‌سازی نیز برای بازی‌بازان فراهم است. بازی Outriders داستانی طولانی هم در خود دارد و برای به پایان بردن مراحل آن به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. پس در صورتی که از علاقه‌مندان به این سبک‌ها هستید، Outriders را به هیچ وجه از دست ندهید.

همان‌طور که در جریان هستید، دموی این بازی چندی پیش منتشر شد که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا به بخش‌هایی از نسخه‌ی اصلی دسترسی داشته باشند. جالب است بدانید که تا به حال بیش از ۲ میلیون نفر نسبت به دانلود و تجربه‌ی این دمو اقدام کرده‌اند. در همین راستا، پیش‌بینی می‌شود که نسخه‌ی اصلی هم استقبال خوب افراد را در بر داشته باشد. از این صحبت‌ها که بگذریم، امروز تریلری از بازی Outriders در دسترس قرار گرفته است که در پایان می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید. این اثر قرار است در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (۱ آوریل ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر شود.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد
تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد
تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد
تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد
تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Endgame گفت:

    یک کلون ضعیف از سلطان گیرز

  • T800 گفت:

    شایعه شده این بازیه میخواد بیاد رو گیمپس
    خبرش هم به زودی کار میشه

  • The Cat Lady گفت:

    دموش رو تا الان ۲۰ ساعت بازی کردم. خیلی فانه.

  • MahyarMsm گفت:

    چه جالب بود باید داستانش هم باحال باشه :yes:

  • سلام و احترام خدمت نویسنده محترم گیمفا جناب آقای محمد سعیدی. امیدوارم پایدار و پیروز باشید. بنده نسخه به اصطلاح Demo این عنوان رو برای پلتفرم PS5 دریافت و البته چیزی حدود کمتر از ۵ ساعت این عنوان را بازی نموده ام بنابراین لازم دیدم تا نکاتی که توجه اینجانب را به خود جلب نموده یادآوری نمایم در انتها خاطر نشان می سازم مدت زمانی که برای این بازی وقت گذاشته ام شایسته اظهار نظر دقیق و نقد موشکافی نمی باشد. هنوز برای بنده جای سوال هست که با وجود عنوان Marvel’s Avengers چگونه تیم توسعه دهنده توانست ناشر را مجبور به ساخت یک عنوان سرویس محور از این دست نماید. علی ایحال نکات زیر به صورت کلی تقدیم حضور می گردد : ۱. نرخ به روز رسانی متغیر یا دقیق تر بگویم افت فریم های گاه و بیگاه در میان پرده های عنوان فوق مشهود می باشد. ۲. Gunplay بازی نوید مبارزات سریع را میدهد. ۳. بازی بر روی نرخ به روز رسانی ۶۰ تقریبا پایدار عمل می کند. ۴. عدم نمایش بازی با کیفیت وضوح تصویر ۴K و عدم استفاده بهینه از موتور گرافیکی بازی بر روی مواردی همچون سایه زنی و نورپردازی و سایر موار. ۵. عدم شخصی سازی عمیق شخصیت بازی. ۶. شباهت بی بدیل سیستم Cover بازی با عنوان The Division که به خوبی پیاده سازی شده است. ۷. عدم ارایه تنظیمات بصری بیشتر جهت لذت بردن از قبلیت های بصری عنوان. ۸. در همان ابتدای بازی با توجه به UI یا همان User Interface بازی بیشتر به شباهت این عنوان با عنوان موفق Destiny پی می برین مخصوصا در Menu بازی. ۹. الهام گیری بازی از عناوین هالیوودی علی الخصوص عنوان موفق Alien اثر جاودانه ریدلی اسکات. ۱۰. عرم پرداخت کافی شخصیت های جانبی گویا سازنده اا وقتی برای انجام دقیق این کار نداشته اند. ۱۱. عدم به خرج دادت سلیقه در طراحی لباس ها و سلاح ها. در نهایت باید خاطر نشان سازم مدت زمانی که بنده برای این عنوان گذاشته ام شایسته نقد اثر نمی باشد حال آن که بنده نسخه Demo این عنوان را تجربه کرده ام که مطمئنا کار نهایی به مراتب بهتر از اثر فوق خواهد بود. هنوز بنده منتظر نقد عنوان Persona 5 Strikers می باشم که گمان می کنم اگر نقدی هم در کار باشد از شور و هیجان این عنوان با توجه به گذشت دو هفته از نشر اثر کمتر خواهد شد و امیدوارم نویسنده محترم سریع تر نقد این اثر را در مقاله ای مفصل تقدیم دوستداران نماید.

تریلر جدیدی از بازی Outriders منتشر شد