معرفی بهترین بازی های کنسولی روی گوشی ها- گیمفا
معرفی بهترین بازی های کنسولی روی گوشی ها- گیمفا
معرفی بهترین بازی های کنسولی روی گوشی ها- گیمفا
معرفی بهترین بازی های کنسولی روی گوشی ها- گیمفا

بهترین‌ عناوین کنسولی که می‌توان با گوشی به تجربه‌ی آن‌ها پرداخت؛ تجربه‌های بزرگ در قاب‌های کوچک (قسمت دوم)

سجاد باقریان
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - 09:00
معرفی بهترین بازی های کنسولی روی گوشی ها- گیمفا

با پیشرفت روزافزون صنعت گوشی‌های هوشمند، بازار بازی‌های این پلتفرم هم با افزایش مخاطب چشم‌گیری روبه‌رو شد. از همین‌رو بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی سعی کردند تا بازی‌های شناخته شده خودشان را برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند، که به دو شاخه ios و android تقسیم می‌شود، منتشر کنند. این حرکت هوشمندانه از سوی بازی‌ساز‌ها باعث شد گیمر‌های بسیاری در سرتاسر جهان رو به گوشی های‌ هوشمند آورده و از بازی کردن بر گوشی‌ خود لذت ببرند. ما در قسمت دوم از این مقاله سعی کردیم لیستی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های کنسولی که برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده‌اند را به شما معرفی کرده و به‌طور مختصر به بررسی آن‌ها بپردازیم.

 

The Walking Dead Series

بازی the walking dead

اگر از طرفداران سینما و سریال‌های شبکه خانگی هستید، حتما اسم سریال The Walking Dead به گوشتان آشنا خواهد بود. سریالی محبوب از شبکه پرطرفدار amc که این‌بار در قالب بازی در اختیار شما قرار گرفته است. عنوانی جذاب در سبک ترسناک و اکشن که توسط استودیو نام‌آشنای Telltale ساخته شده و برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios انتشار یافته است. در این بازی، شما باید به دختر بچه‌ای به‌ نام کلمانتین کمک کنید تا در جهانی پر از زامبی‌های مختلف جان سالم به‌در ببرد. بازی از نظر گیم‌پلی و گرافیک واقعا بالاتر از یک عنوانی برای گوشی‌های هوشمند ظاهر شده و بدون هیچ اغراقی چیزی از نسخه‌های کنسولی و رایانه‌های شخصی کم و کاست ندارد. بازیThe Walking Dead  به تازگی رایگان شده و شما می‌توانید از اپ‌استور‌های مختلف آن را دانلود و از تجربه این عنوان لذت ببرید. اگر می‌خواهید از سایت‌های داخلی این عنوان را دریافت کنید، حتما فایل نصبی و دیتایی را دانلود کنید که برای پردازنده گوشی شما طراحی شده باشد.

 

Max Payne

بازی max payne

عنوان Max Payne یکی از زیباترین بازی‌هایی است که نسل قدیمی گیمر‌ها با آن بسیار خاطره‌ دارند. عنوانی با داستان زیبا و گیم‌پلی مهیج که شما را میخکوب خواهد کرد. این بازی ساخته کمپانی Rock Star بوده و چندین سال پیش برای گوشی‌های هوشمند منتشر شد. داستان بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که مکس پین بعد از بازگشت به خانه متوجه مرگ همسر و فرزندش شده و به دنبال انتقام خون آن‌‌ها می‌رود. در این مسیر با ماده‌ای به نام V آشنا شده که استفاده از آن باعث می‌شود تا انسان‌ها دست به ‌کار‌ها و رفتار‌های عجیب بزنند. داستان بازی قطعا شما را جذب خود می‌کند و از این حیث اصلا نگران نباشید. گرافیک بازی بعد از رفع مشکلات و باز‌سازی‌های کوچک صورت گرفته بسیار چشم‌نواز به نظز می‌آید و برای گوشی‌های هوشمند قابل قبول است. این عنوان از بهینه‌سازی فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا بر روی گوشی‌های پائین‌رده نیز به تجربه آن بپردازید. Max Payne برای گوشی‌های اندروید و ios در دسترس می‌باشد.

 

Football Manager 2021 Mobile

بازی football manager 2021 mobile

همیشه‌ در جمع‌های فوتبالی وقتی بحثی از تاکتیک و مدیریت باشگاه به میدان می‌آید، همه ما با ا‌یده‌های مختلفی وارد بحث شده و ادعاهای زیادی داریم. Football Manager 2021 این‌جا است تا ما بفهمیم تا چه حدی ایده‌هایمان قابل پیاده سازی است.  بازی Football Manager 2021 یکی از کامل‌ترین عناوین ورزشی در سبک مدیریت فوتبالی است. جایی که شما باید هدایت تیمی را به عهده بگیرید و به رقابت با تیم‌های دیگر بپردازید. تاکتیک تیم را تعیین کنید، بازیکنان مد نظر خود را بخرید، در صورت لزوم بازیکنان خودتان را بفروشید، بازیکنان جوان و آینده‌دار را شناسایی کرده و آن‌ها را تبدیل به ستاره کنید، برنده جام‌های مختلف شوید و در نهایت از مالکیت یک باشگاه در گوشی همراهتان لذت ببرید. در بازی بیش از ۲۰۰۰ بازیکن وجود داشته که نام و مشخصاتشان بسیار دقیق و نزدیک به واقعیت طراحی گشته است. این عنوان برای گوشی‌های اندروید و ios در دسترس بوده و شما نیازی به گوشی با سخت‌افزار قوی برای اجرایFootball Manager 2021 نخواهید داشت.

 

Hello Neighbor

بازی hello neighbor

حال نوبت به آن رسیده که عنوانی خاص و ترسناک را به شما معرفی کنیم. بازی‌ای به‌ نام Hello Neighbor، ساخته استودیو مستقل tinyBuild که شاید بر روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی به موفقیت خاصی دست پیدا نکرد اما بدون شک برای گوشی‌های هوشمند، این بازی یک عنوان بزرگ و با کیفیت محسوب می‌شود. عنوانی سه‌بعدی، اول شخص و ترسناک که شما را به ماجراجویی در خانه‌ای عجیب با صاحب‌ خانه‌ای عجیب‌تر دعوت می‌کند. شما در نقش پسر بچه‌ای وارد خانه همسایه مرموز خود می‌شوید تا پی به رمز و راز مختلف آن خانه ببرید. تجربه Hello Neighbor شما را به یاد انیمیشن خاطره‌انگیز خانه هیولا خواهد انداخت که گویا tinyBuild با الهام از این انیمیشن، Hello Neighbor را ساخته است. متاسفانه بازی اصلا از بهینه‌سازی مناسبی برخوردار نیست و هنوز نسخه نهایی گوشی‌های هوشمند آن منتشر نشده. اما می‌توانید نسخه آزمایشی این بازی را دانلود و نصب بفرمائید. اگر از سخت‌افزار گوشی خود مطمئن نیستید، صبور باشید و منتظر نسخه نهایی عنوان Hello Neighbor بمانید.

 

Brawlhalla

بازی brawlhalla

بازی Brawlhalla،‌ یکی از سرگرم‌کننده‌ترین عناوین در سبک دوبعدی و مبارزه‌ای است که بخش آنلاین بسیار مرفه و جذابی دارد. عنوانی که توسط شرکت Blue Mammoth Games ساخته شده و بعد از گذشت چند سال از عرضه آن بر روی رایانه‌های شخصی، برای گوشی‌های هوشمند نیز بازسازی و منتشر گردید. در Brawlhalla، شما از بین ۵۲ قهرمان موجود در بازی یکی را به دلخواه خودتان انتخاب کرده و به مبارزه بر فراز آسمان‌ها می‌پردازید. گیم‌پلی بازی بسیار سریع و هیجان‌انگیز بوده و ساعت‌ها شما را مشغول خود می‌کند. تنوع مپ، مودهای‌ بازی و قهرمانان بسیار عالی کار شده و سازندگان از این حیث کم‌کاری نکرده‌اند. گرافیک بازی با در نظر گرفتن دو‌بعدی بودن آن بسیار چشم‌نواز و زیبا طراحی شده و شما از تماشای میادین جنگی موجود در بازی خسته نخواهید شد. بازی Brawlhalla بسیار حجم مناسبی داشته و از بهینه‌سازی خوبی نیز برخوردار است و با گوشی‌های میان‌رده می‌توانید به تجربه این عنوان جذاب و اعتیادآورد پرداخته و از مبارزات بازی لذت ببرید. این عنوان برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios منتشر گشته است و به صورت رایگان در دسترس می‌باشد.

 

Human: Fall Flat

بازی human fall flat

به معرفی یکی از خاص‌ترین بازی‌های حال حاضر دنیای بازی‌های ویدئویی رسیدیم. شاید نام عنوان Human: Fall Flat، به گوشتان آشنا باشد. این عنوان در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ توسط No Brakes Games برای همه پلتفرم‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی، کنسول‌های دستی و خانگی منتشر شد و بعدها استودیو ۵۰۵ Games Slr این بازی را برای گوشی‌های هوشمند پورت و بازسازی کرد تا دارندگان گوشی‌های هوشمند نیز از تجربه این بازی ساده و جذاب بی‌بهره نمانند. Human: Fall Flat عنوانی جذاب در سبک سکوبازی و معمایی است که شما در نقش انسانی ساده به نام bob قرار می‌گیرید. bob شما را وارد دنیای ساختگی خود کرده و در این دنیا شما با پازل‌های مختلفی روبه‌رو هستید که باید آن‌ها را به کمک bob که فیزیک جالبی دارد حل کنید. بازی گرافیک ساده‌ای داشته و بیشتر تمرکز سازندگان بر روی‌ گیم‌پلی و طراحی پازل‌ها صرف شده که حرکت هوشمندانه‌ای است. بازی به قیمت ۴٫۹۹ دلار در اپ‌استورهای مختلف در دسترس می‌باشد.

 

League of legend

بازی league of legend

بعد از انتشار بازی‌های مطرح کنسولی برای گوشی‌های هوشمند، شرکت Riot Games بیکار ننشست و بازی محبوب League of legend را برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios منتشر کرد. عنوانی جذاب در سبک استراتژیک که شما می‌توانید به صورت آزادانه در نقش یکی از قهرمانان موجود در بازی در جهان زیبا و غنی League of legend به گشت‌و‌گذار رفته یا با دوستان خود به صورت آنلاین به نبرد‌های گروهی بپردازید. هرکدام از شخصیت‌های بازی دارای ویژگی‌های خاص خود بوده که قطعا طرفداران League of legend به صورت کامل با آن‌ها آشنا هستند. گرافیک بازی در گوشی‌های هوشمند یک شاهکار مثال‌زدنی است. تفاوت بین نسخه‌ رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند بسیار اندک بوده و هیچ ایرادی از حیث گرافیکی به بازی وارد نیست. اگر به‌دنبال عنوانی استراژیک و اعتیاد‌آور هستید، بازی League of legend برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

 

Life is strange

بازی life is strange

بازی Life Is Strange عنوانی داستان‌محور در سبک ماجراجویی بوده که شما را به شدت جذب خواهد کرد. عنوانی خوش ساخت با داستانی بسیار جالب که به تازگی برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios بازسازی و منتشر شده است. داستان بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی بازی یعنی Max Caulfield، پی می‌برد که قدرت کنترل زمان را دارد. با Max همراه شده تا به صورت کامل با روحیات او آشنا شوید. شما در بازی باید با کمک‌ اشیاء مختلف، پازل‌ها را حل کرده و در انتخاب دیالوگ‌ها دقت کنید تا Max را به دردسر نیندازید. بازی از لحاظ گرافیک بصری و فنی در سطح مطلوبی قرار دارد اما بهینه‌سازی مناسبی برای نسخه گوشی‌های هوشمند صورت نگرفته و به همین دلیل بازی را نمی‌توانید بر روی گوشی‌های میان‌رده به صورت روان و بدون مشکل تجربه کنید. بازی به‌طور رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای در اپ‌استور‌های مختلف منتشر شده است.

 

Dead by daylight

بازی dead by daylight

قطعا عنوان Dead by Daylight یکی از برترین بازی‌های ترسناک و بقا است که توسط شرکت Behaviour Interactive توسعه یافته و عرضه شد. عنوانی بسیار جذاب با گرافیک خیره‌کننده که قطعا هیجان را به شما منتقل می‌کند. قانون بازی بسیار ساده است. ۴ بازمانده و ۱ قاتل در بازی وجود داشته که در مقابل هم قرار گرفته‌اند. اگر شما در نقش قاتل هستید، باید قبل از آن‌که بازماندگان فرار کنند آن‌ها را به قتل رسانده و به محلی به نام Sacrificial Hook،‌ منتقل کنید. اما اگر در نقش بازماندگان هستید باید با همکاری یکدیگر هرچه سریع‌تر ژنراتور‌‌های برق را تعمیر کرده و پا به فرار بگذارید. بازی می‌تواند بدون این ‌که احساس خستگی کنید ساعت‌ها شما را مشغول سازد. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ترسناک هستید و می‌خواهید استرس و نگرانی وصف‌نشدنی را تجربه کنید، عنوان Dead by daylight را حتما بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید یا ios  خود نصب کنید.

 

Forgotten Memories

بازی forgotten memories

یکی دیگر از عناوین ترسناک موجود در لیست که بتواند شما را تحت‌تاثیر قرار دهد، چیزی نیست غیر از بازی Forgotten Memories. عنوانی قابل تمجید که می‌تواند شما را شگفت‌زده خود کند. بازی فضا و محیط فوق‌العاه‌ای را به نمایش گذاشته و در تک تک لحظه‌های بازی شما ترس را در خود حس خواهید کرد. بازی از حیث گیم‌پلی بسیار باکیفیت کار شده و شما می‌توانید این عنوان را در سه درجه سختی مختلف یعنی easy، medium و hard تجربه کنید. به شما پیشنهاد می‌شود که حتما بازی را برای یک بار هم که شده روی درجه سختی hard تجربه کنید تا به صورت کامل از بازی لذت ببرید. از نظر صداگذاری می‌توان بازی را یک عنوان عالی معرفی کرد و تجربه بازی با هندزفری می‌تواند بسیار جذاب باشد. این عنوان نیاز به سخت‌افزاری قدرتمند برای اجرای روان دارد اما خوشبختانه تنظیمات گرافیکی کاملی در بازی وجود داشته که می‌توانید با توجه به سخت‌افزار گوشی خودتان به تنظیمات مدنظر خود برسید. بازی Forgotten Memories را می‌توانید با قیمت ۵٫۴۹ دلار از اپ‌استور‌های مختلف دریافت کنید.

 

Never Gone

بازی never gone

Never Gone، عنوانی در سبک اکشن و نقش‌آفرینی که توسط استودیو Hippie Game برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios انتشار یافت و با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شد. جهان بازی از دنیایی جن‌زده تشکیل شده که طراحی بی‌نظیری دارد. گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز از بزرگ‌ترین نکات مثبت عنوان Never Gone به حساب می‌آید. جایی که شما با ضربات سریع و پشت سر‌هم به یاد بازی devil May Cry خواهید افتاد. تنوع محیط و سلاح‌های بازی واقعا شگفت‌انگیز بوده و ساعت‌های طولانی باید صرف بازی کنید تا با تمام جنبه‌های مختلف بازی و سلاح‌های آن آشنا شوید. Never Gone از نظر گرافیک فنی نیز در سطح مطلوبی قرار داشته و شما را به هیچ وجه ناامید نخواهد کرد. دوستداران انیمه قطعا با تجربه این عنوان لذت مضاعفی خواهند برد. اگر شما هم از طرفداران سبک بازی‌های ژاپنی هستید، عنوان Never Gone، تجربه‌ی عالی برای شما خواهد بود. بازی از نظر بهینه‌سازی نیز در سطح مطلوبی قرار داشته و مشکلی در اجرای آن با گوشی‌های پائین‌رده نخواهید داشت.

 

NBA 2K Basketball

بازی nba 2k basketball

طرفداران ورزش جذاب بسکتبال در ایران کم نبوده و اگر شما هم جزو این دسته هستید، قطعا با بازی NBA 2K Basketball آشنا خواهید بود. عنوانی که به جرئت می‌توان گفت یکی از کامل‌ترین و جذاب‌ترین عناوین ورزشی در دنیای بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. بازی همان‌گونه که انتظارش را دارید از گرافیک عالی برخوردار بوده و طراحی صورت و فیزیک بدنی آن‌‌ نیز در سطح مطلوبی قرار دارد. شاید بتوان ایراداتی از نظر طراحی چهره به بازی وارد کرد اما مطمئن باشید در گوشی‌های هوشمند، عنوانی بهتر از NBA 2K Basketball در حوزه ورزش بسکتبال پیدا نخواهید کرد. گیم‌پلی بازی دقیقا حس و حال نسخه کنسولی را به شما نمی‌دهد اما همچنان جذاب و روان است. صداگذاری و گزارش بازی نیز با کمبود‌هایی مواجه بوده و از این حیث بازی تعریف چندانی نسبت به نسخه‌های کنسولی ندارد. اما بزرگ‌ترین مشکل بازی عدم بهینه‌سازی مناسب برای گوشی‌های هوشمند است. اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید باید بدانید که بازی NBA 2K Basketball را فقط بر روی پردازنده‌های ARM64 می‌توانید نصب کنید و حداقل به چهار گیگ رم نیاز خواهید داشت. پس قبل از نصب بازی حتما سری به مشخصات گوشی خود بزنید تا با مشکل خاصی روبه‌رو نشوید.

 

XCOM: Enemy Within

بازی xcom enemy within

۲k با عرضه عنوان محبوب XCOM: Enemy Within برای گوشی‌های هوشمند این امکان را به ما داد تا با گوشی‌هایی که در دستانمان گرفته‌ایم به تجربه این عنوان فوق‌العاده در سبک اکشن و استراتژیک بپردازیم. داستان بازی درمورد مقاومت انسان‌ها در برابر بیگانگان است. جایی که بیگانگان به پروژه مهمی به نام xcom حمله کرده و انسان‌ها برای نجات xcom به مبارزه علیه بیگانگان می‌پردازند. شما در بازی باید گروه خود را رهبری کنید و ضمن به‌ دست آوردن منابع مختلف، آن را مدیریت کنید. از نظر گرافیک بصری و فنی نیز با عنوانی بسیار عالی مواجه هستیم و بهینه‌سازی مناسبی هم از سوی سازندگان صورت گرفته که نکته مثبتی تلقی می‌شود. بازی قیمتی معادل با ۱۰ دلار داشته که برای یک بازی در پلتفرم گوشی‌های هوشمند کمی گران به‌نظر می‌رسد. همچنین بازی فقط برای سیستم عامل‌ اندروید منتشر شده و خبری از نسخه‌ ios نیست.

 

Genshin Impact

بازی genshin impact

علاقه‌مندان به مانگا قطعا از تجربه بازی Genshin Impact لذت می‌برند زیرا همه چیز در این بازی شما را به یاد قهرمانان و تم مانگاهای مختلف خواهد انداخت. این عنوان خوش‌ساخت در ابتدا توسط شرکت miHoYo Limited برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم عرضه گردید و بعد از بازخورد‌های مثبت از سوی گیمر‌ها، نسخه گوشی‌های هوشمند با یک سال تاخیر روانه اپ‌استورها شد. داستان بازی یکی از نقاط قوت Genshin Impact به حساب می‌آید. جایی که خدا چهار خواهر و برادر را به سیاره‌های مختلف تبعید کرده و شما باید سعی کنید تا گمشده‌ها را به هم برسانید و رمز و راز‌های مختلف داستانی را کشف کنید. در زمینه  گرافیکی، این عنوان بدون اغراق هیچ چیزی از نسخه‌ رایانه‌شخصی کم نداشته و به شدت زیبا به‌نظر می‌رسد. طراحی محیط، بسیار متنوع و با سلیقه کار شده و شما نمی‌خواهید چشم از تماشای مناظر بازی بردارید. بازی از نظر مبارزات هم فوق‌العاده است و صداگذاری و افکت‌های بازی هم در سطح مطلوبی قرار دارد. برای تجربه Genshin Impact نیاز به یک گوشی با سخت‌افزار قدرتمند دارید و حتما به این نکته توجه کنید که بازی فقط بر روی پردازنده‌های ARM64 قابل اجرا است. اما نکته مثبت دیگر بازی، رایگان بودن آن بوده که می‌تواند ارزش تجربه این عنوان را بسیار افزایش دهد.

 

FIFA Mobile Soccer

بازی fifa mobile soccer

هر چقدر که از گیم‌پلی تکراری و عدم پیشرفت عمده بازی FIFA صحبت کنیم باز هم نمی‌توانیم منکر شویم که این عنوان در بین بسیاری از گیمر‌ها محبوب بوده و بعضا به آن اعتیاد دارند. بازی FIFA Mobile Soccer با همان فیزیک و فرمول همیشگی از سوی EA SPORTS برای گوشی‌های هوشمند اندروید و ios منتشر گردید و همان‌طور که انتظار می‌رفت با استقبال خوبی مواجه شد. عنوانی رایگان اما با همان پرداخت‌های درون برنامه‌ای همیشگی که خوشایند نیست. گرافیک و گیم‌پلی بازی در سطح قابل قبولی قرار می‌گیرد اما نباید انتظار داشته باشید که دقیقا همانند نسخه‌های کنسولی باشد. شما باید تیم خود را در بازی ساخته و به رقابت با دیگر‌ تیم‌ها بپردازید. بازی به دسترسی دائم اینترنت نیاز دارد، به همین دلیل بعد از یک ساعت بازی کردن متوجه خواهید شد که بین ۵۰۰ مگ تا ۱ گیگ از حجم اینترنت شما کاسته شده. در انتها باید گفت که اگر دیوانه فوتبال بوده و به‌دنبال یک عنوان فوتبالی آنلاین و جذاب می‌گردید، FIFA Mobile Soccer می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای شما باشد.

 

Crazy taxi

بازی crazy taxi

در این جایگاه از لیست به سراغ معرفی عنوانی بسیار خاطره‌انگیز و سرگرم‌کننده به نام Crazy taxi می‌رویم. این عنوان را حتما بازی کرده‌اید و تجربه دوباره این عنوان نوستالژیک می‌تواند خاطرات شما را زنده کند. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و شما تنها کاری که باید انجام بدهید این است که هرچه سریع‌تر مسافران را به مقصد برسانید و فرقی نمی‌کند تا چه حد دیوانه‌وار رانندگی کنید. مهم رسیدن به مقصد بوده و هرچه سریع‌تر و دیوانه‌وارتر رانندگی کنید، مسافرین به شما پول بیشتری می‌دهند. در مسیر مراقب ماشین‌ها و عابرین پیاده باشید که اگر به آن‌ها برخورد کنید از کرایه شما کاسته می‌شود. گرافیک بازی در همان سطح قدیمی خود مانده که همچنان جذاب است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی مربوط به صداگذاری و دیالوگ‌ها می‌شود؛ جایی که مسافران با توجه به مهارت رانندگی شما جملاتی را بر زبان می‌آورند که خنده‌دار و جالب است. این عنوان خاطره‌انگیز را می‌توانید به صورت رایگان برای گوشی‌های اندروید یا ios دریافت کرده و از مرور خاطرات خود لذت ببرید.

 

Doom classic

بازی doom classic

بدون شک فرنچایز Doom یکی از عناوین جذاب در دنیای بازی‌های اول شخص بوده و این بازی با گیم‌پلی سریع و مبارزات خونین و هیجان‌انگیز همیشه تجربه خاصی را برای گیمر‌ها به ارمغان آورده است. اگر از گیمر‌های قدیمی هستید، تجربه دوباره نسخه قدیمی Doom، این‌ بار در قالب گوشی‌های هوشمند می‌تواند برای شما بسیار جذاب و خاطره‌انگیز باشد. گرافیک بازی با وجود این‌که از استاندارد‌های امروزی بسیار فاصله گرفته اما همچنان حس نوستالژیک خاصی را در آدم ایجاد می‌کند. شاید کنترل بازی در گوشی‌های هوشمند کمی سخت بوده و با گذشت زمان همچنان شما با کنترل بازی درگیر باشید. در هر صورت با تمام مشکلات مختلف بازی در زمینه کنترل آن، تجربه دوباره Doom برای گیمر‌های قدیمی به شدت پیشنهاد می‌شود.

 

Minecraft

بازی minecraft

بازی Minecraft، یکی از خلاقانه‌ترین عناوین عرضه شده در دنیای بازی‌های ویدئویی را می‌توانید با گوشی‌های هوشمند اندروید و ios تجربه کنید. این عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های چند سال اخیر بوده و فروش آن در PLAY Store نیز همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد فوق‌العاده بوده است. با توجه به قیمت ۶٫۹۹ دلاری Minecraft، فروش ۱۰ میلیون نسخه از آن بی‌نظیر می‌باشد. شما در بازی باید به craft کردن پرداخته و با توجه به بلوک‌های مختلف، سازه‌های دلخواه خود را بسازید و در صورت تمایل در بخش آنلاین، با دوستان خود شروع به گشت و گذار کرده و از خلاقیت خوده استفاده کنید تا سازه‌های جدید و زیبایی خلق کنید. گیم‌پلی بازی در عین سادگی بسیار معتاد کننده‌ است و حتی می‌تواند تا سال‌ها شما را مشغول خود کند. گرافیک پیکسلی بازی برخلاف آن‌که فکر می‌کنید، بسیار زیبا است و انتظار گرافیک سه بعدی از Minecraft خنده‌دار است. با توجه به قیمت ۶٫۹۹ دلاری بازی Minecraft به شما توصیه می‌کنیم که حتما این عنوان را بر روی گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنید. با توجه به نوع گرافیک بازی، شما می‌توانید با گوشی‌های پائین‌رده نیز به خوبی بازی را اجرا کنید.

 

این لیستی جامع از بازی‌هایی بود که علاوه بر کنسول‌ها، برای گوشی‌های هوشمند نیز، بازسازی شده‌اند و شما می‌توانید آن‌ها را همین‌ الآن در گوشی خود نصب کرده و از تجربه آن‌ها لذت ببرید. عناوینی که چیزی از نسخه‌های کنسولی‌ خود کم نداشته و از نظر بصری و گیم‌پلی کاملا شما را غرق خود خواهند کرد. به‌دلیل قیمت‌های سرسام‌آور کنسول‌ها و قطعات رایانه‌های شخصی، وجود چنین بازی‌هایی، نعمتی‌ است که توسط بازی‌ساز‌ها در اختیار گیمر‌ها قرار داده‌ شده. بی‌شک عناوین با کیفیت دیگری هم می‌توانست در لیست قرار بگیرد که در مقاله‌های آینده، به معرفی و بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی بهترین بازی های کنسولی روی گوشی ها- گیمفا