سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد
سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد
سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد
سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد

سازندگان Ghost of Tsushima هدایای ارزشمندی از مردم ژاپن دریافت کردند

حسن اکرامی
۲۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد

به تازگی اهالی جزیره‌ی سوشیمای کشور ژاپن به پاس تشکر از سازندگان بازی فوق‌العاده‌ی Ghost of Tsushima، به دو نفر از اعضای ارشد تیم توسعه هدایای بسیار ارزشمند و معتبری را اهدا نمودند.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهند که مردم جزیره‌ی سوشیما در اقدامی جالب به پاس قدردانی از تلاش نیت فاکس (Nate Fox)، کارگردان بازی Ghost of Tsushima و جیسون کانل (Jason Connell)، کارگردان هنری این اثر در به تصویر کشیدن وقایع حمله‌ی مغول‌ها به کشور ژاپن، به آن‌ها مقام سفیران گردشگری دائمی جزیره‌ی سوشیما را اهدا نمودند.

مقامات و مردم شهر سوشیما قصد دارند برای تجلیل از توسعه‌دهندگان بازی Ghost of Tsushima، یک رویداد مخصوص برگزار کنند و در آن به اهدای تقدیرنامه و جوایز مردمی به عوامل ساخت این اثر بپردازند. البته به علت محدودیت‌های کرونایی، سفر به کشور ژاپن با موانعی همراه بوده و این مراسم قرار است به صورت دیجیتالی برگزار گردد.

همچنین مقامات و مردم جزیره‌ی سوشیما به این مناسبت اعلام کردند که با بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی (Sony Interactive Entertainment) همکاری خواهند کرد تا یک کمپین توریستی بر اساس بازی Ghost of Tsushima را در این جزیره دایر نمایند. در این کمپین جالب، طرفداران بازی Ghost of Tsushima قادر خواهند بود به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این جزیره و پیدا کردن مناطق و نشانه‌های درون بازی به صورت واقعی بپردازند.

در ادامه آقای هیروکی هیتاکاتسو (Hiroki Hitakatsu)، شهردار جزیره‌ی سوشیما به بیان توضیحاتی در مورد علت تقدیر از عوامل سازنده‌ی بازی Ghost of Tsushima پرداخت:

[فاکس و کانل] نام و تاریخ جزیره‌ی سوشیما را به طرز شگفت‌انگیزی در کل جهان پخش کردند. حتی هم‌اکنون بسیاری از مردم ژاپن از تاریخ دوره‌ی Gen-ko اطلاعی ندارند. تا پیش از عرضه‌ی Ghost of Tsushima وقتی صحبت از دوره‌ی تاریخی Gen-ko می‌شد، کسی نام جزیره‌ی سوشیما را نمی‌شناخت؛ بنابراین من باید از سازندگان این اثر برای ساخت یک اثر تاریخی دقیق با چنان کیفیت خارق‌العاده و روایت داستان بی‌نظیر و عمیق قدردانی نمایم.

مردم ژاپن معمولا به افرادی که در زنده نگه داشتن فرهنگ و تاریخ این کشور تلاش می‌کنند، احترام زیادی می‌گذارند و از آن‌ها قدردانی می‌کنند. این افراد معمولا خود ملیت شرقی دارند و این نخستین بار است که مردم جزیره‌ی سوشیما از افراد غیر ژاپنی که در اشاعه‌ی فرهنگ و تاریخشان نقش داشته‌اند، تقدیر می‌کنند.

ما امروز آقای جیسون و آقای نیت را به عنوان سفیران گردشگری دائمی جزیره‌ی سوشیما می‌شناسیم که برایمان بسیار ارزشمند خواهد بود. این انتصاب برای دعوت کردن آن‌ها به اقدام اضافی نخواهد بود و تنها یک هدیه‌ از سوی مردم سوشیما برای قدردانی صمیمانه‌ از آن‌ها به شمار می‌آید. من از این افراد، اعضای استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) و بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی بسیار متشکر هستم؛ چرا که پس از انتشار بازی Ghost of Tsushima، من از مردم نقاط مختلف جهان شنیده‌ام که بسیار مشتاق هستند در مورد جزیره‌ی سوشیما بیشتر بدانند، مکان‌های مختلف آن را مشاهده نمایند و به آن‌ جا سفر کنند.

هنگامی که محدودیت‌های سفر برداشته شوند، من از فاکس، کانل و تمامی تیم ساکر پانچ دعوت خواهم کرد که به جزیره‌ی سوشیما بیایند و مطمئن هستم که از این طریق، بیشتر از قبل عاشق این جزیره خواهند شد. من واقعاً دوست دارم همه‌ی اعضای استودیوی ساکر پانچ، بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی و تمامی عوامل دخیل در ساخت بازی Ghost of Tsushima را به این جزیره دعوت نمایم.

عنوان Ghost of Tsushima هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد
سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد
سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد
سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد
سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Drama گفت:

    چه خوبه اینقدر محبت دارن و هوای همدیگه رو دارن درود بر ژاپن

  • من هم به نوبه‌ی خود از سونی متشکرم که یک بازی سامورایی فوق‌العاده شاهکار رو به همراه بهترین گرافیک هنری ممکن و سیستم مبارزات عالی خلق کرد که خوشبختانه اینجور محبوبیت کسب کرده .. این محبوبیت نشونه عشق به بازی سازی و استعداد بالاست که با پول هرگز به دست نمیاد .. همچنین از سونی تشکر میکنیم بابت خلق پرافتخارترین بازی تاریخ، دگرگون کردن مهم ترین آیپی و در آوردن جایزه‌ی گوتی از دست بهترین بازی زندگی من یعنی رد دد ۲، استفاده از نام اسپایدرمن برای ساخت یک بازی درخور و در واقع نجاتش از دست سازندگان بی کیفیت و ساخت یک کنسول فوق العاده و کنترلر انقلابی دوآل‌سنس :giggle: :heart: :star:

  • یا علی مدد بگو خدا هوامونو داره قهرمان ایرانی ……….

    خدا هوامونو داره به جهنم که هیچ کس هیچ جای دنیا کسی هوامونو نداره

  • Herobrain گفت:

    با احترام به لست اف اس و گاد اف وار

    من بهترین بازی بین انحصاری های سونی رو در نسل هشتم گوست اف سوشیما میدونم. چقدر این بازی عالیه و شاهکار اخه

    فقط یکم توی هوش مصنوعی و پویا بودن محیط بیشتر مانور میدادن دیگه همه چی تموم میشد!

    واقعا عالی . گرافیک هنری عالی . ضربات عالی . همه چیز محشر

    منتظر نسخه دومش هستم

    ( کامنت نظر شخصی بود 🙂 )

  • بازیه خوب بایدم اینطوری محبوب باشه.

  • . گفت:

    چقدر مردم دوست داشتنی هستن پ.ن: واقعا دم سونی گرم که اینطور بازیهای فوق‌العاده ای می‌سازه و سونی به همراه چند استودیو دیگر هستند که بازی های داستانی رو زنده نگه داشتند :yes:

  • NEON گفت:

    به این میگن شاهکار درست حسابی

  • XBG گفت:

    در خوب بودن و با کیفیت بودن بازی شکی نیست ولی هنوز اعتقاد دارم که این بازی اووریتد هستش

  • Amirnahdi گفت:

    ببخشید یک سوال بازی گوست آف تو شیما چند ساعت بازی هست آیا بازی برای عید خوبه یا زود تمام میشه

  • الکی که نیست…هم ‌زیباترین بازی نسل هست…هم محبوب ترین بازی نسل

  • Neil_druckman گفت:

    اسپم:
    یه بحثی توی پست نینتندو اتفاق افتاد.طبق معمول یسری بچه اومدن با توهین و فشار و … حرفای بی ربط زدن اونا رو بگذریم. بعد جالب ترین بخش این بود که نصف کامنتا این بود:
    “یعنی تو میگی زلدا AAA نیست؟ پس دیمن سولز هم باید ۴۰ دلار باشه دلستم بازیه بدیه تخفیف خورده”
    اخه تویی که کلن از بازی های نینتندو یه زلدا شنیدی بیجا میکنی میایی نظر میدی زلدا حسابش از تمامی بازی های نینتندو جداس و یه بازی AAA واقعیه و کسیم که بازیش کرده میدونه چی میگم
    بعد در خطاب به کاربر mikasa
    شما میایی میگی نینتندو بهترین بازی های تاریخ رو داره میسازه بعد مدرکت چیه؟(کار ندارم گه شنعت گیم به نینتندو مدیونه چون همین مایکروسافت هم یه زمانی هیلو رو ساخته) دقت کن کار ندارم متای بازی هاش بالاست درسته ولی اینو هر کسی میدونه که معیار نقد و بررسیه بازیاشم با بقیه متفاوته.بازیهای دیگه فقط کافیه یه باگ توشون باشه یا یکم گرافیکشون پایین باشه نسخه بازی پیچیدست ولی این برای بازی های نینتندو صدق نمیکنه بعد گفتی تقاضا زیاده خب باشه تقاضا واسه اسکین های فورتنایتم زیاده. به خاطر همینم میگم اون افراد حقشونه.
    من الان در حال بازی کردن ماریو اودیسی هستم بازیش جذابه گیم پلی جذابیم داره کار های خیلی باحالیم میشه تو بازی کرد حتی میشه با کلاه ماریو موشک رو کنترل کنی ولی بازی کلی مشکلات داره.طراحی هنری بازی شدیدن ضعیفه شدیدن. بازی مشکلات گرافیکی داره کار ندارم نینتندو کنسولش ضعیفه ولی سوپر ماریو اودیسی بازی کلن بک گراندش مشکل داره. و حالا قیمت چقدره؟۶۰ دلار
    بازی ساختش چقدر خرج داشته؟ خیلی خیلی کم
    تقاضا هم براش چقدره؟خیلی زیاد
    و این شدیدن جالبه حالا منتظ اتک زدن یسری بچه سال هستم که بیان سونی رو ترول کنن

    • میشه بدونم ساختش چقدر خرج داشته؟
      مدرک بهترین بازی های صنعت گیم هم متاشون هست که یه واحد سنجش بازیاس که تو بازیایی که متاشون بالاست نود درصد اوقات جواب میده

      • Neil_druckman گفت:

        مدرک بهترین بازی بودن متاشون هست؟
        جالبه پس بازی های یوبیسافت جاشون تو سطل زبالس 😉
        ولی در واقع نیست متا به هیچ وجه معیار سنجش نیست فقط شما میتونی بازی تایین کنی یعنی مثلن از ۸۰ تا ۹۰ میشه بازی خوب تا عالی
        هزینه ساختش رو جایی اعلام نکرده ولی مشخصه بالا نیست چرا؟چون نه انیمیشنی بکار رفته نه گرافیکی محتواش هم زیاده ولی محتوایه ساده ایه پیچیدگی نداره هزینه تبلیغاتم که نداره
        بعد گفتی ۹۰ درصد جواب میده حتما اون ده درصد مختص به بازی های یوبیسافته 🙂

        • طبق معمول یه ادم بی منطق که هرچی میشه یوبی سافت رو میاره وسط.

          • Neil_druckman گفت:

            وای اینو واااای توروخدا اینو بابا چه گناهی کردیم چههه گنااهیی کردیم که فضای مجازی اینجوری شده :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:
            یعنی واقعا نفهمیدی چرا یوبیسافتو مثال زدم؟؟؟؟؟نه واقعا نفهمیدی؟؟؟؟
            اون از تلگرام که توسط بچه های خردسال فتح شده میان چرت و پرت میگن
            اینم از گیمفا که همچین اعجوبه هایی ریختن توش
            اون یکی مثل پیمان میاد ده تا اکانت میسازه تو گیمفا دلستو هیت کنه انقدر گیجه میاد تلگرام فکر میکنه نمیتونم مچشو بگیرم
            اون سایت همسایه هم که اصلا در موردش حرف نزنیم فقط اسپم میکنن
            اینجام که طرف میاد ماشالله هزار ماشالله افتاب پرسته یبار میگه هیدیس از دلست گیم پلیش بهتره الانم’که میگه متا معیار برتری بازیاست بعد به یوبیسافت میرسه میشه بی ارزش ترین معیار
            به خدا خسته شدیم از این همه مسخره بازی من که دیگه نمیتونم اینجوری تحمل کنم

        • میشه گفت آره یه تعدادی از بازیای یوبی تو اون ده درصدن
          یه سری بازیای دیگه مثل دارکسایدرز و اسپک آپس هم همونجان

  • ...Eternal... گفت:

    واقعا این بازی از نظر جلوه های بصری و طراحی هنری هیچ چیزی کم نداره بلکه یه دستاورد بزرگ بین بازی های نسل هشتم از این نظر محسوب میشه و همینطور داستان و روایت و گیم پلی خیلی خوبی داره و همینطور موسیقی زیبا، اینجور بازیا دنباله شون تو نسل نهم دیدن داره به خصوص همین گوست
    هر چقدر زاویه دوربین رو میچرخونیم فقط انگار داریم به تابلو های نقاشی متحرک نگاه میکنیم نور پردازی بازیم که حرف نداره اصلا
    گوست حقش بیشتر از ایناست به نظرم متاش میتونست چیزی حول همون ۸۷ تا ۸۹ باشه چیزی ولی خوب با اینحال بازم بازی یه بازی فوق العادس
    استودیوی ساکرپانچ تو نسل ششم هم برامون خاطره ساخت با فرنچایز sly cooper واقعا یادش بخیر ولی الان برترین ساخته شون تا به امروز همین گوسته امیدوارم ازین استودیو بازی ها بیشتر و بهتری رو در نسل جاری داشته باشیم پتانسیل بالایی برای خلق آثار هنری دارن

  • آرین گفت:

    سلام
    از هر دست بدی از همون دست هم می‌گیری.

  • با اختلاف زیاد بهترین بازی ای که سال ۲۰۲۰ بازی کردم. یک بازی کامل با گرافیک خیلی سطح بالا. به نظرم در کنار gow ragnarok سونی باید خیلی روی این بازی سرمایه گذاری کنه.

  • Farshidmc گفت:

    اگه لست اف اس ۲ نبود حتما Goty میبرد

  • MahyarMsm گفت:

    چقدر عالی واقعا عالی عجب جامعه ی خوبی حالا تو ایران میان بهمون گیر میدن چرا بازی میکنی اصلا اینجا نمیشه بازی کرد درست حسابی ای خدا.
    😐 :smug:

سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد
سازندگان Ghost of Tsushima هدایایی از مردم دریافت خواهند کرد