شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت

شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت

ابوالفضل مناف زاده
۲۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
بازی resident evil village

داسک گالم (Dusk Golem) که امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین افشاکنندگان اسرار استودیوهای بازی‌سازی از جمله کپکام (Capcom) شناخته می‌شود، در جدیدترین ادعای خود اعلام کرد که بخش داستانی بازی Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت.

از زمان معرفی نسخه‌ی شماره‌ی هشت بازی محبوب Resident Evil با نام Village، شرکت کپکام بارها به صراحت اعلام کرده بود که شخصیت اصلی این بازی ایتِن وینترز (Ethan Winters)، شخصیت اصلی بازی Resident Evil 7 است. اما این شرکت در جواب این سوال که آیا تنها شخصیت قابل بازی در نسخه‌ی جدید Resident Evil او خواهد بود و یا شخصیت‌های دیگری نیز در داستان این بازی نقش دارند، تنها سکوت اختیار کرد تا شایعات پیرامون این موضوع بین بازی‌بازان و علاقه‌مندان این مجموعه رد و بدل شود.

از همین رو، اخیراً داسک گالم که همواره از او به عنوان یکی از افشاکنندگان برنامه‌های آینده‌ی شرکت کپکام و این مجموعه یاد می‌شود، اخیراً ادعا کرده است که این عنوان مورد انتظار سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت. در حقیقت، وی در پاسخ سوالات طرفداران این بازی در حساب کاربری توییتر خود این موضوع را افشا کرد و گفت که علاوه بر ایتن وینترز، شخصیت محبوبی به نام کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه یک شخصیت مبهم بی‌نام و نشانِ احتمالاً مونث هم در جریان بازی نقش دارند و بازی‌بازان باید کنترل آن‌ها را نیز بر عهده بگیرند.

البته لازم به ذکر است که حضور مداوم و پر رنگ شخصیت کریس ردفیلد در تبلیغات بازی Resident Evil 8 می‌تواند به نوعی مهر تاییدی بر این قضیه باشد و بعید است که کپکام قید استفاده از پتانسیل‌های او در بازی آینده‌ی خود را بزند. از طرفی دیگر، این اولین باری نیست که کریس ردفیلد در بازی‌های اول شخص مجموعه‌ی Resident Evil ایفای نقش خواهد کرد و پیش‌تر شاهد حضور او به عنوان شخصیت قابل بازی در یکی از بسته‌های الحاقی بازی Resident Evil 7 با نام Not A Hero بودیم که ادامه‌ی داستان این بازی را روایت می‌کرد. همچنین در این بسته‌ی الحاقی شاهد بودیم که کریس در مبارزات بسیار تواناتر از ایتن بوده و حضور وی در نسخه‌ی آینده‌ی این مجموعه نیز کاملاً قابل توجیه است.

اما همان‌طور که اشاره شد، هویت شخصیت سوم قابل بازی در عنوان Resident Evil 8 همچنان یک معما بوده و حتی داسک گالم نیز جزئیاتی از آن را در اختیار ندارد. از طرفی دیگر، وی معتقد است که احتمالاً این شخصیت، یک کاراکتر مونث بوده که صدالبته هنوز در مورد کم و کیف این ماجرا اطلاع خاصی در دست ندارد. همچنین، نکته‌ی جالب در این باره به نسخه‌ی دموی این بازی باز می‌گردد که ظاهراً یک شخصیت مونث در آن مشاهده می‌شود که احتمال می‌رود این شخصیت، همان کاراکتر قابل بازی سوم باشد.

به هر ترتیب، مدت زمان زیادی تا تاریخ انتشار بازی Resident Evil 8 باقی نمانده و بدون شک در هفته‌های پیش رو شایعات، اخبار و جزئیات بسیاری از این بازی در بین بازی‌بازان دست به دست خواهد شد و این موضوع نیز اجتناب ناپذیر است. همچنین، استفاده از سه شخصیت قابل بازی در عنوان می‌تواند به خودیِ خود ایده‌ی جالبی باشد و باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت کپکام دست به این کار خواهد زد یا خیر.

بازی Resident Evil Village، در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • venom گفت:

    من دیگه به حرفای این بشر اعتماد ندارم

  • Ahmad_bk گفت:

    به هرحال یه چیز تضمین شدس اونم اینه که از ایول ۷ بهتر و موفق تر میشه

  • فکرکنم ۶۰درصد بازی باکریس باشیم بقیه بازی رو با ایتن وشخصیت دیگه

  • من کلا سری رزیدنت اویل رو بازی نکردم ولی برای من یه سوال پیش میاد اونم اینه که مگه این بازی بر اساس بیماری و زامبی محور نبوده ؟ پس این خوناشام و اینا چی هستن و اینکه کریس ردفیلد و بقیه کارکتر ها درگیر زامبی ها مگه نبودن و چطوری داستانشون به اینا ربط پیدا کرد
    با توجه به ریمیک رزیدنت اویل خیلی دوس دارم بازیش کنم ولی اصلا وقت نمیشه

    • به خاطر ی ویروس جدید ،آمبرلا جدیدا روی ویروس جدید داره کار میکنه که بعضی وقتی به این ویروس مبتلا میشن و ازش ی دین خاص درست میکنند که این تو نسخه ویلیج میبینیم

    • Alireza snake گفت:

      اسپویل داستان رزیدنت اویل ۴
      اسپویل
      اسپویل

      توی ۴ اگه اشتباه نکنم آنتاگونیست اصلی بازی مردم روستا رو تحت کنترل خودش در میاره و مردم با لیان میجنگن و مردم از زامبیا خیلی باهوش ترن چون میتونن حرف بزنن و حتی سلاح هایی مثل rpg استفاده کنن و خب اون آنتاگونیست بازی میگه که اینا جادو منه و از این حرفا آخرش معلوم میشه اینا ویروس بوده باعث اینا شده منم فکر کنم توی ۸ هم همینطور باشه

    • ShinjiMikami گفت:

      من زیاد کامنت دادم ولی باید جواب بدم.
      بله رزیدنت ایول بر اساس ویروسه و بیماریه. بعضیا اشتباه متوجه شدن و فکر میکنن جادوگر و گرگینه و خوناشام انمی های بازی هستن، برادران، ما خوناشام و جادوگری نداریم، ایول ۴ قسمت قصر یادتونه؟ عین همونه. و اما مردم شهر بخاطر ویروسی تبدیل به گرگینه میشن. در ایول ۴ ما شاهد دیو بزرگی بودیم که زامبی نبود یا اینکه مردم شهر تفنگ بر دست داشتن و حرف میزدن. مگه زامبی میتونه حرف بزنه و تفنگ برداره؟!! پس قسمت ۴، رزیدنت ایول محسوب نمیشه؟ نخیر محسوب میشه ولی دنیای ایول رو متحول کرده.
      درمورد کریس ردفیلدم باید اینطور بگم برادر من که برو از ایول ۲ شروع کن و تا وقتی ایول ۸ بیاد بازی کن بعدا ایول ۸ رو که شروع کردی از داستان ایول ۸ میفهمی قضیه چیه، اگه بگم اسپویل میشه. علاوه بر اینکه داستان و رابطه کریس رو میفهمی خیلی حیرت زده هم میشی بخاطر داستان پیچیده ی ایول ۸.
      موفق و سلامت باشی

  • شت نکن این کار رو آقا نکنینش مثل نسخه ۶ به اون مسخرگی به اون فنا 😥

  • NEON گفت:

    چقدر هم عالی یکیشون هم به احتمال زیاد فکر کنم کریس باشه ( نظر شخصی)

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    ایده خوبی هست کنترل کریس همیشه لذت بخش بوده :inlove: اول فصل ۹ یه رزیدنت اویل اونم یه رزیدنت اویل که امیدوارم شاهکار بیرون بیاد واقعا حاله

  • خیلی دوست دارم اون شخصیت مبهم بی‌نام و نشانِ احتمالاً مونث ، claire redfield باشه.

  • :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • pegasus گفت:

    اونایی که کپکامو میشناسن می دونن این شرکت همون شرکت نسل شش نیست واسه بازی کردم همون شخصیتهای اضافی چند تا دی ال سی خرید خواهیم کرد

    • باشه توراست میگی. الان وقتشه بری فورتنایت بازی کنی ودرباره کپکام نظرندی 🙂

      • pegasus گفت:

        ببین دوست عزیز من از رو هوا حرف نمی زنم تو سنت قد نمی ده هنگام عرضه اویل ۵ داستان طوری بود که واسه فهمیدن عاقبت یکی از شخصیتها باید دی ال سی می خریدی تو قسمت ششم مراحل ایدا وانگ باید دی ال سی شو می خریدی تو قسمت هفت سه تا دی ال سی واسه خرید عرضه کردن که بخاطر فهمیدن چگونگی ارتباط داستان با داستان اصلی اویل باید حتما می خریدی

        • آقا چه عیب داره کپکام مثل همه شرکتا چطور راکستار gtavول نمیکنه کپکام تازه بازی جدید میده با دی ال سی که هرچی باشه ارزشش بیشتر ازکالاف این چیزاست اگه اینجوره هیچ شرکتی مثل نسل قدیمه خودش نیست. درسته کپکام هم اشتباه کرده. ولی مطمئن باش رزیدنت اویل ۸مثل نسخه که شماگفتین نیست

          • pegasus گفت:

            هستش درست مثل هفت چند تا دی ال سی داستانی مهم خواهد داشت

            • ShinjiMikami گفت:

              شما از گجا میگی چند تا دی ال سی قراره بیاد واسه این بازی؟!!!
              خیلی متعجبم که با اینکه بازی نیومده و هیچ منبعی نداری، داری میگی بازی چند تا دی ال سی داره.
              ایشون حرفشون درسته ایول ۸ هیچ دی ال سی نخواهد داشت و ۱۵ تا ۲۵ ساعت گیم پلی داره تخمین زده شده با شخص اول و دوم هرکدوم ۷ یا یا ۸ ساعت و با شخص سوم ۲ یا ۳ ساعت بازی میکنیم.
              پس دقت کنید از خودتون نگین دی ال سی داره و بازی رو الکی نکوبیم. حتی علاوه بر اینکه داستان واضح و عالی داره، داستانش خیلی پیچیده و سوپرایز کننده هست و دارای پیچش های داستانی حیرت آوری هست.

              • pegasus گفت:

                همه قسمتای اویل داستان خوبی دارن من خودم فن دو آتیشه این سری هستم ولی اگه سنت قد میده متوجه می شدی تو همه قسمتهاش نکته های ریز داستانی همیشه بصورت دی ال سی عرضه میشد هم تو پنج هم تو شش مخصوصا تو هفت قسمت جدید هم استثنا نخواهد بود
                اگه یه روزی ریمیک قسمت چهارم ساخته بشه مراحل و خط داستانی ایدا بصورت جداگانه فروخته خواهد شد این خط و این نشون
                من نمی کوبمش انتقاد می کنم این دوتا فرق داره

                • ShinjiMikami گفت:

                  این حرف بنده رو به یاد داشته باش و با سنم کاری نداشته باش.
                  کپکام ثابت کرده بهترین بازی سبک ترسناک و بقای سوم شخص تاریخ رو ساخته و الان وقتشه بهترین بازی ترسناک و بقای اول شخص تاریخ رو بسازه.
                  من با گذشته کاری ندارم من با ایول ویلیج کار دارم. ایول ویلیج متاش بالای ۹۰ خواهد بود حتی ۹۴ یا ۹۵. الان گفتم اسکرین بگیر.
                  هیچ دی ال سی برای این بازی منتشر نمیشه قول میدم. هیچوقت حرفی که ازش اطمینان ندارم نزدم و نمیزنم و نخواهم زد. بازی طولانیه و بشدت پیچش های داستانی غافلگیر کننده ای داره.
                  وقتی اینجور انتقاد میکنی بعضیا که تازه این سری رو بازی میکنن فکر میکنن بده و نمیخرن و همش بدیشو میگن. بنده همه ی لیکارو دیدم و منبعی دارم که اینارو میگم.

                • pegasus گفت:

                  shinjimikami
                  قسمت هفتم هم اول شخص بود و داستان عالی داشت هیچکس هم ازش انتقاد آنچنانی نکرد
                  ولی وقتی بازی تموم شد اصلا از خودت پرسیدی ربطش به داستان اصلی این سری چی بود؟ چرا اسمش اویل هفت هست؟ چرا هفت؟
                  اگه می‌ پرسیدی باید دی ال سی می خریدی
                  درضمن حرف شما واسه نسخه هفت خیلی چرت و بی معنی هست شما نه سر پیازی نه ته پیاز که بدونین هیچ دی ال سی واسه بازی منتشر نخواهد شد

  • مازیار گفت:

    بنظرم تو رزیدنت۸باید یک شخصیت منفی یا رقیب با ابهت و درست و حسابی بسازن مثلا تو رزیدنت۲ مستر ایکس،رزیدنت۳نمسیس، تو رزیدنت۴که دیگه نگو… در کل بنظرم اگه یک شخصیت شرور در حد آلبرت وسکر کبیر بسازند خیلی خوب میشه و امیدوارم چیزی شبیه نسخه ششم نشه چون نه شخصیت منفی درست و حسابی داشت و نه جذابیتی برای ادامه بازی

    • ShinjiMikami گفت:

      اقا مازیار خوب گفتی، من متاسفانه با اینکه کپکام و ایول فنم ولی بخاطر یه اشتباه مجبور شدم تمام لیک و اسپویلارو ببینم و باید بگم آرزوت برآورده میشه خودشم چندین بار.
      ایول ۲ و ۳ تنها یه باس مهم داشتن ولی ایول چهار ۴ تا باس مهم و خفن و به یاد موندنی داشت که یکیش تو روستا یکیش قصر یکیش اون مکان شنی و یکیشم درآخر بازی ( خودم کامل نگفتمشون که اسپویل نشه ولی خودت فهمیدی فکر کنم). ایول ۸ عین ایول ۴ خواهد شد. دو تا از این باسارو که از تریلرا فکر کنم فهمیدین ولی خفن ترینشون در راهه حتی بعضیا میگن یکی خفن تر از این خفنی که من میگم وجود داره البته انمی و باس ها تعدادشون بیشتره.
      باور کن با اینکه نصف بازیو اسپویل شدم ولی اونقدر هایپ ایجاد کرده چون گیم پلیش رو میخوام تجربه کنم همچنین مثلا توی ایول ۳ ما همون اول میدونستیم نمسیس باس اصلی و آخره کلا معلوم بود یعنی یجورایی اسپویل میشدیم اول بازی ولی بازی میکردیم و تا آخرش میرفتیم و هنوز لذت بخش بود، اصلا همین ریمیکارو که ساختن با اینکه میدونستیم قراره چی بشه ولی باز شاهکار بود واسه همین مهم نیست که نصف بازیو اسپویل شدم.( قابل توجه کسایی که اسپویل شدن و ناراحتن)
      حالا خدا داند کپکام چیکار میخواد باهامون بکنه، بشدت هایپم بشدددتتتت. inlove:

  • اگر مدتی هم بعد از عرضه یک یا چند بسته الحاقی با محوریت ایدا وانگ عرضه کنند، خیلی جالب میشه. بازگشت ایدا وانگ به قلعه، درست مثل اقامتگاه شیطان ۴…

  • یکی ایتن یکی کریس احتمالا، یکی دیگه کیه ?:-) (البته این شایعه است) (اگه مونث باشه احتمالا میا (زن ایتن) باشه)

  • بازی وقتی اول شخصه دیگه چه فرقی می‌کنه کی رو کنترل میکنی چون هیچ وقت اونو نمی‌بینی

  • ShinjiMikami گفت:

    با عرض سلام نمیدونم کیا قبلا نظرمو خوندن یا نخوندن
    طبق گفته ی لیک ها و اسپویل ها بله ۳ نفر قابل بازیه ولی دوباره هنوز که هنوز معلوم نیست. حتی معلوم نیست که با هرکدام از این سه نفر چه مدت زمانی قراره بازی کنیم. ایول ۸ بدون دی ال سی خواهد بود و داستانش حتی انگار زیاد تر از گفته ی لیک ها هم هست مثلا ۲۰ ساعت.
    دعا کنید ایتن فقط ۵۰ درصد بازی باشه چون اگر اینطور بشه لیک ها و اسپویل ها جور درنمیاد در نتیجه باس آخر نامعلوم و مجهول تر میشه.
    در مورد شخص سوم هم زیاد هیجان انگیز نباشیم و چیز خاصی نیست طبق گفته های لیک و اسپویل ها.
    یکی توی یوتیوب کامنت گذاشته بود و گفته بود شخص سوم کلر یا لیان هستش ولی بنظر بنده خیلی بعید میاد که اینطور باشه البته ایشون میگفتن با نگاه کردن به یه ویدیو اسپویل و لیک اینارو فهمیده ولی من بعید میدونم.
    در آخر بازم میگم ایول ۸ هم شبیه ایول ۲ هم ۳ هم ۴ ۵ ۶ هستش ولی هرکدوم بخاطر دلایلی که قبلا اشاره کردم.
    بعضیا میگن مثل ایول ۶ اولش شخصیت انتخاب میکنیم؟ نه برادر همچین چیزی نداریم جوابشو الان دادم.
    به امید موفقیت ایول ۸ و متای بالای ۹۰

  • تمرکز رو چند شخصیت رو دوست ندارم. نمیذاره آدم از گیم پلی کاملا ارضاء بشه.
    ولی از طرفی هر کی جای ایتن بیاد هم احتمالا استقبال بشه از کریس گرفته تا بقیه کاراکترهای معروف.

  • Black Knight گفت:

    شایعه از کپکام اومد به خصوص Resident Evil بدونید حقیقته محضه 😀 ولی جدا جدای از شوخی فکر میکنم شخص سوم همون دختره باشه که تو اولین تریلر بازی یه مرده دستشو گرفته بود و داشت از یه چیزی فرار میکردن دختره چشاش عینه ژاپنی ها بود ولی درکا هایپ برا این بازی شدیدا بالاست به نظرم حتی امکان داره متاش بالای ۹۰ بشه

  • penzamin گفت:

    فکر کنم یک گندی مثل ۷ از آب در میاد
    حالا بازی اول شخص ۵۰ تا کاراکتر قابل بازی هم داشته باشه همش یه دستی تو تصویره چه فرقی میکنه 🙁

  • Rich Man گفت:

    یک عنوان اول شخص چه فرقی میکنه که چند تا کاراکتر داشته باشه !!؟؟

شایعه: Resident Evil Village سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت