اطلاعات جدیدی در مورد ماجراجویی و جهان باز Halo Infinite منتشر شد
بالاخره پس از مدتها انتظار، عنوان Halo Infinite در اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و تیم سازنده بر اساس قولی که به هواداران داده است، همواره اطلاعات جدیدی را در مورد روند پیشرفت پروژه و بخشهای مختلف آن را ارائه میدهد.
اخیرا تیم توسعهی بازی جاهطلبانهی Halo Infinite اظهار داشته بود که قرار است این نسخه به مانند یک ریبوت معنوی برای سری Halo به شمار آید و تجربههای هیجانانگیز و بیپایانی را برای طرفداران سرسخت خود به همراه داشته باشد. حال به تازگی کارگردان هنری و بخش خلاقیت عنوان Halo Infinite در بیانیهای جدید به بیان اطلاعاتی در مورد ماجراجویی و جهان باز این اثر پرداخته است تا طرفداران بهتر بتوانند انتظارات خود را ساماندهی کنند.
در طی یک بیانیهی طولانی بر روی وبسایت رسمی Halo Waypoint، تیم سازنده به بیان توضیحات گوناگون در مورد جنبههای مختلف بازی Halo Infinite پرداخت و در پایان کارگردان هنری این اثر یعنی آقای جوزف استیتن (Joseph Staten) نیز به طور خلاصه یک نگاه کلی و جامع به دنیای این اثر داشت. وی دربارهی بازی Halo Infinite اظهار داشت که بزرگترین و ماجراجویانهترین نسخه در سری Halo به شمار خواهد آمد که او از ابتدای خلق این مجموعه، آرزوی ساخته شدن چنین اثری را داشته است:
هنگامی که اخبار بهروزرسانی این ماه را میخوانید و به تصاویر جدیدا منتشر شده از آن مینگرید، ممکن است به مانند من که برای نخستین بار در پاییز سال گذشته به تیم توسعه پیوستم، از خود بپرسید که Halo Infinite قرار است چه نوعی از بازیها باشد؟
دنیای این بازی به طرز باورنکردنی بزرگ است و مناطق جنگی گستردهی آن به طور یکپارچه به یکدیگر متصل خواهند بود. چشماندازهای آن مملو از ماجراهای جدیدی خواهد بود که هر لحظه بازیبازان را فریب داده و آنها را از پیشروی در مسیر طلایی داستان اصلی باز خواهد داشت. ممکن است به نظر برسد که ما در حال ساخت یک بازی جهان باز هستیم اما در واقع این طور نیست. ما در حال ساخت یک بازی گسترده از مجموعهی Halo قرار داریم؛ یک عنوان تیراندازی سندباکس که هدف ما این است بازیبازان را به عنوان بازیگر یکی از قدرتمندترین بازیهای اکشن و شبیهساز علمی-تخیلی قرار داده و این حس غنی را در آنها ایجاد نماییم.
به عنوان مثال، اگر به برخی از تصاویر عرضه شده از محیط بازی که در ماه جاری منتشر شدند دقت کنید، نگاهی اجمالی به حیات وحشی که در حلقه زندگی میکنند، خواهید داشت. بخش کمپین بازی Halo Infinite سیستم ساخت و ساز نخواهد داشت؛ بنابراین شما نیازی به صرف زمان جهت شکار حیوانات و استخراج پوست آنها ندارید تا برای Master Chief تجهیزات بهتری بسازید. اسپارتانها زرههای تهاجمی Mjolnir را میپوشند و نیازی به استفاده از پوتینهای چرمی نخواهند داشت.
آنچه شما وقت خود را صرف انجام آن خواهید کرد، این است که از یک چشمانداز صخرهای به قلب یک گشت دشمن حملهور شوید، رهبر آنها را با استفاده از یک نارنجک پلاسما زمینگیر کنید و با استفاده از Grappleshot سلاح او را به زمین انداخته و یا به چنگ آورید. سپس میتوانید تمامی خشاب اسلحهی او را بر روی بقیهی اعضای گشت دشمن شلیک نمایید و تمامی موجودات وحشی اطراف را به پناهگاههای خود برانید.
ما جهان و ماموریتهای بازی Halo Infinite را به گونهای طراحی کردهایم که شما آزادتر از گذشته باشید و آن چه را که از فوق سربازان اسپارتان انتظار میرود را به بهترین شکل انجام دهید؛ بررسی یک میدان جنگ، برنامهریزی برای حملهی خود، درگیری با دشمنان، مقابله با هر چیز غافلگیرکننده که ممکن است محیط سندباکس بازی پیش روی شما قرار دهد و سپس مجهز شدن برای نبرد بعدی.
آنچه این بار در بازی Halo Infinite متفاوت است، این موضوع خواهد بود که شما بیش از هر زمان دیگری آزاد هستید که مسیر دلخواه خود را برای ماجراجویی در جهان بازی انتخاب کنید. شما میتوانید یک سیستم غار مخفی را که شدیدا تحت مراقبت قرار دارد را پیدا کرده و آن را دنبال کنید، با Warthog خود از میان یک گردنهی کوه مهآلود عبور نمایید، یک Banshee را تصرف کنید و با آن در شکاف ستارهها پرواز نمایید. شما در بازی Halo Infinite شاهد یک روایت قوی در قلب ماجراجوییهای Master Chief خواهید بود اما به یاد داشته باشد که ماجراجویی شما بین ماموریتهای داستان اصلی کاملا به اقدامات خودتان بستگی دارد.
بنابراین، Halo Infinite چه نوعی از بازیها است؟ این اثر آزادترین و پرماجراترین بازی در سری Halo از گذشته تاکنون به شمار میآید. این یک بازی Halo است که ۲۰ سال پیش فقط میتوانستیم رویای آن را بسازیم. ما نمیتوانیم بیشتر از این منتظر بمانیم تا شما دنیای آن را کشف کنید.
عنوان Halo Infinite قرار است در پاییز سال جاری میلادی بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقهمندان قرار گیرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات