حالت سوم شخص Cyberpunk 2077 و شخصیت V هنگام خواب - گیمفا
حالت سوم شخص Cyberpunk 2077 و شخصیت V هنگام خواب - گیمفا
حالت سوم شخص Cyberpunk 2077 و شخصیت V هنگام خواب - گیمفا
حالت سوم شخص Cyberpunk 2077 و شخصیت V هنگام خواب - گیمفا

ویدئوی جدید Cyberpunk 2077 شخصیت V را در هنگام خواب نشان می‌دهد

محمدمهدی روح‌الامینی
۱۰:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بازی cyberpunk 2077

همانطور که می‌دانیم بازی Cyberpunk 2077 یک عنوان اول شخص است. با این حال این مانع از این نشده است که برخی از مادسازها (Modder) راهی برای بازی کردن این عنوان در حالت سوم شخص نیابند. همچنین اخیرا تعدادی ماد برای این بازی ساخته شده که در آن‌ها می‌توانید این عنوان را به صورت سوم شخص بازی کنید(می‌توانید خبر مربوط را از اینجا مشاهده نمایید).

این تغییر زاویه‌ی دید در بازی، به بازی‌بازان امکان دیدن مواردی را داده است که احتمالا استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اصلا قصد نداشته است که آن‌ها را نمایش دهد. یکی از این موارد، دیدن وی (V)، شخصیت اصلی بازی، هنگامی است که به خواب می‌رود و نتیجه‌ی کار بسیار جالب به نظر می‌رسد.

یکی از کاربران وبسایت رددیت (Reddit) با نام مستعار jk47_99 ویدیویی به اشتراک گذاشته که وی را در حالت سوم شخص و هنگامی که در تخت خواب خوابیده است، نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده نمایید.

دانلود ویدیو

در اوایل این ماه یک ماد سوم شخص برای عنوان Cyberpunk 2077 توسط مادساز مشهور، جیل بیکر (Jelle Bakker) منتشر شد(می‌توانید خبر مربوط را از اینجا مشاهده نمایید) و هم اکنون از طریق سایت نکسوس ماد (Nexus Mods) در دسترس همگان قرار دارد. البته کاملا مشخص نیست که آیا از این ماد برای پیدا کردن حالت خواب شخصیت V در ویدیوی بالا استفاده شده یا نه. با این حال جیل بیکر نیز انیمیشن‌هایی از V به اشتراک گذاشته است که احتمال اینکه از همان ماد ساخته شده توسط وی استفاده شده باشد را افزایش می‌دهد. نکته‌ی جالب اینجاست که طبق گفته‌ی خود سی دی پراجکت رد، این بازی در ابتدا یک عنوان سوم شخص بوده است!

بسیار جالب خواهد بود که ببینیم آیا استودیوی سی دی پراجکت رد بالاخره حالت سوم شخص را برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر می‌کند یا نه. با توجه به اینکه بازی‌بازان می‌توانند تا V را به روش‌های بسیار متفاوتی شخصی سازی کنند و تا کوچکترین جزئیات را نیز تغییر دهند، کمی شگفت انگیز است که تمامی این جزئیات و شخصی سازی گسترده با حالت اول شخص بازی به نوعی به هدر رود.

البته لازم به ذکر است که با توجه به اینکه در مادهای منتشر شده از حالت سوم شخص این بازی، جزئیات بسیاری حذف شده‌اند و همچنین تا حدودی عملکرد ضعیفی را در ارائه‌ی حالت سوم شخص به نمایش گذاشته‌اند، به نظر می‌رسد که ساخن حالت سوم شخص کمی پیچیده‌تر از چیزی که اکثریت فکر می‌کنند، باشد و استودیوی سازنده نیز به زمان بیشتری برای ارائه‌ی این حالت نیاز داشته باشد.

با این همه، سی دی پراجکت رد طی ماه‌های آینده، کارهای زیادی برای انجام دادن پیش رو دارد. این توسعه دهنده با در حال مذاکره با سونی (Sony) است تا این عنوان را بار دیگر در فروشگاه پلی‌استیشن عرضه کند و همچنین چندین اشکال و خطای مهم در طول بازی وجود دارد که باید برطرف شوند. به نظر می‌آید که در حال حاضر طرفداران مجبورند تا با این مادهای مختلف کنار بیایند و یا در انتظار انتشار نسخه‌ی نسل نهمی بازی باشند.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، رایانه‌های شخصی و همچنین سرویس‌ استدیا (Stadia) در دسترس مخاطبان قرار دارد. در صورت تمایل نیز می‌توانید نقد و بررسی این بازی را به قلم مهدی رضایی از اینجا و بررسی ویدیویی این بازی را که توسط سعید آقابابایی انجام شده است، از اینجا مشاهده نمایید.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا تمایل دارید تا حالت سوم شخص به این بازی افزوده شود و یا معتقدید که حالت اول شخص برای این عنوان بهتر از بقیه است؟ با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

حالت سوم شخص Cyberpunk 2077 و شخصیت V هنگام خواب - گیمفا
حالت سوم شخص Cyberpunk 2077 و شخصیت V هنگام خواب - گیمفا
حالت سوم شخص Cyberpunk 2077 و شخصیت V هنگام خواب - گیمفا
حالت سوم شخص Cyberpunk 2077 و شخصیت V هنگام خواب - گیمفا
حالت سوم شخص Cyberpunk 2077 و شخصیت V هنگام خواب - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • کلا این بازی باید نسل ۹منتشر میشد خودشم فقط برای کنسول های نسل ۹ اونم سال ۲۰۲۳یا ۲۰۲۲ چیه خدایی الان ۸۰درصد محتوای بازی اصلا دوجود نداره نمیگم مثل بایور بیان بشینن سایبر پانک ریمیک بسازن یا با ماد سازا شریک بشن اونا بازی رو کامل کنن عوضش سود مشترک

  • این که مثل من میخوابه/:

    فقط جون مادرت زود بست الحاقی بده که از شر باگ و افت فریم خلاص بشیم

  • از هر سه خبر ، یه خبرش واسه سایبرپانک هست

  • :laugh: جالب بود.
    وقت نشد پست قبلی در مورد سوم شخص بودن بازی نظر بدم پس اینجا میگمش.
    شاید بازی واقعا هم سوم شخص بوده قبلا با توجه به پر حجم بودن این همه شخصی سازی که مثلا توی اول شخص فقط توی اینه میشه اونارو دید ولی از طرفی هم نمیشه این احتمال رو داد چون توی اول شخص بازی واقعا عالی هستش و اصلا نمیشه گفت که قبلا سوم شخص بوده.
    و در جواب دوستانی که میگن ما میایم این همه شخصی سازی انجام میدیم که بتونیم ببینیمش و ازش لذت ببریم ولی توی اول شخص فقط دست هارو میبینیم و در مواردی هم فقط جلوی اینه میشه کاراکتر خودمون رو ببینیم همراه با شخصی سازی ها باید بگم به نظر من cdpr اینکارو به گونه ای انجام داده که کاملا به واقعیت نزدیک باشه منظورم اینه شما مدل مو و لباسی و… که میپوشید رو فقط جلوی اینه میتونید ببیند و توی بازی دقیقا همین شکل هست.
    البته این نظر منه و شما عزیزان رو نمیدونم چه نظری داشته باشید.
    به نظرم بهترین کار همین بود که هردو حالت اول و سوم شخص رو باهم از هم توی بازی قرار میدادن اینجوری از همه لحاظ بهتر بود پس باید امیدوار باشیم در اینده اضافه بشه.
    ولی خداوکیل از همون اول بهتر بود که کات سین های بازی رو سوم شخص میزاشتنش و تعغیری درش ایجاد نمیکردن اینجوری حداقل بهتر بود.

    • چ ربطی به واقعیت داره خو دوربین سوم شخصم میزاشتن که به بازی نزدیک باشه اول شخصم میزاشتن که به واقعیت نزدیک باشه…مشکل اینه کلا ایدشون جواب نداده واقعا عجیبه این هممه شخصی سازی بعد جلو اینه معلوم باشه اخه کی حوصله داره برا اینه پیدا کنه که فقط خودشو توش ببینه

  • بررسی ویدیویی این بازی را به قلم سعید آقابابایی از اینجا مشاهده نمایید.
    بررسی ویدیویی که به قلم نمیشه.⁦:-|⁩
    احتمالا به اشتباه بجای صدا نوشتید قلم
    اصلاح کنید لطفاً

  • AmirAgha گفت:

    الان واقعا کرد کدومتون اینجوری رو تخت میخوابین؟؟
    چرا پاهاش به این سمته؟؟؟؟
    این دیگه کم بود وقت سازنده نیست به خدا!!
    من تو زمانی که بازی رو می‌دیدم هی میگفتم که چرا اینجوری می‌خوابه!

  • لنتی کلن ۳۰ثانیه بود ولی بازم باگ داشت 😐

حالت سوم شخص Cyberpunk 2077 و شخصیت V هنگام خواب - گیمفا