گوگل: امسال بیش از ۱۰۰ بازی برای استیدیا عرضه خواهند شد
طبق پست اخیر منتشر شده در وبلاگ استیدیا، شرکت گوگل قول داده است که امسال بیش از ۱۰۰ بازی را بر روی پلتفرم ابری خود در دسترس قرار خواهد داد. این طور که به نظر میرسد، اگرچه گوگل استودیوهای فرست پارتی خود را تعطیل کرده است، اما استیدیا همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.
تیم انجمن بازیبازان استیدیا در پست جدید خود اعلام کرده است که «در طی هفتهها و ماههای آینده، بازیبازان شاهد بازیهای متفاوتی از جمله اکشن نقشآفرینی، Co-op رقابتی و پلتفرمر خواهند بود.» همچنین در این پست از نه عنوان آیندهی استیدیا نام برده شده و تاریخ انتشار اکثر آنها نیز اعلام شده است. این عناوین شامل بازیهای زیر میشوند:
- Shantae: Half-Genie Hero Ultimate Edition – تاریخ عرضه: ۵ اسفند (۲۳ فوریه)
- Shantae: Risky’s Revenge – Director’s Cut – تاریخ عرضه: ۵ اسفند (۲۳ فوریه)
- It Came From Space and Ate Our Brains – تاریخ عرضه: ۱۲ اسفند (۲ مارس)
- FIFA 21 – تاریخ عرضه: ۲۷ اسفند (۱۷ مارس)
- Kaze and the Wild Masks – تاریخ عرضه: ۶ فروردین (۲۶ مارس)
- Judgment – تاریخ عرضه: ۳ اردیبهشت (۲۳ آوریل)
- Killer Queen Black – تاریخ عرضه: به زودی
- Street Power Football – تاریخ عرضه: به زودی
- Hellpoint – تاریخ عرضه: به زودی
استیدیا قطعاً موفقیت بزرگی نیست که گوگل به دنبال آن بود؛ مخصوصاً اگر آن را با پلتفرمهای نینتندو، مایکروسافت و سونی مقایسه کنیم. اما با این حال، تکنولوژی این پلتفرم ابری عملکرد بسیار خوبی را دارد و میتواند انتخاب مناسبی برای کسانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند، باشد. لازم به ذکر است که طبق توضیحات پیشین گوگل، این شرکت هماکنون در حال برنامه ریزی برای انتشار تقریباً ۴۰۰ بازی است. پس کاربران استیدیا نیازی نیست نگران کمبود محتوا بر روی این پلتفرم باشند.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
گوگول بهترین تصمیم رو گرفت با تعطیلی بخش بازی سازیش.
اگه قبلا به استادیا امیدی نبود الان هست.
.
یه پیشنهاد به اون نویسنده سایت که هی میاد مطالب سایت تکنولوژی رو میزاره اینجا اینکه لدفا یه مقایسه بین اساتدیا و xcloud ماکروسافت انجام بدید راجب قدرت سرور و کیفیت اجرا بازی ها روی یک اینترنت با سرعت یکسان.
این سرویس رو ترجیح میدم به ایکس باکس جعبه
@گیمر دهه ۷۰
عه ببخشید غلط املایی گیمر دهه ۹۰
استیدیا برا ما ایرانی ها یه جک مسخره ست ، کلا بازی آنلاین با پینگ ۳۰۰ چهارصد برای هر گیمری یه جک خزه ، سرعت ۵۰۰ کیلو بایت دانلود یه کابوسِ ، و کابوس واقعی زندگی در …..ن.
بنظرم کلا بازی انلاین برای ایرانی ها ک با پینگ بالا و کیفیت و سرعت پایین جز اعصاب خورد کنی چیز دیگه ای نداره ولی خب با همین وضع هم ادم چاره ای نداره و بازی میکنه-با سرعت دانلود و اپلود کیلوبایتی و پینگ بالای ۱۰۰-۱۵۰ واقعا کار بزرگی میکنیم ماها تو ایران-طرف تو اروپا و … پینگش از مثلا ۳۰ میشه ۳۵ دهن خودشو جر میده و … تازه با سرعت دانلود و اپلود حداقل ۳۰ -۴۰ مگابایت الی بالاتر.