میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا

میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد

امیر محمد جیریایی
۲۱:۳۵ ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا

شینجی میکامی خالق سری Resident Evil که مشغول کار بر روی جدیدترین بازی ترسناک خود the evil within است از دلایل خود برای بازگشت ساخت عنوانی در سبک survival horror پرده برداشت. بر طبق اعلام میکامی بزرگ ترین انگیزه وی با ساخت The Evil Within به این دلیل بود که نسل بازی های survival horror در حال آب رفتن می باشد و میکامی می خواهد باری دیگر ترسی تا سر حد مرگ را برایتان خلق کند!

میکامی در مصاحبه ای جالب با سایت ign در این مورد اظهار داشته است :

من به این دلیل به سبک survival horror بازگشتم زیرا سبک survival horror در حال حاضر تماما اکشن شده است و در حال حاضر  واقعا بازی که سبک survival horror واقعی را داشته باشد در جهان وجود ندارد. این بزرگ ترین انگیزه برای من بود که به ساخت عنوانی در چنین سبکی باز گردم.

به عقیده ی میکامی تعریف یک بازی در سبک survival horror این است که اول از همه ترسناک باشد. وی در این مورد می گوید :

و سپس بعد از ترسناک بودن شما باید نوعی از موجودات ترسناک را هم داشته باشید. اگر این دو چیز ( ترسناک بودن و موجوداتی ترسناک ) تعادل خوبی در بازی داشته باشند در نهایت عنوانی در سبک survival horror ساخته می شود.

Masato Kimura تهیه کننده ی بازی The Evil Within نیز با نظر میکامی موافق است و در این مورد اعلام کرده است :

توازن در یک عنوان survival horror حرف اول را می زند. به عنوان مثال اگر بازی تمام بخش هایش وحشت انگیز باشد در نهایت شما این خطر را احساس خواهید کرد که بازیکنان این بازی را بیش از حد ترسناک می نامند و با انداختن دسته ی پلتفرمشان بی خیال بازی خواهند شد. از سویی دیگر اگر شما در بازی اکشن بیش از حدی قرار بدهید در نهایت ترسناک بودن آن را متوقف خواهید کرد.

شینجی میکامی تا کنون بر روی Resident Evil 1 تا ۴ کار کرده است. وی همچنین کارگردانی Dino Crisis و تهیه کنندگی اجرایی Devil May Cry را نیز در کارنامه ی خود دارد و در استدیوی Platinum Games بر روی عنوان شوتر تخیلی Vanquish نیز کار کرده است.

اما میکامی امیدوار است که The Evil Within ( شیطان درون ) تا سال ها وحشتناک ترین تجربه را برای بازیکنان ارائه دهد.

او در این مورد می گوید :

به عبارت ساده بازیکن بعد از اجرای بازی دسته ی پلتفرم خود را بر می دارد و در هنگام اجرای بازی با خود می گوید : وای !  من این بازی ترسناک را در هیچ یک از سنین مختلفم بازی نمی کنم ! این اصلی ترین چیزی است که ما تمرکز خودمان را بر روی آن قرار داده ایم.

اگر بازیکنان بگویند که من این بازی ترسناک ( The Evil Within ) را به دلیل ترسی بیش از حد بازی نمی کنم باعث ایجاد شادترین لحظات برای من خواهد شد !

The Evil Within در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم های Xbox 360, PlayStation 3, PC و نسل بعدی کنسول ها عرضه می شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا
میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

میکامی : در حال حاضر هیچ گونه بازی در سبک واقعی survival horror وجود ندارد - گیمفا