هیدکی کامیا: به این زودی‌ها منتظر بازی Bayonetta 3 نباشید

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

بازی Bayonetta 3 چهار سال پیش برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی شد و ما از آن زمان تا به این لحظه، خبر جدیدی پیرامون آن دریافت نکردیم. تیم سازنده، پلاتینوم گیمز (Platinum Games)، در این سال‌ها بارها اعلام کرده است که مراحل توسعه به خوبی پیش می‌رود، اما به نظر می‌رسد نباید به این زودی‌ها منتظر بازی باشیم. هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، خالق بازی، در مصاحبه‌ی اخیر خود گفته است که در حال حاضر اثر را باید فراموش کنید.

کارگردان بازی، هیدکی کامیا، در مصاحبه‌ای با VGC، به این سوال که Baynoetta 3 در چه زمانی عرضه خواهد شد پاسخ داد. او با خنده گفت که در حال حاضر بازی را فراموش کنید تا ما در نهایت چیزی برای نمایش داشته باشیم، این یک غافلگیری خوب خواهد بود. وی در این باره توضیح داد:

ما در موقعیتی قرار نداریم که در این مورد صحبت کنیم، اما ما در ماه ژانویه قرار داریم و باید چیزی را به مخاطبین خود ارائه دهیم، درست است؟ من فکر می‌کنم شما باید انتظار انتشار  اطلاعاتی از پروژه‌های ما را داشته باشید. هنوز تا پایان سال ۲۰۲۱ مدت زمان زیادی باقی مانده است. من درک می‌کنم که طرفداران دیوانه‌وار منتظر Bayonetta 3 هستند، اما پیشنهاد من این است که برای مدتی بازی را فراموش کنید. زمانی که بازی رونمایی شود، با یک غافلگیری جذاب مواجه خواهید شد.

استودیوی پلاتینوم‌ گیمز در سال ۲۰۲۰ از معرفی ۴ عنوان جدید خبر داد که تاکنون از ۳ مورد رونمایی شده است. بازی‌های The Wonderful 101 Remaster ،Project G.G و یک عنوان جدید به کارگردانی هیدکی کامیا که در خط داستانی Viewtiful Joe و The Wonderful 101 قرار می‌گیرد از جمله‌ی این عناوین هستند. اثر چهارم این استودیو هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما هیدکی کامیا و آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) اشاره‌ کرده‌اند که این بازی در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. همچنین بازی Babylon’s Fall نیز همچنان مراحل توسعه‌ را طی می‌کند.

3
0
برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AmirtheGRB گفت:

    هرچی شما بگی استاد.
    ازون دستگاه های men in black کسی نداره؟

    0
    0
  • sefirot2011 گفت:

    کاملا مشخص برای کنسول نسل بعدی نینتندو هم دارن بهینه سازی میکنن، چون با کنسول نسل حاضر نینتندو مشکلاتی دارن وگرنه اگر سخت افزار قویتری داشت الان خیلی زودتر بازی رو ارائه میکردن ، به هر حال یکی از سه بازیهای برتر سبک هک و اسش هست،
    god of war , devil may cry , bayonetta
    من شخصا نسخه ۲ رو بازی کردم نهایت لذت بردم

    0
    0
  • MAX3D گفت:

    این بازی یک شاهکار و هک اند اسلش بی نظیره واقعا حیف انحصار نیتندو شد باید مولتی میموند اینم از بدی های انحصاری باز این خوبه استدیوهای ژاپنی تو سبک خودشون کار میکنن و خودشون هم زیاد بازی و فرنچایز خلق میکنن و مثل بعضیا یهو چندین کمپانی و بازی و آیپی رو انحصاری نمیکنن!خوبه که مطمئنیم آیپی ای دست نیتندو و سونی باشه یک شاهکار یا بازی خیلی خوبی ازش در میاد

    0
    0
  • Kena گفت:

    بازی خیلی خوبیه هرچیزی دست nintendo و sony باشه عالی و خاص میشه چه برسه که اون سبک H&S و پدر و مادر این سبک هم کسی نیست جز ژاپنی های هنرمند

    0
    0
  • bravo6 گفت:

    کاشکی شکست بخورن تا بفهمن بیشتر گیمر ها تو ۳ پلتفرم اصلی هستن
    pc ps xbox
    ما رو از بازی محروم کردن ۹۰ درصد مخاطب هاشو پروندن که چی؟
    من موندم نینتندو چه نیازی به یک بازی هک اند اسلش داش

    0
    0
    • ۶۰ میلیون گیمر بعد این حرف خودشون را اتیش زدن

      0
      0
      • bravo6 گفت:

        مگه دروغ میگم؟ سبک هک اند اسلش سلیقه ایه خیلی تعداد پلیراش زیاد نیست نصفشون هم فقط گادو بازی میکنن اونوقت من که فن این سبکم بزور یه بازی قشنگ تو این سبک اومد بیرون حالا دیگه نمیتونم بازی کنم چرا چون نینتندو خریدتش هیچ نفعی نبرده از این ۶۰ میلیون که میگی خیلی بخاد فروش کنه ۴ میلیونه گاد که نیست همه خوششون بیاد بخرن

        0
        0
        • bravo6 گفت:

          الان داشتم wiki رو چک مکردم فروشش رو سویچ ۴۰۰ هزاره
          خدا بکی بگی ؟

          0
          0
        • MAX3D گفت:

          من به عنوان یک سونی فن میگم گاد اصلا هک اند اسلش نیست در اصل همون سه گانه کلاسیک هک اند اسلش بودن فعلا که بهترین هک اند اسلش موجود در حال حاضر DMC و بایونتا هستن که سبک و اصالتشون رو حفظ کردن گاد جدید یک بازی هستش که تغییر سبک داد و موفق هم بوده اما دیگه هک اند اسلش نیست برای همین طرفداراش الان بیشتر شده و همه پسند تر شده چون چاشنی فانتزی هم گرفته و این سبک طرفدارش هم بیشتره البته قبلا مخالفت های خودم رو با تغییر سبک گاد گفته بودم به قول اقای کریمی که میگفتند کپکام و dmc فن سرویس هستند و طبق خواسته همون جامعه گیمرای کلاسیک و هک اند اسلش این سبک ساخته میشه

          0
          0
          • AXEL STONE گفت:

            بازی GOW یک فن اکشن ادونر Action Adventure هست که برای مبارزه با فن فنسینگ H&S در بازی پیش به جلو میره و برای همین GOW کنونی را یکی از بزرگترین مجموعه های H&Sحساب میکنیم
            بازی GOW کمتر نشده که بیاییم ناراحت بشیم بلکه بازیش بزرگتر و بشتر شده: به قول دوستان میشه توش زندگی کرد از بس که بازی پر محتوا شده.
            بعضیا یجوری میگن فن عوض کرده که انگاری از فن فنسینگ فانتزی رفته به فن کلاسیکیو یا شوتر یا یک فن بیرط و بیخودی… خوب کوبیدن نتیجش همین میشه که ذهنهای دیگرانی که تجربه نکردن را از بازی منحرف میکنه.
            من قدیم برای دنیای اولیش ناراحت شده بودم اما بازی کردم و دیدم واقا دنیای نورث هم لذت خاص خودش را هم داره.
            موفق باشید دوست گرامی.

            0
            0
    • Drama گفت:

      انحصاری شدن این بازی یکی از ضربه های بزرگی بود که خوردم تو زندگی گیمریم Frown
      لعنت بهش واقعا فروش و طرفدارای این بازی روی ایکس باکس و پلیستیشن خیلی زیاد بود
      نمیدونم چرا خودشون رو به نیتندو محدود کردن البته من حاضرم انحصاری نیتندو بمونه تا اینکه میخواست یک روزی بیفته دست مایکرو و به فنا بره چون احتمال زیاد مایکرو اکشن ادونچر درستی نداره هک اند اسلش هم نداره ممکن بود بیاد سراغ اینا مایکروسافت فعلا تهدیدی شده برای این صنعت با این گند کاریاش

      0
      0
  • postman گفت:

    سقوط بابل هم فراموش کنیم یا چی؟

    0
    0
  • هیدکی کامیا آدم مهم و خاصیه تو این صنعت ، اما احساس میکنم بنده خدا زندگی شخصی سالم و درست درمونی نداره.
    Scale bound واقعا بازی زیبایی بود که نفهمیدیم چرا ماکروسافت کنسلش کرد، شاید چون کامیا افسرده بود و نتونسته درست پروژه ساخت بازی رو رهبری کنه و شایدم علت افسردگیش کنسل شدن اسکیل باند بود.

    0
    0
  • تا روز عرضه این بازی حتما بایدیه نینتندو سوییچ بخرم. نمیشه اصلا از این گذشت.

    0
    0