تریلر جدیدی از بازی Returnal منتشر شد
شرکت سونی و استودیوی هاوسمارک (Housemarque) بهتازگی تریلر جدیدی از بازی Returnal را به اشتراک گذاشتهاند.
در تریلر جدید بازی Returnal شش منطقهی سیارهی بیگانهی Atropos معرفی میشوند. این موارد شامل Overgrown Ruins ، Derelict Citadel و Crimson Wastes با سه مورد ناشناخته هستند. هر Biome قابلیت منحصر به فرد خود را دارد اما میتواند به چیزی کاملاً متفاوت تغییر یابد. به عنوان مثال ویرانههای بسیار بزرگ میتوانند از یک جنگل به یک باتلاق تبدیل شوند. از طرف دیگر منطقهی Crimson Wastes به عنوان یک بیابان بزرگ با ویرانههای مختلف، به منظرهای پوشیده از برف با ساختارهای کاملاً متفاوت تبدیل شود.
بازی Returnal در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۳۰ آوریل ۲۰۲۱) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلیاستیشن ۵ عرضه خواهد شد. این بازی از ویژگیهای مختلف پلیاستیشن ۵ مانند صدای سهبعدی، بارگذاری سریع و همچنین قابلیتهای تریگرهای تطبیقی (Adaptive Triggers) و بازخورد لمسی (Haptic Feedback) کنترلر دوالسنس پشتیبانی میکند. در پایان میتوانید تریلر جدید این بازی را مشاهده بفرمایید.
دانلود با کیفیت ۴۸۰P | دانلود با کیفیت ۷۲۰P | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
هوسمارک اگر خواهان پیوستن به خانواده استودیو های پلی استیشن باشد باید در اولین بازی AAA خودش موفق شود
پیام رئیس استدیوهای جهانی سونی به هوسمارک
این بازی تمام قدرت های ps5 رو نشون میده.
وقشننننننگ نشون میده که وقتی ps5 باشه خرید سریز ایکس و اون یکی اشغال دیگه برادرکوچکش اشتباهه :rotfl:
شما یه آیدی به ما ندادیاااا؟؟؟؟؟
۷۰ تا ۸۰ میشه پیشبینی کرد
یه سوال داشتم
بازی مناطقش دست سازه یا مثل روگ لایک های دیگه توسط نرم افزار طراحی میشه؟
اگه اولی باشه که امکان نداره موفق شه
چون لازمه ی روگ لایک هزار بار ران داشتنه
خودت چی فکر میکنی ؟
مثلا انحصاریه سونیه ها
معلومه با نرم افزار طراحی میشه دیگه 😐
ب خاطر بودجه زیادیه ک سونی صرف ساخت بازیاش میکنه داره بازیاشو حراج میکنه رو PC دیگه
بعد بیاد برا انحصاری کنسولش اونم ps5
مناطق بازی و دستی طراحی کنن
الان نفهمیدم دستی طراحی میشه یا توسط نرم افزار:-|
یه سوال دیگه هم داشتم
یه جا خونده بودم مراحل فرعی اسکایریم دست ساز نیست:-|
یعنی موتور بثزدا خودش مرحله ی فرعی طراحی میکنه بخاطر همین انقدر بزرگه و پره بازی
این درسته یا اشتباست؟
عجب گیمیه ، عجب گیمی بشه :inlove:
فضا واقعا خوف و خفن بود
ولی وقتی شخصیت داره تو محیط راه میره خیلی تو ذوق میزنه کاش دوربین رو شونه استفاده می کردن یا حداقل یه کم به شخصیت نزدیکتر بود مثل دقیقه ۱ و ۱۱ ثانیه اونطوری با سلیقه من جور تر بود
گیم پلی بازی خیلی سریعه اونجور دوربین با مدل گیم پلی بازی جور در نمیاد
چون قراره فضا شلوغ بشود و از عقب و جلو دشمن رو سر گیمر خراب شود ، نباید با دوربین رو شونه فضای دید و عکس المعل گیمر رو محدود کنند . وگرنه این نوع دوربین فقط برای رزیدنت ایول جواب می دهد چون تعداد دشمنان زیاد نیستن به نسبت به سبک روگ لایک
متاش فکر کنم در بهترین حالت ۸۰
بازی جالبی هست.تنوع محیط وگرافیک و جزئیاتش خوبه.
فقط زاویه دوربینش بنظرم جذابیت اونو کم میکنه.
بازی بدی نمیشه و پتانسیل خوبی داره.
تاریخ عرضش بهمین زودیاست و یه بازی سرگرم کننده برای اول نسل هست
یه جورایی شبیه دث استرندینگ است 😀 متا بالای ۸۰ به نظرم بشه
متا در بهترین حالت ۷۰