فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا

فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته

سیدهادی میرمحمدی
۲۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا

به تازگی سونی در گزارش سه ماهه مالی خود از فروش فوق‌العاده عنوان Spider-Man: Miles Morales خبر داد.

جدیدترین عنوان استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی Spider-Man: Miles Morales برخلاف عنوان قبلی خود روایتگر داستان مایلز مورالز و مسیر ابرقهرمانی وی است. این عنوان همزمان با عرضه کنسول پلی‌استیشن ۵ وارد بازار شد که با استقبال خوب منتقدان و طرفداران مردعنکبوتی مواجه شد و سونی در گزارش مالی خود اعلام کرد که این عنوان تا پایان ماه دسامبر ۲۰۲۰، نزدیک به ۴٫۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

با وجود این‌که این مقدار فروش در مقایسه با فروش ۳٫۳ میلیون نسخه‌ای عنوان Marvel’s Spider-Man در سه روز اول عرضه، بسیار ناچیز به نظر می‌رسد اما با این‌ حال برای عنوانی در ابعاد و اندازه Miles Morales آمار بسیار خوبی می‌باشد.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این اثر را به قلم مصطفی زاهدی و از طریق این نشانی مطالعه بفرمایید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا
فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mj گفت:

    همین دیروز تمومش کردم بسیار لذت بخش بود مرسی سونی :-* :-* :-*

  • Arash گفت:

    ای جان :inlove: :inlove: :inlove:
    می خواستم یک موردی رو می خواستم بگم چون دوستان مایکرو فن دیدم جدیدا بحث درآمد و سود کمپانی رو باز کردن همینقد بچه گانه :pain: انگار که درآمد مایکروسافت میره تو جیب دوستان سهامدار
    با یه حساب سر انگشتی متوجه میشید سود پلی استیشن خیلی بیشتر از ایکس باکسه.
    همین گیم اسپایدی مورالز ۴ میلیون نسخه فروخته بعد سود کل پلی استیشن تو نسل هشت ۸ میلیارد دلار بوده؟؟!پس لابد سود ایکس باکس سه میلیارد بوده در بهترین حالت
    متاسفانه این شایعه رو دوستان مایکرو فن گفتن و خیلیا هم باور کردن.
    و در آخر دوستانی مث متئوس که بلدن لینک بزارن با دلیل این مورد رو شفاف سازی کنن راجب دو کنسول و حتی یه مقاله هم میشه ازش نوشت تا اطلاعات دروغ نچرخه بین دوستان

    • UMK3 گفت:

      کاربران xbox live gold بر اساس آمار بالای ۱۰۰ میلیون هست
      ۱۸ میلیون هم کاربران game pass هستن
      به اضافه اینکه xbox یک فروشگاه جدا رو pc دارن
      و هم‌زمان بازیشون رو استیم هم عرضه میشه
      XCloud یادم رفت

      کل سهم کنسول گیمینگ از دنیای بازی ها
      حدود ۳۶ درصد هست درآمد واقعی مال pc و گوشی هست

      • Arash گفت:

        UMK3
        آقا اصلا میگیم سود ایکس باکس بیشتر(غیر ممکنه)
        مگه سود کمپانی ها به شما میرسه گه با آمار مالی کلی کیف می کنید؟؟یا به حساب شما دوستان ایکس فن میریزن؟؟
        و دوستانی که هی از سرمایه مایکروسافت مایه میزارن اینو بدونن مایکروسافت هر جا غول باشه تو صنعت گیمینگ واقعا عقبه و پلی استیشن سلطان این صنعته.
        و اینم بگم که به هیچ وجه فکر نکنید مایکروسافت با ایکس باکس خیریه باز کرده اونا هم به فکر درآمدن و هر کاری لازم باشه انجام میدن حتی به قیمت خرج های میلیاردی اولیه
        و در آخر اینکه اسم بزرگترین ناشر ها رو میارید که ایکس بخره واقعا عجیبه!!!به نظرتون اینا میرن کمپانی مث وارنر می خرن که کیفیت بازیاش شاهکاره؟؟نه قطعا میرن سراغ ناشری که بازی بتونه زیاد بده و این ممکنه به کیفیت لطمه بزنه بزنه الان که شایعات پشت سر سگا هست..

      • ALIREZA0111 گفت:

        دوست عزیز اول اینکه اطلاعاتت خیلی خیلی کمه
        xbox live اصلا ربطی به گلد نداره..ایکس باکس لایو حکم پلی استیشن نتوورک رو داره یه جورایی میشه گفت تعداد کسایی که از سرویس مایکروسافت استفاده میکنن قبلا اسم این سرویس اشتباه نکنم live یا windows live بود اشتباه نکنم دقیق یادم نمیاد که اگه دوستان قدیمی یادشون باشه برای نصب بازی ها این برنامه و سرویس رو هم باید نصب میکردیم و عضویت رایگان بوده ..یعنی هرکس اینو نصب کرده جزو این گروه قرار گرفته چه فعال چه غیر فعال که بعدا تعطیل شد و به xbox live تغییر نام پیدا کرد و تمامی کاربرای pc..xbox ..xcloud جزو این live یا به طور دقیق تر جزو network مایکروسافت هستن یا از این سرویس استفاده کردن یا همین الان میکنن که کاملا رایگانه مثل playstaion network که هرکیک نسول بخره و یه اکانت بسازه جزو این خانواده قرار میگیره
        ولی گلد مثل پلاس هستش که ماهانه پول میدی
        در ضمن وقتی میگی ۱۸ میلیون کاربر گیم پس همه که فعال نیستن ممکن جمعا ۱۰ میلیون یا کمتر کاربر اصلی و فعال باشن
        خیلی ها از گیم پس ۱ دلاری.. هکی ..ظرفیتی استفاده میکنن اشتباه نکنم چند وقت پیش مایکروسافت گیم پس ۳ ماهه رو هم یک دلار کرده بود نمیدونم هنوز هست یا نه ..میدونی چه قدر میرن میخرن با اکانت جدید ؟ در ضمن وقتی میگی یه فروشگاه جدا رو پی سی دارن ایا اون بازی رو فقط توی فروشگاه خودشون فروختن ؟ ماشالله استیم پره بازی های مایکروسافته از قدیمی تا جدید
        لطفا مقایسه اشتباه نکن

    • Alifz گفت:

      اونا تو یه دنیای موازی سیر میکنن
      جایی که لستی وجود نداره که پر افتخار ترین بازی تاریخ بشه و گوستی هم نیست
      کریتوسی وجود نداره
      انحصاری های سونی وجود نداره
      اکس باکس اوله تو فروش
      دوال سنسی وجود نداره
      دستشون تکنولوژی نوین و فرابشری باتری قلمی رو کنار گذاشته
      متای انحصاری های اکس باکس دیگه زرد نیست
      و…

      ولی وقتی از رویا میان بیرون میبینن تنها افتخارشون تو ۲۰۲۰، خروج برخی از آدم های سرشناس از استودیو های انحصاری سونیه

    • چکار به فروش و سود دارید؟
      همین بازی رو از یوتیوب یکم گیمپلی ببینید به کیفیت بالای انحصاری های سونی ایمان میارید
      اصلا شما بگو یه نسخه فروش رفته
      کیفیت بالاش رو مگه میشه منکر شد

    • Sam_fisher_47 گفت:

      مشکل دوستان مایکروفن اینه میان پلی استیشن رو با مایکروسافت مقایسه می کنن یا سونی با مایکروسافت که عملا این بخشو ببرن من خودم هنوز تو سایت مایکروسافت فنی رو ندیدم سود ایکس باکس رو با سود پلی‌استیشن مقایسه کنه

    • Mateus گفت:

      اصل قضیه اینه که یه سایت بی نام و نشانی اومد گفت که سود کل نسل پلی استیشن ۸ میلیارده ؛ هیچ سایت معروف یا سازمان خاصی اینو تایید نکرد
      .
      سود خالص ۳ بازی آنچارتد۴ و لست۱و۲ و گاد۲۰۱۸ روی هم ۳ میلیارد دلاره ! اون وقت چجوری میشه که سود کل نسل ۸ میلیارد باشه؟
      .
      نمودار سه ماهه پلی استیشن نشون داد که فقط از بخش سرویس که اولویت اصلی نیست ۸ میلیارد درآمد داشته که در سال به تقریبا ۲۵ میلیارد دلار میرسه ؛ البته سود خالص نیست ولی بازم مبلغ بزرگیه
      .
      درمورد مایکرو هم با اینکه این نسل فاجعه بود ولی بازار میلیاردی pc باعث شد سود کنه و با توجه به عظمت صنعت گیم (۱۵ برابر صنعت فیلم ) ساتیا نادلا اومد سرمایه گذاری عظیمی توی این بخش کرد ؛ اگه از اشتباهات نسل قبل درس گرفته باشه این نسل میتونه پیشرفت کنه
      .
      سونی هم به صورت چراغ خاموش و بدون هایپ داره سیاست های خودشو جلو میبره و سر موعد از کاراش رونمایی میکنه ؛ فروش اسپایدی و ps5 و …. بیشتر از قبل باعث میشه تا روند چراغ خاموش رو ادامه بده

  • Amo Hamed گفت:

    انصافا حقشه ! تجربه نسبتا کوتاه ولی به شدت دلچسبی بود !

  • sorena گفت:

    یه مقدار بازیش کردم و باید بگم اینم مثل نسخه ی قبل جالب و جذاب هست. بهبود های خوبی نسبت به نسخه قبل داشته هرچند زیاد نیست ولی بجا و درست هست. قیمتش یکم ارزون بشه حتما میخرمش فعلا چون زیاد اهل بازی و فیلم های سوپرهیرویی نیستم برام نمیصرفه.

  • pc گفت:

    همین الانشم از لست ۲ بیشتر فروش کرده

  • بتمن ارکام نایت که مولتی پلتفرم بود در سال اول شش میلیون نسخه فروخت در حالیکه اسپایدرمن مایلز مورالز که نسخه فرعی هست و انحصاری هست و شخصیت اصلی یعنی اسپایدرمن نقش اول نیست در دو ماه فروش به چهار میلیون نسخه دست پیدا کرده و این نشان می دهد که نسخه اصلی اسپایدرمن بعدی یک سیستم سلر به تمام معنا برای پلی استیشن فایو خواهد بود

  • AGS گفت:

    این بازی سیستم سلر نیست. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

فروش بالای Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در سال گذشته - گیمفا