جزئیات بهروزرسان Operation 6 بازی Gears 5 منتشر شد
استودیوی کوالیشن (Coalition) به تازگی جزئیات بهروزرسان جدید بازی Gears 5 را منتشر کرده است. این بهروزرسان بزرگ که Operation 6 نام داشته، ایرادات زیادی از جمله مشکلات نقشه و حالتهای بازی را رفع میکند.
Gears 5 به عنوان یکی از بزرگترین انحصاریهای مایکروسافت، توانسته موفقیت و تداوم خوبی داشته باشد. علیرغم بخش داستانی گسترده و با کیفیت، بازی حالتهای چندنفرهی سرگرمکنندهای هم داشته که باعث طولانی شدن عمر آن میشود. Operation 6 در واقع جدیدترین فصل بخش چندنفرهی بازی را آغاز میکند. با نگاهی به جزئیات این بهروزرسان، میتوان انتظار تغییرات در هر دو حالتهای PvP و PvE را داشت.
برخی بازیبازان در حالت Escalation با Spawnهای نابهجا دست و پنجه نرم میکردند. همچنین بعضا در حالت Gnashers Only ممکن بود که بدون اسلحه Spawn شوید. هر دوی این مشکلات حالا حل شدهاند. این بهروزرسان شامل رفع ایراداتی در مورد شخصیتها، نقشهها و باگهای دیگر هم میشود. البته اکثر تغییرات به نظر کوچک هستند. کوالیشن برنامه دارد تا تمام مشکلات مربوط به کرش کردن Gears 5 را هم رفع کند.
البته با این حال باید گفت که این بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و شاید برای برخی عجیب باشد که چرا کوالیشن تمرکز خود را بر روی آینده نمیگذارد. از طرف دیگر باید گفت که وضعیت انحصاریهای جدید بر روی ایکسباکس سری ایکس/اس هنوز چندان مسائد نیست. برای همین پشتیبانی از انحصاریهای قدیمی مثل Sea of Thieves و Gears 5، بسیاری را سرگرم نگه میدارد. در ادامه میتوانید جزئیات کامل بهروزرسان Operation 6 را مطالعه کنید.
PVP:
- در مواقع اندکی، افراد بدون سلاح در حالت Gnashers Only حاضر میشدند. این مشکل رفع شده است.
- بازیبازان حالا در مکان صحیح در Escalation حاضر میشوند.
- پلیلیستهایی که برای ۴v4 هستند دیگر با ۱۰ بازیباز پر نخواهند شد.
- سلاح Gnasher حالا به هنگام شلیک رد گلولهها را نشان خواهد داد.
PVE:
- بازیبازان به هنگام تجربهی Escape دیگر با فریزهای چند ثانیهای مواجه نخواهند شد.
- Blademaster حالا به درستی ۳۰ درصد مقاومت در مقابل آسیبهای Melee خواهد داشت.
- در حالت Horde حالا میتوانید استحکامات درون دیوار را دوباره بردارید.
- برخی از پاداشهای روزانهی مربوط به حالات Horde و Escape تغییر یافته است.
نقشهها:
- برخی از مشکلات مربوط به جزئیات طراحی Foundation رفع شدهاند.
- در نقشهی Nexus بعضا شخصیت Jack وارد دیوارها و برخی دیگر از بخشهای نقشه میشد. این مشکل حالا رفع شده است.
- در نقشهی Nexus و حالت Horde، دیگر نمیتوانید از هر دو دروازهی Spawn رد شوید.
سایر موارد:
- بازیبازان حالا حتی میتوانند بدون نصب بخش داستانی، به منوی Extras دسترسی داشته باشند.
- چندین مشکل منجر به کرش در بازی رفع شدهاند.
- افرادی که درایورهای گرافیک خود را بهروزرسانی نکردهاند، پیامی دریافت خواهند کرد تا با بهروزرسانی درایورهای خود، به بهترین تجربه از Gears 5 دست یابند.
- یکی از مشکلاتی که منجر به عدم Spawn بازیبازان میشد رفع شده است.
بازی Gears 5 در حال حاضر بر روی ایکسباکس سری ایکس/اس، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
بنظرم کوالیشن گیرز ۶ رو شاهکار در میاره . چرا ؟ چون فشار واسه گیرز ۵ روشون خیلی بود و همینطور کمبود زمان دلیل اصلی بود که نتونستن ایده هاشون رو درست تو گیرز ۵ عملی کنن . با این حال با تمام این مشکلات بازی بازم متای ۸۴ گرفت . اما الان که مایکرو ۲۳ تا فرست پارتی داره و هرکدوم دارن رو یه عنوان کار میکنن دیگه فشار رو کوالیشن نیست که بخواد ایده هاشو عملی نکنه . بنظرم حتی اگه امسال معرفی کنن گیرز ۶ رو بهتره تا ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ عرضه اش کنن . فقط جان هر کی میخواید مارکوس رو برگردونید :yes: 😀
یه سوال اون وقت برای گیرز ۴مشکل چی بود؟
زمان گیرز ۴ هم به همین صورت بود. اگه اشتباه نکنم گیرز ۴ یک سال و نیم الی ۲ سال در کل ساختش طول کشید . اونموقع مایکروسافت ۴ تا استودیو فرست پارتی هم بیشتر نداشت . موجانگ که طبق معمول کارش پشتیبانی از مانکرافت بود . ۳۴۳ هم که مشغول هیلو بود . ریر هم که فکر کنم سی اف تیوز رو میساخت و اونموقع هم بازم کمبود استودیو فرست پارتی بود و بازم مجبور بودن بازی رو زود توسعه بدن و وقت کافی واسه کار کردن کامل ایده هاشون رو روی بازی رو نداشتن . تازه یک مشکل دیگه هم که بود این بود که کوالیشن اولین گیرزی بود که داشت خودش توسعه میداد و خب تجربه به اندازه رو نداشتن . الان که دیگه ۲ قسمت رو ساختن و یجورایی قلق بازی دستشون اومده و وقت کافی واسه عملی کردن ایده هاشون رو دارن میشه ازشون دیگه انتظار یک گرز قوی در حد سه گانه ازشون داشت .
گیرز ۴ خود کوالیشن هنوز به اون حد نرسیده بود تو بازی اول که نباید انتظار متای ۹۰ داشته باشی
بنظر خودم هم گیرز۵ خیلی بهتر شده بود نسبت به ۴ و متاش باید حداقل ۸۸ میشد
اون اولین کار بود ، اولین کار ۸۹ کمه ؟
۸۴ با کمک دسته چک خدا وکیلی در حد ۵۰ هم نبود
واقعا!!! در حد پنجاه هم نبود؟ چه بد. آها یه چیز دیگه متاشم با کمک دسته چک بود؟ نه بابا 😐
استیور رو یادت رفت بگی :rotfl:
تو بازیش کردی؟؟
😐
متاش ۸۴ئه
گیرز ۴ مشکلی نداشت اتفاقا واسه تجربه اول استدیو فوق العاده بود
مشکلش تکرار بود و اینکه هیچ ریسکی نکردند و تازه در ۵ اومدند کمی از تکرار دربیارند که خب بخاطر فشاری که روشون نتونستند اون چیزی که انتظار داشتیم رو عرضه کنند.
داداش گیرز ۴ قشنگ بود قبول ولی همون تکرار مکررات بود چیز جدیدی نداشت فقط اینکه اون رباته جدید بود البته اگر تو ۴ نبودش ( ۴ رو کامل بازی نکردم آشغال بود )
Gears 5 بازیه خوبی بود عالی نبود ولی خوب و سرگرم کننده بود ولی به نظرم باید برای قسمت ششم یه تقییرات بسزایی توش اعمال بکنن تا بازی رو از ریتم یه نواختی در بیاره به نظرم اگه ویژگی های جدید بهش اضافه کنن خیلی عالی میشه بخش کمپینشم طولانی تر و معنا دار تر بکنن مثل سه گانه اصلی که برا خودش شاهکاری بود اون زمان بخش آنلاینش هم که خوبه و سرگرم میکنه مخاطبو
بی صبرانه منتظر معرفی ایپی جدیدشونم احتمالا ۲۰۲۳ بیاد شاید هم ۲۰۲۲
تنها انحصاری که معتقدم هنوز تو پلتفرم ایکس باکس زندس و ارزش داره سری گرز هستش. چه خاطراتی برام ساخت رو ایکس باکس ۳۶۰ :heart: متاسفانه ایکس باکس بعد ۳۶۰ تموم شد با سیاست های غلطی که داشت.
بخشی کیمپین gears 5 واقعا ضعیف بود ، البته یه سری نوآوری ها داشت منتها در کل درنیومده بود.
انتهای بازی هم عبس و بیهوده تموم شد.
بدون هیچ نتیجه گیری خاصی
کمپین
جانم؟
ضعیف بود؟
گیرز ۵ عالی بود
کمپینش خوب بود.نواوری هم زیاد داشت اما اولین تجربشون توی ساختن محیط سندباکس و المانهای rpg بود و طراحی مراحلش خیلی تاپ نبود اما خوب بود و راضی کننده.داستان رو هم خیلی بهتر کردن.
هنوز خیلی نو اوری داره و جا داره اضافه بشه.
انلاینش خیلی متنوع و معتاد کننده هست.
از لحاظ گرافیکی هم جز بهترینهای نسل بوده و بگفته کارشناسها بزرگترین و سنگین ترین و پر جزییات ترین بازی ساخته شده با انریل انجین ۴ بوده.
گیرز ۶ با انریل انجین ۵ چه شود به به.
بهترین بازی با اختلاف توی سبک خودش هست حتی رقیبهاش چند فرسخیش هم نیستن.لیاقتش ۹۰ بود و کم لطفی شد در حقش
اساتید ایکسباکسی
تو این یکی دو هفته میخوام یه سری اس بگیرم
میخواستم بدونم مشکلات اتصال به لایو چقدر جدی هست
چون اگه یه وقت نشه به لایو متصل شد عملا کنسول بیمصرف میشه
نه حاجی با dns بزنی حله
اونقدر زیاد نیست با یه دی ان اس ساده میشه وصل شد
فقط اینترنت نسبتا خوب میخواد
سلام
در گپ این چنل تلگرام بپرسید که همه ایکس باکس گیمرن:
@xbox_gamer
سلام جناپ با یه دی ان اس حله اما برا من نمیدونم مشکلم چیه هم پورت عوض میکنم هم دی ان اس میزنم هم کلیر مک میزنم به سرور بازیا وصل نمیشه اشکال نداره بازم امتحان میکنم برا بقیه دوستان ظاهرا مشکلی نداره پایدار و موفق باشید آقای بوالحسنی 🙂
فقط کافیه DNS بزنی و راحت به لایو وصل بشی.من الان ۳ماه هست سری اس دارم و ۳ سال هم وان اس داشتم و هیچ مشکلی با لایو نداشتم.آدرس DNS هم ۱۷۸٫۲۲٫۱۲۲٫۱۰۰ و ۱۸۵٫۵۱٫۲۰۰٫۲٫ میتونی از سایت shecan.ir هم آدرس هارو گیر بیاری.از مودم و اینترنت مبین نت و همراه اول هم استفاده میکنم.همین دیشب هم داشتم بتلفیلد V بازی میکردم.
دوتا نکته هست.
برای من که سریز اکس دارم با اینترنت شاتل dns نمیخواد.
با اینترنت ایرانسل مودم tdlte دی ان اس میخواد.
یه اینترنت شاتل یا پارس انلاین با سرعت ۸ مگ بگیر ترافیک ۲۰۰ گیگ ماهانه ۸۰ تومان میدی و راحت استفاده میکنی.
من گیرز و کالاف و فیفا رو انلاین راحت بازی میکنم و مشکل خاصی نداره.
سوال :منظور کوالیشن چیه، همون اپیزود خودمونه ?:-) (مال من کوالیشن ۴است)