همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا

همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت

سورنا اسدی
۱۳:۳۸ ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا

مدیربازاریابی Epic بعد از اعلام استعفا خود به تیم مایکروسافت ملحق شد و مشغول مدیریت بخش بازاریابی فرانچیز HALO است.

آقای Kendall Boyd مدیر کل بخش بازاریابی Epic Games بعد از ۴ سال فعالیت درخشان از این استدیو خارج شد و بلافاصله به تیم مایکروسافت پیوست.

سخنگوی Microsoft اعلام کرد : بسیار خوشحال هستیم که Kendall Boyd به جمع ما پیوسته است و وی را مدیر کل بازاریابی فرانچیز HALO کرده ایم.

سخنگوی Epic Games نیز اعلام کرده است : بسیار خوشحال هستیم که Kendall Boyd بعد از جدایی از اپیک به جمع کارکنان مایکروسافت پیوسته است ، نمیتوانیم فعلا صحبتی در مورد این که چه کسی جایگزین وی میشود بکنیم.

قابل ذکر است Kendall Boyd بعد از Cliff Bleszinski ، Mike Capps ، Rod Fergusson چهارمین نفری است که از اپیک گیمز جدا شده است و هنوز مشخص نیست به چه علتی این افراد از این استدیو جدا شده اند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا
همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خدا بخیر کنه !!
    نکنه Epic داره ورشکست میشه، اینا صداشو درنمیارن !!؟

  • navida90 گفت:

    یا داره وزشکست میشه یا بینشون مشکله یا به خاطر ۴۰ % سهام شرکت چینیس

  • GOD OF WAR گفت:

    چرا همه دارن از یک ?:-) ?:-) ?:-) شرکت یا کمپانی به شرکت یا کمپانی دیگه میرن

  • navid313714 گفت:

    ما بهر رفتن آمده ایم نه ماندن!!! 😀

  • FARDAD.MG13 گفت:

    :laugh: حتما اونجا پول بیشتر میدادن :laugh:

  • ramin#x#.x گفت:

    یک احتمال:
    اگر همکاری نزدیک باشد میشد این احتمال رو داد که برای بهینه سازی موتور با چیپ های انویدیا این کار انجام شده باشه.

  • Live For Game گفت:

    اگه از انویدیا استفاده کنه خیلی جالب میشه بگو چرا؟

    ps2 = Ati Xbox = nvidia

    ps3 =nvidia xbox 360 = Ati

    • ramin#x#.x گفت:

      همینو میگم هیچ بعید نیست این اتفاق و از نظر کلی تر نگاه کنی هر دوره که انویدیا بیس شرکت ها بوده انحصاری های شاختری در اومده و هنوز که هنوز مثل هیلو و آنچارتد مونده بیاد.
      اگر شایعه اخیر مبنی بر ۵۰۰ دلاری بودن اکس باکس بعدی درست باشه هیچ بعید نیست انویدیا بیس باشه و اگر صحیح باشه دقیقا اتفاقات لانچ پلی ۳ رخ میده.

    • عمرا از nvidia استفاده کنن.انویدیا گرون تره و کاراییش با amd فرقی نداره.البته cell تو ps3 رو هیچ وقت فراموش نمیکنیم

      • navida90 گفت:

        باهات موافقم . گرافیک ps3 افتضاح انتخاب شده بود .چون اولا ۲ تا ۲۵۶ بود که یکیش از ram استفاده میکرد و یکی دیگه اینکه xbox ,48 pixel shader pipline اما ps3 24+8 بود واین یعنی قدرت گرافیک بالاتر xbox و اگه میبینیم انحصاریای سونی یه سریشون غول گرافیکن به دلیل cpu قوی sell بوده .و یکی دیگه استفاده نکردن از anti alising در بازیاشون چون گرافیک 4x ps3 msaa ساپورت نمیکرد.
        nvidia توی کنسول هیچی نیس فقط گرونه

      • ramin#x#.x گفت:

        هه زکی همین حرف کارایی هیچ تفاوتی نداره دیگه هیچی نمیگم خخخخخ
        جفتتون اطلاعات نداید نظر ندید لطفا
        موتور ناتی داگ برپایه معماری انویدیا نوشته شده و همینطور ریج راکستار
        CUDA – Phsexy-apex و در کل کپلر اینا چیزایین که هنوز مونده درکشون کنید که همچین حرفی میزنید خدایی طراحی کپلر طراحی که برای دونسل آینده جواب میده اگر پلی ۳ انحصاری های غولی با گرافیک خدا داشت همش معماری انویدیا بوده و به هیچ عنوان انمتخاب گرافیک پلی ۳ بد نبود بد طراحی سونی بوده که بازی سازی و پورت براش مشکل بوده و دلیلشم سل نه پردازنده گرافیکی و هنوز پلی ۳ از سطح بازی سازی الان بالاتره
        یکم سطح اطلاعاتتون رو بالا ببرید تا متوجه تفاوت ها بشید سال۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ کنسول مایکرو با چیپ amd هنوز ساپورت کامل dx 9 رو فول به همراه نداشت در حالی که چیپ انویدیا ساپورت کامل از xd10 – 10.1 داشت و از همه مهمتر قابلیت vsynرو داشت اینا خیلی مهم اند اگر میبینید دو گیم با کیفیت یکسان داره روی ۳۶۰ و پلی ۳ اجرا میشه از لحاظ فنی پلی ۳ داره خروجی بهتری میده چون دار x10 رند میکنه مثلا و vsyn فعال داره بازی رو اجرا میکنه
        انویدیا به دنیا توی پلی ۳ نشون داد که بخواد کار کنه کنسول خیلی حرف برای گفتن داره و نور پردازی واستاندارد هایی که سونی تونست با کمک انویدیا و برنامه های دولپر انحصاری به دنیا نشون بده هنوز که هنوز بهترین گیم های pc با بالترین مشخصات فنی ندارن ( نور پردازی – رند ریل تایم و…)
        واقعا متاسفام که با چنین سطح بالای دوستان دارم بحث میکنم.

        • ramin#x#.x گفت:

          در ضمن اگر در خروجی ۳۶۰ و پلی ۳ تفاوت در زلوشن احساس میشه بخاطر موتور اسکیل هسته و هیچ ربطی به gpu ها نداره.

        • خداوکیلی دیدگاه من رو ببین.نه خدایی ببین.من اصلا ایکس باکس و ps3 رو با هم مقایسه کردم.من فقط گفتم به خاطر اون دلیلا ماکروسافت از amd استفاده میکنه.وگرنه nvidia رو همه میشناسن که چه غولیه

          • ramin#x#.x گفت:

            شما گفتی فرق بله فرق هم بسیار دارند مثلا یه موتور و یه گیم مثل GTA بر روی کنسول هم تفاوت بسیاری دارند مثلا زمانی نیکو داره روی زمین خاکی راه میره یا به دیوار شلیک میکنی یا با ماشین به دیوار میزنی یا کلا فیزیک خود ماشین و انفجار ماشین و… بر روی پلی ۳ که بیس انویدیاست تا ۳۶۰ خیلی تفاوت داره.

        • navida90 گفت:

          شما در حدی نیستی که من بخوام باهات بحث کنم شما باید بری با پسرم حرف بزنی من گفتم گرافیک ps3 از xbox ضعیف تره و این کاملا معلومه و اعداد و ارقام نشون میده
          .زمانی که من با cuda nvidia رندر گرافیکی می گرفتم و تحویل مشتری میدادم شما کجا بودی؟؟ من خودم طرفدار nvidia هستم و اگه گفتم ps3 گرافیکش ضعیفتره از نظر pixel shader pipline گفتم و رم گرافیک نه از نظر معماریش . اگه میگم انتخاب ps3 اشتباه بوده منظورم این نیس که nvidia بده .باید این دوتا مشکلو حل میکرد و اون اشتباه سونی بود. شما مشکلت اینه که می خوای چیزایی رو به من یاد بدی که من میدونم و شکی درش نیس مشکل من با گرافیک ps3 در همون دو مورد خلاصه میشه که واقعیت محضه یکی shader pipeline و یکی ram گرافیک که در مقابل xbox که ۴۸ unified pixel pipline هستش و میتونه از msaa 4x استفاده کنه ps3 نمیتونه و در مقابل ps3 با cpu قوی میتونه با res 1080 بازیارو اجرا کنه که کمبود anti alising رو بهبود ببخشه .حالا اگه حرفامو قبول نداری بحثی نداریم .

          • ramin#x#.x گفت:

            همینکه میگی پردازنده ۳۶۰ از پلی ۳ قویتره سطح خودتو نشون میدی دوست عزیز
            انچارتد ۲ رو اصلا پردازنده ۳۶۰ نمیتونه درک کنه پردازنده پلی ۳ ddr و ۳۶۰ ddr2 و مواردی که بالا گفتم dx10 vsyn و… اگر مگ کش پایینتره نیازی نددیه سونی کمی در مورد سل تحققی میکردید بد نبود طراحی ibm به گونه ایه که پردازنده انویدیا تنها نیست و سل در حالت های مختلف به کمک gpu میاد
            بازم میگم تکنولوژی ساخت پلی ۳ هنوز از تکنولوژی بازی سازان خیلی بالاتره و به همین دلیله سونی یک قدم عقب نشینی کرده و معماری x86 رو کپی کرده
            شما عناوین انحصاری سونی رو تجربه کردید که چنین حرفی زدید؟؟؟
            یه مقایسه ساده بهترین عنوان ۳۶۰ از لحاظ گرافیک گیرز ۳ رو با آنچارتد ۳ نه با ۲ مقایسه کنید. یا خروجی که بتمن ارخام سیتی میده.

            • navida90 گفت:

              واقعا نمی فهمی من گفتم RAMESHHHHHHHHHHHHHHHH و PIXEL SHADER PIPLINESH ضعیفترهو همینطورم هست .حالا بازم بگو NVIDIA NVIDIA.من میگم این ۲ تا پارامتر ضعیفتره نسبت به XBOX از لحاظ معماری هر خری میدونه NVIDIA قوی هستش .ولی وقتی تو بازیای مولتی پلتفرم XBOX بهتر عمل کرده یعنی بازیسازا راحت میتونن از XBOX کار بکشن و کاملا معلومه که رم گرافیک XBOX بهتره
              اگه CPU SELL نبود آنچارتد ۳ خلق نمیشد

  • از اپیک و مایکرو خیلی خوشم میاد!!!!!!!!
    خداکنه ایندوتا باهم بمونن!!!!!!!! :inlove:

  • ... گفت:

    اقای عزیزی که میگی gpu کنسول ps3 ضعیف بود !…خخخخ…برو ویکی این کنسول رو بخون مخصوصا آخرش رو …اونوقت بیا نظر بده …لول…

    • navida90 گفت:

      من نگفتم ضعیفه گفتم ۲ تا پارامترش با XBOX متفاوته و چون برای بازی سازا بازی ساختن سخت بوده این یه ضعف هستش و انتخاب غلتی بوده.وقتی حرف از ضعف میشه نسبت به بازیسازا و ۱ سال دیرتر ارائه شدن نسبت به XBOX بوده .اگه فک میکنید اشتباه میگم توجیهم کنید مرسی

      • ... گفت:

        قدرت GPU ربطی به این نداره که یک بازیساز بتونه براش بازی بسازه یا نه …فقط به آنچارتد توجه کنید…بزرگترین مشکلی که ps3 داشت رم کنسولش بود که اوایل انتشار کنسول خیلی ها ازش ایراد گرفتن نه GPU ! …اجرای گاد اف وار ۳ با اون گرافیک و با ۶۰ فریم در ثانیه یعنی چی ؟!…بزرگترین مشکل این کنسول رم کنسول بود که تو نورپردازی هم دردسر ساز میشد …

        • navida90 گفت:

          حرفتونو کاملا قبول دارم برا همین روز به روز به MICROSOFT بدو بیراه میگم که باعث شد بازیبازا به PC ARCHITECTURE نزدیک بشنو باعث بشن سونی برای ارزون کردن کنسول PS4 از NVIDIA استفاده نکنه وگرنه PS4 الان از PC قویتر بود و یه کنسول ۶۰۰-۷۰۰ دلاری شاخ میداد بیرون.قبول داری؟

همکاری مدیربازاریابی Epic با مایکروسافت - گیمفا