معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا
معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا
معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا
معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا

معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER؛ انتخابی خاص برای مخاطبان خاص

مصطفی زاهدی
۰۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا

معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER

اگر از آن دسته افرادی هستید که استفاده‌های سنگین از کامپیوتر خود به عمل می‌آورید، قطعا انتخاب کارت گرافیک مناسب یکی از دغدغه‌های شما خواهد بود. خصوصا اگر به طور حرفه‌ای بازی می‌کنید و دوست دارید جدیدترین عناوین روز را در لحظه و با بالاترین کیفیت ممکن بازی کنید و هزینه‌ی تمام شده نیز برای شما اهمیتی ندارد، قطعا به دنبال قدرتمندترین و در عین حال خوش‌ساخت‌ترین کارت گرافیک خواهید بود که شرکت گیگابایت در این زمینه یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها به شمار می‌رود. در ادامه به معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER شرکت گیگابایت می‌پردازیم که انتخابی عالی برای فعالیت‌های سنگین مثل رندرینگ، کارهای گرافیکی و صدالبته اجرای بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود و گیگابایت باز هم یک محصول قدرتمند دیگر را در این زمینه برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

معرفی کارت گرافیک rtx 3070 aorus master

اگر به دنبال کارت گرافیک قدرتمندی هستید تا بتوانید هم سنگین‌ترین کارهای گرافیکی را با آن انجام دهید و هم جدیدترین عناوین دنیای گیم را تجربه کنید، کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

سیستم خنک‌کنندگی

اگر مواردی مانند رطوبت، ضربه و موارد مشابه را در نظر نگیریم، تمامی قطعات الکترونیکی، فارغ از نوع آن‌ها، دو دشمن بزرگ دارند. اولی گرد و خاک (Dust) و دومی بالا رفتن حرارت و گرما (Overheating). مشکل وجود گرد و خاک معمولا با طراحی اصولی و هم‌چنین تهویه مناسب تا حد بسیار زیادی قابل حل است. چک کردن دور‌ه‌ای نیز می‌تواند به حل مشکل گرد و خاک کمک شایانی کند. اما مسأله Overheating یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌ روی سازندگان قطعات کامپیوتر به شمار می‌آید، چرا که دما و Performance رابطه‌ی معکوس دارند و هر چه دما زیادتر شود، کارایی آن قطعه‌ی الکترونیکی (خصوصا کارت گرافیک) کاهش می‌یابد و علاوه بر آن، بالا رفتن دما می‌تواند به طور فیزیکی نیز به کارت گرافیک آسیب وارد کند و در درازمدت مشکل‌ساز شود.
برای حل این مشکل، شرکت گیگابایت از سه تیغه‌ی ۱۰۰ میلی‌متری در سیستم Cooling استفاده کرده است. این سه تیغه‌ی ۱۰۰ میلی‌متری به شکل Claw طراحی شده‌اند تا هوا را به طور همه‌جانبه و ۳۶۰درجه به گردش درآورده و خنک‌کنندگی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. یک کارت گرافیک قدرتمند یک سیستم Cooling قدرتمند نیز نیاز دارد و این همان چیزی است که در RTX 3070 AORUS MASTER شاهد آن هستیم…

صفحه‌ی LED

صفحه‌ی LED نه تنها به وسیله‌ی نرم‌افزار RGB Fusion 2.0 از لحاظ رنگ و نورپردازی قابل شخصی‌سازی است، بلکه به صورت Real-Time و لحظه‌ای، اطلاعات مختلفی از کارت گرافیک مانند دما، میزان استفاده و Speed Fan را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا در هر لحظه، عملکرد کارت گرافیک و سیستم خود را زیر نظر داشته باشد.

هم‌چنین کاربران به طور گسترده امکان شخصی‌سازی فونت‌ها و نوشته‌ها را دارند تا بنابر سلیقه‌ی خود گزینه‌های موردنظر را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که امکان اپلود Gif مورد علاقه‌ی کاربر نیز وجود دارد.

معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا

شرکت گیگابایت از سه تیغه‌ی ۱۰۰ میلی‌متری در سیستم Cooling استفاده کرده است. این سه تیغه‌ی ۱۰۰ میلی‌متری به شکل Claw طراحی شده‌اند تا هوا را به طور همه‌جانبه و ۳۶۰درجه به گردش درآورده و خنک‌کنندگی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

 RGB Fusion 2.0

به لطف RGB Fusion 2.0، کاربران این امکان را دارند تا به طور گسترده و دقیق از لحاظ نورپردازی و افکت ظاهری به شخصی‌سازی بپردازند. ریش و قیچی دست شما، انتخاب با خودتان. اینجا محدودیت معنا ندارد…

عملکرد (Performance)

کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER با ۸ گیگابایت حافظه، استفاده از هسته‌های نسل دوم Ray Tracing و‌ نسل سوم Gen Tensir که به طور موازی عمل می‌کنند، انتخابی بسیار قدرتمند و مناسب برای کاربرانی به شمار می‌آید که به دنبال کارت گرافیکی برای فعالیت‌هایی سنگین مثل بازی به طور حرفه‌ای، رندرینگ و توسعه‌ی هوش مصنوعی هستند. خصوصا برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌های روز با بالاترین تنظیمات گرافیکی، این کارت گرافیک انتخاب فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود که می‌تواند تجربه‌ای دلچسب برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.

چه لذتی بالاتر از گردش در دنیای Red Dead Redemption 2 با بالاترین تنظیمات گرافیکی؟ به لطف کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER، تمامی بازی‌های روز را می‌توانید به بهترین شکل ممکن اجرا کنید و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرید.

در ادامه به برخی از نکات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های این کارت گرافیک قدرتمند اشاره می‌کنیم.

استفاده از رنگ مشکی متال در طراحی بدنه‌ی کارت گرافیک نه تنها از لحاظ زیبایی‌شناسی قابل‌توجه است، بلکه باعث می‌شود مقاومت بدنه افزایش یابد.

حالت Silent : همان‌طور که از اسمش نیز پیداست، این مود تجربه‌ای بی سروصدا به ارمغان می‌آورد. برای فعال‌سازی این حالت سیستم نیاز به ریبوت دارد.

خروجی‌ها: به لطف وجود یه خروجی HDMI و سه خروجی DP، دست کاربران در استفاده از کارت گرافیک به شدت باز است.

قابلیتPower Indicator : به لطف این امکان، وقتی که در سیستم برق‌رسانی اختلال و مشکلی رخ می‌دهد، با نور فلش مانند، به کاربر اطلاع داده می‌شود تا کاربران بتوانند اقدامات لازم در جهت حل این مشکل را انجام دهند.

طراحی درجه یک: به لطف طراحی درجه یک مدار، نه تنها کارآیی کارت گرافیک در بالاترین سطح ممکن قرار دارد، بلکه سلامت و طول عمر کارت گرافیک را در بازه‌ی بلند مدت تضمین می‌کند. هم‌چنین استفاده از خازن‌های بسیار مقاوم، طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER از مقاومت قابل توجهی برخوردار است.

Dust Resistance: مقاومت در مقابل گرد و خاک، حشرات، افتادن پیچ و مهره‌ها و ساییدگی

Moisture Resistance: مقاومت در برابر نارسایی برق و آسیب بدنه‌ی اصلی و هم‌چنین رطوبت

Corrosion Resistance: مقاومت در برابر زنگ‌زدگی

معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا

به لطف وجود سه خروجی HDMI و سه خروجی DP، دست کاربران در استفاده از کارت گرافیک به شدت باز است.

– سخن پایانی:

با توجه به در نظر گرفتن تمامی موارد، باید گفت اگر به دنبال کارت گرافیک قدرتمندی هستید تا بتوانید هم سنگین‌ترین کارهای گرافیکی را با آن انجام دهید و هم جدیدترین عناوین دنیای گیم را تجربه کنید، کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا
معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا
معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا
معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا
معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا
معرفی کارت گرافیک RTX 3070 AORUS MASTER - گیمفا