طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا
طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا
طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا
طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا

طرح هنری جدید سوپر ماریو، Bowser’s Fury را با Yoshi’s Island ترکیب می‌کند

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سوپر ماریو

اوایل این هفته، نینتندو (Nintendo) حالت جدید بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury را معرفی کرد و این حالت خوشبختانه به شدت مورد توجه طرفداران قرار گرفته است و توانسته تا هوادارن دو آتیشه‌ی این بازی را راضی نگه دارد. حال یکی از طرفداران بازی سوپر ماریو، طرح هنری جدیدی از بازی منتشر کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، Bowser’s Fury باعث می‌شود تا دو شخصیت ماریو (Mario) و Bowser Jr مجبور به همکاری با یکدیگر شوند تا بتوانند با کمک همدیگر جلوی دگردیسی و تغییر شکل Bowser و موجودی که کنترل ذهن Bowser را در دست گرفته است، بگیرند و اجازه ندهند تا وی به یک هیولای قدرتمند تبدیل شده و باعث نابودی همه شود.

نینتندو یک طراحی هنری شگفت انگیز از دو شخصیت ماری و Bowser Jr منتشر نمود که در آن هر دو شخصیت درحال خیره شدن به یک هیولای عجیب و گودزیلا مانند بودند. حالا یکی از طرفداران این بازی و تصمیم گرفته است تا این تصویر را دوباره به سبک عنوان Super Mario World 2: Yoshi’s Island بازسازی کند.

در حالی که طراحی اصلی نینتندو به شدت جذاب بود و توانست تا بسیاری از هواداران این بازی را هیجان زده نماید، به نظر می‌رسد که طراحی هنری جدیدی که توسط کاربر GBrothersStudio در توییتر (Twitteer) به اشتراک گذاشته، بسیار چمشگیرتر از طرح اصلی است و بازی‌بازان بسیاری از این طراحی تعریف کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید توییت GBrothersStudio و طراحی منتشر شده توسط وی از این بازی و شخصیت‌های آن را مشاهده نمایید.

طراحی جدید Bowser’s Fury بر اساس سبک بازی Yoshi’s Island

-GBrothersStudio@

– ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱

طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا

بازی Yoshi’s Island که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد، توانست تا به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین نینتندو تبدیل شود. این بازی بسیار متفاوت‌تر از عنوان Super Mario World اصلی بود، اما سبک هنری بسیار زیبای آن، توانست تا این بازی را به یکی از متمایزترین بازی‌های تاریخ نینتندو تبدیل نماید.

شخصیت Bowser Jr تا سال ۲۰۰۲ و عرضه‌ی Super Mario Sunshine، در این سری از بازی‌های نینتندو وجود نداشت. با این حال می‌توان گفت که این شخصیت کاملا مطابق با بازی Yoshi’s Island و سبک هنری منحصر به فرد آن است. همانطور که GBrothersStudio به وضوح در تصویر طراحی شده توسط خودش نشان می دهد، شخصیت Bowser Jr به شدت با این بازی مطابقت دارد و می‌تواند تا این سری را بیش از پیش جذاب نماید. Yoshi’s Island نسبت به سایر عناوین این سری از مکان‌های روشن‌تری برخوردار است، اما این عنوان شامل مکان‌های تاریکی نیز می‌شود و کاربر GBrothersStudio این مورد را به خوبی در طراحی خود نشان می‌دهد. درست است که این دقیقا همان چیزی نیست که طرفداران ماریو اننظارش را داشتند، اما واقعا طراحی بسیار زیبایی است.

Bowser’s Fury بر روی نینتندو سوییچ، در کنار یکی دیگر از عناوین کلاسیک این سری، بازی Mario: Super Mario 3D World، ارائه می‌شود. این بازی که در سال ۲۰۱۳ بر روی پلتفرم Wii U منتشر شد، توانست تا تحسین بسیاری از منتقدین و بازی‌بازان را برانگیزد و همچنین به بازی‌بازان این امکان را داد که مراحل را به صورت چهار نفره یا تکی انجام دهند و از یک بازی چندنفره لذت ببرند.

همچنین این بازی به بازی‌بازان این امکان را می‌دهد تا از بین شخصیت‌های Peach ,Toad ,Luigi Rosalina و Mario یکی را انتخاب کنند و به بازی بپردازند. هرچند تریلر منتشر شده از Bowser’s Fury در هفته‌ی گذشته باعث ایجاد گمانه زنی‌هایی از اضافه شدن ششمین شخصیت قابل بازی برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی شد.

بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury در تاریخ جمعه، ۲۴ بهمن (۱۲ فوریه) به طور انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. همچنین شما می‌توانید تا تریلر منتشر شده از گیم‌پلی این عنوان را از اینجا مشاهده نمایید.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما نیز منتظر عرضه‌ی بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury هستید؟ به نظرتان طراحی منتشر شده از این بازی زیبا است؟ با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا
طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا
طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا
طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا
طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

طرح هنری جدید سوپر ماریو - گیمفا