آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است
آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است
آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است
آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است

آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است

مرصاد قدیری
۲۲:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است

یک هفته از انتشار بازی تحسین شده ی Hitman III گذشته و این طور که به نظر می‌رسد، این عنوان از همین حالا به سوددهی رسیده و هزینه‌ی صرف شده برای تولید بازی را بازگردانده است.

آخرین نسخه‌ی سری The World of Assassination موفق شد تا در فهرست فروش فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا به فروش بالاتری در مقایسه با بازی Hitman 2 دست پیدا کند. حال به لطف مصاحبه‌ی جدید هاکان ابرک (Hakan Abrak)، مدیر ارشد اجرایی آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive)، اعلام شده که بازی Hitman III در عرض کم‌تر از یک هفته توانسته است هزینه‌های تولید خود را جبران کند.

ابرک در مصاحبه‌ی خود با GamesIndustry.biz اعلام کرد:

ما واقعاً از سفری که با Hitman 3 داشتیم، خوشحال هستیم. این نتیجه‌ی عشق و علاقه‌ی طرفداران و تمام افراد استودیو بوده است. به عنوان توسعه دهنده و ناشر، ما مفتخریم اعلام کنیم که Hitman 3 از همین حالا به سوددهی رسیده است. ما تمام هزینه‌‌های مربوط به پروژه را در کم‌تر از یک هفته جبران کردیم. این ما را در موقعیت بسیار خوبی قرار داده و به ما اجازه می‌دهد تا با اعتماد به نفس به سمت برنامه‌های جاه طلبانه‌ی خود برای پروژه‌های آینده حرکت کنیم.

برخلاف نسخه‌های اول و دوم Hitman که به ترتیب توسط شرکت‌های اسکوئر انیکس (Square Enix) و سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) منتشر شده بودند، Hitman III به طور کامل توسط آی‌او اینتراکتیو عرضه شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، موفقیت بازی یک دستاورد بسیار بزرگ برای این استودیوی دانمارکی محسوب می‌شود.

ما قادر بودیم تا عنوانی بسازیم که بازی‌بازان عاشق آن شوند و این بازی را به صورت کاملاً مستقیم به آن‌ها ارائه دهیم؛ توسعه و عرضه‌ی آن توسط آی‌او اینتراکتیو. داشتن این تمرکز در ابتدا به ما کمک کرد تا بر روی مسیری بمانیم که همگی به آن باور داشتیم. تمام اعضای استودیو حامی این چشم انداز برای بازی بودند و آن‌ها کسانی هستند که جهان Hitman را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسند.

این ترکیب ما را به یک ناشر بسیار کارامد تبدیل می‌کند چراکه تیم‌های خلاقیت و توسعه‌‌ می‌توانند در تمام طول پروژه با بخش‌های عرضه و بازاریابی همکاری نزدیکی داشته باشند. ما به این همکاری نیاز داریم چراکه همه‌ی ما می‌خواهیم یک محصول باکیفیت را تولید کنیم.

ما از یکدیگر می‌خواهیم تا بازی‌هایمان دست ساز، پرجزئیات و منحصر به فرد باشند. در حال حاضر، اگر چیزی غیر از این را ارائه دهیم، به جامعه‌ی بازی‌بازان خود آسیب خواهیم زد. آن‌ها به استاندارد بالای ما برای کیفیت و تجربه‌ی به یاد ماندنی عادت کرده‌اند. برای همین ما همیشه این موضوع را در نظر می‌گیریم؛ نه تنها برای Hitman بلکه برای تمام پروژه‌های آینده.

بازی Hitman III هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ (نسخه‌ی ابری) و پلتفرم‌های گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از این نشانی مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است
آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است
آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است
آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است
آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آی‌او اینتراکتیو: هزینه‌ی تولید Hitman III در کم‌تر از یک هفته جبران شده است