اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا
اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا
اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا
اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا

اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال

پست گیمفا
۱۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا

آیا بار خود را بسته‌اید و قصد سفر به شمال و اقامت در یک ویلا مناسب را دارید؟ شمال ایران، به دلیل وجود دریای خزر، یکی از مناطق محبوب توریستی به حساب می‌آید. به همین علت، ویلا‌های زیادی در این منطقه، با انواع امکانات برای مسافران ساخته‌اند. مسافرانی که قصد دارند، شب را در یکی از شهر‌های شمال اقامت کنند؛ می‌توانند یکی از این ویلا‌ها را اجاره کنند و با شنیدن امواج دریای خزر یا تماشای سواحل آن خاطره بی‌نظیری را تجربه کنند. قیمت ‌ویلا‌های شمال، همیشه محدوده وسیعی را پوشش می‌دهند. شما می‌توانید در شمال، با هر میزان بودجه‌ای که در نظر دارید، ویلا اجاره کنید. البته هدف ما، پیدا کردن ارزان‌ترین ویلا‌ها با بیشترین امکانات برای شماست. با میهمان شو می‌توانید انواع ویلا‌های موجود در شهرهای مختلف شمال را، با مناسب‌ترین قیمت‌ها و بیشترین امکانات پیدا کنید.

کی بهترین زمان سفر به شمال است؟

اگر قصد سفر به یکی از شهر‌های شمال را دارید، اردیبهشت و خرداد بهترین زمان برای سفر به این منطقه است. در این دو ماه، آب و هوای ساحل‌های شمال در بهترین وضعیت خود قرار دارند. از حالت شرجی بودن هوا کاسته شده است و از طرفی احتمال پیدا کردن ساحل‌های آروم و کم جمعیت بیشتر است. از طرفی، به خاطر بازگشت مسافران نوروزی، قیمت ویلا‌ها به شدت کاهش پیدا کرده و می‌توانید با هزینه کم، یک ویلا رو به دریا اجاره کنید. یکی از شهر‌های دیدنی شمال، شهر نمک آبرود است. دو خط تله کابین که در این شهر قرار دارد؛ باعث شده است، این شهر روزانه مورد بازدید مسافران زیادی قرار بگیرد. همانطور که می‌دانید خیلی از مسافران شمال تنها برای مشاهده مناظر زیبای جنگل‌های شمال به این شهر سفر می‌کنند.

اگر شما هم جزو این افراد هستید، کافیست سری به سایت میهمان شو بزنید. با مشاهده اجاره ویلا در انزلی با انواع قیمت‌ها و امکانات، ‌می‌توانید مناسب‌ترین ویلا را برای اقامت خود پیدا کنید. فصل بهار، جلوه خاصی به جنگل‌های شمال می‌بخشد. تصور بیدار شدن در ویلا‌های نمک‌‌آبرود در این فصل همراه با  نمایی از جنگل، یک خاطره فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگرچه شهرهای شمالی کشورمان در ایام تعطیل پذیرای مهمانان و مسافران زیادی از سراسر ایران است اما ممکن است اجاره ویلا در نمک آبرود به خاطر شهرت و محبوبیت این شهر با دشواری‌هایی همراه باشد از این رو پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد گذراندن تعطیلات در این شهر را دارید یک یا دو هفته جلوتر برای رزرو ویلا اقدام کنید.

اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا

جستجوی پیشرفته و پیدا کردن آسان ویلا

رامسر، جزو شهر‌های پر رفت و آمد شمال محسوب می‌شود. مسافران برای اقامت در این شهر و آگاهی از قیمت اجاره ویلا در رامسر یاکلبه های چوبی و زیبای موجود در این منطقه توریستی ، می‌توانند به سایت میهمان شو سر بزنند. این سایت با قرار دادن چندین فیلتر کاربردی این امکان را به کاربران خود می‌دهد که بتوانند ویلای مدنظر خود را پیدا کنند. فیلترهای این سایت شامل، انتخاب زمان ورود و خروج به ویلا، نوع ویلا (مبله، آپارتمان، هتل، مسافرخانه، هتل آپارتمان و…)، تعداد افراد، تعداد اتاق‌ها، محدوده قیمت ویلا‌ها و… است.

در بخش فیلتر‌های بیشتر می‌توانید امکانات تخصصی مانند استخر، پارکینگ، تخت، انواع چشم‌اندازهای اتاق و امکاناتی از این قبیل را فیلتر کنید. پس از انتخاب فیلتر‌های مورد نظر، عکس انواع ویلا‌هایی که دارای امکانات مد نظر شما هستند، مشاهده می‌شود. در زیر تمامی عکس‌ها قیمت هر شب اجاره ویلا گذاشته شده است. میزان رضایت مشتریان از این ویلا، نوع ویلا، ظرفیت ویلا و موقعیت مکانی آن نیز، نوشته شده است. کافیست شهری که قصد سفر به آن را دارید، انتخاب کنید و با مناسب‌ترین ویلا‌ها از نظر هزینه و امکانات آشنا شوید.

مسافرت یا تجارت در شمال

بندر انزلی، شهری مهم در شمال ایران محسوب می‌شود. علاوه‌ بر‌ این که انزلی به ساحل‌های دریای خزر راه دارد و باعث جذب مسافر می‌شود؛ به علت موقعیت مکانی که دارد، یکی از بنادر مهم ایران است و تجارت‌های دریای زیادی در این شهر، رواج دارد.

از طرف دیگر، این شهر جزو یکی از شهر‌های تاریخی همراه با بنا‌های باستانی است. مکان‌های دیدنی و توریستی زیادی در این شهر وجود دارد؛ که تماشای آن‌ها به اندازه سواحل شمال، طرفدار دارد. با اجاره ویلا در بندرانزلی، می‌توانید به دیدن این مکان‌های تاریخی و زیبا بروید و لذت ببرید. همچنین، تماشای سواحل دریای خزر را از دست ندهید. دقت کنید که برای اجاره ویلا، حتما مدارک خود را به همراه داشته باشید. تمامی ویلا‌های معتبر نیازمند حداقل مدارک، یعنی کارت ملی یا شناسنامه هستند.

یکی از مشکلات سفر در شمال پیدا کردن ویلای مناسب است. اگرچه، افراد زیادی در جاده‌های شمال با پلاکارد، پیشنهاد اجاره ویلا می‌دهند؛ اما بهترین راه‌کار برای پیدا کردن ویلای مناسب، جستجو در سایت معتبری مانند میهمان شو است. با جستجو در این سایت ویلای مناسب خود را پیدا کنید و آن را رزرو کنید. در واقع با این کار دیگر نیاز نیست ساعت‌ها وقت خود را صرف پیدا کردن یک ویلای مناسب برای گذراندن تعطیلات کنید.

 

ما در این مقاله سعی کردیم، شما را با نحوه پیدا کردن ویلا‌های مناسب شمال و اجاره آن‌ها آشنا کنیم. اگر شما قصد دارید شب را در ویلا‌های شمال سپری کنید و تجربه دیدن امواج دریا خزر را از پنجره ویلای خود داشته باشید، می‌توانید به سایت میهمان شو مراجعه کرده و ویلا خود را پیدا کنید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا
اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا
اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا
اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا
اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

اجاره ویلاهای قیمت شکن در شمال - گیمفا