باندای نامکو یک مراسم با نام BANDAI NAMCO NEXT را به ثبت رسانده است
به نظر میرسد که باندای نامکو قصد دارد در قالب رویدادی با نام BANDAI NAMCO NEXT، به صورت جداگانه از بازیهای زیرمجموعهی خود رونمایی کند.
با توجه به گزارشهای منتشر شده از سوی منبع WIPO، شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) در آخرین روز سال ۲۰۲۰ رویدادی با نام BANDAI NAMCO NEXT را به ثبت رسانده است. بر اساس توضیحات ارائه شده در ثبت نام تجاری، هدف اصلی از برگزاری این رویداد به اشتراک گذاشتن اطلاعات جدید از برخی پروژههای در دست ساخت است. در حال حاضر باندای نامکو عناوینی مانند Scarlet Nexus ،Tales of Arise ،Digimon Survive و Elden Ring را در زیرمجموعهی خود دارد. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری این رویداد مشخص نشده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خوبه دیگه به نظر می رسد دیگر هیچکس به E3 نیازی ندارد همه ناشران و استودیو ها دیگه مراسم خودشان را دارند
پست قبلی مستقیما به این خبر وصله
اونجوری هم که اینسایدر ها میگن باید تو همین ماه باشه
مگه تاحالا سولز بورن و سیکرو بازی نکرده بودی :reallypissed: آره همشون وقتی بمیری از چک پوینت یا اول مرحله میاد
نه حالا چرا عصبانی میشی 😀 ، عجب حرفی زدی نمیدونستم متاسفانه باید این سبک رو بزارم همچنان برا موقعی که واقعا وقت آزاد و حوصله داشته باشم ، امیدوارم الدن رینگ به خاطر جهان باز بودنش از این قانون پیروی نکنه
:yes: 😀
کوئی تکمو خودش یک کمپانی بزرگه، زیرمجموعهی شرکت خاصی نیست.
ممنون
رویدادی مخصوص به خودشون ندارن؟
ببخشید دیگه من از این شرکت فقط آیپی هاشو میشناسم 😀
نمیشه گفت از اول میاد چون نقشه بازی پر از میانبر و راه های کوتاهه فقط کافیه میان بر هارو پیدا کنی و بعد از اینکه بمیری لازم نیست دوباره از همون راه طولانی که دفعه اول رفتی استفاده کنی به جاش از میانبر ها میری و مسیرت کوتاه تر میشه
ممنون
یه سری بونفایر هست دیگه
هر وقت میمیری روحت جدا میشه خودت هم از بونفایر زنده میشی
جونت هم نصف میشه
و اینکه هنر میازاکی تو همین رفت و برگشتاست
کمبود وقت هم معنی نداره چون محدودیت زمانی وجود نداره
شده یه ماه روزی نیم ساعت بازی کنی بعد یه ماه عادی میشه و لذت از بازی رو تازه بعد پنجاه ساعت میبری
اینی که گفتی مال دارک سولزه ولی در دیمون سولز به جای بونفایر چیزی به نام Archstones داریم که برای fast travel استفاده میشه و فقط در ابتدای هر مرحله و بعد از کشتن باس Archstones وجود داره پس هر بار بمیری از نقطه شروع باید دوباره بری ولی بالاتر گفتم بازی پر از میانبر و راه های مخفیه که با پیدا کردنشون نیازی نیست دوباره از مسیر اصلی بری
ای بابا
ببخشید دیگه من قانون کلی رو گفتم محسن جان
مثل اینکه برای دیمن سولز فرق داره
درود بر تو ولی بیا جای من باش بهت میگم چه خبره 😀 به هر حال فعلا این مدلی شده زندگی ما همین که صبح رو شب کنم خودش یه چالش بزرگه و البته متاسفانه من یه مقدار آدم عصبی هستم 🙁 ،،،، ایکاش میازاکی تو اپشن بازی هاش یه گزینه ایی میزاشت که امثال من هم راحت تر بازی کنن ، به هر حال ممنون به خاطر پاسخ
فقط دیمن سولز اینطوریه در بقیه بازی ها میازاکی وقتی بمیری از بنفایر اون مرحله بازیت دوباره شروع میشه
خودم چندسال پیش با شبیه ساز نسخه اصلی بازی تجربه کردم و طبیعتا با نسخه رمیک فرقی نداره بخوام تجربه شخصیم بهت بگم به اینصورت که مهم ترین نکته تو این بازی انتخاب آرک استون صحیحه مثلا آرک استون دوم به صورت فاجعه باری سخته حتی میشه گفت سخت ترین مرحله ای که میازاکی طراحی کرده پس باید موقعی که مراحل طی می کنی به عنوان گزینه آخر مدنظر داشته باشیش …درست در هر مرحله اصطلاحا یک بنفایر وجود داره و تا باس نکشی بنفایر دیگه ای فعال نمی شه ولی باس های بازی خیلی ساده هستن مثلا همین باس اول بهش برسی در مقابل بمب های آتش خیلی ضعیفه و با این بمب ها راحت می تونی بکشیش…نکته دیگه ای هم که هست اینکه وقتی باس هر مرحله کشتی به مرحله ای که تو همون آرکستون برات باز میشه نرو (چون سخت تر میشن باید برگردی آرکستون راحت تر پیدا کنی)همچنین به همون مرحله ای که باس فایتش کشتی دوباره برگرد کامل زیر و روش کن مثلا در همین مرحله اول یک انگشتر هست که شدت طلسم بعد از مردنت کم تر می کنه و اچ پی بیشتری برات حفظ می کنه که خیلی بهت کمک میکنه یا مثلا تو همین مرحله اول یک سرباز هست که بالای راه رو ها ایستاده و بعد از اینکه دشمن های پایین راهرو ها بکشی میاد پایین وقتی یک مسیری باهاش طی کردی اون بکش یک کلید بهت میده تو همون مرحله اول بگردی چند تا در بسته هست که این کلید یکی شون باز می کنه و اونجا یک شخصیت هست باید با مشت زدن بیریش سمت پله ها و بندازش پایین تا بمیره و بازی ریست کن و برگرد یه همون دری که باز کردی و این شخصیت اونجا بود یک شمشیر پدیدار میشه که به اندازه ای دمیجش قوی که هیچ نیازی دیگه به شمشیرهای دیگه پیدا نمی کنی به راحتی باهاش می تونی مراحل طی کنی(البته وسیله سنگین هست و باید با اپگرید کردن وزنت بتونی کنترلش کنی )نکته آخر هم اینکه همیشه سعی کن ضربه اول به دشمن ها بزنی چون تعادل شون از دست میره و ضربات بعدی می تونی بهشون بزنی
ممنونم دوست عزیز که انقدر زحمت کشیدی و توضیح دادی :rose: لطف کردی مرسی :heart:
ادم کیف میکنه با دیدن این جور کامنت ها :yes: تا ی زمانی تمام پست ها کامنت های ب اندازه ولی مفید و پر محتوایی داشت ک بعد خوندن هر خبر میرفتم سراغ خوندن کامنت ها ولی خیلی وقته دیگه اکثر کامنت ها شده دعوا و بحث و عقده گشایی یکسری کاربر ها و حتی پست گذار های گیمفا.