به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت
به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت
به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت
به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت

مایکروسافت از موضع خود نسبت به تغییرات قیمت ایکس‌باکس لایو گلد و بازی‌های رایگان عقب نشینی کرد

محمد حسین کریمی
۰۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت

به نظر می‌رسد که مایکروسافت نسبت به سیاست جدید خود مبنی بر افزایش قیمت سرویس ایکس‌باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) عقب نشینی کرده است. این شرکت اخیراََ به مشترکین سرویس ایکس‌باکس لایو گلد اخطار داده بود که تغییراتی در راه است.

خبر اصلی

به زودی قیمت سرویس یک ماهه ۱ دلار افزایش پیدا خواهد کرد و سرویس ۳ ماهه نیز ۵ دلار بیشتر می‌شود. اشتراک‌های دوازده و شش ماهه نیز افزایش قیمت را به خود خواهند دید، اما تاثیری بر روی مشترکین حال حاضر ندارند. اشتراک سه ماهه و شش ماهه از این به بعد ۲۹٫۹۹ و ۵۹٫۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. مایکروسافت همچنین اجازه می‌دهد که اعضای ایکس‌باکس لایو گلد مدت زمان باقی مانده‌ی اشتراک خود را به ایکس‌باکس گیم پس آلتیمیت (Xbox Game Pass Ultimate) تبدیل کنند. تبدیل بدین معنا است که به عنوان مثال اگر ۱۱ ماه از زمان ایکس‌باکس لایو گلدتان باقی مانده باشد، بنابراین می‌توانید آن را به ۱۱ ماه سرویس ایکس‌باکس گیم پس آلتیمیت تبدیل کنید.

مایکروسافت در سال گذشته به صورت ناگهانی و بدون اطلاع رسمی، گزینه‌ی اشتراک ۱۲ ماهه‌ی خود را که ۶۰ دلار قیمت داشت حذف کرد. این در حالی است که شرکت سونی همچنان اشتراک پلاس ۱۲ ماهه‌ی ۶۰ دلاری ارائه می‌دهد. هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت سرانجام یک گزینه‌ی ۱۲ ماهه‌ی ارزان‌تر پیشنهاد خواهد داد یا خیر. در هر صورت به نظر می‌رسد که مایکروسافت با این افزایش قیمت قصد دارد بازی‌بازان را به سمت سرویس ایکس‌باکس گیم پس آلتیمیت سوق دهد که به طور همزمان ایکس‌باکس لایو گلد، xCloud و دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی را به ارمغان می‌آورد.

بسیاری از طرفداران امید داشتند که مایکروسافت به طور کلی اشتراک گلد را حذف کند و یا این که بازی کردن بخش چندنفره‌ی عناوین مختلف را رایگان کند، اما این اتفاق رخ نداد و حتی برای بازی‌های رایگانی مانند Fortnite نیز به اشتراک نیاز دارید. به وضوح مشخص است که مایکروسافت استراتژی متضادی با این بیانیه پیش گرفته است.

به‌روزرسانی

مایکروسافت لحظاتی پیش در یک بیانیه‌ی رسمی اعلام کرد:

ما امروز حرکت درستی انجام ندادیم و اشتباه کردیم، شما حقیقتاََ اشتباه را به ما نشان دادید. متصل شدن به دوستان و بازی کردن با آن‌ها بخش مهمی از بازی‌های ویدیویی است و ما نتوانستیم به انتظارات شما پاسخ دهیم. در نتیجه، ما تصمیم گرفتیم که قیمت اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد را تغییر ندهیم.

ما تصمیم گرفتیم از این موقعیت به عنوان یک فرصت استفاده و ایکس‌باکس لایو را بهتر از گذشته کنیم. از این به بعد شما برای تجربه‌ی عناوین Free-to-Play نیازی به اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد نخواهید داشت. ما به سختی کار می‌کنیم تا این تغییر را در ماه‌های پیش رو به ایکس‌باکس بیاوریم.  قیمت اشتراک یک ماهه ۹٫۹۹ دلار، اشتراک ۳ ماهه ۲۴٫۹۹ دلار، اشتراک ۶ ماهه ۳۹٫۹۹ دلار و اشتراک ۱۲ ماهه ۵۹٫۹۹ دلار  باقی خواهد ماند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت
به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت
به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت
به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت
به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • https://uupload.ir/files/9q8g_-0=-0=-=9.png
    ای جف گراب فن بوی شما نویسنده ای بی طرف باش و یا اصلا نظر نده. :دی

  • Kena گفت:

    ایکس باکس و اسپنسر نونشون از همین چیزا در میاد دیگه
    #مشتری مداری

  • Inspody گفت:

    این دیگه ته گدا بازیه واسه بازی های رایگان مثل فورتنایت و وارزون مجبوری گلد بدی بازی هاییم که میان تو گلد اکثرش مال۱۰قرن پیشه بعد قیمتش رو هم زیاد میکنه 😐
    مرسی فیل عشقم :rotfl:

  • Bluebox گفت:

    بنطرم این تصمیم مایکروسافت باعث با ارزش تر شدن گیم پس الیتیمت شد. همینطور تضمینی بر اینکه سرویس گیم پس با تمام ویژگی ها قیمتش ثابت میمونه.

    خودتون قضاوت کنید کدام به صرفه تر است:
    ۱۱ دلار: لایو گلد
    ۱۰ دلار: گیم پس
    ۱۵ دلار: گیم پس + لایو گلد + EA play + یکماه دیزنی پلاس

    • مثل همین داستان بازار خودمونه. شما میری روغن میخری به زور دو تا رب گوجه هم باید بخری کنارش. :دی اینم همینه شاید یکی گیم پس نخواد و فقط خواهان تجربه ی بخش چندنفره باشه. این force کردنه اسمش اکثر منابع هم گفتن یه جور کشوندن زوری مخاطب به سمت گیم پسه. سرویس ها در ماه های زیاد تفاوت قیمت دارن و اگر هم ندارن پس چرا مایکروسافت به طور کلی حذف نمی کنه گلد رو و فقط گیم پس التیمیت بذاره. مشخصاََ تفاوت دارن و این کار زیبایی نیست به خصوص که ۱۲ ماهه ۶۰ دلاری دیگه وجود نداره حداقل همینو با ۷۰ دلار ارائه میدادن.

      • اقای کریمی بی خیال اول نسل ۸ ایکس.باکس میخواست کینیکت اجباری تو پاچه ملت کنه کنار کنسول امثال همین فرنام کلی طرفداری کردن بعدشم به بازی های سونی صفر دادن

        • Bluebox گفت:

          من اوائل نسل هشتم ایکس باکس نگرفتم، ps4 گرفتم.
          یعنی آدم ببخشید باید اح.مق میبود ایکس باکس وان میگرفت اول نسل. کینکت اجباری، دو برابر قیمت تو ایران. بازی هاشو هم مغازه ها تعویض نمیکردن.

      • Bluebox گفت:

        لایو گلد قطعا حدف نمیشه ولی بنظر من بهترین کاری که الان میتونن بکنن اینه که بازی های فری تو پلی رو رایگان کنن. درست ترین حرکتی که میشه زد همینه.
        اینطوری کسایی که فقط برای فورزتنایت زدن کنسول میخرن راحت ترن. چون الان کسی که هدفش فقط فورتنایت زدن باشه سمت ایکس باکس نمیاد میره پلی استیشن میخره.

      • بنظرم خوب میشه گفت بیزینس گیمشون اینطوریه دیگه. یعنی برای مایکروسافت گیم پس در مرکز توجه‌شونه و اینطور هم ک مشخصه برنامه کلی و نهایی‌شون همین گیم پسه و خوب مشخصه باید هزینه‌های خودشونو از این طریق کسب کنن.
        داستان سونی فرق می‌کنه سونی محتوا اجاره نمیده بلکه فروش محتوا و ارائه مالکیت بر محصول مدنظرشه، در نتیجه کسب درآمد از سرویس برای سونی در مرحله بعدی قرار میگیره برعکس اکس باکس کسب درآمد از سرویس در مرکز بیزنسشه

      • دقیقا با نظرتون موافقم آقای کریمی . ایکس باکس در نسل هشت حدود چهل و هشت میلیون کنسول فروخته از این تعداد اونم در انتهای نسل فقط پونزده میلیون به سمت گیم پس رفتند یعنی حدود سی درصد از دارندگان ایکس باکس گیم پس خریدن مایکروسافت داره اون هفتاد درصدی که حالا به هر دلیلی علاقه ای به اومدن به گیم پس ندارن رو مجبور میکنه راهی به جز اومدن به گیم پس براشون نمونه یا سالانه ۱۲۰ دلار پول گلد بده تا بتونی فورتنایت و بقیه بازیهای انلاین رو بازی کنی یا بیا توی گیم پس این اجباره و سیاست اشتباهیه که اخرشم دودش تو چشم خودش میره و باعث ریزش فن هاش میشه همه که مثل ایکس باکس گیمرای ایران نیستند که برن کانال های تلگرامی گیم پس ارزون هکی که با گیفت کارت های هکی خریده شده بخرن اون طرف باید سالی صد و هشتاد دلار واقعی بدن تا دسترسی به انلاین و گیم پس داشته باشند شاید یکی دلش نخواد بیاد گیم پس مگه زوره

        • گلم ۱۵ میلیون کاربر فعال داره نه اینکه کلا ۱۵ میلیون کاربر داشته باشه
          فکرکنم عادته اطلاعاتو تحریف کنی وقتی حرفت اشتباه در اومد غیب بشی تو پست هیتمن منتظر توجیحاتت بودم ولی نیامدی…

        • Kena گفت:

          ترجیح میدم ۷۰ دلار بدم و بازی مثل لست دو و هورایزن و گاد پلی بدم
          تا اینکه ۱۲۰ دلار بدم بازی هایی که مال من نیستند و موقتی هستند رو بازی کنم تازه اونم بازی هایی که اصلا شاید خوشم نیاد!چون گیم پس که طبق سلیقه ما بازی نمیاره
          بازی های رایگان هم که همه پولی!باقیشون هم واسه اوایل و اواسط نسل هشت و هفت هستن خریدن Xbox 360 خیلی به صرفه تره بنظرم جدی میگم روی این کنسول کلی بازی هست اونم بازی ها و انحصاری خیلی بهتر تازه کپی خور هم هستش 😀

          • Iliya گفت:

            کسی مجبورت نکرده این لیسته گیمپسه
            این بازی هاش به همراه تمام انحصاری های مایکروسافت و باز یهای مولتی پلتفرم دیگه
            تمام بازی هایی که استدیو های فرست پارتی هم میسازن ۱۰۰ در ۱۰۰ میان رو گیمپس و تا موقعی که فیل اسپنسر زنده است و رئیس بخش اکس باکسه باقی میمونن
            دوست نداری نخر کسی مجبورت نکرده

        • xbox and halo گفت:

          دوست عزیز زورکی نیست وقتی مایکروسافت یه سرویس گیمینگ داره به نام گیم پس التمیت یعنی چی ؟ یعنی تو به جزع گیم پس ، بازی های ea ،سرویس دیزنی پلاس ، اشتراک گلد هم داری ، درضمن اگر دوست داشته باشی یه ماه میخری اگر دوست نداشتی ۳ ماه یا بیشتر میخری ، دیگه من والا اجباری نمیبینم.طرض فکر بعضی از سونی فن ها خیلی بده.

          • شما متوجه هستی که هفتاد درصد گیمرا چه ps گیمرا چه ایکس باکس گیمرا کژوال گیمر هستند و سالانه فقط یه فیفا و کالاف میخرن و در کنارش یه گلد میخرن که انلاین این دو تا بازی رو دسترسی داشته باشند و علاقه ایی هم به گیم های دیگه و سرویس گیم پس ندارن الان این دسته از گیمرا که تعدادشون بیش از هفتاد درصد فن بیس ایکس باکس هست چرا باید برن ایکس باکس بخرن ؟

        • 343 HALO گفت:

          چیزی به اسم گیمپس هکی وجود نداره!
          توی ایکس باکس حتی بازی های هکی هم کامل جلوشون گرفته شده.
          share کردن گیمپس قانونی هست (حالا اینکه تا چند نفر میشه رو نمی دانم) و مثل بازی های ظرفیتی هست
          دلیل اینکه ظرفیت هوم گیمپس التمیت ۱۸ ماهه میشه ۷۵۰ هزارتومان اینه که این فروشنده ها می ایند از کشور های دیگه که اونجا قیمت گیمپس پایین تر هست می خرند مثلا توی ترکیه فکر کنم قیمتش سالی ۱۰۰ دلار باشه!

          • هکی یعنی استفاده از رمز ایمیل یه کاربر دیگه . با استفاده از یه ابزارهایی ایمیل و پسورد طرف رو بدست میارن و از اون استفاده میکنند شما درست میگی اکانت هکی در ps هست اما در ایکس باکس نیست اما اینجا منظور بنده اکانت هکی نبود ( اتفاقا اکانت هکی خطر بن شدن نداره نهایت بازیهات قفل میشه ) گیم پس هایی که با پی پال های پول شویی شده و دزدی و هک شده خریده شده منظورم بود اتفاقا تعداد خیلی زیادی از کاربرهای ایکس باکس بخاطر استفاده از همین اکانت های ارزون غیرقانونی بن دائم شدن چطور ممکنه اکانت ۱۸ ماهه گیم پس التیمیت که قیمت دلاری اون ۲۷۰ دلار معادل قیمت یه کنسول سریز اس هست به قیمت ۷۵۰ هزار تومن به کاربر ایرانی فروخته بشه و تازه اون فروشنده یه سودی هم از روش بخوره میدونم دو تا ظرفیت داره ولی ۲۷۰ دلار رو اگه تقسیم بر هشت ظرفیت هم بکنی ۷۵۰ هزار تومن نمیشه

    • Sina_2081 گفت:

      دوست عزیز تقصیر شما هم نیست . طرفداران ایکس باکس چون در طول سالهای گذشته چیزی نیست که واقعا ارزشش کنسولشون رو نشون بده ، با کمترین چیزها هم راضی اند . مثلا یکسال پیش یه تریلر از hellblade 2 اومد که همه عاشقش شدن اما هنوز کوچکترین خبر دیگه ازش نشده یا مثلا بازیهای داخل کنفرانس که هیچکدوم یه گیم پلی واقعی یا تاریخ عرضه مشخص نداشتند یا مثلا وعده پشتیبانی از نسل قبل که حالا سازنده های flight simulator میگن که فعلا برای عرضه روی نسل هشتم تصمیمی نگرفتیم.

  • Sina_2081 گفت:

    جالبه ، سالانه ۱۲۰ دلار هزینه xbox live gold هست (که آقای جف گراب از این سیاست طرفداری میکنه) اما پلی استیشن با ۱۲۰ دلار میشه دوسال plus گرفت و در پایان دو سال ، صاحب ۷۲ بازی رایگان با کیفیت بشی .(با توجه به اینکه ماهیانه سه بازی رایگان روی plus قرار میگیره و با توجه به یکسال که اخیر اکثرا باکیفیت هستن) . تازه ps plus collection و تخفیفات عالی ماهیانه هم هست .اما game pass در مدت طولانی هزینه زیادی داره و درنهایتا صاحب هیچ بازی نیستی. (حرف حق با ترول کردن متفاوت است)

    • آقا من خیلی عذر میخوام ک انقد سوال میکنم چون من بازی رو معمولا ظریفت دو یا سه میخرم و تا حالا از سرویس استفاده نکردم.
      سوالی ک داشتم اینکه بازی‌های ک پلاس پلی استیشن قرار میده فقط زمانی اجرا میشه ک شما پلاس داشته باشی؟ یعنی اگه پلاست تموم بشه بازیاتم قفل میشه یا نه؟

      • Dr.Who گفت:

        پلاس قفل میشه ولی این دوستمون که شما زیر پیامش ریپلای کردین یه جوری گفت صاحبش میشید که واقعا حتی منم شک کردم….پلاس من قبلا درست عادی میخریدم ولی به خاطر شرایط اقتصادی ترجیح دادم از پلاس دو هفته ای استفاده کنم….شما یا میتونی یه کارت معتبر داشته باشی با ایمیل هر دو هفته هی بسازی شیر کنی یا ۵ تمن بدی به سایت های مختلف برات اوکیش کنن بعضی جاها هم ۷ تمن میگیرن….ولی بازی رو توی اون ۱۴ روز اگه اد کردی تموم شد و دوباره۱۴ روزه گرفتی باز نمیشه

        • پلاس یه چیزیه که اکثر ps گیمرا همیشه دارنش برای انلاین بازی کردن شما روی کنسول اگه اورواچ هم بخری اما تا پلاس نداشته باشی نمیتونی بازیش کنی پلاس یه جورایی اجباریه و حیاتیه برای کنسول گیمرا و همه میخرنش مگر اینکه طرف پایرت باز باشه و از اکانت های هکی استفاده کنه یا از کنسول هک شده با ورژن های قدیمی استفاده کنه در کل نسبت به بازی های فری شده ارزش خریدش هم بالاست و جدیدا سونی بهای خوبی هم به پلاس میده

          • مزیت پلاس نسبت به گیم پس هم اینه در گیم پس فقط گیم های فرست پارتی به صورت همیشگی روی سرویس میمونن سایر گیم های مولتی پلتفرم بعد از سه تا شش ماه از گیم پس میرن ولی توی پلاس که گیم های مولتی پلتفرم خیلی خوبی بهش اضافه میشه اون گیم های مولتی پلتفرم رو تا ابد داری و دیگه از دستش نمیدی فقط باید پلاس هم داشته باشی که گفتم پلاس یه چیز تقریبا اجباری و حیاتیه برای هر گیمر مگر اینکه طرف پایرت باز باشه

            • Dr.Who گفت:

              به غیر از بازی های فرام سافتور روی کنسول پلی۴ هیچ بازی رو دیگه آنلاین نزدم روش هرچی پلاس خریدم واسه اوناس ….. دارک۳ دارک۱ بلادبورن یه لایبرری پر از بازی های پلاس رو فروختم بره رفتم هکی زدم خودمو خلاص کردم هی دیسک هی دیسک……..پلاس ما که تموم شد بازی های خفن پلاس رگباری اومدن

            • مزیت پلاس نسبت به گیم پس؟؟؟؟؟؟
              من دیگه حرفی ندارم
              درباره ی اجباری بودن پلاس هم چرا حیاتیه؟
              به گفته ی شما همه دیگه یه پیسی زغالی و معمولی دارن
              با همون بازی میکنن⁦:-|⁩

      • آره قفل میشن
        خیلی چیز مزخرفیه بازیهای پلاس و گلد

  • Xbox+Bethesda گفت:

    والا تا آلتیمیت هست کی گلد میخره من که برام مهم نیس .با این کارش میخواد مشترکین گیم پس رو افزایش بده که حرکت خوبی .
    فکرکنم فن بوی های سونی از ما که اکس باکس داریم ناراحت ترن سر این قضیه 😀

    • Naughty God گفت:

      سر ۷۰ دلار شدن بازی های پلی استیشن داشتین خودتونو جر میدادین حالا نوبت شما که رسیده منتفی شدی :rotfl:

    • ما اگه میخواستیم ناراحت باشیم موقع نمایش طوفانی هیلو و تاخیر خوردنش دسته نسل قبل ایکس باکس نداشتن بازی لانچ و گوتی نشدن حتی یه بازی ایکس باکس تو نسل ۸ناراحت میشدیم

    • xbox and halo گفت:

      به نظرم هیچ تغییری نکرده ،فقط گلد افزایش قیمت داشته ، نمیدونم اکثر سونی فن ها از چی ناراحت هستند ، سونی فن های عزیز(بعضی ها ) گلد افزایش قیمت داشته ، گیم پس التمیت افزایش قیمت نداشته. ولی خدایی خیلی ارزش داره گیم پس التمیت خیلی از سرویس اشتراکیش خوشم میاد. :rotfl:

    • در حال حاضر شما باید سالی ۱۸۰ دلار پول بدی گیم پس التیمیت بخری تا بتونی فورتنایت رو بازی کنی در کنارش باید برای هر کدوم از نود و پنج درصد بازی های روز بازار که مولتی پلتفرم هستند از جمله والهالا و کالاف کولد وار و درت پنج و واچ داگز لیجین و فیفا ۲۱ و … هفتاد دلار پول بدی و برای اینکه بتونی از بخش انلاین اینا بازی های خریداری شده استفاده کنی باید سالی صد و هشتاد دلار گیم التیمیت رو بخری بعد پیش خودت هم فکر میکنی داری از کنسول به صرفه تحریم شده استفاده میکنی ده دقیقه یه بار باید dns عوض کنی تا بتونی یک گیگ از حجم بازیهاتو با سرعت لاک پشتی دانلود کنی باید دست به دعا بشی ده دقیقه یه بار از انلاین پرتت نکنند بیرون و مجبور نشی دوباره با dns جدید دو ساعت انتظار رفتن به انلاین دوباره اون گیم بکشی :rotfl:

    • pegasus گفت:

      دو بعدی میده میگین شاهکار کی میاد تو سال ۲۰۲۰ سه بعدی بزنه؟
      باتری قلمی میده میگین مشتری مداری کی میاد تو ۲۰۲۰ باتری شارژی بزنه
      کنترلر کپی پست میده میگین سیاست حرفه ای کی میاد تو نسل نه تجربه ناب داشته باشه
      هشت سال تمام وعده بازی و فقط aa میاد میگین کی حوصله شاهکار داره
      قوی ترین کنسولو (تو نسل هشت) با دو بعدی لانچ میکنن میگین کی قوی ترین کنسولو واسه گرافیک بیشتر میحواد؟
      کنسول نسل نه بدون لانچ تایتل میده میگین کی آخه واسه بازی کنسول میخره
      بزرگترین بازیهاش چهار پنج سال دیگه میاد مییگین انتظار شیرینه؟
      عجیبه واقعا حالا پول اضافی دادن واسه فری تو پلی به کنار
      خواهشا با سانسورم که شده تایید کنین

      • Iliya گفت:

        آره دیگه ۲ بعدی با متا ۹۰ بده ۲٫۹ بعدی ای که هنوز معلوم نشده متاش شاهکاره
        باتری قلمی خودم از باتری قلمی استفاده نمیکنم کی آخه باتری قلمی میخره همه باتری شارژی میخرن برا دسته xbox
        کنترلر کپی پیست بهتره (که کپی پیست نیست) یا کنترلری که بهترین قابلیتش میترکه و بلا استفاده میشه؟
        وان اکس حدودا ۲۰۱۷ اومد درسته؟
        فورتزا هورایزن کی اومد؟
        کنسول بدون لانچ (درحالی که بدون لانچ هم نیست) بهتر از کنسولیه که بازی متا زرد برا لانچش داره
        اگه دیمن سولز ریمیک لانچ حساب میشه پس dlc گیرز ۵ هم لانچه
        پزرکترین بازی هاش
        هیلو اینفینت ۲۰۲۱
        فیبل ۲۰۲۱_۲۰۲۲ (حدس)
        هلبلید دو شاید آخرای ۲۰۲۲ یا اواسط همون سال
        الدر اسکرولز VI تاریخ عرضه اش با تاریخ عرضه GTA VI یکیه(هر مگقع عشقش کشید)
        استارفیلد شاید ۲۰۲۱ شاید ۲۰۲۲ (۲۰۲۱ محتمل تره)
        بازی ای نمیبینم که بیشتر از ۲ سال دیگه بیاد و معرفی شده باشه فالوت بعدی معرفی نشده دووم بعدی معرفی نشده الدر اسکرولز بعدی هم که تکلیفش مشخصه
        میخوای فقط(یعنی هیچ بازی آنلاین دیگه ای انمام ندی) فورت نایت بازی کنی همون پلی استیشن بخر که رایگانه گیمر نیستی اصلا “فورت پلیری”

        • pegasus گفت:

          اولا اگه مایکرو عرضه داشت همون باتری شارژی رو میداشتم تو جعبه و شما لازم نبود هزینه اضافی حساب کنی و بهونه بتراشی درضمن بخث راجب کنترلر واقعا لازمه؟ دیگه همه میدونن مایکرو عرضه نداشت و احترامی واسه کاربراش نذاشت و چند تا ریسک کنه توی همه کنترلرای سه کمپانی اشکالات و نواقصی وجود داره حتی تو کپی پست مایکرو بیش‌تره و تو کنترلر نسل قبلیشونم بیشتر بود الان فقط یه نوب الداگ میاد راجب مقایسه کنترلر نو آوری و کپی پست بحث میکنه
          نکته سوم اینکه شما فقط یه بازی همون فرتزا رو واسه اکس وان اکس کافی می دونستین؟ قوی ترین کنسول نسل هشت فقط یه بازی که کامل ازش استفاده کنه؟
          نکته چهارم اینکه متای لانچ اسپایدی زرد بود یا دیمنز سولز اگه زردم بوده باشه باز واسه کاربراش احترام گذاشت چند تا لانچ تایتل گذاشت نه که کلا هیچی و بازیهای سه نسل قبلی فقط یه نوب الداگ می تونه بگه لانچ اکس خوب بود نکته پنجم واقعا فکر می کنم شما یک نوب الداگ اعظم هستین که شاهکاری مثل ریمیک دیمنز سولزو با هجده ساعت گیم پلی با یک دی ال سی سه ساعته مقایسه کردین باز میگفتین اسپایدی یه چیزی اصلا نمی خوام راجب این بحث کنم چون با شما هم ردیف میشم
          نکته ششم اینکه بهانه شما واسه فری تو پلی ها اصلا قابل قبول نیست می دونین چند تا بازی عالی فری تو پلی هست غیر فورتنایت که می تونین بدون هیچ هزینه ای بازی کنین ؟ نمونه وارزون اشتباه نکنم genshin impact چرا وقتی همه جا رایگانه باید تو اکس پول اضافی بدین چرا بجای اعتراض حمایت میکنین؟
          راجب تاریخ عرضه بازی‌ها به غیر از دو سه تا بقیش فقط خوش بینی شماس

        • A@Rad گفت:

          اولا بگم که گادفال انحصاری زمانیه برای pc هم هست نمیشه لانچ حساب کرد
          دوم دیمن سولز ریمیک یه بازی کاملا جدیده برو نسخه ps3 با ps5 رو ببین کلا با هم فرق دارن مثل رزیدنت اویل ۲ ریمیک
          ولی DLC گیرز ۵ یه بازی جدید نیست فقط چند تا مرحله اضافه کردن
          و اینم بگم کنسول با لانچ خیلی بهتر از کنسول بدون لانچه

      • Xbox+Bethesda گفت:

        من لانچ برام مهم نبود چون نمیخواستم روز لانچ کنسول بخرم و نگران بازی هاش باشم.
        بزرگ ترین بازیش هیلو هست که ۱۰ ماه دیگه میاد غیر از اون مدیوم و کراس فایر و اسکورن و احتمالا استاکر و … هستن .
        تو اگه به اوری که دوبعدی هست نمیگی شاهکار پس چیه؟
        کنترلر هم که شما ماشالا ۴ نسل کنترلرتون یکی بود فقط به دوال شاک ۴ تاچ پد بدون خاصیت اضافه کردن،ولی اکس باکس فقط نسل۸ و این نسل شبیه هم هستن.
        باتری قلمی هم حمایت میکنم چون یدونه شارژی میگیری تا آخر نسل بهت کمتر از ۱۵ ساعت شارژدهی نمیده ولی باتری های کنترلر پلی استیشن هی از عمرشون کم میشه .
        در آخر شما خودتون رو برا ما ناراحت نکنید چون گلد روی گیم پس التیمیت هست و کسی دیگه سراغ گلد خالی نمیره.

        • pegasus گفت:

          چی داری میگی اخه واسه خودت؟
          چون شما قرار نبود موقع لانچ کنسول بخری خوب شد لانچ تایتل نذاشتن؟ چند سالته تو که اینطور فکر میکنی و همچین بهونه ای میاری؟
          منظورم از بازی بزرگ aaa هستش نه aa
          فقط یه نوب میتونه بگه که تاج پد کاربردی نداره ببین من وقتی بدیه یه کنسولو میگم تحربشو هم دارم که میگم اصلا می دونی چت مردن با تاچ پد چقدر راحت تره؟
          اصلا از کجاست در میاری باتری قلمی قبول میکنی بعد میری شارژی میخری؟ این یعنی شارژی بهتره دیگه
          اگه مایکرو احترام واسه کاربراش داشت همون باتری شارژی رو میذاشت داخل جعبه
          درضمن تو با دوال شام چهار کلا یه ساعت تجربه داشتی که میگی ۱۵ ساعت شارژ نگه میداره
          خودمونو برای شما ناراحت نمی کنیم فقط دیگه نمیخوایم ببینیم از این سیاست افزایش قیمت حمایت میکنین شما گیم پس استفاده می کنین تکلیف اونی که فقط آنلاین پلی میده چیه؟ چرا باید هزینه گیم پسم بده؟

        • اگر کسی سراغ گلد نمیره مایکروسافت چرا گلد ارائه میده؟ اتفاقا با این افزایش قیمت می تونیم به راحتی بفهمیم که اکثرا گلد میخرن برای بازی آنلاین و سرویس گیم پس به اون هدفی که می بایست نرسیده (در این بازه ی زمانی)، اما مایکروسافت قصد داره با force کردن و به صورت زوری کسانی که گلد دارن رو ببره به سرویس گیم پس.

    • مثل تو که نگران سونی فنایی که واسه هر بازی باید ۷۰ دلار بدن اوناهم نگران شما ان

  • من موندم کدوم‌ گیمری از لایوگلد استقبال میکنه که اینا قیمتشو افزایش میدن، بازی‌هاشم که در برابر گیمپس و ps now جک هستن
    خود مایکروسافتم ازش پشتیبانی خیلی کمی میکنه، همه انتظار داشتن که گلد حذف بشه

  • TemporaryUser گفت:

    ” به وضوح مشخص است که مایکروسافت استراتژی متضادی با این بیانیه پیش گرفته است.”
    دقیقا کدوم بیانیه؟ 😐

  • مگه قرار نبود رایگان بشه :rotfl:

  • REZA_ISS گفت:

    یاده عزیزی افتادم میگفت ما ماهی ١٠ دلار میزنیم همه بازیارو شما برید ٧٠ دلار بخرید :laugh: عزیزم بیا ببینم کجایی که مایکی جونت گرون کرد و تازه با اینهمه تو صاحب بازی نیستی و کرایه میکنی :rotfl: :rotfl:

  • مطمئنی غلته؟
    من فکر میکردم قلطه
    ای بابا⁦:-D⁩

  • Black Knight گفت:

    واقعا اصلا با این حرکت مایکروسافت حال نکردم شاید یه نفر از سرویس Xbox Game Pass خوشش نیاد یا نخواد بگیره و بخوا فقط آنلاین بازی بکنه این جرکت واقعا یه تاسف شدید داشت امیدارم یا کلا Xbox Live Goldرو حذف کنن و یا بهش برسن که بشه یه چیزی مثل PlayStation Plus

  • Holy link گفت:

    حرکت زیبایی نیست مایکی جان 😐

  • قیمتش به حالت اول برگشت برای بازیای رایگان هم دیگه نیازی به گلد نیست 😎

  • Ninja Theory گفت:

    مشتری مداری ته
    انتقاد هوادارها رو دید و از کارش منصرف شد.
    اینجا فقط دشمنای xbox خودشون رو نشون دادند.

  • The Red Devil گفت:

    جالبه یه سری حتی از پولی بودن بازی های رایگان هم دفاع میکردن :rotfl: میگفتن اینجوری بهتره چیتر نمیاد 😐 (کنسول چیترش کجا بود؟)
    ولی الان که این قضیه برداشته شد میان میگن مرسی عشقم فیل :rotfl: که دیگه واسه بازی های رایگان مارو تیغ نمیزنی :rotfl:

  • 343 HALO گفت:

    مثل اینکه مسئولین مایکروسافت قدرت کامیونیتی فن های ایکس باکس رو فهمیدن !

  • vas گفت:

    خب حالا که اصلاح شد برید تمام این کامنت هایی که این فنبوی ها دادن رو بخونید و بخندید

    خب یک دکل دیگه هم ریخت
    بازی های فری تو پلی آنلاینش رایگان شد.

  • Bluebox گفت:

    خوبه، هم گلد یکساله رو برگردونن. هم قیمت ها ثابت موند.
    هم بازی های Free to play کاملا رایگان شد.

    الان یه دستاویز اصلی ترول کردن از فن بوی ها گرفته شد :smirk:

  • دم اونایی که فشار میاوردن گرم
    نه تنها افزایش نداد
    بلکه عملا کرد مثل سونی⁦:-D⁩

  • بله ۱۲۹ کامنت در ۳۰ دقیقه :rotfl:

  • Xbox+Bethesda گفت:

    تحلیل گران گیمفا حرفی حدیثی برا گفتن دارید یا میخواید برید تو غار؟به مایکرو میگن مشتری مدار دید که کارش درست نیست و کامیونیتی اکس باکس مخالف حرکتش هستن اومد کنسلش کرد هیچ، فری تو پلی هم رایگان کرد.
    منتظر نقد های بیشتر از سوی شما هستیم. 😉

    • شما که میگفتی یک دلاره و کسی گلد نمیزنه و از این چیزا (یه ده تا کامنت بالاتر). به نظرم باید تشکر کنی از کسانی که اعتراض کردن اگر چنین افرادی نبودن الان نه فری تو پلی رایگان بود نه می تونستی گلد ۱۲ ماهه بخری چون امثال شما هر کاری مایکروسافت بکنه به به و چه چه می کنید، حالا که سیاست تغییر کرده دوباره گلد تبدیل میشه به برترین سرویس. خداروشکر کامیونیتی های اون طرف و رسانه‌هاشون و منتقدینشون درجا انتقاد می کنن مثل اینجا نیست که اگر یه پلتفرم قیمت رو زیاد کنه بزنن زیر یه سرویس مثل گلد و بگن اصلا استفاده نمیشد همون بهتر که افزایش قیمت پیدا کرد.

      • Ninja Theory گفت:

        نگران نباشید همه کامینیوتی های xbox هشتگ GetRidOfGold#
        کاش شما هم سر ۷۰ دلار اعتراض میکردید

        • سونی سیاست هاش همیشه ثابته چه بد چه خوب. سونی شرکت انعطاف پذیری نیست و این یک انتقاد وارد بر این شرکت هستش. خیلی ها اعتراض کردن به قیمت ۷۰ دلاری ولی تغییر ایجاد نشد و نخواهد شد. چون اولاََ همونطور که گفتم سونی اصولا سیاست هاش رو به سختی تغییر میده که یک انتقاد به حساب میاد به این شرکت دلیلشم اینه که سونی به اندازه ی مایکروسافت نیازی نداره به جلب توجه مشتری و با کیفیت محتوا مشتری خودش میاد و حاضره به کاستی ها کنار بیاد ولی مایکروسافتی که برای حداقل دو سه سال اول بازی aaa نداره مجبوره مشتری مدارتر از همیشه باشه جدا از این که سرویس ها اصلی ترین نکته ی مثبت مایکروسافت هستن. دوما افزایش قیمت بازی فقط محدود به سونی نیست بلکه take two و ea و اکتیویژن و به زودی capcom و ubisoft و … همگی تصمیم جمعی گرفتن و سونی هم به عنوان یک ناشر بزرگ استارت کار رو زد.

          در ضمن بله کامیونیتی اکس باکس در خارج شاید در ایران ما که هنوز چنین چیزی رو ندیدیم کامنتای بالا رو بخونید از طرفدران اکس باکس متوجه میشید.

          • این نشونه ای بی توجه به کاربرهاست که خیلی بده و باعث میشه آدم به کنسول مورد علاقه اش در بشه الان ماکروسافت پشیمون شد و از اشتباه اش درس گرفت ولی سونی اصلا ابدا انگار نه انگار اتفاقی افتاده کا نشونه بی توجه ای درست که ساخت بازی پر هزینه شده ولی اونا هم باید ی نگاهی به جیب مردم بندازه اند ببین که میخره چون همین مردم باعث فروش بالای بازی مثل لست و گاد اند پس توجه به کاربر ها و نگاه به جیب مردم که بفهمند خیلی ها نیستن این بازی تهیه کنند این نشونه بی توجهی امیدوارم که منظورم بفهمی چون اگه توهم نسبت به همه بی توجه باشی ببخشید آخرش هیچی نمیشی

            • من که گفتم این که سونی سیاست ثابتی داره و انعطاف پذیر نیست یه انتقاد وارد بر این شرکت. مگر من گفتم کار خوبی می کنه؟ سونی هم ضعف هایی داره. شرکت ها همه در همه چیز کامل نیستند. حداقل یه دور دیگه بخونید کامنت رو.
              “سونی شرکت انعطاف پذیری نیست و این یک انتقاد وارد بر این شرکت هستش. خیلی ها اعتراض کردن به قیمت ۷۰ دلاری ولی تغییر ایجاد نشد و نخواهد شد. چون اولاََ همونطور که گفتم سونی اصولا سیاست هاش رو به سختی تغییر میده که یک انتقاد به حساب میاد”
              بعدشم گفتم دلایلی هم می تونه برای این ضعف وجود داشته باشه. در هر صورت کار درستی نمی کنه.

              • دوست گل آخخ ببین تغیر چیزه خوبیه کلا زندگی به تغیر وابسته است اگه این تغیر نبود زندگی هیچ و پوچ بود ماکروسافت داره تو این نسل ۹ تغیرات تو سیاست و آیمی ایجاد میکنه که سونی باید این کار کنه شما که میگی به سختی تغیر میده که این بده باید ی تغیر بکنه هم از نظر سیاست هم از نظر آیپی همش که نباید با ی روال رفت چون بعد ها خسته کننده میشه سونی باید ی تغیر بکنه اون روی آیپی که باید ی چندتا آیپی جدید بیاره هم ما نقطه ضعف داریم ولی باید سعی کنیم نقطه ضعف هامون کمتر کنیم تا دچار مشکل نشیم

          • TemporaryUser گفت:

            این چه توجیهیه؟؟!!!
            هر شرکتی حتی اپل اگر از طرف کاستومر هاشون تحت فشار قرار بگیرن از موضعشون کوتاه میان.
            همین سونی اگر قرار بود سیاستاش رو تغییر نده پی اس ۳ رو تا آخر ۷۰۰ دلار میفروخت.
            اگر بازیای ۷۰ دلاری توسط گیمرا تحریم میشدن مطمئنا برای افزایش قیمت تجدید نظر میکرد!!

            • sony.k گفت:

              اولا که سونی هیچوقت ps3 رو ۷۰۰ دلار نفروخت. اون اوایل ۶۰۰ دلار میفروخت اونهم با ۲۰۰ دلار ضرر، یعنی ps3 برای سونی ۸۰۰ دلار تموم میشد. سونی هم هیچوقت از اینکه داره ps3 رو ۶۰۰ دلار میفروشه خوشحال نبود. تو رو خدا یه جوری حرف نزنید که انگار سونی ps3 رو کرده تو پاچه ملت. تاریخ رو جعل نکنید.
              به مجرد اینکه قیمت قطعات کاهش پیدا کرد و تولید ps3 با قیمت کمتر امکان پذیر شد، سونی هم قیمت رو آورد پایین. ربطی به تغییر سیاست نداشت این موضوع.

      • Dr.Who گفت:

        به نظر خودتون یهو اینجوری میشه؟ یعنی اینقدر بی برنامه هستن؟ همه چیز از قبل مشخص بوده

        • backlash داخلی و خارجی هر دو تاثیرگذار بودن. اگر هم برنامه‌ریزی شده بوده که حرکت جالب و تمیزی نیست. (جف گراب هم به این موضوع اشاره کرد)

          • Dr.Who گفت:

            برای مصرف کننده نه ولی برای یک شرکت باعث شد که توی روانشناسی بازار هدفش پیشرفت کنه

            • اتفاقا از لحاظ روانشناسی باعث بی اعتمادی کامیونیتی خودش شد یه فن منطقی ایکس باکس الان پیش خودش فکر میکنه شرکت محبوبش که به این راحتی قیمت گلد رو دو برابر کرد و در نهایت با اعتراض شدید کاربراش مجبور به عقب نشینی شد چه تضمینی وجود داره که یه سال دیگه قیمت گیم پس رو افزایش نده توی سال ۲۰۱۳ هم مایکروسافت سریع از تصمیم انلاین بودن همیشگی کنسولش و عدم استفاده دیسک دست دوم عقب نشینی کرد اما عواقب این دو تا تصمیمش تا مدت ها پا برحا بود حتی سیاست کینکت اجباری رو بعد یه مدت حذف کرد اما این موضوع م تاثیر منفی روانی بیش از حدی روی فناش گذاشت . این کارشونم هم صددرصد برنامه ریزی شده بوده حتی از دو روز قبل شایعات ش از ردیت بیرون اومده بود اما بعد از واکنش به شدت اعتراضی کاربراش مجبور به عقب نشینی شد

              • Dr.Who گفت:

                دو برابر کردن قیمت سرویس تصمیم یک شب و دوشب نیست که یهو بیارن فرداش برش دارن این حرکت ماکروسافت بیشتر بهش میخورد یه شو آف تبلیغاتی و یک نمایش خیمه شب بازی باشه اومد گفت دوبرابر یهو گفت فری تو پلی هم توی شبکه های اجتماعی بولد شد قضیه هم الان خیلی ها میگن وای دم ماکروسافت گرم ولی از اولش باید بازی های فری تو پلی رایگان میبود ماکروسافت با این حرکتش یه جوری وانود کرد انگار لطف بزرگی کرده و واسه چند ساعت توی شبکه های یه گرد و خاک ریزی به پا شد..

                • این دیگه مشکل سطح توقع کامیونیتی ایکس باکس هست که با این حرکت جشن و پایکوبی گرفتند رایگان بودن بازی های انلاین رایگان که روی همه پلتفرما از جمله pc و سوویچ و ps بود و در واقع باید خیلی زودتر از اینا این تصمیمو میگرفت اما در مورد دو برابر کردن قیمت گلد و بعد برگشت به همون قیمت سابق و خوشحالی کاربراش دقیقا مصداق بارز اینه که یه زورگیر بیاد چاقو بزاره روی گردنت و بخواد ازت دزدی کنه بعد تو هم داد و فریاد بزنی زورگیرم بترسه ولت کنه بعد تو بگی عحب زورگیر خوب و باانصافی بود

                • مثالت ربطی نداشت
                  ولی داره درست میگه
                  مثل همین قضیه ی دلار
                  رفت تا سی تومن الان برگشته تا بیست تومن همه خوشحالن⁦:-|⁩
                  چهار تومن تا بیست تومن دیده نمیشه ولی سی تومن تا بیست تومن چرا
                  ناخودآگاهه وقتی خبر کاهش میشنوی خوشحال میشی
                  هرچقدر هم پیش پا افتاده باشه

      • Xbox+Bethesda گفت:

        اقا کریمی من اولش هم گفتم تا التیمیت هست گلد نمیخرم و نگران افزایش قیمت گلد هم نیستم .بعد رفتم با چند نفر از مایکرو فنا بحث کردم دیدم خیلیا مثل من هستن ولی میگن مایکرو برای جذب مخاطب به گیم پس نباید این حرکت رو میزد و مجبورشون میکرد . بعد دیدم حرف درستی میزنن و مایکرو باید با قوی تر کردن گیم پس مخاطب هاشو جذب کنه نه به صورت احباری.متاسفانه توییتر هم ندارم وگرنه تو کمپینش شرکت میکردم.

      • vas گفت:

        بنده خودم به شخصه اعتراض کردم

        و اینکه دوستان اینجا هم هرکار سونی بکنه به به چه چه میکنن

        حتی یکی از دوستان حاضره برای یک بازی ۲۰۰ دلار بده

      • Holy link گفت:

        دقیقا
        .
        از سیاست اشتباه باید انتقاد کرد
        .
        طرف مهم نیست
        .
        مثلا من از اون کالکشن محدود نیتندو انتقاد دارم
        .
        از این کار مایکی انتقاد داشتم که یکم بالاتر میتونین ببینید
        .
        از تولید کم سونی و مایکی هم انتقاد دارم
        .
        فروش فاجعست الان
        .
        انتقاد صحیح مایه پیشرفته

      • calvin77 گفت:

        با سلام و احترام خدمت شما اقای کریمی
        این که شما میفرمایید که هر کاری مایکرو بکنه ما به به و چه چه میکنیم . این یه تفکر غلطه
        به شخصه بنده یه کانزیومر هستم و همین الان چه Series x و چه ps5 رو دارم .
        بنده نیز تا حد توان سعی کردم واقعیت ها رو بگم و فن پلاستیک نباشم
        این ترول هایی هم که شما می بینید متاسفانه به دلیلی وضعیت اقتصادی بعضی از دوستان هست که براشون تبدیل به یک عقده شده …
        هر پلتفرمی میتونه دارای کامیونیتی تاکسیتی باشه … لزوما چه مایکرو چه سونی فن بوی هایی دارن
        ولی به نظرم این ایرادگیری ها و گفتن مشکلات باید متقابل باشه …
        مثلا خود بنده هم بسیار به این رفتار نسنجیده مایکرو واکنش نشون دادم و هر موقع هم که تصمیمات ناپسندی می گیرند همیشه در برابرشون می ایستم و نه در کنارشون …
        اما اون طرف مسئله بنده به شخصه به خیلی از سیاست های سونی هم واکنش نشون دادم مثل بازی های ۷۰ دلاری و یا از همه مهم تر نداشتن VRR در پی اس ۵ و وعده ی اضافه کردن ان به وسیله اپدیت …
        ولی شما نگاه کن الان نزدیک به ۳ ماه از لانچ کنسول ها گذشته و ما هنوز هم شاهد VRR نیستیم .
        در کل منظورم این هست که باید به هر دو طرف ایراد گرفت و نقد کرد چون با پیشرفت هردو این صنعت هم پیشرفت می کند و رویکرد مثبتی از خود به جای می گذارد .
        موفق باشد .
        یا حق

  • حالا موقع بروزرسانی خبر چرا کسی پیداش نیست زیاد؟ :rotfl:

  • Sam_fisher_47 گفت:

    من دیروز واقعا ضد حال خوردم ولی الان بهتر شد
    البته به نظرم دیروز غیراز یه حرکت تبلیغاتی نبود این لینکی که آقای کریمی گذاشتن هم واقعا فن بوی بودن جف گراب رو میرسونه جو رو طوری جلوه دادن که الان این خبر شاخ به نظر بیاد کلا همه چی برنامه بوده.
    اوخ اوخ یکی بره امیر گیم شو رو بگیره

  • Holy link گفت:

    جوونم آپدیت
    .
    ایول بهتر شد
    .
    چه عجب

  • XERXES گفت:

    یه رفیق دارم یه ساله بهم میگه گلد بگیر وارزون بزنیم بهش میگم لامصب پول ندارم
    امروز بهش پیام دادم گفتم اون طبل شادانه لامصبو بیار ⁩:) ولی بعد که فهمیدم باید ۹۹٫۵ گیگ دانلود کنم، دوباره منصرف شدم 🙁
    دمشون گرم حرکت قشنگی بود
    .
    ایموجیا چرا نمیان

  • Iliya گفت:

    “از این به بعد شما برای تجربه‌ی عناوین Free-to-Play نیازی به اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد نخواهید داشت”
    ، از قبل برنامه ریزی شده بود

  • Black Knight گفت:

    یادی کنیم از افرادی که سر پست قبل مایکروسافت رو به رگبار بستن و کوبیدن امثال فن بوی هایی مثل Tinytoon و مجید و امیر فقیه یادمون نمیره که چطور آقای کریمی این پست هارو با ذوق و شوق گذاشتن و فقط باعث دعوا و حاشیه و فن بوی و ترول بازی بیشتر شدن

    • اگه همین فن بویها مایکروسافت رو به رگبار نمی بستن و این جو اعتراضی رو ایجاد نمیکردن که الان داشتی سالی ۱۲۰ دلار برای فورتنایت میدادی به نظرم باید تشکرم بکنی از ماها

      • Sgt.Farhad گفت:

        تمسخر و هشتگ سقوط ایکس باکس رو یادمون نرفته
        تصمیات ایکس باکس رو فن هاش عوض کردن این نشونه ارتباط زنده با طرفدارا هست چیزی که تو سونی حتی الان هم دیده نمیشه
        دروغ شما وقتی رو میشه که اول عین چی ترول میکنید بعد به برچسب قهرمان هم به خودتون میزنید!

        • حمله سونی فنا هم اینجا هم در مورد گرافیک نسل ششی هیلو و تاخیرش تاثیر مثبت خیلی زیادی داشت اینو قبول کن این جو به شدت بر علیه این تصمیم عجیب مایکرو فقط حاصل اعتراض ایکس باکس فنای منطقی و بدون تعصب نبود همین تمسخر و ترول امثال من باعث برانگیخته شدن کلی ایکس باکس فن شد که رفتن توی توییتر هشتگ اعتراضی زدن

          • Iliya گفت:

            حمله نکردن پارتی گرفتن
            این فن های هیلو بودن که گفتن تاخیر باید بخوره بازی (کامنت های یوتیوب HALO)

          • AGM گفت:

            کی بود عروسی گرفته بود قیمت گلد افزایش پیدا کرده بود هشتگ سقوط آزاد ایکس باکس و اینها و پُر فن بوی بازی و هیتر بازی و ترول و دروغ و چرت و پرت کی بود خود شما بودید
            خوشم میاد خوب پوز تون رو زد با این خبر مخصوصا شما ضایع شدید
            الان هم لطفا اَدای آدم های مظلوم رو لطفا در نیار چون کامنت هات همینجا هست و ثابت کرد فن بوی هستی و همین طور هیتر هستی

      • TemporaryUser گفت:

        آره کامنت تو که خیلی تاثیر گذار بود تو تجدید نظر مایکروسافت. کلا فیل اسپنسر هی صفحه ی این پست گیمفا رو رفرش میکرد ببینه نظرت در این باره چیه تا تصمیم نهایی رو بگیره :))))))))

    • pegasus گفت:

      اگه یه همچین آدمایی نبودن الان هیلو نسل ششمی و فری تو پلی با هزینه اضافی بازی میکردی باید دستشونو ببوسی

    • Mateus گفت:

      اگه بحث کوبیدن یا پست باشه
      اگه اشتباه نکنم خود استاد کریمی خبر ۷۰ دلار شدن یه سری بازی های ps رو داد
      لطفا بیشتر از این مولتی اکانت نباشید ؛ چون حرفای نصفتون کپی همهههههههههههه

  • ممنون از دوستانی که به غلت کردن انداختنشون
    فیل اسپنسر گفت :*%&* خوردم :rotfl:

  • xbox and halo گفت:

    بچها این دوتا کامنتی که دادم اشتباه تایپی هست .
    درود بر مایکروسافت ، درود بر فیل اسپنسر ، درود بر ایکس‌باکس.
    دمشون گرم کار به جا و شایسته ای کردند ، قابل تقدیره. :heart: :heart: :heart:

  • INJUSTICE 3 گفت:

    ببخشید توی پست قبل جا ندارشت برای همین اینجا میگم به ناتی گاد و mateus_bk: من هم پلی استیشن دارم هم ایکس باکس همون طور که شما الکی میاد میگید ایکس باکس فلان میکنه بیسار میکنه منم میام جوابتونو میدم من همون اول گفتم من همه پلتفرما رو دوست دارم پلی استیشنم دوست دارم ولی مشکل سونی خسیسه بودنشه همین. الان به جای اینکه بگید مایکروسافت فلان و بیساره، از سونی دفاع کنید. بد گفتن از مایکروسافت، دفاع از سونی محسوب نمیشه.

    • Mateus گفت:

      والا شمایید که دارید سر هر پست سونی ترول میکنید و خودتونو به آب و آتیش میزنید که اکس باکس بهتره ؛ ما نیازی نداریم بگیم سونی بهتره چون نتایج و آمار نشون داده که سونی توی این چند نسل سلطنت کرده ؛ اگه سر این پست انتقادی کردیم دوستانه بوده ؛ نه توهینی ؛ نه بد بیراه ؛ تا جایی که تونستم سعی کردم انتقادمو بدون ترول بگم ؛ ولی اینم بد نیست که یه نگاه به پست ۷۰ دلاری ps بندازی تا بفهمی که شما و دوستان مولتی اکانت چه سخنان گهرباری نوشتن !

      • INJUSTICE 3 گفت:

        من فقط پلاسو گفتم برو کم خالی ببند . اول کار خودتون بوده ایکس باکسو مسخره کردیدی کساییم که پلی استیشنو مسخره میکنن کارشون اشتباهه ولی خودت توی سایت بودی دیدی همش آقای مجید الکی میاد توی پستای ایکس باکس نظرای مسخره میده.همش تو جوابات یا منو مسخره کردی یا ایکس باکسو . هیچکدوم از جوابایی که به من دادی واقعیت نبوده . اون دفعه گفتی ایکس باکس کل عمرو از سونی اسکی رفته در حالی که اینطوری نبوده بعدشم گفتی پلاس بهتره در حالی که بازم اینطوری نبوده برو داداش جوابای منطقیو به کس دیگه ای بگو . دست از سر ما بردار

  • X.gamer گفت:

    در راستای این خبر ، چند ماه پیش: سونی قیمت بازیهای خود را ۱۰ دلار افزایش داد، یعنی بازیهای ریمیکی مثل دیمنز سولز و اسپینافی مانند مایلز مورالز از این پس بترتیب ۷۰ دلار و ۴۰ دلار خواهند بود. در این هنگام ما با پیام عجیب سونی فنها مواجه و برخورد کردیم، رخی میگفتند که خب، افزایش قیمتها برای بهتر کردن کیفیت بازیها است، چون قیمتا بالا رفتن و ازین جور……….. بعضیها میگفتن که اشکال ندارع، بجاش گاد بعدی از بهترین کیفیت روی ps5 برخورداره(حالا ps4 رو وسط نمیکشم دعوا نشه ها)…………. اما ، اما و اما،، من هلاک اون شخصهایی بودم که مییگفتن اگه ۱۰۰-۱۵۰ دلارم میکرد، من میرفتم میخریدم و مشکلی نداشتم و میگفتن که این مربوط به سیاست سونیه :dazed:

  • farshadx گفت:

    اخ اخ اخ اخ
    این پست خیلی هارو سوزوند
    و اینکه مثل روز روشنه ماکرو به شددت از نسل ۸ درس گرفته و سونی هم مغرور تر از همیشه است
    چیزی که خیلی خیلی وقت پیش پیشبینی کردم و به خیلی ها برخورد و حالا اون افراد نیستن که یادشون بیاد

  • Lennyyyy گفت:

    دکل پلاس هم شکست ؟
    آخی ناراحت شدم

  • Valhalla گفت:

    این شد یه چیزی
    حرکت عالی ای جانم

  • Shadow گفت:

    خب خوب شد که تصمیمش رو عوض کرد گرچه فکر نمیکنم قیمت گلد ۱۲ ماهه واقعا ۱۲۰ دلار بشد از اونجایی که در حالت عادی ۶ ماهه میشد ۴۰ دلار و ۱۲ ماهه ۶۰ دلار پس با این افزایش هم احتمالا ۱۲ ماهه میشد طرفای ۸۰$. هرچند فکر میکنم فعلا توی استور حذف شده بود. بگذریم، مطمئن باشید این قضیه به نفعه همه هست، فکر کردید سونی ننشسته فیدبک این قضیه رو ببینه و پس فردا اون هم افزایش قیمت میزد برای پلاس که کیفیت بازی های رایگانش هم مدتیه بیشتره. سونی هم نیازه که اون قضیه ی احمقانه ی سیو‌‌های آنلاینش رو رایگان کنه!

به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت
به زودی قیمت ایکس‌باکس لایو گلد افزایش خواهد یافت