CES 2021 | پشتیبانی از DLSS به بازی Call of Duty: Warzone اضافه خواهد شد

23 دی 1399 - 22:28

شرکت انویدیا (NVIDIA) در طی رویداد CES 2021 تایید کرد که پشتیبانی از DLSS به بازی‌های بیش‌تری اضافه خواهد شد. یکی از این عناوین، بازی بتل رویال محبوب اکتیویژن (Activision) یعنی Call of Duty: Warzone خواهد بود.

DLSS، تکنولوژی انقلابی انویدیا که عملکرد بازی‌ها را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد، قرار است رسماً راهی بازی جذاب Call of Duty: Warzone شود. متاسفانه این شرکت اعلام نکرد که چه زمانی شاهد DLSS در Call of Duty: Warzone خواهیم بود.

با استفاده از DLSS، بازی‌بازان می‌توانند بدون قربانی کردن جزئیات گرافیکی Call of Duty: Warzone، این بازی را با نرخ فریم بسیار بالا (بیش‌تر از ۲۰۰) تجربه کنند. از آن‌جایی که Call of Duty: Warzone یک بازی تیراندازی اول شخص است، نرخ فریم اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند بر روی روند بازی تاثیر زیادی بگذارد.

همچنین انویدیا اعلام کرد ۳۶ بازی هم‌اکنون از تکنولوژی‌های RTX بهره می‌برند. ویژگی‌های پشتیبانی شده در این عناوین شامل رهگیری پرتو، DLSS و یا هر دو مورد می‌شوند. با توجه به پشتیبانی بازی‌های بیشتری از DLSS و تکنولوژی‌های دیگر انویدیا، خرید کارت‌های سری RTX 30 تصمیم بسیار خوبی برای بازی‌بازان به نظر می‌رسد.

برچسب‌ها:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Dk-_-Man گفت:

    ای جان دمشون گرم

  • این تکنیک خیلی چیز عجیبیه
    کسی از ساز و کارش خبر داره و اطلاعاتی داره که چطوری کار میکنه؟
    چون چیز عجیبیه
    یه جا دیدم می‌گفت میشه رزولوشن ۴۸۰ رو به ۱۴۴۰ تبدیل کرد با این تکنیک⁦:-|⁩
    یعنی سیستم اندازه ی ۴۸۰ قدرت میگیره و ۱۴۴۰ تحویل میده
    درست بودنش رو نمیدونم
    اگه کسی می‌دونه چطوری کار می‌کنه ممنون میشم توضیح بده

    • farshadx گفت:

      این تکنیک اینحوری هست که
      بازی رو روی رزلوشن پایینتر مثلآ ۷۲۰ رندر میکنن
      بعد با هوش مصنوعی چند ده تا از همین تصویر رو با هم یکی میکنن و مثلآ اپسکیل میکنن به ۴k
      نتیجه میشه کیفیت تصویر حتی بهتر از native و ۲ برابر فریم بیشتر

      • مرسی از توضیحات