گزارش: استودیوی کوآلیشن در توسعهی بازی Halo: Infinite نقش دارد
گزارشها حاکی از آن هستند که توسعهدهندهی مجموعهی Gears of War یعنی کوآلیشن (The Coalition) در طراحی مراحل بازی Halo: Infinite به استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) کمک شایانی کرده است.
همانطور که اشاره شد، اخیراً گزارشهایی پیرامون بازی مورد انتظار Halo: Infinite منتشر شده است که نشاندهندهی نقش مثبت استودیوی کوآلیشن در طراحی مراحل این بازی دارد. همچنین، طبق این گزارشها بهنظر میرسد که پیوستن استودیوی توسعهدهندهی مجموعهی Gears of War به توسعهی بازی Halo: Infinite، حتی پیش از اعلام تاخیر طولانی مدت تاریخ انتشار این بازی آغاز شده است.
علاوه بر بخش طراحی مراحل، به نظر میرسد که استودیوی کوآلیشن در زمینهی طراحیهای هنری بازی Halo: Infinite نیز نقش پر رنگی داشته است. از طرفی دیگر و با در نظر گرفتن این موضوع که پیوستن دو توسعهدهندهی بسیار بزرگ به یکدیگر بسیار غیر معمول بهنظر میرسد و ناشران نیز با توجه به پیامدهای مالی سنگین چنین عملی معمولاً از انجام آن اجتناب میکنند، اما میتوان همین موضوع را دلیل قانع کنندهای برای اطمینان مایکروسافت نسبت به نتیجهی حاصله از این تاخیر نسبتاً طولانی قلمداد کرد.
همچنین، لازم به ذکر است که این گزارشها توسط افزوده شدن نام “Halo: Infinite” در رزومهی چندین نفر از افراد شاغل در استودیوی کوآلیشن و توسعهدهندگان بازی Gears of War جمعآوری شده است. البته بخش عمدهای از کم و کیف فعالیت این افراد در توسعهی Halo: Infinite در این رزومهها ذکر نشده است، اما به نظر میرسد که این افراد در طراحی بیش از ۱۰ مرحله و رفع برخی از عیوب بازی نقش اساسی داشتهاند. همچنین، به دلیل اعتراض طرفداران این مجموعه نسبت به تریلر گیمپلی به نمایش درآمدهی اخیر این بازی، شرکت مایکروسافت در کنار موارد فوق، استودیوی کوآلیشن را موظف تقویت سطح طراحی هنری مراحل و افزودن جزئیات دقیق نظیر پوششهای گیاهی به دنیای بازی Halo: Infinite کرده است.
در پایان باید به این نکته توجه شود که استودیوهای بزرگ، به ندرت و مگر با پیشنهادات مالی قابل توجه چنین مسئولیتهایی نظیر شرکت در توسعهی بخشهای محدودی از بازی و حتی رفع عیوب را قبول میکنند و به نوعی این امور را بسیار کوچکتر از نام خود میپندارند. اما به هر ترتیب، شرکت مایکروسافت در انتخابی که هوشمندانه بهنظر میرسد، موفق شده تا این استودیو را ترغیب به شرکت در روند رفع عیوب، طراحی و ارتقای کیفیت مراحل کند و ممکن است اطمینان این ناشر از نتیجهی مثبت این تاخیر طولانی مدت نیز از همین موضوع نشات گرفته باشد.
بازی Halo: Infinite، هماکنون در حال توسعه برای کنسولهای ایکسباکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین، پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
جمع بزرگان جمعه
دوست دارم بدونم کدوم کیلزون و رزیستنسی و دستنی میخواد جلوش قد علم کنه؟
ایکس باکس بخر انحصاری بزن :-*
ایکس باکس نمیخواد روی پی سی این بازی متای ۸۴ که بعدیشم همین حول حوش میشه رو میشه زد
هیلو ۵ رو پی سی نیست 😐
پت و مت :-/
هر چند hivebusters قشنگ یه سر وگردن بالاتر از خود gears5 بود امیدوارم همون تیم کارو دستش گرفته باشه 😀
البته اگه فقط تو بحث فنی وگرافیکی کمک کردن که کیفیت کوالیشن تضمین شدس بدون شک :yes:
محمد رضا اخه تو جدی چی میفهمی که ترول اینجوری میکنی.خدایی بگو اطلاعاتت در چه حده در این زمینه ها.
کوالیشن خودشو ثابت کرده اندازه کافی توی بحثگرافیک هنری و فنی و بازیهایی که عرضه کرده جز تاپهای نسل بوده و اینو کارشناسها هم گفتن پس با نظرات امثال تو نمیشن پت و مت.
ادامه کامنتش رو هم میخوندی 😐 😐 😐
اما یکم پارادوکس بود
خدایی منتظرشم ببینم مایکروسافت چیکار میکنه
بچه ها به هیت ها انداره یه سر سوزن هم توجه نکنید
بازی هایی مثل هیلو و گاد که نماد کنسول ها هستند با هیت چند نفر بچه چیزی از ارزش هاشون کم نمیشه
این حرفت خیلی لایک داشت
فکر کنم تعدادنفراتی که الان روی بازی کار می کنند با اون سه تا استودیوی کمکی به بیش تر از ۱۵۰۰ نفر هم برسه!
بازی واقعا خیلی برای مایکروسافت خرج برداشته امیدوارم در نهایت نتیجه ی درخوری ببینیم
بایدم این حرفا بزنید چون چیز دیگه ای ندارید.
اهان پس شمام وقتی به لست وانحصاریای سونی هیت میدین مجبورین
اولش میگفتن متا ۵۰ چرا الان شده ۸۰ جواب دمیج کنترل قبل اودن یه بازی
الان متا ۸۴ تا ۸۷ متا بدی هست ؟؟؟ اگه اینطوره ینی اسپایدر من و هزاران بازی که تو این رنج شاهکار بودن . باهاشون حال کردیم بازی بدی هستن؟؟ …. جدا این چیزا جمع کنید دیگه
اوه اوه کی هم کمکش میکنه :inlove: :inlove:
ای جان
متا ۹۹
امیدم به بازی چندین برابر شد. :inlove: :yes:
بشخصه شنیدم چند نفر از اعضای استودیو دارن این کار رو انجام میدن و یه بخش کوچکی از استودیو ن
شایعه شده که بازی حالت بتل رویال داره و یه استودیو دیگه داره میسازتش
چند استودیو دیگه هم دارن به ۳۴۳ کمک میکنن : Sperasoft
Certain Affinity
Skybox Labs
هر سه تای اینا تو توسعه قسمت های قبلی هیلو کمک کردن به بانجی و۳۴۳
باید ببینیم چه میکنه بشخصه تا گیم بلی نبینم نظر نمیدم
ولی بسیار امیدوارم و بنظرم بهترین هیلو همین میشه حتی بهتر از هیلو های بانجی
یعنی ۵ تا استودیو دارن رو بازی کار میکنن!!!!
۳۴۳ industries +Sperasoft+SkyBox Labs+Certain Affinity +coalition
جونز 😎 😎
هایپم چسبید به سقف 😎
با این تعداد نفر باید سرعت پولیش خیلی زیاد باشه
خب گرافیکو میدادین دست کوالیشن دیگه این کودکان چیزی نداشتن هیت کنن
دوستان ۱۴۹۷ نفر دارن رو هیلو اینفینیت کار میکنن علاوه بر ۳۴۳ سه استدیو ی دیگه هم تو ساخت کمک میکنن و حالا کوالیشن هم هست ..
کودک که ایکس باکس فن هان
چون کسی سنش بالا باشه از پلی استیشن یا قبلش شروع کرده. کسی هم که پلی استیشن داشته هیچوقت سمت خرید ایکس باکس نمیره مگر به خاطر بازی های چند هزار تومانی ایکس باکس ۳۶۰
نکشیمون ۳۰ساله :rotfl: :rotfl:
اون از ۵۰۰ میلیون دلار این هم از مشارکت این استودیو و …
دیگه این بازی زیر ۹۰ بگیره خیلی دوست دارم ماس مالی کردن ایکس باکس فن ها رو ببینم
عجب
اقای علی پاور یذره جسارت داشته باش با اکانت اصلیت بیا
ما مثل شما متا پرست نیستیم.
یا قوطی پرست.
بشین تا زیر۹۰بگیره
حالا چرا با اکانت های خودتون نظر نمیدید؟ مثلا الان یکی فکر کنه تو آدم منطقی ای هستی چه خاصیتی داره محمد رضا ایکس باکس وان و کوله ترین؟
شما هم که اصلا مولتی اکانت نیستی :-((
حواسم نبود یوبی سافت هم استودیو ایکس باکس هستش و چون بازی اون ها زیر ۹۰ شده پس اگر هیلو هم زیر ۹۰ بشه اشکالی نداره 😐
باشه نظر من احمقانس نظر تو منطقیه :rotfl:
در ضمن تا وقتی تریلر نسل ۷ بازی هیلوتون نیومده بود ۲۴ ساعت ۵۰۰ میلیون ۵۰۰ میلیون الله اکبر الله اکبر با اکانت اصلیت میکردی محمد رضا جون
وقتی تریلرش اومد اون بود حالا ۵۰۰ میلیون تائید نشده و نظر من احمقانه شده
#موج_سوار
یک بازی معرکه ۵۰۰ میلیون دلاری روی قویترین کنسول تاریخ.
حالا بخندیم :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
اتفاقا آشپز که دوتا شد آش یا شور میشه یا بی نمک و بعیده دو استودیو با هم روش کار کرده باشن مگر اینکه چندتا متخصص موقتا فرستاده باشن جز تیم توسعه بازی بشن زیر نظر ۳۴۳