توسعه دهندگان بازی Returnal از نقش مهارت و شانس برای پیشرفت در این عنوان میگویند
داستان بازی Returnal از این قرار است که شخصیت اصلی بازی در یک سیارهی بیگانهی مرموز و وحشتناک و در یک حلقهی زمانی قرار گرفته است که باید تلاش کند تاراز این سیاره را کشف کند.
به نظر میرسد که این داستان چارچوب مناسبی برای روایت یک عنوان جذاب روگلایک (roguelike) است، اما مانند همهی بازیهای این سبک، توسعهی این انحصاری آیندهی پلیاستیشن ۵ چالشهایی پیش رو دارد. یکی از این موارد سیستم پیشرفت شخصیت اصلی درون بازی خواهد بود. هچنین ایجاد تعادل در بازی بین پیشرفت شخصیت اصلی این عنوان بر اساس کسب مهارتهای جدید و همچنین اتفاقهای شانسی متعددی که در طول بازی رخ میدهد، یک مسئلهی قابل توجه و مهم در روند توسعهی این عنوان میباشد.
کارگردان بازی، هری کروگر (Harry Krueger)، اخیراً در مورد این موضوع با رسانهی گیمزرادار (GamesRadar) صحبت کرده است و طبق این مصاحبه آنچه که واضح است، این است که این ایجاد تعادل بین کسب مهارتهای جدید و رخ دادن اتفاقهای مبتنی بر شانس، چیزی است که استودیوی سازندهی این عنوان، هوس مارک (Housemarque)، به شدت به آن فکر کرده و طرحهای جدید ارائه نموده است.
طبق گفتهی کروگر، روند اکتشافی و پیشرفت در این بازی شامل موارد مختلفی از جمله کشف و بازکردن مناطق جدید، بدست آورن وسایل جدید و همچنین پیدا کردن قطعاتی گمشده، که در حقیقت راوی داستان این عنوان هستند، خواهد شد. همچنین این استودیو تلاش بسیاری دارد تا از روند یکنواخت شدن بازی جلوگیری کرده و بازی را تا حد ممکن متنوع سازد. در ادامه کروگر گفت که اگر چه برخی از موارد در این بازی، شانسی است اما چیزی که بیشتر از شانس در روند پیشرفت این بازی تاثیرگذار خواهد بود، کسب مهارتهای جدید و تجربه، به ویژه در استفاده از سلاحهای این عنوان، است.
کروگر گفت که شما در بازی به مناطقی سراسر از شگفتی و جدید خواهید رفت، موارد و اسرار جدیدی را از این سیارهی بیگانه کشف خواهید کرد، قسمتهای جدیدی از روایت داستانی را از طریق کشف برخی اشیا خواهید یافت و از یک سیستم ارتقا و شخصی سازی بسیار خوب برخوردار خواهید شد. همچنین با انجام برخی ماموریتها، اسلحه و آیتمهای جدید و با کیفیتی به عنوان جایزه دریافت میکنید که در روند پیشرفت شما در بازی تاثیر گذار خواهند بود. وی در نهایت گفت که بیشتر بازی بر مبنای کسب مهارت و تجربه توسط بازیباز میچرخد. البته شانس نیز تا حدودی اثرگذار است اما کسب مهارت توسط بازیباز اولویت این بازی است.
در انتها لازم به ذکر است که این بازی در حال توسعه برای عرضهی انحصاری بر روی کنسول پلیاستیشن ۵ است. همچنین در صورت تمایل میتوانید از اینجا تریلر جدید منتشر شده از این عنوان را مشاهده نمایید.
نظر شما دربارهی این بازی چیست؟ آیا بازی موفقی خواهد شد؟ با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
از تریلر بازی معلومه چه بازی خفنی هست دیگه نیاز به توضیح نیست عزیز
واقعا سنگ تموم گذاشته هوسمارک ؛ جز آرزوهامه توسط سونی خریداری بشه :inlove:
سابقه نشون داده هر وقت سازنده از بازی تعریف میکنه
بازی یه بازی خوب نیست یا حداقل مثل تعریفاش نیست
مثالش میشه گادفال و کرکداون:-|
خیلی از سازنده ها هم از اثرشون تعریف کردن و نتیجه رویایی بوده ؛ مثل ناتی و سانتا و راک استار
اونا اینقدر تعریف نکردن
و خب سابقه ی استودیو هارو هم حساب کردم
بازیای قبلیشون آنچنان خوب نبودن و این تعریفا شک برانگیزه
عشقه این بازی :inlove:
سونی چکار کرده که یک عده از فشار دارن خودزنی میکنن! :laugh:
جووونم
جالب نیست
نگران نباش از هیلو با متای ۹۹ جالب تره
هایپ بالاست :inlove: