آگهی استخدام ساکرپانچ از نویسندگان بازیهای جهان آزاد دعوت به عمل آورده است
استودیوی خالق بازی Ghost of Tsushima یعنی ساکرپانچ (Sucker Puch)، در آخرین آگهی استخدام خود از طراحان و نویسندگان بازیهای جهان آزاد جهت همکاری در توسعهی بازی بعدی خود دعوت به عمل آورده است.
اخبار پیرامون استودیوی ساکرپانچ حاکی از آن هستند که این استودیو همچنان در حال جذب نیرو و گسترش تیم توسعهی ساخت نسخهی بعدی بازی Ghost of Tsushima است و قصد دارد تا در این نسخه تغییر و تحول فراوانی را نسبت به نسخهی ابتدای این بازی اعمال کند. در حقیقت، چندی پیش بود که اولین آگهی استخدامی این استودیو در رابطه با ساخت دنبالهی بازی Ghost of Tsushima منتشر شد تا شایعات پیرامون آن تا حدود بسیار زیادی مورد تایید قرار بگیرند. از طرفی دیگر، این آگهی استخدام به ساخت یک بازی در ژاپن فئودالی اشاره دارد که در واقع نشان از ادامه داشتن این بازی در مکان یکسان با نسخهی اول است. همچنین، چندی پیش نیز استودیوی ساکرپانچ آگهی استخدامی منتشر نمود که از طراحان سیستم مبارزات بازیهای ویدیویی دعوت به عمل میآورد و هماکنون نیز نوبت به طراحان و نویسندگان بازیهای جهان آزاد رسیده تا شانس خود را برای حضور در پروژهی آیندهی این استودیو امتحان کنند.
اما پیش از این، برخی از منتقدان و بازیبازان متصور شده بودند که آگهی استخدام این استودیو میتواند صرفاً جهت ساخت بهروزرسان نسل نهمی بازی Ghost of Tsushima باشد، اما ساکرپانچ با ذکر کلمهی “پروژهی آینده” در آگهی استخدامی جدید خود به این شایعات نیز پایان داد. در حقیقت، این آگهی به صورت مستقیم از کسانی که در طراحی و نویسندگی بازیهای جهان آزاد تبهر دارند دعوت به عمل میآورد تا در ساخت بازی آیندهی این استودیو شرکت داشته باشند.
به هر ترتیب، تاکنون مشخص نشده است که آیا این پروژه بعدی استودیوی ساکرپانچ، دنبالهای برای بازی Ghost of Tsushima خواهد بود و یا صرفاً این بازی جدید جهانی مشابه با آن را دارد و برای تایید این موضوع باید تا انتشار اعلامیههای رسمی سونی و ساکرپانچ صبر کنیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان Horizon Forbidden West روی PC حدود ۵۰ درصد کمتر از نسخه قبلی است
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- ویدیو: تریلر جدید بازی Hellblade 2 را مشاهده کنید
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- تاریخ عرضه و قیمت کنترلر جدید Xbox فاش شد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
نظرات
متا در بهترین حالت ۶۸ :smug: :smug: :smug: :smug:
هیچ شکی نیست 🙂
مدیوم نمیسازن ک
دوست مایکرو فن ناو شکنت رو خاموش کن!!!
الان شد سیزده تا راضی ای؟:-D
:yes: :yes:
تازه فقط نامزد بهترین بازی سال نه گوست و لست توی نامزد های مراسم گیم اوارزد همه جا بودن.
مگه بازیو بدن استودیو های مایکروسافت که این متاروبگیره:)
تورو میبینم خوش حال میشم که مایکروفن نیستم و عقلم سرجاشه هنوز
دمشون گرم
ساکرپانچ یه لطفی بکن و از نقاط ضعف سوشیما که خودت هم می دونی چیه درس بگیر و فقط یه بازی با Landscape های چشم نواز نساز، نسل جدیده، خیلی از گیمرهای حرفه ای دیگه فقط تصاویر خیره کننده هیجان زدشون نمی کنه، و اگه باز هم قرار باشه مثل قبلی یه دنیای زیبا ولی خالی از هرگونه تعاملی بسازی دیگه منتقد ها فقط روی حساب زحمتی که برای خلق تصاویر کارت پستالی کشیده بهت نمره نمیدن. موضوع و سبک عالی رو برداشتی، پس خرابش نکن. استدیو های سونی قبلا نشون دادن که به صورت غیر رسمی می تونن به هم مشاوره بدن، از تجربیات ناتی داگ و گوریلا و سانتا مونیکا استفاده کن
بعضیا دوباره ناوشکنشون رو فعال کردن :-/ خب مثلا که چی اهمیتی داره
کاملا درسته علی جان ؛ خیلی از استودیو های سونی باهم تعامل دارن و ساکرپانچ رابطه خوبی با سانتا داره ؛ توی مصاحبشون گفتن که ایده های زیادی داشتیم ولی بخاطر ضعف دستگاه عملی نشد ؛ قطعا نسخه دوم یه سر و گردن از نسخه اول بالاتر خواهد بود چون تجربه ساخت نسخه اول و قدرت دستگاه جدید حسابی به کمکشون میاد
لست و گاد و گوست روی کنسول پایه اجرا شدن هیچ تفاوتی با نسخه pro نداشتن اما الان از پایه کنسول ۲۰ برابر قوی تره خدا میدونه مثلا ناتی داگ چی میخواد بسازه
:pray: :worship:
قدرت مهم نیست
مهم سیپیو عه
فکر کردی چرا با وجود اینکه پرو حدود دو برابر قوی تر بود از پایه ولی تفاوت زیادی نداشت؟
چون سیپیو همون به اصطلاح جگوار بود
بزرگترین تفاوت قدرت این نسل نسبت به نسل قبل سیپیو عه
درسته، منم به خاطر همین که مطمئنا در ساخت Open World با تجربه شدن و یه معلم سخت گیری مثل سونی بالا سرشون که روی انحصاری هاش مثل ناموسش حساسه، می گم می تون قسمت بعدی رو بهتر بسازن. خدایی هارد PS4 من پر شده از اسکرین شات هایی که از نماهای باز جزیره ی سوشیما گرفتم، ولی توو قسمت بعد با توجه به پیشرفت های سخت افزاری و دو مورد قبلی که گفتم به عنوان یه گیمر انتظارات بیشتری دارم و دوست دارم ضعف های قسمت اول تووش نباشه، البته چیز کمی نیست، چون اگه اینجوری بشه دیگه باید با اپن های راک استار و ویچر ۳ مقایسه بشه. به نظرم قسمت اولش در این حد نبود و به نظرم پایین تر دوبازی اخیر اساسین قرار می گیره، ولی از طرفی هم تجربه ی خوبی بود برای ساکر که تا حالا اپن نساخته بود
فقط لاگین کردم بگم که “ساکر که تا حالا اپن نساخته بود” کاملا اشتباهه.یه نگاه به Infamous Second Son بنداز.به کل مجموعه Infamous اصن نگاه بنداز.اپن حساب میشن.نمیدونم درکت از اپن چیه.اگه میخووی بگی اپن ینی راک استار و رددد ۲ و GTA V خب اونا خدایان اپن هسن.مقایست هم با اساسین واقعا اشتباهه.اپنهای یوبی با دنیوی بزرگ و بدون هیچ ماموریت فرعی جالبی رو میگی خوب ولی گوست با اون ماموریت فرعیهوی جالبی که داره میگی ضعیف.
بازی محیطاش خیلی زیبا بود.خیلییی زیبا بود قشنگ تابلو نقاشی بود.ولیکن اولن تکسچراش خیلی ضعیف بود.خیلی ضعیف.چهره ها مخصوصا جین ساکای افتضاح بود.داستانش در حد خوبی بود ولیکن اصلا و ابدا در حد زمان و تاریخ و مکانی که انتخاب کردن(و کارکتر سامورایی)کافی نبود.
گیم پلی بازی لذت بخش بود.البته هوش مصنوعی خیلی به بازی اسیب میزنه خیلیی باید تو نسخه بعد درستش کنن و یه چیز قابل قبول بزارن
مهمترین چیز که مأموریت های فرعی بود و مپ خالی رو نگفتی
ماموریت های فرعی این بازی جزو نقاط قوت بود چی میگی ؟ مپ خالی ؟ حرفی ندارم 😐 😐
موفق باشین
خالی تر از این نمیشد
فاصله ی زیاد ماموریت های فرعی
فاصله ی زیاد کالکتیبل ها که از این لحاظ زده بود رو دست یوبی:-|
تعداد بالای اوت پست ها ولی دور از هم
وضعیت نقشه اینجوریه که اگه نصف این هم بود تغییری ایجاد نمیشد تو وضعیت بازی
داداش این دوستمون عادت داره کلا بازی نکرده نظر بده(البته این فقط مخصوص انحصاری های سونی هست) و جالب اینجاس معتقده که نظر شما که بازیو بازی کرده اشتباهه ولی نظر خودش که اصلا بازیو بازی نکرده از همه معتبرتره و هیچ شکی در درست بودنش نیس؛/
باز تو اعصابت خورده که :rotfl: :rotfl: :rotfl:
تعامل با دنیا خیلیم خوب بود
چیش خوب بود دقیقا:-|
خدایی کاربر xbox + betesda اندازه تو با بازی مشکل نداره
:laugh:
تنها بازی ایه که درک نمیکنم چرا اینقدر تعریف میشه ازش:-|
والا ما هر انحصاری سونی دیدیم تو یچیزی راجبش گفتی فقط گوست نیست به دث میگی مزخرف به لست میگی بازی با گیم پلی ضعیفف:)این یکی دیگه ته نظرای کارشناسانت بود…جدیدا که به گوست گیر دادی فقط برام سواله وقتی به این بازی هایی که game of the year شدن میگی ضعیف چجوری میتونی بازی های مایکروساف که حتی نامزدبازی سالم نمیشن میتونی بازی کنی !!!
با این سطح بالایی که داری تو می گیم که انحصاریای سونی راضیت نمیکنن انحصاری های درجه ۲مایکرویافت چجوری راضیت کردن برام سواله
گوست که هیچی
دث هم که کلا هیچی نگم بهتره
موندم چرا تعریفایی که از دث میکنم رو نمیبینی:-D
درباره ی لست
منظورم لست یک بود و کاملا رو نظرم هستم که گیم پلی لست یک ضعیف بود اونم خیلی
تو لست دو برطرف شد
گوتی برای من ذره ای ارزش نداره
به ژانر بازی نگاه میکنم اگه خوشم اومد بازی میکنم
لست یک نسبت به ژانرش گیم پلی خوبی نداشت
همینطور گوست
ولی دث از بازیای ژانرش بهتر بود ولی من کلا باهاش مشکل دارم برطرف هم نمیشه :-D
انحصاری های مایکرو رو هم میگم کدوم افتضاحن
گیرز چهار : فاجعه
هیلو پنج : گند زد تو تمام خاطراتم:-|
کرک داون سه : چیزی نگم بهتره
استیت آف دیکی دو : اونقدری که میگن بد نیست ولی نسخه ی یک خیلی بهتر بود
فورزا چهار : این بازی خیلی خوبه ولی ریسینگ آرکید نیست و خوشم نیومد
از اونور از اوری و هیلو چهار و یه تعداد بازی دیگه به شدت لذت بردم
به به نسخه اول که شاهکار بود
نسخه ۲ چی میخواد بشه خدا میدونه :inlove:
infamous بده لطفا :-((
برای سوشیما ۲ قبلا آگهی زدن ؛ این احتمالا برای اینفیمس جدیده :inlove: :inlove:
محبوب ترین بازیه تاریخ نسل بشر و تک تک موجودات نسل و دنیا و کهکشان ها
https://uupload.ir/files/st6z_avwbk4v_700b.jpg
خیلی قدیمیه
الان عکس بگیر:-|
الان قبول نیست الان دیگه یا هک شده یا سونی پول داده نمرات یوزر لست رو برده بالا، فقط اون زمانی مهمه که نمرات طبق نظر این رفیقمون بوده. لست خیلی تناقض داستانی داره ولی detroit زباله ترین اثر دیوید کیج هیچ مشکلی نداره.
Detorite ترویج انسانیت هست و یک داستان زیبا داره بر عکس TLOU 2 :smug: :sick:
دیترویت هدفش اونه
ولی زیبا مارو متوجه هدفش نکرده
هدفش رو کرده تو تخم چشمون:-|
بعلاوه اون walking dead با اون پایان فصل آخر مضحک و زباله که مانندش وجود نداره هم هیچ مشکلی نداره از نظر ایشون کسی که میگه بازی های rpg زباله هستن و سری سولز چون کات سین نداره آشغاله چه انتظاری دارید
دقیقا چه کسی و کی گفته سولز کاتسین نداره 😐 😐
این رو نگفته ولی گفته هر بازی ای شخصیت اصلی حرف نمیزنه زبالست 😐
فک کنم فقط بازیای اسمشو زده
.
نصف گیمارو زباله خطاب کرد 😐 😐
.
یعنی سری سولز
.
limbo
.
inside
.
skyrim
.
fallout new vegas
.
همه آشغالن تازه این تعداد خیلی کمی بود 😀 😀
.
من برم در افق خودزنی کنم 😐 😐
برو منم بعد بازی بارسا احتمال نود درصد میام:-D
another one 🙁
https://uupload.ir/files/a6dt_5v34n06x3wf51.jpg
کل این چیزایی که اینتو نوشته بود به حق انتخاب ربط داشت
آیا یه بازی خطی حق انتخاب داره؟؟؟؟؟؟
اسپویل لست یک
.
.
تو لست یک مجبوری مثلا دیوید رو میکشیم کسی گیر داد که چرا مجبور کردن؟؟؟؟؟
.
.
پایان اسپویل
نوشته فقط یه خط داستانی داره:-|
آخه معنی ژانر چی پس؟
شما که میدونی چرا از این استفاده میکنی
سومی و چهارمی هم دریافتیه که بازیباز گرفته از بازی
اگه حتی همین هم باشه لست همیشه به روایتش معروف بوده
نه بیس داستان
پنجمی هم که من یه کم مونده بود عاشق دینا شم تازه با اون دماغش:-D
آخری هم کردی بیش نبود
چون تو گفتی که همه شاخه هاش جذابن پس جذابه. چون اون ده ساعته پس خوبه چون تو گفتی دیترویت بازی خوبیه حتما خوبه. داری شوخی می کنی دیگه؟ سنت کمه یا واقعاََ همیشه همینجوری دفاع می کنی؟
آقای کریمی کمرو شکوندی :rotfl:
:yes: :yes: :yes:
به به گل گفتی
این کامنت مشخص میکنه که چه کسایی نمره صفر به لست و نمره ۱۰ به گوست اووریتد دادن شرط میبندم این ۴ لایکی هم که این بیچاره دیترویت خورده از امثال همین فن بوی و هیتر هستش
اینجوری که معلومه این استودیو حداقل دو پروژه بزرگ در دست ساخت داره ، دوست دارم یک بازی اینفیمس جدید با یک تم به شدت دارک بسازن که رو دست نداشته باشه . به انید همچین بازی ای . 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁
بازی متاش هشتاد و سه شد ، یوزر اسکورش شد و نود و سه یعنی ببین چه شاهکاری هست همون هیلو پنج هم یوزر اسکور هفت نگرفت
بتاز سونی