تصاویری از Project Revolver اثر لغو شدهی استودیوی بایوور منتشر شد
مت رودز (Matt Rhodes)، برخی از اتودهایی را که قبلاً بر روی پروژهی لغو شدهی Revolver، از استودیوی بایوور (BioWare) را نشان میدهد.
برخی از طراحیهای دیده نشده از این پروژه، جدیدا منتشر شدهاند. این طرحها توسط مت رودز در اینستاگرام ارسال شده است. پروژهی Revolver قرار بود جانشین معنوی بازی Jade Empire شود. با این حال، این بازی در واقع هرگز به طور رسمی توسط استودیو معرفی نشد. در طی چند سال اخیر برخی از نکات کوچک در مورد بازی، مورد اشاره قرار گرفته و دربارهی آنها صحبت شده است. استودیوی بایوور (Bioware)، سرانجام جزئیات بیشتری از این بازی را در کتابی که به مناسبت ۲۵ سالگی استودیوی آنها منتشر شده بود، بیان کرد. رودز اظهار داشت:
پروژهی Revolver در ابتدا قرار بود به عنوان دنبالهی معنوی بازی Jade Empire، مطرح شود. در طول توسعهی خود بارها تکامل یافت و مسیر خود را تغییر داد. جزئیات بیشتری از آن در کتاب “Bioware: Stories and Secrets from 25 Years of Game Development” آشکار شده است.
این بازی قبلاً در فاصلهی سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در دست ساخت بود. قرار بود این عنوان برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ منتشر شود. Revolver قرار بود یک عنوان جهان باز باشد که بازیبازان میتوانند از آن برای ارتقا و رشد شخصیت خودشان استفاده کنند. علاوه بر این، بازی قصد داشت شخصیتها و داستانها را به شیوهای غیرخطی در گیمپلی بازی تلفیق کند. همانطوری که از طراحیها میبینید این بازی تمی سایبرپانک داشت.
متأسفانه پروژهی Revolver به ناچار لغو شد تا بایوور تلاشهای خود را روی عناوین Dragon Age: Origins و Mass Effect 2 متمرکز کند. این استودیو به تازگی خبر از ساخت دنبالهی جدیدی برای عنوان Mass Effect داده است که میتوانید تریلر آن را از اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
حیف از بایوور که زیردست EA جهان خاره
بین معنوی و بازی یه اسپیس بزنید
از یه طرفی یاد دیسانرد افتادم از یه طرفیم یاد انیمه فولمتال چرا از اینجور محیطا تو بازیاشون دیگه استفاده نمیشه
بهتر
کاش مس افکت و دراگون ایج رو ساختن.:-D
کاش = به جاش
خیلی دلم برای بایوور نسل هفت تنگ شده
از اینکوییزیشن به اینور افتاد تو دور افت
انتم که فاجعه بود
اندرومدا هم اصلا خوب نبود
یاد کوتور و مس افکت و بقیه ی بازیاش بخیر
خدا رحمت کنه سلطان رو
تنها چیزی که از بایوور مونده یه اسمه. به نظرم مدیریت خیلی بد باعث مشکلاتشون شده
Ea اگه بخاد سونی مایکروسافت که هیچ راکستارم نمیتونه به خوبی ea بازی بسازه مشگل پول پرستی بیش از حده تا وقتی فیفا سالی سه چهار میلیارد سود داره و کلی پول از اون ایکاش دور میاره، به خودش زحمت میده و گرنه این کمپانی خالق سری دراگن ایج و مسفکت و بتلفیلده همینم در مورد اکتیویژن و یوبی سافت میشه تازمانی که کالاف مدرنوارفر باشه ساعت گیم پلی از ردد۲ بیش تر فروش میره و بازی هایی بیشتراز سه سال روش فقط به خاطر اسم AC یا FARCRY نزدیک به سیملیون فروش دارن چرا باید باید اسپیلنتر سل بده که متای بالای نود میاره، ما بزور ۵ ملیون میفروشه خجالت باز یوبی سافت داره آدم میشه ولی یه چیزی مثل راکستار داره میشه مثل اینا فقط رو GTA آنلاین کار میکنه به قول معروف PS2 سه تا GTA دارهGTAV سه تا پلی استیشن این وست یه کبکام بعد از فاجعه هایی در نسل هفت به نام رزیدنت ایول ۵و۶ داره بر میگرده به گود از اون ور بینوایی که داشت با دووم به دور برمیگشت خریدن . وارنر بعد از بتمن آرخام نایت دیگه شاهکار آنچنانی نداده
اسکوئر انیکسم با اونجرز گند زد به کارنامه خودش کونامی هم که بدون کوجیما یعنی هیچ این وست فقط فرام سافت وار و cdpr هستن که بازی درست میسازند