شعبه‌ی مونترال کانادای استودیوی کوانتیک دریم افتتاح شد

14 بهمن 1399 - 21:18

به تازگی شرکت توسعه‌ی بازی‌های ویدئویی، کوانتیک دریم (Quantic Dream) در خبری رسمی اعلام کرد که شعبه‌ای جدید را در مونترال کانادا به رهبری رئیس سابق ایدوس مونترال (Eidos Monteal) یعنی آقای Stephane D’Astous افتتاح کرده است و این شخص مدیریت عموم وظایف این مجموعه‌ی جدید را بر عهده خواهد داشت.

همچنین آقای Yohan Cazaus که پیش از این در تیم طراحی گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla به عنوان عضو ارشد فعالیت داشته است نیز به عنوان کارگردان فنی و مدیر طراحی و توسعه‌ی گیم‌پلی در کنار آقای D’Astous به ساخت پروژه‌ی جدید شرکت کوانتیک دریم در استودیوی مونترال خواهد پرداخت.

در همین راستا آقای Guillaume de Fondaumiere که مدیر عامل شرکت کوانتیک دریم بوده و حال رئیس شعبه‌ی جدید مونترال نیز به حساب می‌آید، در یک بیانیه اعلام داشت:

افتتاح شعبه‌ی مونترال یک گام بزرگ در جهت توسعه‌ی پروژه‌ی جدید ما خواهد بود. در هر صورت چندین پروژه را برای آینده برنامه‌‌ریزی کرده‌ایم و همین امر ما را وادار کرد شعبه‌ای جدید در مونترال کانادا را تاسیس نموده و نیروهای جدیدی را برای برنامه‌های خود در سال ۲۰۲۱ استخدام نماییم. ما قصد داریم برای استودیوی جدید مونترال تا پایان سال ۲۰۲۱ بیش از ۵۰ نیروی جدید متشکل از متخصصان ساخت و توسعه‌ی بازی‌های ویدئویی را جذب نماییم.

برای من مایه‌ی افتخار و خوشنودی است که به شرکت کوانتیک دریم پیوستم و این استودیوی جدید را در مونترال تأسیس کردم. تولیدات شرکت کوانتیک دریم از بسیاری جهات و به ویژه به علت سطح بالای کیفیت خود در میان بازی‌بازان برجسته شده‌اند. هدف ما جذب استعدادهای باتجربه در شعبه‌ی مونترال خواهد بود و برای این کار از متخصصان کانادا و ایالات متحده در زمینه‌های طراحی، برنامه‌نویسی و ساخت انیمیشن استفاده خواهیم کرد. بدون شک این گروه متخصص می‌توانند به همکاران پر تلاش ما در شعبه‌ی پاریس جهت تولید بازی‌های AAA برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی یاری رسانند.

همچنین آقای دیوید کیج (David Cage) که به عنوان مدیر عامل و کارگردان در استودیوی کوانتیک دریم در حال فعالیت است، اعلام کرد که جذب این استعدادهای جدید در شعبه‌ی مونترال می‌تواند به آن‌ها در توسعه‌ی پروژه‌های متفاوت و بلندپروازانه بسیار کمک کند و راه را برای گسترش و پیشرفت این استودیو هموار سازد.

 

برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AGS گفت:

    بی صبرانه منتظر بازی جدیدشونم که قراره ۲۰۲۱ معرفی بشه طبق حرف های داوود قفس :rotfl: 😎
    کوانتیک دریم وقتی سونی ناشرش بود بازیاش گیمپلی درست حسابی نداشتن الان که خودشون ناشر هستند دیگه چی میشه :sidefrown: 😮

    • Mateus_bk گفت:

      سبک بازی های دیوید کیج به گیمپلی آنچنانی نیاز نداره ؛
      گرچه واقعا حیف شد که از زیر پوشش سونی دراومد ؛ اگه سونی میخریدش آیندش تضمین بود
      .
      دوستانی که با بازی های این استاد آشنایی ندارن ؛ دترویت و هوی رین بازی کنن تا به عظمت داستان سرایی و کیفیت اللخصوص موشن کپچر این استودیو پی ببرن

      • اول بیاند دو سول
        بعد دیتروید
        بعد هوی رین

    • Yato گفت:

      بهتر از گذشته ، الان دیگه مستقل هستن و با سابق ای که این ها دارند انتظار یک بازی داستانی خفن تر از همه ی بازشون میره
      مونترال چه خبره این همه استودیو خفن دارد ؟؟؟ ?:-)

    • bravo6 گفت:

      اگر به گیمپلی بازی داری گیر میدی معلومه که اصلا بازی رو درک نکردی بازی های دیوید کیج داستان محورن حتی بیشتر life is strange

  • یا ابلفضل ترکیب گیم پلی اساسین کرید با داستان دیتروید بیشتر شبیه مواد مخدره تا گیم

  • Team Silent گفت:

    :inlove:

  • Star1 گفت:

    واقعا عجیب بود که چطور سونی اجازه داد این استودیو شاهکار ساز از دستش بپره.

    هر سه بازی Heavy Rain – Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human شاهکار بودن که لطف خارج شدن از انحصار PlayStation تونستم تجربشون کنم.

    • تا دیروز که انحصاری سونی بودن همین خود تو بهشون میگفتی بازی های کات سین و دکمه زنی الان که انحصاری نیستن شدن شاهکار بله بله
      در کل اینو بدون وقتی اسم انحصاری سونی روی یه بازی باشه ۹۰درصد شاهکاره

  • OmidG97 گفت:

    امیدوارم کنار ساخت سبک همیشگیشون سراغ ساحت یه بازی اکشن هم برن، چون احساس میکنم مخاطبای خیلی خیلی بیشتری میتونن جذب کنن از اون طریق

  • oculus rift گفت:

    امیووارم بازیی در حد و اندازه heavy rain رو شاهد باشیم

    • heavy rain شاهکار داستان سرایی و تعامل
      ینی اگه بتونی خودتو کنترل کنی تحت تاثیر ثمقرار نگیری هنر کردی
      اسپویل

      بار اول که بازیو تموم کردم همه رو به کشتن دادم و نتونستم آدرس درست پسر ایتان رو ک اگه اشتباه نکنم اسمش شان بود درست انتخاب کنم و به فنا رفت

    • اصلاح میکنم در حد اندازه دترویت شاهد نباشیم