۳۴۳ اینداستریز: بازی Halo Infinite بر روی پلتفرم رایانههای شخصی تجربهی ویژهای ارائه میکند
استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) طی مصاحبهی اخیر خود اعلام کرد که قصد دارد تا تمام تجارب خود از The Master Chief Collection را برای درخشش Halo Infinite در پلتفرم رایانههای شخصی به کار بگیرد.
برخلاف دیگر عناوین مجموعهی Halo، نسخهی جدید این سری یعنی Halo Infinite به اولین بازی تبدیل شد که به صورت موازی با نسخههای کنسولی خود و همزمان با عرضهی مجموعهی Master Chief Collection تحت توسعه قرار میگیرد. در نتیجه، بهنظر میرسد که همین موضوع به تجارب استودیوی ۳۴۳ اینداستریز افزوده است و این استودیو قصد دارد تا از این رویداد برای ارتقای سطح کیفی Halo Infinite در پلتفرم رایانههای شخصی کمک بگیرد. همچنین، یکی از اعضای این استودیو در مصاحبهی اخیر خود چنین اظهار داشت که:
هدف اصلی بازی Halo Infinite در پلتفرم رایانههای شخصی این است که تجربهای ویژه (First-Class) را ارائه کند تا او را از سایر بازیهای تیزاندازی متمایز کند. همچنین، عرضهی The Master Chief Collection به صورت همزمان با توسعهی Halo Infinite برای پلتفرم رایانههای شخصی و بازخوردهایی که از بازیبازان گرفتیم به توسعهی این بازی کمک شایانی کرده است.
از طرفی دیگر، با علم به این که اولین عناوین تیراندازی نظیر DOOM حتی از موس نیز پشتیبانی نمیکردند، اما امروزه باید قبول کرد که بخشی از لذت عناوین تیراندازی از جمله مجموعهی Halo و احتمال قریب به یقین Halo Infinite، به استفاده از کیبرد و موس برای کنترل کردن شخصیتها باز میگردد و همین موضوع باعث میشود که ناخودآگاه زادگاه این عناوین را پلتفرم رایانههای شخصی بنامیم. در نقطهی مقابل، استفاده از کنترلر کنسولها در بازیهای تیراندازی نیز به نظر میرسد که به حد اعلای خود رسیده باشد و این کنترلرها پتانسیل بیشتری برای استفاده در این سبک از بازی ندارند. از همین رو، آقای کوین دلهویو (Quinn DelHoyo)، طراح مراحل سندباکس این بازی در اظهار نظری جالب اعلام کرد که تمرکز ویژهای بر روی آزمایشهای مداوم نسخهی رایانههای شخصی این بازی معطوف شده است.
نسخهی رایانههای شخصی بازی تنها یک پورت از بازی اصلی نخواهند بود. ما هر روز در حال تجربهی این بازی بر روی پلتفرم رایانههای شخصی هستیم و باید توجه کنید که قابلیتهای موس و کیبرد غیر قابل چشم پوشی هستند. از طرفی دیگر، باید این بازی همانند روند ۲۰ سال اخیر خود، همچنان بر روی کنترلرها نیز حس خوبی را القا کنند.
بههر ترتیب، بازی Halo Infinite از ماه جاری میلادی به صورت مرتب و ماهانه میزبان نمایشهای مختلفی خواهد بود تا اشتیاق و ذوق بازیبازان به دلیل تاخیر طولانی مدت پیش آمده در روند ساخت و عرضهی آن فروکش نکند. بازی Halo Infinite، در فصل پاییز سال جاری میلادی در دسترس پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای نسل هشتم و نهمی مایکروسافت قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات