استودیوی استاربریز در وضعیت مالی بسیار خوبی قرار دارد
استودیوی استاربریز (Starbreeze) بهتازگی اطلاعاتی از آخرین وضعیت مالی خود و همچنین روند توسعهی بازی Payday 3 را منتشر کرده است.
چند سال قبل استودیوی استاربریز با مشکلات شدید مالی مواجه شد. فروش پایینتر از حد انتظار بازی Overkill’s The Walking Dead و بدهیهای فراوان موجب شد تا این استودیو در آستانهی تعطیلی نیز قرار بگیرد. این موضوع باعث شد تا بو اندرسون (Bo Andersson)، مدیر وقت استاربریز از سمت خود استعفا کند. با این حال استاربریز در سال ۲۰۱۹ خود را به صورت کامل بازسازی کرد و بدهیهای خود را پرداخت نمود.
حال به نظر میرسد استودیوی استاربریز در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد. توبیاس شوگرن (Tobias Sjögren)، مدیرعامل استاربریز، آخرین گزارش مالی این شرکت را ارائه نمود و در خصوص وضعیت مالی استودیو و همچنین وضعیت توسعهی بازی Payday 3 صحبتهایی را مطرح کرد. وی در این باره گفت:
فرنچایز Payday به عنوان بازیهای سرویس محور، با ارائهی چند نسخه و همچنین محتوای مختلف برای Payday 2 عملکرد موفقیتآمیزی داشتهاند. تا اواخر ماه دسامبر بازی Payday با ۷٫۱ میلیون کاربر به بزرگترین انجمن جامعهی استیم تبدیل شده بود. ما در طول سال گذشته دو سرمایهگذاری بزرگ را انجام دادیم و بخش زیادی از بدهیهای خود را پرداخت کردیم. همچنین موقعیت مالی خود را تقویت کرده و همچنین روند خوب توسعهی بازی Payday 3 را در سال ۲۰۲۱ امکانپذیر کردهایم. همهی این عوامل باعث شد تا استاربریز بار دیگر به صنعت بازی بازگردد.
من در طول سهماههی اخیر، تغییراتی را برای تقویت استودیوی خود در زمینهی بازاریابی و توسعهی تجارت اعمال کرده ام و به استخدام بهترین توسعهدهندگان ادامه دادهام. با این کار بهترین شرایط ممکن را برای ماجراجویی جدید شرکت ایجاد کردهایم.
آقای شوگرن در ادامه توضیح میدهد که استاربریز بستری برای روند خوب توسعهی Payday 3 فراهم کرده است. علاوه بر این، اقدامات بیشتری را برای کمک به تداوم بهبود وضعیت مالی خود انجام میدهد.
قدرت فرنچایز Payday و وجود یک تیم توسعهدهندهی متعهد، اکنون یک بستر پایدار را فراهم کردیم که از توسعهی مستمر Payday 3 پشتیبانی میکند. ما به دنبال انعقاد قرارداد با یک ناشر قدرتمند و مطمئن هستیم. ما همچنین در طی سهماهه آخر، بدهیهای خود را به طلبکاران خود تکمیل کردیم که این یک نقطهی عطف در برنامه بازسازی بوده و برای ما به عنوان یک شرکت در تلاش برای تقویت وضعیت مالی بسیار مهم بوده است.
استاربریز امروز نسبت به سال گذشته یک شرکت بسیار قویتر است. ما بسیار اعتماد به نفس داریم هیجانزده هستیم که میتوانیم حداکثر تمرکز خود را بر روی توسعه و پیشرفت آیپی Payday قرار دهیم. با گسترش ظرفیت توسعه و ادامه تقاضای خوب برای هر روز Payday، ما در موقعیت بسیاری خوبی برای ادامهی رشد قرار داریم. من مشتاقانه منتظر ادامهی کار با استاربریز و استفاده از فرصتهایی که پیشروی ماست، هستم.
بازی Payday 3 با استفاده از موتور Unreal Engine در دست توسعه قرار دارد. این بازی برای عرضه در سال مالی ۲۳-۲۰۲۲ (بین آوریل ۲۰۲۲ الی مارس ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- برترین و داغترین اخبار و حواشی گیمینگ در سال ۲۰۲۴
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- سیدی پراجکت همکاری با Sweet Baby را رد کرد: «ما حتی نام آنها را هم نشنیده بودیم»
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- رسمی: سونی بازی سرویس محور God of War از بلوپوینت و پروژه جدید Bend Studios را لغو کرد
- RTX 5090 بدون DLSS عنوان Black Myth: Wukong را با نرخ ۲۹ فریم بر ثانیه اجرا میکند
- اشاره سونی به PS6 در ماه گذشته که از چشم همه پنهان ماند؛ عرضه در سال ۲۰۲۸؟
- ۲۰ بازی خاطرهانگیز دیگر برای گیمرهای ایرانی
- گیمپلی جدید بازی Black State گرافیک خیرهکننده آن را به تصویر میکشد
نظرات
برای مایکی صد برابر بهتره :inlove:
کل جهان را در انحصار ایکس باکس میکنیم :bye:
تیم سبز :alien:
یه the darkness بساز دیگه لعنتیییییییییییییی
عجب برند تجاری باحالی داره
به نظرم همون استودیو هستد که شوتر syndicate رو ساخته که در سال ۲۰۱۱ توسط ea نشر شد کمتر کسی است که این بازی انجام داده باشه بازی پتانسیل یک دنباله رو داشت 😐
یادش بخیر قدیما دارکنس میساخت یبار هم سیندیکت الان هم انلاین شده