اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت - گیمفا
اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت - گیمفا
اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت - گیمفا
اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت - گیمفا

اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت

شایان کریم زاده
۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
داستان بازی far cry

فردی که خودش را عضوی از تیم آزمایش کننده‌ی بازی Far Cry 6 معرفی کرده، جزئیاتی مربوط به مراحل اولیه‌ی بازی را به اشتراک گذاشته است.

این فرد آزمایش کننده، جزئیاتی مربوط به مراحل اولیه‌ی عنوان Far Cry 6 را به اشتراک گذاشته است. بازی‌بازان در همان اوایل اثر با شخصیت خبیث اصلی بازی، ال پریزدنته (El Presidente) دیدار می‌کنند که نقش آفرینی او توسط جینکارلو اسپوسیتو (Giancarlo Esposito) انجام می‌شود. عنوان آینده‌ی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، بازی Far Cry 6، یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۱ است و با حضور جینکارلو اسپوسیتو به‌عنوان شرور اصلی، به راحتی می‌توان گفت حتی کسانی که خود را طرفدار این سری نمی‌دانند، در جریان هستند که با چه عنوان جالبی مواجه خواهند شد.

ناشر بازی قبلاً برخی جزئیات بازی را تأیید کرده، اما ادعای این فرد آزمایش کننده جزئیات بیشتری را مشخص می‌کند. طبق پستی در وب‌سایت رددیت (Reddit)، از طرف ناشر این اخبار، بازی‌بازان پس از اولین ماموریت با شخصیت شرور اصلی آنتون و پسرش دیگو دیدار می‌کنند. شما موفق می‌شوید از این برخورد فرار کنید و به دنیای بازی که در آن درگیر داستان خواهید شد، پا می‌گذارید. او در ادامه توضیح داد:

پس از اولین مأموریت، آنتوان شما را پیدا و به دیگو می‌گوید که برای به‌دست آوردن اعتمادش، باید به شما تیراندازی کند. آنتوان، به دیگو فشار می‌آورد تا دنی (شخصیت اصلی بازی) را بکشد. دیگو در این مورد مردد است و شما می‌توانید قبل از اینکه آنتوان شما را بکشد، فرار کنید. بعد از این اتفاق، شما در دنیای بازی قرار خواهید داشت و می‌توانید هر ماموریتی را که می‌خواهید تجربه کنید. از این نظر بازی کاملاً شبیه به عنوان Far Cry 5 خواهد بود، اما با گروه‌های مختلفی در تعامل هستید. هنگام کار در هر منطقه‌ای، ماموریت‌ها تا حدودی خطی هستند و همه‌ی آن‌ها در جریان داستان اصلی تاثیر گذار خواهند بود.

این جزئیات هنوز تأیید نشده و این احتمال وجود دارد که این اتفاقات خاص را در برخی از ویدیوهای گیم‌پلی بازی در آینده‌ی نزدیک مشاهده کنیم. همان‌طور که گفته شد، غیر معمول نیست که بازی‌ Far Cry 6 در اوایل بازی، بازی‌باز را در مقابل شخصیت اصلی منفی قرار دهد.  عنوان Far Cry 6 در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌اسیتشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و گوگل استدیا در در دست ساخت است.

در صورتی که تریلر این بازی را مشاهده نکرده‌اید، می‌توانید آن را از اینجا ببینید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت - گیمفا
اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت - گیمفا
اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت - گیمفا
اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت - گیمفا
اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خیلی امیدوارم بهش
    به رسم سری هم همون اول گیر آنتاگونیست میوفتی
    عجیبه ولی همیشه یه دلیل منطقی متفاوت پیدا میکنن برای فرار

    • MrHill93 گفت:

      خیلی امیدوار نباش یوبی باگ دیگه مث قدیم نیس
      فقط ب فکر شیر دوشیه
      اخرین باری ک از تو بازیشون از بازیگر واقعی برا ویلن استفاده کردن گوست ریکان بریک پوینت بود ک متای شاهکار ۵۴ و کسب کرد
      یوبی خیلی وقته دیگه چسبیده ب شیر دوشی از اثار مهمش

      • من که راضیم اگه شیردوشی اینه که سری رو از پایه عوض کنی
        نسخه ی پنج خیلی با چهار فرق داشت
        والهالا هم با اودیسه فرق داشت خیلی
        ایمورتال هم یکی از بازیاییه که بی صبرانه منتظر کرکشم ( پولم ته کشیده :دی)
        تو چند سال اخیر افت کرده بود ولی بازم تجربه های ناب زیاد داد
        از دیویژن بگیر که یکی از بهترینای کوآپه
        تا فارکرای پنج که سری رو از منجلاب در آورد
        تا والهالا که انقدر خوب بود که دو تا منتقد بهترین بازی سالشون رو دادن بهش
        تا ایمورتال که اگه منتقد ها به دلایل الکی نمره کم نمیکردن الان حداقلش ۸۷ بود
        اینم بگم که تو نقدای والهالا از همه چیز بازی تعریف کردن
        تهش نوشتن باگ نمره هشت 😐

  • Mhdi442 گفت:

    اطلاعات احتمالا درسته !
    .
    . همیشه بخش های زیادی از بازیای یوبیسافت لو میره و به جز گیم پلی های لو رفته اطلاعات لو رفته بیشتر مواقع درست در میاد

  • SEHSANHS گفت:

    این لو رفتنا خیلی بازی سازا رو اذیت می کنه. بهتره بهشون بها ندیم تا به بازی سازا لطمه ای وارد نشه. اونایی که نسبت به اسپویل خیلی حساسن هم بهتره خیلی احتیاط کنن. (من خودم اصلا به اسپویل اهمیت نمیدم. بعضی وقتا اسپویل شدم ولی اصلا اهمیت ندادم و نشستم خودم بازی کردم. اسپویل شدن هم هیچ تاثیری به تجربم نداشته چون اصلا بهش فک نمیکردم و یجور میشد که انگار اولین باره میبینم صحنه رو.)

  • بعید نیستش شروع far cry 5.4.3 تقریبا همشون به همین شکل بودن البته این چیزی نیستش که از جذابیت بازی کم کنه.
    در مورد far cry 5 بگم بازی از همه لحاظ عالی و از همه لحاظ هم جهش های بزرگی نسبت به نسخه قبلی خود کرده بود واقعا عالی بود قسمت ۶ شبیه به قسمت ۵ به نظر میرسه ولی میشه دوبرابر بهتر در نظرش گرفت فقط امیدوارم همینطور بشه که من میگم.
    فقط شخصیت اصلی صامت نباشه برای من کلی حرفه :blush: واقعا خیلی بده توی صحنه های بازی نتونی حرف بزنی (البته اینطور نیست که بگیم شخصیت اصلی لال هستش خیر) فرض کنیم لحظه های بسیار حساس بازی تو فقط نگاه کنی بدون اینکه کلمه ای از شخصیت اصلی بشنویم 😐 (نمونه اش بازی عالیه metro exodus مخصوصا صحنه های احساسی بازی 😐 ) ولی واقعا کار سختیه شخصیت اصلی بازی صامت باشه و بازی رو بسازی.
    البته کنار صامت نبودن شخصیت اصلی انتظار دیگه ام اینه یه رمانس هم بزارن کنارش خوب میشه 😉 😀 (توی fc3 شاهد همچین چیزی بودیم منتها شخصیت منفی رو نمیگم :smug: )

  • خیلی بهش امیدوارم
    برا منی که عاشق این فرانچایزم سخته موفقیت بازی رو نبینم
    آخرین باری که اینو گفتم یکی اومد گفت احتمالا از کنار انحصاری‌های سونی رد نشدی الآن می‌خوام بگم بهش من عاشق انحصاری‌های سونیم اما فارکرای هم جایگاه خاصی برام داره
    من با نسخه سوم و اول این سری زندگی کردم همون‌طور که metal gear solid 3 و hevy rain و آنچارتد زندگی کردم شاید باورتون نشه ولی با days gone هم بدجوری حال کردم

  • alizalogy گفت:

    من از FarCry 5 بدم نیومد، ولی می دونی مشکل چیه؟ مشکل اینه که وقت نمی زارن روی بازی هاشون که اونا رو از نمره ی ۸۰ اینا بلند کنن و یکی دو لول ببرن بالا و برسونن به بالای ۸۶-۸۷٫
    این حرس آدم در میاره که همه هم میگن بهشون مشکل کجاست ولی بازم می بینی بازی هاشون همون مشکلات همیشگی رو داره. وقتی بخوای به یکی که نمی دونه بگی یه بازی با نمره ی ۸۰ چه ویژگی هایی داره دقیقا باید بهش بگی برو بازی های یوبی سافت رو بازی کن

    • یه سوال کلی دارم
      میشه مشکلات فارکرای پنج رو لیست کنی که میگی نمرش هشتاده؟
      میتونی به همون روشی لیست کنی که من مشکلات گوست رو لیست کردم

      • ببین واقعا راست میگه تو نسل هشت بازی‌های یوبیسافت واقعا یه شاهکار نیستن و آدم اینو حس می‌کنه
        مثلاً ac اودیسی این حالت لول زدنش واقعا آدم روانی می‌کرد یا مثلاً همین فارکرای ۵ فعالیت‌هاش از یجایی که رد میشد خیلی ناجور تکراری میشد
        ببین مشکل اصلی یوبیسافت همینه یعنی نمیتونی توی یه بازی حس بالای ۹۰ بگیری(نسل ۷ و ۶ اینجوری نبود من با پرنس زندگی می‌کردم با فارکرای ۳ عشق)

        • برا اودیسه رو قبول دارم حقش هفت هم نیست
          ولی فارکرای خیلی خوب بود همه چیش
          ماموریت های فرعی هم خیلی بهتر از نسخه های قبل بودن

          • alizalogy گفت:

            ببین در مورد فارکرای ۵ الان جزییات رو یادم نمیاد، من این بازی رو عید سال ۹۷ رفتم، ولی بخوام کلی بگم. داستان بازی اینبار چون چندتا شخصیت فرعی هم به آنتاگونیست بازی اضافه شده بود، باعث شده بود نه فرعی ها عمق شخصیتی داشته باشند (خواهر و برادر های جوزف سید اگه اشتباه نکنم) و نه خوده جوزف سید. خیلی خوب بود که به عنوان چندتا مینی باس اضافه شده بودن ولی واقعا هیچ عمقی نداشتن، و همین ها هم باعث شده بود در یه زمان نه چندان کمی از بازی خوده جوزف سید اصلا فراموش بشه، که البته اگه این کاراکترهای فرعی به خوبی پرداخت شده بودن، این فراموشیه مقطعیه آنتاگونیست اصلی اصلا ضعف محسوب نمی شد.

            مورد بعدی AI بازی بود. من این بازی رو همون ۲-۳ روز اول انتشار بازی کردم، واقعن نمی دونم بعدا با آپدیت ها بهتر شد یا نه ولی هوش NPC ها واقعا مشکل داشت، من معمولا اگه وقت داشته باشم بازی ها رو روی آخرین درجه های سختی بازی می کنم ولی متاسفانه این بازی توو این حالت هم از طرف دشمن ها به چالش کشیده نمی شدی، و گاهی پیش می اومد که دشمن ها اصلا تو رو پیدا نمی کردن که بخوان حالا به چالش بکشنت. 

            مورد بعدی مکانیزم ساخت و ساز ادوات درون بازی بود. چیزی که یادمه اصلا سیستم خاصی نداشت، تقریبا کاربردی نداشتن و در نهایت هم به چیز خاصی ختم نمی شد. 

            می گم من اون اوایل انتشار، بازی رو انجام دادم که واقعا باگ های مختلفی داشت. از باگ های سیستمی گرفته تا گرافیکی و فنی. یه چیز دیگه co-op بود که باید خیلی صبر می کردی تا کسی پیدا بشه. و شاید این مورد هم بر می گشت به اینکه هنوز آپدیتی نیومده بود برای بازی. 

            موارد بعدی شاید به خودیه خود ضعف حساب نشن ولی وقتی اون رو در مجموعه بازی های فارکرای قرار می دی و می بینی که دایم دارن تکرار می شن، تبدیل میشه به ضعف.

             یکی ساختار داستان بازیه که دیگه هیچ نوآوری تووش دیده نمیشه، شما تووی تمام قسمت ها شورش برعلیه یه شخص ظالم محلی رو ستون داستان قرار دادی ولی هیچوقت هم هیچ پیچشی، هیچ نوآوری، سورپرایزی به داستانت نمی دی، نتیجه این میشه که شاید هم داستان بدی نداشته باشی، ولی وقتی با گذشته مقایسه می کنی می بینی جز تکرار چیزی نبوده.

            و اینکه به نظرم باید یه فکری به حال المان های تکراری بکنن، مثل بالا رفتن از بلندی ها برای باز شدن نقشه ی اطراف، حداقل یه نو آوری بهش اضافه کنن.

            بیخیال Silent Protagonist بشن و دیگه دست از تنبلی بردارن. چون به هیچ عنوان ساختار بازی طوری نیست که بازی باز بتونه خودش رو جای پروتاگونیست تصور کنه و نخوایم براش دیالوگ متصور بشیم. 

            من خودم همیشه سریه فارکرای رو بیشتر از اساسین دوست داشتم، همه ی دیسک های فارکرای ها رو دارم از شماره ۱ که ساخت استودیو کرایتک بود و جز اولین بازی های ساخته شده توسط کرای انجین بود تا New  Dawn

  • افتتاحیه های فارکرای حرف ندارن 😎
    من نخوندم که اسپویل نشه :laugh:

  • امیدوارم شخصیت اصلی بازی این بار دیگه صامت نباشه و صدا داشته باشه!!!

  • Yunes گفت:

    نمیدونم چرا با اینکه سری بازی های farcry معمولا تکراری و شبیه به هم هستن ، من خیلی ازشون لذت میبرم .
    این یکی هم بهش میاد خیلی خوب بشه

  • Amir1 گفت:

    خوش حالم که این بازی تجربه ای شبیه فارکرای ۵ رو داره فکنم این بازی خوبی مثل فارکرای ۵ باشه البته فارکرای ۵ واقعا خوب بودفقط مراحل غیر خطی زیادی داشت امیدوارم که مراحل خطی این بازی بیشتر باشه

اطلاعاتی از داستان بازی Far Cry 6 لو رفت - گیمفا