تاریکی مطلق در اسکرین شاتهای Amnesia: A Machine for Pigs
اگر یادتان باشد در Amnesia: The Dark Descent بسیار مهم بود ونقش مهمی ایفا میکرد.حال با انتشار اسکرین شاتهای جدید از دنباله ی آن بازی فوق العاده ترسناک Amnesia : A Machine For Pigs بنظر میرسد نور نقش مهمی در این بازی نیز خواهد داشت.
اما واقعا در این اسکرین شاتها چه میگذرد؟ کجا هستیم؟ آییا میتوان نور بیشتری در اختیار داشت تا راه را پیدا کرد ؟
کار ساخت Amnesia: A Machine for Pigs توسط thechineseroom به سرپرستی دن پینبک و استدیویی که عنوان خلاقانه Dear Esther را منتشر کرد ، تقریبا به اتمام رسده است و احتمالا اواخر سال جاری برای Mac و PC منتشر شود.
برای تجربه ای ترسناک و هراس انگیز با A Machine For The Pigs آماده باشید …
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد(خوشم می اد بعضی ها فقط لاف می زنن همین بازی می زنه رو دست بازیش از نظر ترسناک بودن :yes: :rotfl: )
تاریک بودن که به ترسناک بودن نیست re6 هم بیشتر مراحلش تاریک بود اما ترسناک بود؟؟؟؟؟؟؟
درباره ی هفتمین بازی ساز برتر تاریخ درست صحبت کن .بعدشم ایشون معلومه درباره ی بازی های AAA گفتن وگرنه که slender از همه ی بازی ها ترسناک تره
تاریکی که نشد ترس.. 😎
بعضی ها هنوز معنی Survival-Horror رو به درستی درک نکردند,این گونه بازیها باید علاوه بر المان های بقا و ترس های مختلف از کمی هم اکشن برخوردار باشند چون بازیهایی که تمام تمرکزشون بر ترساندن هست معمولا داستان و گیم پلی ضعیفی دارند و باید به انها فقط horror گفت. بد نیست این حرف اقای میکامی رو که در مصاحبه IGN در مورد The evil within گفته بشنوید: ما میخواهیم بازیی به طرفداران عرضه کنیم که علاوه بر ترسناکی به گونه ای باشد که بازیبازها دستگیره را رها نکرده و بگویند دیگر این بازی را بازی نخواهم کرد, پس اگه توجه کنیم منظورش با بازیهایی مثل Amnesia و Slender man هست.
دوست عزیز اون حرف آقای کیمورا بود.
حرف استاد میکامی روی سر ما جا داره
ولی بازیه کاملا تر سناک هم فازه عجیبی میده
من که دسته رو نمیندازم
این بازی ترسناک نیست …. فوق ترسناکه ! 😐 …هر بازی دیگه ای رو هم میزاره توجیبش …نسخه ی قبلیشو یکی از رفقا داشت می گفت آدم تازه با این بازی می فهمه بازی ترسناک یعنی چی ! لول…
هر چی فکر می کنم منظور از این جمله رو نمی فهمم ?:-)
“اگر یادتان باشد در Amnesia: The Dark Descent بسیار مهم بود ونقش مهمی ایفا میکرد”منظور همون نور پردازیه ?:-) ?:-) :yes:
رستم میخواد یکی اینو تا ته بره … ما که نیستیم :ZZZ:
بچه ها ی چیزی میگم قبول کنید به گرد Slender The Arrival هم نمیرسه چون من قبلیشو بازی کردم و این قدر فکری که اعصاب آدم خورد میشه
آخر قبلیش هم نفهمیدیم چی شد تا ی جاهایی رفتم مثلا تو یکی از مرحله ها باید ی تابو از دیوار برداری چشتش ی شیشه هست توش کلید شیشه که شکوندی حالا معلوم نیست کلید واسه کجاس موجود خاصی هم ندیدم فقط ی سری آدم می اومد که با ی چیزایی که تو آب بودن ولی معلوم نبود جی
:yes:
بچه ها یه بازی بود یه تریلر گیم پلی ازش نشون داده بودن که شخصیت اصلی بازی یه نوزاد بود که تقریبا ۲ یا ۳ سالش بود نصفه شب تو خونه تنها بود روح میبینه… اون بازی اسمش چی بود؟؟؟ ?:-) ?:-)
اسمش Among the Sleep
:yes:
Among the Sleep..
دمت گرم.. بازیش باحال باید باشه.. تاحالا شخصیت اصلی بازی یه نوزاد ندیدم 😀
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
این که هیچی معلوم نیست چجوری میخوایم بازی کنیم :hypnotized: