منابع داخلی اطلاعات جدیدی را از بازی Elden Ring فاش کردند

۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹

در روز‌های گذشته اتفاقات عجیبی پیرامون بازی Elden Ring رخ داد. ما شاهد تریلری بودیم که ظاهراََ برای اهداف داخلی و ارزیابی بودجه ساخته شده است و قرار نبود مخاطبین عادی آن را مشاهده کنند. حالا یک منبع داخلی که قبلاََ نیز اطلاعاتی را در مورد بازی منتشر کرده بود، جزئیات جدیدی را فاش کرده است.

منبع مذکور Longgi Bangbangtang نام دارد که مدتی پیش دو تصویر هنری در کنار جزئیاتی از بازی منتشر کرده بود. جالب است بدانید تمامی اطلاعات او توسط تریلر فاش شده تایید می‌شوند و به نظر می‌رسد که با منبعی قابل اعتماد روبه‌رو هستیم. در ادامه نکات فاش شده توسط او و برخی منابع معتبر را می‌خوانید:

  • تریلر بی‌کیفیت فاش شده موقعیتی همانند ویدیوی Project Beast را دارد که فقط برای استفاده داخلی در باندای نامکو و فرام‌سافتور بود. این ویدیو به هیچ عنوان با هدف نمایش برای مخاطب عام ساخته نشده است. در سال ۲۰۱۴ نیز تریلری از Bloodborne با نام Project Beast فاش شده که آن هم برای تخمین بودجه و نمایش داخلی طراحی شده بود.
  • درخت طلایی عظیمی که مشاهده می‌کنید تنها در یکی از قلمروهای بازی وجود دارد و نقش اتصال تمامی مناطق به یکدیگر را ندارد. این موضوع عظمت اثر را نشان می‌دهد.
  • راوی تریلر فاش شده صداگذار یکی از شخصیت‌های بازی است. او همچنین صداگذاری شخصیت پچز (Patches) در سری سولز را بر عهده داشته است.
  • قلعه‌ای که در ابتدای تریلر فاش شده مشاهده می‌کنید، در یکی از قلمروها قرار دارد و صحنه‌ای که مناطق برفی دیده می‌شود یک قلمرو دیگر به شمار می‌رود.
  • غول‌هایی که یک واگن را حمل می‌کنند، به Green man در اساطیر سلتیک اشاره دارند.
  • از آنجایی که فرام‌سافتور ابتدا باس‌ها و نقشه را طراحی کرده و سپس بر روی بازی‌باز و شخصیت‌های غیر قابل بازی کار کرده است، بنابراین انتظار می‌رود که باس‌ها تغییری نکنند، اما شکل ظاهری محیط بازی تغییراتی را به خود ببیند.
  • تریلر بسیار قدیمی است و به سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ مربوط می‌شود. بازی امسال عرضه خواهد شد و محصول نهایی شباهتی به تریلر منتشر شده نخواهد داشت. به میازاکی اعتماد داشته باشید.

موارد زیر توسط یک منبع داخلی بسیار معتبر با نام اومنیپوتنت (Omnipotent) به اشتراک گذاشته شده‌اند:

  • Omnipotent: من از منابع مختلف شنیده‌ام که به زودی رونمایی رسمی رخ خواهد داد، اما به نظر می‌رسد تا به این لحظه هیچ تاریخ دقیقی انتخاب نشده است. بنابراین باید بگویم که تریلر اصلی که ساخت نهایی اثر را نشان می‌دهد به احتمال زیاد وجود دارد، اما تاریخ دقیقی به جز “به زودی” برای رونمایی وجود ندارد.
  • بازی شامل مخفی‌کاری شبیه به Sekiro می‌شود با این تفاوت که حالا آب و هوا / روز و شب بر روی دیده شدن بازی‌باز تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال شب‌ها و در آب و هوای مه آلود، دشمنان شما را به سختی شناسایی می‌کنند.
  • بر خلاف سه‌گانه‌ی سولز، بازی Elden Ring از یک دکمه‌ی جداگانه برای پریدن استفاده می‌کند، اما قرار نیست در مبارزات از آن استفاده کنید. دلیل اصلی اضافه شدن چنین ویژگی راحت‌تر کردن پلتفرمینگ و جابه‌جایی در محیط بازی است.
  • Omnipotent ذکر می‌کند که به طور حتم تیم بازاریابی فرام‌سافتور به دنبال رونمایی اثر هستند، اما هیچ تاریخ دقیقی برای مارس، آوریل یا حتی تاریخی پیرامون E3 تعیین نشده است و این موضوع هر لحظه می‌تواند تغییر کند. بنابراین از آن‌جایی که چیزی مشخص نیست، او نمی‌تواند بازه‌ی زمانی دقیقی را برای رونمایی اعلام کند. او همچنین توضیح می‌دهد که آن‌ها تنها قصد انتشار یک تریلر را ندارد، زمانی که بازاریابی به طور رسمی آغاز شود باید انتظار مصاحبه‌ها، نمایش‌ها، کاور شدن بازی توسط مجله‌ها و موارد اینچنینی را داشته باشیم.
  • بازی برای نسل هشتم (پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان) توسعه پیدا کرده است و پلتفرم‌های مقصد به نسل بعدی تغییر پیدا نخواهند کرد. هیچ اطلاعاتی از نسخه نسل بعدی در دست نیست، اما مطمئناََ با یک اثر کاملاََ نسل بعدی روبه‌رو نخواهیم شد. همچنین در ذهن داشته باشید که به دلیل توسعه اثر برای نسل هشتم، نباید انتظار کیفیت بصری شبیه به عناوین نسل بعدی مانند Demon’s Souls Remake را داشته باشیم.

Elden Ring در زمان رونمایی برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تایید شد و البته در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی دقیقی مشخص نیست. با ورود به نسل بعد این احتمال وجود دارد که بازی برای نسل بعد نیز ساخته شود.

39
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید