بازی Amber Isle معرفی شد
بازی Amber Isle معرفی شد
بازی Amber Isle معرفی شد
بازی Amber Isle معرفی شد

بازی Amber Isle معرفی شد

محمد سعیدی
۰۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بازی Amber Isle معرفی شد

تیم سازنده‌ی بازی Amber Isle امروز در خبر بسیار خوبی به معرفی این عنوان پرداخت. ضمنا به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئویی از این بازی در دسترس قرار گرفته است که نباید آن را از دست داد.

بدون شک اکثر بازی‌بازان با بازی Animal Crossing: New Horizon آشنایی دارند. این عنوان سال گذشته به صورت انحصاری بر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت و خیلی سریع توانست عده‌ی زیادی را به خود جذب کند. این بازی به فروش بسیار خوبی نیز دست پیدا کرد و سیر صعودی آن همچنان ادامه دارد. موفقیت این عنوان باعث شد تا بسیاری از استودیوهای سازنده بخواهند از آن الهام بگیرند. حال یکی از بازی‌های مشابه Amber Isle نام دارد که قرار است در آینده‌ای نزدیک به دست بازی‌بازان برسد. این عنوان از لحاظ گیم‌پلی و ماموریت‌ها شباهت فراوانی به بازی ذکر شده دارد و در نهایت باید دید که آیا به موفقیت خواهد رسید یا خیر.

Amber Isle از سری عناوین شبیه‌سازی زندگی است که در آن باید هدایت شخصیتی دوست‌داشتنی را به دست گرفته و وارد جزیره‌ای عجیب و غریب بشوید. البته امکان شخصی‌سازی نیز برای شما فراهم است و می‌توانید تغییراتی را در کاراکتر خود اعمال نمایید. سپس باید در این جزیره زندگی کرده و به کار و تفریح مشغول شوید. ماموریت‌های گوناگونی در این جزیره وجود دارد که باید یکی پس از دیگری آن‌ها را طی کنید. در این بین کاراکترهایی مانند دایناسورها با شما دوست می‌شوند و سعی دارند تا در انجام امور مختلف به شما یاری برسانند. امکان خرید آیتم‌های مختلف برای فعالیت‌هایی همچون کشاورزی و یا مبارزه با دشمنان در بخش فروشگاه این عنوان وجود دارد. همچنین هر زمان که وسیله‌ای را نیاز نداشتید، می‌توانید نسبت به فروش آن اقدام کنید.

به گفته‌ی تیم سازنده، شاید محتویات بازی Amber Isle در وهله‌ی اول چندان زیاد نباشد که به هیچ وجه جای نگرانی وجود ندارد. این تیم قصد دارد تا خیلی سریع پشتیبانی خود را از این اثر آغاز کرده و به عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های گوناگون بپردازد. در نهایت باید منتظر بود و دید که چه اتفاقاتی برای این بازی رخ خواهد داد. قابل ذکر است که شرکت امبرتیل گیمز (Ambertail Games) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و نشر آن را به عهده دارد.

بازی Amber Isle در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ در دست توسعه قرار دارد و بدیهی است که تاریخ دقیق عرضه‌ی آن هنوز مشخص نباشد. در مورد انتشار این عنوان برای سایر کنسول‌ها هم اطلاعی در دست نیست اما به محض دریافت اخبار بیشتر، آن‌ها را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز ویدئویی از این اثر در دسترس قرار گرفته است که در پایان می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Amber Isle معرفی شد
بازی Amber Isle معرفی شد
بازی Amber Isle معرفی شد
بازی Amber Isle معرفی شد
بازی Amber Isle معرفی شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازی Amber Isle معرفی شد