طرفداران Cyberpunk 2077 عکس‌های گرفته شده با Photomode بازی را به اشتراک می‌گذارند

Cyberpunk 2077

طرفداران بازی Cyberpunk 2077 بهترین و بدترین تصاویر گرفته شده در حالت Photomode این عنوان را در شبکه‌های مجازی به اشتراک می‌گذارند. در توییتر می‌توانید با دنبال کردن هشتگ Shutterpunk2077 تعداد زیادی از این عکس‌ها را ببینید.

شکی نیست که بازی Cyberpunk 2077 با تمام مشکلاتش در زمان انتشار، توانست که شهری بسیار زیبا در دنیایی سایبرپانکی را خلق کند. نایت سیتی (Night City)، شهر اصلی بازی، بر روی رایانه‌های قدرتمند، بی‌نظیر و فوق ‌العاده به نظر می‌رسد و امیدواریم که با عرضه‌ی آپدیت نسل نهمی بازی برای کنسول‌های نسل بعد، این عنوان بر روی کنسول‌ها هم به زیبایی رایانه‌های شخصی اجرا شود.

مشکلات Cyberpunk 2077 در زمان عرضه بر هیچ کسی پوشیده نیست تا حدی که منجر به پس دادن بازی و درخواست بازپرداخت هزینه توسط بسیاری از بازی‌بازان شد همچنین سونی این بازی را از فروشگاه خود حذف کرد. سهام سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در پی این اتفاق، حدود ۵۰ درصد سقوط کرده و ضرری معادل ۱ میلیارد دلار بر روی دست سازندگان گذاشت.

میشال نواکوفسکی، یکی از اعضای استودیوی سی دی پراجکت رد در طی بیانیه‌ای در توییتر گفت:

این اتفاق بیشتر به این خاطر رخ داد که این بازی اساسا نسل نهمی بود و انتشار آن برای نسل هشتم کار درستی نبود. علاوه بر این، ما وقت کافی برای بهینه کردن آن بر روی نسل هشتم نداشتیم اما اینکه از طرف مدیریت این شرکت فشار برای انتشار بازی به صورت ناقص بر توسعه دهندگان می‌آمد، حقیقت ندارد و بیشتر به این دلیل بود که هم مدیریت و هم توسعه دهنگان نمی‌خواستند که بازی بار دیگر تاخیر بخورد و موجب ناراحتی طرفداران شود.

می‌توان گفت که برنامه ریزی نادرست شرکت هم موجب این اتفاق بود چرا که ما به شدت برای انتشار این بازی هیجان زده بودیم و اصلا به این فکر نمی‌کردیم که ممکن است در اواخر فرآیند توسعه‌ی بازی به این مشکل بر بخوریم و بهینه‌سازی بازی برای کنسول‌های نسل هشتم به شدت ناپایدار شود.

با این حال طرفداران با به اشتراک گذاشتن تصاویر گرفته شده از نایت سیتی در شبکه‌های اجتماعی سعی دارند تا زیبایی‌های این شهر و همچنین طراحی بی‌نظیر آن را نشان دهند.

در ادامه می‌توانید تعدادی از این تصاویر را که طرفداران در توییتر با هشتگ Shutterpunk2077 به اشتراک گذاشته‌اند، مشاهده کنید.

شکی نیست که متاسفانه بازی Cyberpunk 2077 در زمان انتشار نتوانست که در حد انتظارات طرفداران ظاهر شود اما با این همه استودیوی سی دی پراجکت رد با به روز رسانی‌های متعدد سعی در پایدار کردن اجرای بازی بر روی کنسول‌ها و همچنین افزایش کیفیت بازی دارد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را از اینجا و به قلم مهدی رضایی بخوانید.

حال تنها یک سوال وجود دارد، آیا این سی دی پراجکت رد می‌تواند با آپدیت نسل نهمی این بازی آن را به یک اثر فوق‌العاده تبدیل کرده و اعتبار از دست رفته‌اش را باز پس بگیرد؟ نظر شما چیست؟ با ما به اشتراک بگذارید.

 

-amirhosein-xbox and haloEivorآرینY.RP.morganHamid❾❻︵✎﹏ȏṃıԀمعین سلیمانیMohsenj74meysambهادی صفاییDk-_-Man@alistargamerNightFuryNinja Theory
برچسب‌ها: ،

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Erfan nakhaee گفت:

    واقعا زیباست ولی با PC های قوی فعلا که کنسولی ها نمی تونن از این عکس بگیرن :-((

  • میشال نواکوفسکی، یکی از اعضای استودیوی سی دی پراجکت رد در طی بیانیه‌ای در توییتر گفت:

    این اتفاق بیشتر به این خاطر رخ داد که این بازی اساسا نسل نهمی بود و انتشار آن برای نسل هشتم کار درستی نبود. علاوه بر این، ما وقت کافی برای بهینه کردن آن بر روی نسل هشتم نداشتیم اما اینکه از طرف مدیریت این شرکت فشار برای انتشار بازی به صورت ناقص بر توسعه دهندگان می‌آمد، حقیقت ندارد و بیشتر به این دلیل بود که هم مدیریت و هم توسعه دهنگان نمی‌خواستند که بازی بار دیگر تاخیر بخورد و موجب ناراحتی طرفداران شود.

    می‌توان گفت که برنامه ریزی نادرست شرکت هم موجب این اتفاق بود چرا که ما به شدت برای انتشار این بازی هیجان زده بودیم و اصلا به این فکر نمی‌کردیم که ممکن است در اواخر فرآیند توسعه‌ی بازی به این مشکل بر بخوریم و بهینه‌سازی بازی برای کنسول‌های نسل هشتم به شدت ناپایدار شود.

    آقای محترم
    اون موقعی که بازی رو معرفی کردی چیزی به اسم نسل نهم اصلا وجود خارجی نداشت
    جای این که الکی بهونه بیاری برو بازی رو درست کن تا امید من به چهار تا ماد نباشه!
    مرسی!
    اه!!!

    • Mohsenj74 گفت:

      برادر روند ساخت بازی و ایده های جدیدی که اوردن کار رو برای نسل ۸ مشکل میکنه این یک واقعیته …. شهر نایت سیتی به شدت سخت افزار پر قدرتی میطلبه ، دقت کن در هر شهری که خلق میشه نهایت چند ساختمون بزرگ مبینیم یا چند غول بزرگ و خفن ولی نایت سیتی ؟ خودت تجربش کردی …. در ضمن درسته برا نسل ۸ باید توسعه پیدا میکرد ولی ایده هایی که بهش اضافه شد کار رو سخت و سخت تر کرد که البته منم نمیخوام دفاع کنم قطعا اشتباه کردن ولی خب با توجه فشاری که روشون بود و استودیویی جوان و بی تجربه در ارائه همچین عنوان عظیم و غول تشن و اینکه حمایت یه ناشر بزرگ رو نداشتن و تهدید شکست بالا سرشون بود من مقداری بهشون حق میدم دیگه نباید یه گیمر بی رحم هم باشه ، البته این ها نظر شخصی هست من فکتی صادر نمیکنم و در انتها امیدوارم مشکلات بازی هر چه سریعتر حل بشه

      • محسن جان من نمی خوام بی رحم یا غیر منطقی باشم. ولی این حجم از ساختمون های بلند و آسمان خراش رو تو خیلی از عناوین می شه دید.
        به نظرم مشکلات سی دی پراجکت از وقتی شروع شد که اصلا خودش نمی دونست داره چی می سازه!!! و چه کاری می خواد بکنه.
        مثلا توی اولین تریلر گیمپلی ای که پخش شد.
        تو قسمت شخصیت پردازی وی… شاهد قسمتی بودیم که می تونستیم قهرمان دوران بچگی وی رو انتخاب کنیم…(جانی سیلور هند و مورگان بلک هند هم دو تا از اون قهرمان ها بودن قهرمان سوم هم فک کنم بوچر بود اسمش) ولی این قسمت رو حذف کردن… یا مثلا جای گزینه هایی که می شد بک استوری وی رو انتخاب کرد اومدن لایف پف ها رو گذاشتن. عملا دو تا ایده بزرگ و مهم بازی رو جا به جا کردن… جا به جا کردن این ایده ها یعنی حذف و اضافه کلی مرحله و عنصر بازی! تازه دو تاش رو من می دونم شاید مواردی مثل این خیلی بیشتر باشن!
        خب معلومه این حذف کردن ایده و اضافه کردن ایده برنامه ریزی ها رو به هم می زنه!
        بلند پروازی رو ریسک کار بسیار ارزش مندی هست.
        ولی باید با پایه و اصول انجام بشه تا زمین زیر پا برای شخص / شرکت/ هر چیزی غیر قابل دسترس نشه.
        این ریسک پذیری جواب داده و بازی محتوای خیلی خوبی داره
        ولی به قسمت فنی آسیب زده و این خیلی بده

        • Neil_druckman گفت:

          MmSd
          بهت پیشنهاد میکنم بری اولین تریلر gta v رو ببینی که چقدر با خود بازی تفاوت داشته.مستند ساخت دلست ۱ رو میدیدم واقعا بازیا موقع ساخت کلی تغیرات اینچنینی میکنن.مشکل اصلی بازی اینه که سیدی پراجکت اومد برای هایپ زیاد دروغ گفت که اره بازی هشت سال در دست ساخت بوده با اینکه اگر یکم فکر کنیم متوجه میشیم که قطعا از بعد ویچر ساختش شروع شده و تا قبل اون در حد ایده بوده و با دادن تاریخ انتشار های الکی و تاخیر های پی در پی باعث خشم گیمرا شد(اگر تاریخ انتشار نمیداد کسی هیچی نمیگفت مثل الدن رینگ) و باعث شد زیر فشار قرار بگیرن و بازی رو ناقص بدن بیرون.

          • تا جایی که من خبر دارم ایده پردازی و طراحی concept art هم قسمتی از روند توسعه است.
            (شایدم نیست و من دوباره دارم سوتی می دم اگه کسی دقیق تر می دونه بگه بهم)
            من توی شرکت نبودم و دقیق نمی دونم تو فاصله سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ دقیقا داشتن چی کار می کردن
            حالا فرض رو بر این می گیریم که داشتن ایده ها رو بررسی می کردن 🙂
            شما فرمودی اگر اندکی تعقل کنیم متوجه می شیم که بازی بعد از ویچر ساختش شروع شده.
            من خیلی بعید می دونم تو چهار سال بشه هم عوامل بازیگری رو جور کرد
            هم ضبط صدا رو جور کرد
            هم هوش مصنوعی مربوط به لیپ سینک رو جور کرد.
            هم عضو جدید گرفت
            هم روند موشن کپچر رو به یه جایی رسوند
            هم گیمپلی رو طراحی کرد
            هم بازی رو تست کرد
            (چقدر هم گفتم بسه دیگه 😐 :rotfl: )
            بحث دروغ های سی دی پراجکت هم که دیگه رسما تموم شده و به نتیجه خودش رسیده.. دلیلی برای ادامه دادن یه بحث تموم شده نمی بینم

        • Mohsenj74 گفت:

          من یه عذر خواهی بدهکارم به شما :rose: منظورم از بی رحم به هیچ وجه شما نبودین شاهد بودم که چقدر از این عنوان دفاع کردی موقعی که اکثرا شمشیرو از رو بسته بودن ، من تو هیچ بازی شهری مثل نایت سیتی با این همه نور پردازی رنگارنگ و برج و شهری چند طبقه و کلی موارد دیگه ندیدم اگر هست تقصیر از من هست من ندیدم ، فقط خوشحال میشم اگر هست دوستان معرفی کنن و البته سایبر پانک هم پلی داده باشن

    • Hamid گفت:

      زمان معرفی اره ولی از اون زمان تا الان خیلی سال گذشته اینم در نظر بگیرید.
      در ضمن ساخت بازی به طور جدی بعد از عرضه ویچر ۳ شروع شده.
      البته کار cdpr هم اشتباه بود و برنامه ریزی بسیار غلطی داشت.

      • دو تا تیم بودن
        یه تیم کوچیک و فرعی روی این عنوان کار کرده
        تیم اصلی سال ۲۰۱۶ اضافه شده.
        تیم فرعی احتمالا داشته روی طرح های مفهومی و ایده ها کار می کرده.
        به نظرم اگه تیم فرعی کار خودش رو در ایده پردازی درست انجام می داد.
        تیم اصلی هم می دونست باید چی کار کنه و وسط بهینه سازی نمی اومد ایده حذف و اضافه کنه.
        نداشتن یه ایده و پایه و اساس کلی باعث شده این عنوان به همچین روزی بیفته.

    • حق با سازندس
      ببین از اول که رو بهینه سازی کار نمیکردن
      اول اینکه ایده پردازی بوده تا بعد ویچر سه
      بعدش اون ایده هارو پیاده میکردن و کم و زیاد میکردن تا به شهر محشر نایت سیتی رسیدن
      بعد یهو کیانو رو مدیرا میندازن وسط میگن داستانو حول کیانو بنویسید
      اینا دوباره از نو میکوبن و میسازن
      اینا همه وقت گیره
      وقتی هم که داشتن بهینه میکردن بازیو یهو یه تاریخ انتشار دادن
      تو اون دو سه ماه بهترین نتیجه ای بود که میتونستن بگیرن از این بازی

    • این آیپی میتونست متای ۹۲ یا ۹۳ باشه ولی توسط باگ و افت عریم خراب شد حیف سیدی پراجکت ولی ی خبر خوب این که قرار سایبرپانک با بسته الحاقی نقد کنند 😀 اگه این مشکلات بر طرف کنه قطعا ۹۰ بدست می آوره 😀 😀

      • جدی؟
        کی این حرفو زده؟
        اگه سی دی پراجکت بتونه یه چیزی شبیه بلاد اند واین یا هارتس آف استون بسازه خیلی عالی می شه.
        ولی فک کنم همون دی ال سی ها رو نقد کنند به صورت جدا دیگه خیلی کاری با بازی اصلی نداره متای اون

  • hideomiazaky گفت:

    واقعا مسخرس من یه کامنت نوشتم و درخواست دادم که ترول های سایت مث ایکس باکس گیم پس و… بن بشن و عوامل سایت یکم به جو سایت اهمیت بدن که انقدر کامنتا در رابطه با کنسول وار نباشه و… ولی کامنتم تایید نشد
    ولی کامنتای دالتون و ایکس باکس گیم پس تایید میشن

  • Mohsenj74 گفت:

    من که در ویدیو گیم همیشه خوشبین بوده و خواهم بود پس جواب سوالتون قطعا بله هست .
    .
    .
    سایبر پانک یک اثر کاملا جدید و یک تجربه کاملا جدید و منحصر به فرد و یک شهر فوق العاده فرا شاهکار با شخصیت هایی بسیار به یادموندنی و داستانی فوق العاده تفکر بر انگیز و گیم پلی بسیار عالی قطعا یکی از خاص ترین بازی های ساخته شده در ویدیو گیم تا به امروز هست که متاسفانه اسیر مشکلاتی شد که اقای نواکوفسکی بهش اشاره کرد و باید قبول کنیم تیم مدیریتی سی دی پروجکت از خودش شکست خورد ولی صاحب تجربه ایی گرانبها شد تجارب گرانبها مفتکی بدست نمیاد نه برای سیدی پروجکت نه هیچ استودیو دیگری خصوصا استودیو هایی که بازی هاشون مولتی پلتفرم هست ….. بزارین مشکلات بازی حل بشه بعد بشینین چند تا مرحله برین تو نایت سیتی چرخ بزنین فکتون میاد پایین از قدرت و نبوغ بازیسازان سی دی پروجکت رد و اینکه چرا من و خیلی ها انقدر علاقه شدید به سب دی پروجکت رد داریم در صورتی که سهامدارش نیستیم 😀 دید سیدی پروجکت رد به بازیسازی که خصوصا از سال ۲۰۱۵ با عرضه ویچر ۳ به همگان ثابت شد از دید گیمر های حرفه ایی پنهان نماند و به تمام اون افراد قول میدم اثر جدید سیدی پروجکت رد که با چرخش ۱۸۰ درجه ای و تغییر سبک ساخته شده همون حس رو داره و پیشرفته تر….. فقط باید صبر کرد تا انتشار نسخه نسل ۹ و اپدیت برای نسل ۸ . صبور باشین
    .
    .
    تصاویر گرفته شده واقعا زیباست و قراره بسیار زیباتر بشه به زودی :heart:

  • Hamid گفت:

    wow فقط عکس پست خداوکیل بهترین بازی با تم سایبرپانکی و اینده نگرانه همین بازی هستش.
    panam :inlove: 😀
    بهترین بازی تو این سبک cyberpunk و بهترین فیلم تو این سبک blade runner 2049 پیشنهاد میکنم صد در صد این دوتا رو هم بازی و هم تماشا کنید.
    در جواب سوال اخرتون بله با نسخه نسل ۹ واقعا میترکونه همچنین ویچر ۳ نسل ۹ دوباره میترکونه :inlove:

  • خوبه که از جاهای قابل پخش عکس میگرفتن ⁦:-D⁩⁦:-D⁩

  • soheil گفت:

    چ عجب‌ ی خبر درست حسابی از این بازی تو سایت دیدیم
    زخم شدیم از بس خبرای ناراحت کننده خوندیم
    به امید کامبک سایبر منتهی مدیراشون ب درک واصل شن :rotfl:

  • A@Rad گفت:

    گرافیک بازی واقعا خوبه نایت سیتی هم خیلی قشنگه مخصوصا تو شب

  • SiRSiNa گفت:

    مگه فوتو مود داره؟؟؟؟ کجاس؟؟؟
    پیدا نکردم الان با برنامه دارم اسکرین میگیرم

  • یه تقلید ضعیف از بازی های مایکی جان