علاقه‌ی صداپیشه ی بازی Bully به بازگشت این بازی - گیمفا
علاقه‌ی صداپیشه ی بازی Bully به بازگشت این بازی - گیمفا
علاقه‌ی صداپیشه ی بازی Bully به بازگشت این بازی - گیمفا
علاقه‌ی صداپیشه ی بازی Bully به بازگشت این بازی - گیمفا

صداپیشه شخصیت Gary Smith بازی Bully علاقمند به بازگشت برای دنباله این بازی است

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
bully

صداپیشه‌ی گری اسمیت (Gary Smith) بازی Bully می‌گوید که او به شدت علاقمند است تا نقش خود را دوباره تکرار کند، اما متاسفانه احتمال توسعه‌ی دنباله‌ی این بازی کم است.

بازی‌بازان امیدوارند که راکستار گیمز (Rockstar Games) دنباله‌ای برای بازی Bully، عنوان به شدت موفق و محبوب راکستار که در سال ۲۰۰۶ منتشر شده، توسعه دهد. با این حال پس از ۱۴ سال هنوز چیزی از توسعه‌ی دنباله‌ی این عنوان از سمت راکستار گیمز منتشر نشده است. با این حال در حالی که به نظر می‌رسد استودیوی راکستار علاقه ای به توسعه‌ی یک دنباله‌ی دیگر از سری Bully ندارد، صداپیشگان اصلی این عنوان ابراز کرده‌اند که علاقمند هستند تا دوباره نقش‌های خود را تکرار کنند.

بیش از یک دهه است که شایعاتی مبنی بر اینکه راکستار گیمز مخفیانه در حال کار بر روی دنباله‌ای از عنوان Bully است منتشر می‌شود، اما این بازی جدید هرگز عملی نشده است. راکستار تایید کرد که در یک زمان روی یک دنباله از بازی Bully کار کرده است، اما در نهایت تصمیم گرفت که این پروژه را لغو کند تا بر روی توسعه‌ی بازی‌های دیگر تمرکز نماید. طرفداران تنها کسانی نیستند که دوست دارند دنباله‌ی Bully را ببیند، چرا که گری روزنتال (Gerry Rosenthal)، صداپیشه‌ی قهرمان اصلی بازی، جیمی هاپکینز (Jimmy Hopkins)، چندین بار گفته است که او برای تکرار دوباره‌ی نقش خود در یک دنباله‌ی جدید از این بازی هیجان زده خواهد شد.

حالا یکی دیگر از صداپیشگان این بازی، به نام پیتر وک (Peter Vack)، گفته که او همچنین علاقمند به بازی در نقش خود به عنوان گری اسمیت، دوست نزدیک جیمی است. وی در مصاحبه‌ای با رسانه‌ی گیمینگ‌بایبل (GAMINGbible) در مورد فیلم آینده‌ی خود PVT Chat، گفت که اگر از وی خواسته شود که در دنباله‌ی این بازی دوباره نقش خود را تکرار کند، با کمال میل خواهد پذیرفت. اگر چه هنوز نمی‌داند که چگونه باید این شخصیت را بازی کند اما به هیچ وجه چنین پیشنهادی را رد نخواهد کرد و مطمئنا خواهد پذیرفت.

bully

صداپیشگی شخصیت گری اسمیت، تنها تجربه‌ی این بازیگر در بازی‌های ویدیویی می‌باشد، اما او گفت که مایل است در آینده به صداپیشگی بازی‌های ویدیویی بازگردد. او گفت که از بازی در نقش گری لذت می‌برد زیرا این امکان را به او می‌داد تا بتواند خود را به جای یک شخصیت شرور بگذارد و احساس واقعی یک شخصیت منفی را درک کند. این فرصتی است که به سختی می‌توان در سایر اشکال بازیگری آن را یافت. در خارج از دنیای بازی‌های ویدیویی، وک به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان تلویزیون شناخته می‌شود. فیلم آینده‌ی وی، PVT Chat، به عنوان یک کمدی غیر متعارف توصیف می‌شود که قرار است تا رابطه‌ی بین یک معتاد به قمار و یک خدمتکار را بررسی کند.

علی رغم سر و صدا و شور اشتیاق بسیر زیاد  بازی‌بازان برای دنباله‌ی بازی Bully، بعید به نظر می‌رسد که راکستار برنامه‌ای برای تحقق امیدهای طرفداران خود با توسعه‌ی این دنباله داشته باشد. چند سال پیش، دن هاوسر (Dan Houser)، یکی از بنیانگذاران راکستار، فاش کرد که او یک داستان کامل برای دنباله‌ی Bully نوشته است. این داستان بار دیگر جیمی را به عنوان شخصی اصلی باز می‌گرداند و ماجراهای او را در دانشگاه دنبال می‌کرد. بین سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳، اعضای استودیوی انگلستان راکستار (Rockstar New England) یک نسخه‌ی دموی قابل بازی از این دنباله را توسعه دادند که دارای یک گیم‌پلی ساده در دنیای جهان باز بود، اما همانطور که قبلا ذکر شد این پروژه لغو گردید تا راکستار بتواند روی بازی‌های دیگر تمرکز کند.

تولید و توسعه‌ی یک بازی برای راکستار چند سال طول می‌کشد. این شرکت همچنین تایید کرده است که ساخت بازی GTA 5 هفت سال طول کشیده است. علاوه بر این، راکستار در حال حاضر بر روی عناوین GTA Online و Red Dead Online متمرکز شده است، همچنین شایعه شده است که در حال کار بر روی GTA 6 نیز می‌باشد. از آنجایی که روند توسعه‌ی هر بازی چند سال طول می‌کشد و با توجه به وسواس راکستار در جزئیات بازی‌ها، به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد دنباله‌ی بازی Bully نباشیم.

عنوان Bully هم اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۲ و کنسول Wii در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی این بازی را از اینجا مطالعه نمایید.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظرتان راکستار بر روی چه بازی‌هایی کار می‌کند؟ با ما به اشتراک بگذارید.

alireza saranisaeb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

علاقه‌ی صداپیشه ی بازی Bully به بازگشت این بازی - گیمفا
علاقه‌ی صداپیشه ی بازی Bully به بازگشت این بازی - گیمفا
علاقه‌ی صداپیشه ی بازی Bully به بازگشت این بازی - گیمفا
علاقه‌ی صداپیشه ی بازی Bully به بازگشت این بازی - گیمفا
علاقه‌ی صداپیشه ی بازی Bully به بازگشت این بازی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شما علاقه مندی ما در حسرت قسمت دوم هستیم

    alireza saranisaeb
  • god of left گفت:

    اینجور فرانچایز ها تاریخی دارند و دورانشون خیلی وقته تموم شدس . یه نفر خیلی باید سطحی باشه فکر کنه چون اون زمان این بازی ها لذت داشتند پس الانم قراره نسخه جدیدش یا ریمیکش دوباره لذت داشته باشه ! اون زمان هر گیمی میخریدم لذت میبریدیم الان آدم بهترین گیم سال رو میگیره حوصلش نمیکشه تموم کنه

    alireza saranisaeb
  • واقعا مشکل هستش که کلی ip خفن و بزرگ داشته باشی مثل gta و red dead و … ولی نتونی و وقتش رو هم نداشته باشی که به طور همزمان و به ترتیب از همشون استفاده کنی.
    هفت هشت سال طول کشید تا rdr 2 عرضه شد و واقعا ارزشش رو هم داشت شاید بشه کامل ترین بازی ای که تا بحال هم ساخته شده نام گذاریش هم کرد یه شاهکار تاریخی و بی مانند ولی ایا راک استار توی نسل ۷ هم شاهکار تاریخی و بی مانند عرضه نمیکرد مثل gta v و rdr 1 .یعنی دلیلش چی میتونه باشه که راک استار اینقدر دیر به دیر بازی عرضه میکنه و به جایی رسیدیم که کلی از عناوین دارن خاک میخورن مثل همین bully دلیل تنبلی راک استار هستش یا تلاش های زیاد راک استار برای عرضه یه شاهکار بی مانند هستش.
    امیدوارم که در اینده شاهد عرضه تمام بازی هاش (از هر ip یه نسخه جدید باشیم) که خیلی بعیده با اینکه هر نسل ممکنه ۸ سال طول بکشه و واقعا زیاد هم هستش ولی توی یه چشم بهم زدن تموم میشه و هر بازی هم (مخصوصا بازی های راک استار) حداقل ۴ ۵ سال در دست ساخت قرار دارن که خودتون خوب میدونید منظورم چیه.
    ولی هر چی باشه امیدوارم حداقل rdr 3 رو شاهد باشیم.

    alireza saranisaeb
    • فرید گفت:

      به نظرم استاندارد های بازی سازی از نسل ۷ و ۶ خیلی پیشرفت کرده به طوری که اگه یکم سفت نگیره کارو احتمال شکستشم هست به نظرم راکستار داره محتاطانه عمل میکنه
      چون نسل ۶ و نسل ۵ بازی ها تازه داشتن به اوج میرسیدن که کلی ایده هم واسشون بود ولی حالا بیشتر ایده ها قبلا استفاد شده و ممکنه اگه از ایده های قبلی استفاده کنه همه ننگ تکراری بودنو به راک استار بچسبونن
      من که امیدوارم به بازی بعدیش چون هر نسل نوآوری های بخصوصی با خودش اورده همراه ایده های جذاب و راک استارو از اول به این میشناسیم که تلاش میکنه بازیاش همیشه کامل باشن
      گیمرا هم زیاد فشار نیارن بهش خوبه مثل سایبرپانک نشه با عرضه زود هنگام بازی ناقص بدن مردم ولی خب این چیزا از راکستار کبیر بعیده

      alireza saranisaeb
  • Amo Hamed گفت:

    نمیگم در انتظار نسخه دوم
    من به ریمیک یا حتی ریمستر نسخه اوریجینال هم راضیم !

    راک استار دست به کار شو

    alireza saranisaeb
  • ERFAN103079 گفت:

    کسی نمیدونه چرا راجر اسمیت دیگه صدا پیشگی نمیکنه؟

    alireza saranisaeb
  • MrHill93 گفت:

    همه علاقمند ب بازگشت این بازی هستن
    ب غیر از راکستار 😐 😐

    alireza saranisaeb
  • مازیار گفت:

    یادش بخیر چقدر تو نسخه اول کیف میکردم اون کلاس زبان انگلیسیش دهنم رو سرویس کرد از آخر یک کلاسش رو هم قبول نشدم 😀 اتفاقا الان دارم بازیش میکنم هنوزم لذت بخشه :inlove:

    alireza saranisaeb
علاقه‌ی صداپیشه ی بازی Bully به بازگشت این بازی - گیمفا