اطلاعاتی از بخش مبارزات بازی Halo Infinite منتشر شد
به تازگی مدیر بخش ارتباطات استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، در جریان بهروزرسانهای خبری بازی Halo Infinite به ارائهی اطلاعاتی در مورد بخش مبارزات و محیط سندباکس این اثر پرداخت.
با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی مورد انتظار و تیراندازی اول شخص Halo Infinite، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز متعهد شده است که هر ماه با برگزاری مصاحبههای مختلف به بیان اطلاعاتی از روند توسعهی این عنوان و مواردی که قرار است آن را از نسخههای قبلی متمایز سازد، بپردازد. حال اولین جلسه از این بهروزرسانهای اطلاعاتی دیروز برگزار شد و مدیر بخش ارتباطات استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، آقای بریان جرد (Brian Jarrard) در مقالهای طولانی تحت عنوان Inside Infinite به بیان مطالبی در وبسایت Halo Waypoint پرداخت.
در مقالهی مذکور توضیحات مفصلی در مورد سیستم مبارزه و محیط سندباکس بازی Halo Infinite داده میشود. این اطلاعات از جانب گروه Sandbox Team از استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در اختیار مخاطبان قرار داده شده و به بررسی اتومبیلهای جنگی، اسلحهها، مکانیسمهای گیمپلی و مبارزات، تجهیزات و محیط خواهد پرداخت. از همین رو آقای بریان جرد در مصاحبه با این تیم، سوالاتی در مورد فلسفهی مبارزات بازی Halo Infinite و نوآوریهای آن مطرح کرد که به نقش پر رنگ وسایل نقلیه و اسلحههای جدید در آن اشاره داشتند.
به گفتهی تیم توسعهی بخش سندباکس، ویژگیهای محیط و مبارزات بازی Halo Infinite بر اساس دو فلسفهی اصلی این سری توسعه یافتهاند و سعی شده است در کنار نوآوری، این دو ویژگی به مانند نسخههای قبلی سری حفظ شوند. نخستین فلسفه این است که تمامی اسلحهها، وسایل نقلیه و مکانیسمهای مبارزه باید مطابق اصل پاداشدهی به بازیباز توسعه یابند. این ویژگی که اسلحهها، تجهیزات و وسایل نقلیه مطابق با مهارت و حس کنجکاوی بازیبازان نتایج متفاوتی را برای هر فرد رقم خواهند زد را میتوان یکی از امضاهای سری Halo به شمار آورد. فلسفهی دوم این است که سری Halo یک مجموعهی قدیمی و پر طرفدار بوده و نسخهی Halo Infinite به مدت طولانی تحت پشتیبانی تیم توسعه خواهد بود؛ از همین رو بسیار ضروری است که تمامی مواردی که بازیبازان در نسخههای قدیمی از آنها رضایت داشتند و یا از وجود آنها ناراحت بودند، بسیار مورد توجه قرار گیرد. در واقع تیم توسعهی ۳۴۳ اینداستریز قصد دارد با بازیبازان و طرفداران سری Halo به صورت مستقیم همکاری نماید و رابطهای بر پایهی احترام و صداقت را پایهریزی کند.
علاوه بر موارد فوق، گروه Sandbox Team به پنج اصل ضروری مبارزات بازی Halo Infinite اشاره کرد و اظهار داشت که هرعنوان موفق و محبوب از این سری، در مبارزات خود این اصول را رعایت کرده است. نخستین اصل با نام The Dance معرفی شد و به مبارزات همهجانبه و آتشبازیهای سری Halo اشاره دارد. تیم توسعه در توضیح این اصل اظهار داشت که مبارزات عنوان Halo Infinite در واقع به مانند سمفونی انتخابهای مختلف در میدان نبرد به شمار میآید و بازیبازان باید برای کشتن دشمنان، مهارتهای خود در زمینهی حرکت، سرعت، زمانبندی و تیراندازی را با هماهنگی ترکیب نموده و برای مقابله با هر گروه از مهاجمان با انتخابهای ترکیبی خود، بهترین استراتژی ممکن را اتخاذ نمایند.
اصل دوم Tools of Engagement نام داشته و به این نکته اشاره دارد که تمامی تجهیزات و اسلحههای درون بازی Halo Infinite هم کاربرد منحصر به فرد خود را دارند و هم میتوانند به بازیبازان سبکهای مختلف مبارزه و مقابله با دشمنان را هدیه دهند. سومین اصل مبارزات بازی Halo Infinite، تحت عنوان Lone Wolf معرفی شد. این بخش به بازیبازان این امکان را خواهد داد که اگر هیچ همراه و مبارزی در کنار خود نداشتند، بتوانند با احساس قدرت و اتکا به مهارت خود در تمام مبارزات و نبردها پیروز شوند.
به گفتهی تیم بخش سندباکس، اصل چهارم Connected to Actions نام داشته و بیانگر ماهیت سریع و بدون اصطکاک حرکت و تیراندازی در سری Halo است. سرانجام اصل پنجم تحت عنوان Survivability معرفی شد که بر اساس آن، تیم توسعه قصد دارد به بازیبازان درک عمیق و واقعی از مقولهی آسیبپذیری بر اساس سناریوهای مختلف مبارزه در میدان نبرد بدهد. بر اساس این مورد، بازیبازان با انتخاب خود میتوانند سناریوهای مبارزهای مختلفی را رقم بزنند و هر کدام از این سناریوها، میتوانند در صورت اشتباه صدمات و آسیبهای متفاوتی را به بار آورند.
علاوه بر اصول بخش مبارزات بازی Halo Infinite، گروه Sandbox Team اعلام کرد که تمامی وسایل نقلیه به صورت کاربردی و مطابق عوارض طبیعی درون نقشهی بازی توسعه یافتهاند و اسلحهها به همراه تجهیزات مختلف، طی آزمایشهای بسیار دقیق و جزئی طراحی شدهاند. بهروزرسان خبری بعدی بازی Halo Infinite در آخرین پنجشنبهی ماه میلادی آینده برگزار خواهد شد و شرکت ۳۴۳ اینداستریز در آن به ارائهی اطلاعاتی در مورد بخش Halo Zeta و فلسفههای طراحی محیطهای جدید بازی Halo Infinite خواهد پرداخت.
عنوان علمی-تخیلی Halo Infinite هماکنون در حال توسعه بوده و قرار است در فصل پاییز سال جاری میلادی بر روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اس و سری ایکس عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
ایول شدیداً رو این گیم هایپم امیدوارم که بازی خفنی تجربه کنیم…
اگه بتونن گرافیک افتضاحش رو درست کنن مطمئنا متای ۸۵ تا ۹۰ رو شاخشه! البته بالای ۹۰ رو بسیار بعید میدونم!
اگه هم مثه مدیوم و سایبر بهینه نباشه که فاتحه اش خونده اس و متای زرد!
خبر داری که بازی انحصاری xbox عه؟
انحصاری فرست پارتی*
:rotfl: :rotfl: :inlove:
حالا کاری به هیترا و کنسول وار ندارم ولی به شخصه خودم براش متای ۸۷ تا ۸۹ رو پیشبینی میکنم
و بنظرم انتظار متای ۹۰ به بالا رو نداشته باشید چون ناامید میشید
داخل همون گیمپلی صداگذاری و ریکویل واقعا بینظیر بود و فقط MW 2019 به پاش میرسید
مشکل گرافیکی بازی قابل حل هست مخصوصا با سابقه ۳۴۳i و Halo4
این وسط فقط انیمیشن های صورت هست که بعید میدونم تغییری پیدا کنه
موافقم انیمیشن ها واقعا جالب نبودن باید حداقل جوری میبود که دیگه کف کف اگه مشت یا ساعد میزد توی صورت طرف یه واکنشی نشون میداد چهره اش نه مثل میمون باشه(نحوه فرود و نعره زدنش ولی خوب بود) یا دشمنا زمانی میمردن حداقل با توجه به کالبیر گلوگه یا پرتو انرژی یا هر چی که هست بمیرن نه که طرف هیکلی رو با پیستول بکشی یه جور بمیره بعد یه دشمن کوچولو با سلاح سنگین بزنیش تکون نخوره با هر اسلحه ای هم که میزدشون اون اسلحه پرتابشون نمیکرد عقب باید یه فکری به حال قلاب هم بکنن توی گیمپلی اون کپسول رو خوب اورد و قشنگ چرخوندش ولی عملا بی وزن نشون داد واسه شوتر وزن نارجک های مختلف هم خیلی مهمه نباید هر چی اومد دستش مثل پاره اجر پرتش کنه باید انرجی فیلد و اسموک و هر چی دارن هر کدوم یه وزن خاص و یه الگو برخورد با سطوح متمایز با هم داشته باشم مثل کانتر مستر چیف هم شیلد هم نارنجک انفجاریشو یه برد پرت کرد باید روی فیزیک درخت هم کار کنن این که تیر بزنی توی درخت تیکه تیکه نشه خیلی ضایعه..حرکت های بدن اون یارو خوب و طبیعی بود اول بازی ولی حرکت ماهیچه های صورتش یه جوری بود…ولی چیزی که خوب کار کرده بودن اون افکت نور اسلحه ها بود
😐 😐 😐 خودت چندتا تصویی که اصلاح شده بودو دیدی بعید میدونم اینطوری که میگی باشه و اینکه بازم بعید میدونم زیر ۹۰ بشه این بازی به عنوان یک بازی پرچم دار احتمال اینکه متاش بالاتر بشه کم نیست ما نمیتونیم یک بار اونم هیلو ۵ که متای ۸۴ گرفته رو بیاریم وسط و اونو الگو قرار بدیم آخه ناتی داگم انچارتد لاست لگد سیزو متای ۸۴ گرفت . پس دلیل بر این نمیشه که انچارتد بعدیو با متای کمتر از ۹۰ بسازه.
لاست لگاسی اسپین افه معلومه که متای ۹۰ نمیگیره
هیلو ریچ : مارو دور ننداز 😥 (شوخیه آقا جدی نگیرید)
اسپین آف باشه بالاخره همون ناتی داگ ساختتش بهونه الکی نیار.
هیلو ریچ اسپین اف بود متای ۹۱ گرفت
موافقم :yes:
امیدوارم به خاطر بین نسلی بودن مشکل گرافیکی و فنی نداشته باشه.
گیمپلی و داستانش از الان تضمین شدست.
چیمیشه همه همین طوری کامنت بدن چند وقت یه بار هم سر شوخی ترول کنن
خواسته زیادیه؟
اینا میان برا من الکی پنج اصل و اینا قرار میدن میگن ولی آخرش من که بازی میکنم مهم نیست چی ، هر چی اومد دستت بگیر برو وسط هر چی بود و نبود و با خام یکسان کن همینطور بشکاف برو جلو 😐 :laugh:
چه جالب همین امروز مستر چیف کالکشن رو نصب کردم
در یک کلمه سوپر ابر شاهکاره
اصلا انتضار نداشتم انقدر خفن باشه
کسی سایتی میشناسه که داستان تمام نسخه های هیلو رو نوشته باشه ؟
فارسی باشه سایتش بهتره ولی انگلیسی هم بود اشکالی نداره
سایت نمیشناسم. ولی فکر نکم با سرچ نتونی پیدا کنی. ولی اگر سوالی داشتی در مورد داستاناش یا جایی برات نامفهوم بود چه خود بازیا چه کتاب هاش میتونی از من بپرسی.
دمت گرم
قربانت
اصلاح: فکر کنم با سرچ بتونی پیدا کنی
چرا باید کامنتم منفی یا حتی مثبت بگیره
وبسایت ویجیاتو گزاشته.
منم pc که گرفتم اولین بازی هیلو ریختم.
هیلو ۲ مخصوصا خیلی بهم چسبید.
.
واسه داستان تو و.یج.یا.تو سرچ کن داستان هیلو یه خلاصه فک میکنم از روند داستانی ۳ تای اول گذاشته بود.
World of facts یه ویدئو گزاشته بود داستان هیلو کامبت اولود رو میگفت
بقیه نسخه هارو نمیدونم والا
قصد دانلود مسترچیف کالکشنو ندارم
امکان داره بتونم نسخه های ۱ و ۲ رو روی ویندوز۷ اجرا کنم؟
هر جا گشتم فقط نسخه ویندوز xp بود
فرانچایز هیلو حکم آبروی مایکرو داره، مثل نماد گاد واسه سونی، امیدوارم بتونن بازی درخور نام هیلو و شعن طرفدارهای مایکرو ارائه بدن 🙂
چه سیستم پیشرفته ای
ببینم بزرگترین بازیمون چیکار میکنه :inlove: :inlove:
اصل سومش بوی کانتر میده میتونم حسش کنم
هوش مصنوعی بازی باید با جدیت ساخته بشه یکی از ضعیف های دو نسخه ی اخیر هوش مصنوعی بوده، شما هیلو ریچ رو در نطر بگیرید چندین مدل دشمن با واکنش های متفاوتی و رفتار های خاص همیشه ایجاد مزاحمت میکردن، مثلا Grunt ها که دسته های مختلف داشتن با تجهیزات متفاوت حملات گروهی خوبی رو انجام میدادن و به طرز عجیبی آدم رو محاصره میکردن( اون دست افراد که بازی رو در درجه سختی legendary بازی کردن میدونن اینا چه جونور هایی هستن 😀 ) فقط اونجا که میخواستی با ماشین زیرشون کنی، چه واکنش هایی داشتن، بعضی ها انتحاری عمل میکردن، بعضی ها فرار میکردن و کمک میخواستن، و وقتی هم گیر میافتاد دستشون رو میگرفتن جلو صورت و جیغ میزدن!! خخخخ. یا گروه Jackal ها که اونا هم تجهیزات مختلف داشتن و اعصاب خرد کن ترینشون اسنایپر ها بود، تو نبرد های شلوغ و پر زد و خرد حسابی از خجالت گیمر درمیآمدن، یا اون سپر دار هاشون که واقعا متنفر بودم!. Skirmisher ها با اون سلاح های بنفش رنگ تیخ تیخ و پر قدرت با دو تیر سپرت رو از بین میبردن. Elite هم که دیگه نیاز به گفتن نیست، فقط اونایی که شمشیر لیزری داشتن! یه ضربه تموم بود… وقتی همه ای اینا باهم قاطی میشدن واقعا معنی واقعی یک شوتر رو میشد حس کرد، بازی اصلا این نبود تفنگ بگیری دستت تر تر شلیک کنی و تموم شه، باید با استراتژی و برنامه پیش میرفتی، و حقیقتا هم بازی دست بازی باز رو کاملا باز میگذاشت، شما حساب کن زمانی که هیچ بازیی پرش بلند و نمیدونم فعلا و بهمان نداشت( که الان رایجن) اون موقع هیلو داشت، از پرش های بلند گرفته تا سوار شدن به چیز هایی شبیه تایتان ها و روندن ماشین و وسایل پرنده! حمله های هوایی! انتخاب اسلحه واقعا تاثیر مستقیم داشت، اصلا یه معجزه ای بود این بازی. آهنگ های بازی هم چنان شور و هیجانی به آدم میدادن که شده بود من ده ها بار رو درجه سختی آخر میمردم ولی بخاطر شنیدن اون آهنگ برمیگشتم. NOBLE TEAM هم که جای برای حرف نمیزاره. یک بازی در چند ساعته میتونه این همه شخصیت زو در یک تیم جوری بپردازه که تک تک شون رو دوست داشته باشی!.
به عنوان یه سونی فن انشالله بازی خوبی بشه و دوستان گل مایکروسافت فنمون ازش لذت ببرن من خودمم حتما تجربش میکنم
من جای ماکروسافت بودم این بازیو با استودیو ۳۴۳ میزاشتم تو یه جعبه و چالش میکردم زیر زمین.
مایکروسافت بخش xbox رو تعطیل میکنه ولی ۳۴۳i با اون همه کارمند و هزینه ها رو تعطیل نمیکنه :laugh: 😉