بازی Final Fantasy 14 حداقل برای پنج سال دیگر محتوا دارد
نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیهکنندهی بازی Final Fantasy 14، از برنامههای تیم توسعهی این بازی برای آیندهی آن میگوید. همچنین به گفتهی یوشیدا، بعید است که این تیم وقت برای پورت بازی بر روی کنسولهای ایکسباکس را داشته باشد.
Final Fantasy 14 در سالهای اخیر توانسته با بستههای الحاقی با کیفیت و پشتیبانی فوقالعادهی تیم توسعهدهنده، به یکی از بهترین MMORPGهای بازار تبدیل شود. ظاهرا اسکوئر انیکس (Square Enix) فعلا برنامهای برای رها کردن آن ندارد. در مصاحبهای جدید با The Washington Post، نائوکی یوشیدا اعلام کرد که با نرخ رشد فعلی Final Fantasy 14، اسکوئر انیکس قادر خواهد بود تا به تولید محتوا برای این بازی ادامه دهد. در واقع حداقل این بازی برای ۵ سال دیگر محتوا خواهد داشت:
در حال حاضر مدیر عامل ما، ما را تشویق به جذب بازیبازان بیشتر و رسیدن به ۳۰ میلیون بازیباز میکند. او هنوز هم برنامههای زیادی برای آیندهی ما دارد. در حال حاضر توقفی برای جریان کنونی نمیبینیم. جامعهی بازیبازان ما مدام در حال رشد است.
با این حال نباید انتظار عرضهی Final Fantasy 14 بر روی سایر پلتفرمها را داشته باشید. اخیرا صحبتهایی بین مایکروسافت و اسکوئر انیکس برای پورت بازی به کنسولهای ایکسباکس بوده، اما ظاهرا این صحبتها نتیجهای نداشته است. به گفتهی یوشیدا، با توجه به برنامهی پر مشغلهی تیم توسعهی Final Fantasy 14، بعید است که آنها وقت کافی برای پورت بازی برای سایر پلتفرمها را داشته باشند:
ما به طور مداوم در حال ارائهی محتوا هستیم. برای پلتفرم جدید به برنامهریزی بلندمدتی نیاز داریم. همچنین آزمایشات بیشتری در رابطه با آن پلتفرم باید انجام شوند. هر چه بیشتر رشد کنیم به منابع بیشتری نیاز داریم.
Final Fantasy 14 در حال حاضر بر روی پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی در دسترس است. بتای پلیاستیشن ۵ بازی در ماه آوریل امسال منتشر خواهد شد. همچنین چهارمین بسته گسترشی بزرگ این بازی با نام Endwalker در پاییز ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: در GTA 6 محدودیت حمل سلاح وجود خواهد داشت
نظرات
البته من شنیدم که نسخه ps5 به همراه تمام بسته های الحاقی منتشر میشه
استاد بوالحسنی عزیز ؛ خبری از anthem نشد ؟
امیدوارم همینطور باشه و سونی فن های عزیز لذت ببرن
من فکر میکردم بازیهای مایکرو سرویس محورن اون از دیمنز سولز که خرید درون برنامه ای براش گذاشتن اون از ماشین جنگی اینم از این که تیکه تیکه میاد
سبکش رو نمیدونی متنو بخون نوشته شده
بازی mmorpg عه
مولفه ی این سبک پشتیبانی طولانی مدته
مثل wow که سلطان این سبکه و هنوز بعد پونزده سال تقریبا ، ازش پشتیبانی میشه
اسم این بازی بنجل رو کنار wow نیار 😕 تو هم فرق متلک رو نمیفهمی ادای منطقی در نیار
فرق متلک رو میفهمم ولی باید درست باشه
داشتی خوب پیش میرفتی که گند خورد توش 😀
خرید های درون برنامه ای چه ربطی به سرویس محور بودن داره؟
خیلی عجیبه
هیترا گیمای مربوط به پلی استیشنو نمیکوبن۰_۰