نامزدهای جوایز رویداد SXSW 2021 معرفی شدند
۲۰۲۰ سال جذابی برای بازیبازان بود و ما شاهد عناوین بینظیری بودیم. رویداد SXSW 2021 یک بررسی کامل از سال ۲۰۲۰ را ارائه میدهد و بهترینهای هر قسمت را مشخص میکند. مراسم SXSW در تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۱) برگزار خواهد شد و قصد دارد یک بررسی جامع از سال گذشته به بازیبازان ارائه دهد.
بهترین نوآوری فرهنگی متیو کرامپ
Astro’s Playroom — Team ASOBI! / Sony Interactive Entertainment
Dreams — Media Molecule / Sony Interactive Entertainment
If Found… — Dreamfeel / Annapurna Interactive
Tell Me Why — DONTNOD Entertainment / Xbox Game Studios
The Last of Us Part II — Naughty Dog / Sony Interactive Entertainment
دستاورد نو در طراحی هنری، بصری و انیمیشن
Assassin’s Creed Valhalla — Ubisoft Montreal / Ubisoft
Cloudpunk — Ion Lands
Final Fantasy VII Remake — SQUARE ENIX
Ghost of Tsushima — Sucker Punch Productions / Sony Interactive Entertainment
Ori and the Will of the Wisps — Moon Studios / Xbox Game Studios
دستاورد نو در طراحی بازی
Crash Bandicoot 4: It’s About Time — Toys for Bob / Activision
Desperados III — Mimimi Games / THQ Nordic
Hades — Supergiant Games
Ori and the Will of the Wisps — Moon Studios / Xbox Game Studios
Watch Dogs: Legion — Ubisoft Toronto / Ubisoft
دستاورد نو در موسیقی
Cyberpunk 2077 — CD Projekt Red / CD Projekt
DOOM Eternal — id Software / Bethesda Softworks
Final Fantasy VII Remake — SQUARE ENIX
Ori and the Will of the Wisps — Moon Studios / Xbox Game Studios
Trials of Mana — Xeen / SQUARE ENIX
دستاورد نو در بخش چندنفره
Deep Rock Galactic — Ghost Ship Games / Coffee Stain Publishing
Huntdown — Easy Trigger Games / Coffee Stain Publishing
Risk of Rain 2 — Hopoo Games, Gearbox Publishing
Star Wars: Squadrons — Motive Studios / Electronic Arts
VALORANT — Riot Games
دستاورد نو در روایت
Ghost of Tsushima — Sucker Punch Productions / Sony Interactive Entertainment
Hades — Supergiant Games
Immortals Fenyx Rising — Ubisoft Quebec / Ubisoft
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales — Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment
The Last of Us Part II — Naughty Dog / Sony Interactive Entertainment
دستاورد نو در طراحی صدا
Bugsnax — Young Horses
DOOM Eternal — id Software / Bethesda Softworks
Observer: System Redux — Bloober Team
Star Wars: Squadrons — Motive Studios / Electronic Arts
Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 — Vicarious Visions / Activision
دستاورد نو از جنبهی تکنیکال
Astro’s Playroom — Team ASOBI! / Sony Interactive Entertainment
Dreams — Media Molecule / Sony Interactive Entertainment
Genshin Impact — miHoYo
Ghost of Tsushima — Sucker Punch Productions / Sony Interactive Entertainment
Microsoft Flight Simulator — Asobo Studio / Xbox Game Studios
نظر شما در مورد کاندیدها چیست؟
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
نبود لست تو دستاورد نو در موسیقی و دستاورد نو در طراحی بصری و… اذیتم می کنه
و بلاخره یه جا به اوری توجه کردن :-/
منم واقعا در تعجبم.
نبود هیدس تو بهترین مستقل داره جرم میده:-|
بهترین موسیقی رو اوری نبره شهرو به آتیش میکشم
منم
منم میخواستم بگم چرا لست نیست تو دستاورد نو در موسیقی و طراحی.
half life alyx دلیل خاصی داره که یدونه نامزدی بهترین بازی سال نداشته یا واقعا انتخابش نمی کنن !؟
یعنی بازیی که میاد استاندارد تعریف می کنه برای یه سبک ( مثل اکثر بازی های شرکت valve ) لایق توجه نیست ؟
هف لایف بازیه vr عه و خیلیا بهش دسترسی ندارن یکی از دلایل انتخاب نشدنش همینه
مشکل اینجاست که اکثر این مسابقات بر اساس نظرات مردمی که نیست بلکه بر اساس نظرات داور هاست بازی هم که کم نقد نگرفته تو متا ( ۶۹ نقد ) و داور ها هم برای دل مردم که بازی رو انتخاب نمی کنن بلکه بر اساس نظرات خودشون می کنن ولی از اونجایی که با معرفی بازی موجودی هدست های VR توی کانادا و امریکا تموم شد فکر می کنم اون قدر هم تعداد نفراتی که بازی رو امتحان کردند کم نبوده
دستاورد نو در طراحی بازی
Watch Dogs: Legion — Ubisoft Toronto / Ubisoft
دستاورد نو در طراحی هنری، بصری و انیمیشن
Assassin’s Creed Valhalla — Ubisoft Montreal / Ubisoft
خودتی :laugh:
جای برخی بازیها توی بعضی بخشها خالیه ! مثلا موسیقی و طراحی صدا بدون لست !
نسل ۸ تموم شد آخرش یک بازی از انحصاریای ایکس باکس در لیست نامزدهای سال ندیدیم. تو این مراسم هم بازی اوری هست ولی متاسفانه اوری مولتی پلتفرمه ( روی سوئیج هم هست )
لست ۲ باید این جایزه رو هم ببره تا با ۲۸۵ + ۱ جایزه به پرافتخارررررررررررررررررررررر ترین بازی تاریخ و نسل ۸ ادامه بده و ثابت کنه ناتی داگ برترین استودیو تاریخه و سونی برترین ناشر تاریخ 😎
قدرت دسته چک
جالبه در بخش دستاورد نو در طراحی هنری، بصری و انیمیشن لست ۲ با برترین جلوه بصری و انیمیشن نیست بعد اساسین هست 😐
دستاورد نو در طراحی بازی
اوری که کپی قبلی بود دستاوردش چی بوده؟ دسته چک؟ اسپنسر؟ بابا این مولتی پلتفرمه به خدا اسپنسر
********
دستاورد نو در موسیقی
سایبرپانک؟ دوم؟ بعد لست نیست؟ 😐
*******
دستاورد نو از جنبهی تکنیکال
لست نیست 😐
خداییش عجب مراسم معتبریه لامصب :rotfl:
فقط the last of us part2 و تمام
بنازم به سونی که مثل همیشه تقریبا تو هر سطحی کاندیدا داره، فی کماسابق درخشیده و خواهند درخشید :inlove: :inlove:
Last بهترین بازیه