مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰
مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰
مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰
مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

محمد سعیدی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

سال ۲۰۲۰ با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایی که داشت، به پایان رسید. بازی‌بازان خاطرات بی‌شماری از این سال داشتند و انتشار عناوین مورد انتظار، آن‌ها را شگفت‌زده کرد. یکی از نکات مثبت سال گذشته از دید افراد مختلف، عرضه‌ی آثار متنوع بر روی کنسول نینتندو سوییچ بود. حال در این مقاله قصد داریم تا شما را با برترین بازی‌های این کنسول در سال ۲۰۲۰ آشنا کنیم. بنابراین، مثل همیشه با گیمفا همراه باشید.

همان‌طور که در جریان هستید، مدت زیادی از انتشار کنسول نینتندو سوییچ می‌گذرد. شاید نینتندو در ابتدا به خوبی نتوانست بازی‌بازان را برای خرید این کنسول متقاعد کند. پس از مدتی کوتاه، اتفاقات جالبی برای این کنسول رقم خورد و بازی‌های بی‌نظیری بر روی آن در دسترس قرار گرفت. وجود برخی از بازی‌های انحصاری برای نینتندو سوییچ باعث شد که عده‌ی بی‌شماری از بازی‌بازان به سمت این کنسول آمده و به طور کلی استقبال خوبی از آن صورت گیرد.

ابتدا اجازه دهید از سال ۲۰۱۹ میلادی شروع کنیم. شاید بتوان گفت که نینتندو در آن سال توانست گام بسیار بلندی در راستای تحقق اهداف خود بردارد. بازی‌های متنوع و سرگرم کننده یکی پس از دیگری به دست دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌رسید و آن‌ها همواره از خرید خود خشنود بودند. در ادامه عرضه‌ی نسخه‌های جدید از سری بازی‌های معروف و یا بازسازی آثار قدیمی باعث شد تا محبوبیت این کنسول رفته رفته بیشتر شود و بازی‌بازان از داشتن چنین کنسول تمام عیاری لذت ببرند. حال بسیاری از منتقدان در خصوص آینده‌ی نینتندو سوییچ و یا حتی کنسول‌های بعدی شرکت نینتندو امیدوار هستند. آن‌ها اعتقاد دارند که این شرکت با ارائه‌ی بازی‌ها و کنسول‌های دیگر می‌تواند تفاوت‌های چشمگیری را رقم بزند. تنها باید منتظر بود و دید که این شرکت در ماه‌ها و سال‌های آینده چه تدابیری را خواهد اندیشید.

از این صحبت‌ها که عبور کنیم، در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برترین عناوین کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰ بپردازیم. اگر این کنسول را در اختیار دارید، با مطالعه‌ی این مقاله قادر خواهید بود تا تصمیم‌گیری بهتری در خصوص خرید آثار مختلف داشته باشید. خوشبختانه در لیست این بازی سبک‌های گوناگونی دیده می‌شود و هر یک از آن‌ها هم‌اکنون هواداران زیادی دارند. پس ما را در ادامه همراهی کنید.

Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

نینتندو سوییچ

کیفیت در این نسخه نسبت به قبل به مراتب افزایش یافته است و علاوه بر آن، آیتم‌ها و تجهیزات تازه‌ای را هم شاهد هستیم.

همان‌طور که در جریان هستید، بازی Xenoblade Chronicles در گذشته به دست بازی‌بازان رسیده بود و سپس بهترین تصمیم از سوی تیم سازنده، عرضه‌ی نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن با نام Xenoblade Chronicles: Definitive Edition بود. کیفیت در این نسخه نسبت به قبل به مراتب افزایش یافته است و علاوه بر آن، آیتم‌ها و تجهیزات تازه‌ای را هم شاهد هستیم. ضمنا جالب است بدانید که این عنوان در لیست بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی سال قبل هم قرار گرفته است.

داستان گیرا، نقشه‌ی وسیع، رمز و رازهای بی‌شمار و محتویات خلاقانه را باید از ویژگی‌های جالب توجه بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition به حساب آورد. این بازی هم‌اکنون به فروش بسیار خوبی هم دست یافته است و مونولیث‌سافت (Monolith Soft) کاملا از این موضوع رضایت دارد.

CrossCode

نینتندو سوییچ

این اثر با حالت دوبعدی خود می‌تواند خاطرات بسیاری از بازی‌بازان را زنده کند.

از زمان انتشار بازی CrossCode بر روی پلتفرم‌های مختلف زمان زیادی می‌گذرد. متاسفانه نسخه‌ی نینتندو سوییچ این عنوان اکشن و نقش‌آفرینی برای چند مرتبه با تاخیر مواجه شد، اما سرانجام اواخر سال ۲۰۲۰ به دست علاقه‌مندان رسید. این اثر با حالت دوبعدی خود می‌تواند خاطرات بسیاری از بازی‌بازان را زنده کند.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی CrossCode تفاوت‌های فراوانی نسبت به سایر نسخه‌ها دارد و برگ برنده در دست‌های دارندگان این کنسول است. عقیده‌ی بسیاری از منتقدان این است که این بازی کاملا ارزش تجربه کردن را دارد و بعید است که دوستداران ژانرهای فوق از آن خسته شوند. از ویژگی‌های خوب این اثر باید به روایت هیجان‌انگیز، طراحی‌های هنری، پازل‌های چالش‌برانگیز و سیستم مبارزات جالب اشاره داشت.

Paper Mario: The Origami King

نینتندو سوییچ

به نظر می‌رسد که نینتندو به این سادگی‌ها از این شخصیت دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز دست نمی‌کشد و در آینده نیز باید شاهد ماجراجویی‌های جذاب وی باشیم.

کاراکتر ماریو و دوستانش همواره پای ثابت کنسول نینتندو سوییچ بوده‌اند. به نظر می‌رسد که نینتندو به این سادگی‌ها از این شخصیت دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز دست نمی‌کشد و در آینده نیز باید شاهد ماجراجویی‌های جذاب وی باشیم. حال یکی از برترین بازی‌های مربوط به ماریو بر روی نینتندو سوییچ را باید Paper Mario: The Origami King دانست که با ژانرهای اکشن و ماجراجویی همراه شده است. حال و هوای این نسخه در مقایسه با سایر عناوین ماریو کاملا متفاوت است و مراحل بسیار بامزه و خنده‌داری را در آن می‌بینیم. این طور که پیداست، نینتندو کار خود را در خصوص این بازی به خوبی انجام داده است و کمترین مشکلی در آن وجود دارد.

Mario Kart Live: Home Circuit

نینتندو سوییچ

بازی‌های انحصاری مربوط به شخصیت ماریو در سال ۲۰۲۰ به همین جا ختم نمی‌شود و یکی دیگر از بهترین‌ها را باید Mario Kart Live: Home Circuit به شمار آورد.

بازی‌های انحصاری مربوط به شخصیت ماریو در سال ۲۰۲۰ به همین جا ختم نمی‌شود و یکی دیگر از بهترین‌ها را باید Mario Kart Live: Home Circuit به شمار آورد. مشخص است که تیم سازنده برای ساخت این بازی از عنایون مختلفی الهام گرفته است، اما این قضیه به هیچ وجه از محبوبیت آن کم نمی‌کند. شما در این بازی مسابقه‌ای باید هدایت شخصیت دلخواهتان را به دست گرفته و با دوستان خود، رقابت‌های هیجان‌انگیزی را تجربه نمایید.

شاید انتشار بازی Mario Kart Live: Home Circuit بر روی هر پلتفرم دیگری نمی‌توانست ایده‌ی جالبی باشد. خوشبختانه این اثر کاملا در نینتندو سوییچ سازگاری دارد و بازی‌بازان می‌توانند با حالت‌های متنوع آن ساعت‌ها سرگرم شوند. ضمنا گفتنی است که در ادامه بازی‌های دیگری با محوریت کاراکتر ماریو و یا ژانر مسابقه‌ای وجود دارند که نباید آن‌ها را از دست بدهید.

Animal Crossing: New Horizons

نینتندو سوییچ

اگر هنوز هم بازی Animal Crossing: New Horizons را بر روی کنسول نینتندو سوییچ خود تجربه نکرده‌اید، بدون هیچ وقفه‌ای به سراغ آن بروید!

اگر هنوز هم بازی Animal Crossing: New Horizons را بر روی کنسول نینتندو سوییچ خود تجربه نکرده‌اید، بدون هیچ وقفه‌ای به سراغ آن بروید! این بازی اوایل سال گذشته به دست بازی‌بازان و به خصوص علاقه‌مندان به آثار شبیه‌سازی زندگی در دسترس قرار گرفت و خیلی سریع به فروش غیرقابل باوری رسید. این بازی از نگاه طرفداران به حدی اعتیادآور است که نمی‌توانند به راحتی از آن دست بکشند. صدها ساعت گیم‌پلی در این اثر وجود دارند و اتفاقات کوچک و بزرگ آن، بازی‌بازان را برای ادامه دادن ذوق‌زده می‌کند.

واضح است که تیم سازنده برای ساخت Animal Crossing: New Horizons فکر همه جا را کرده و به خوبی هر چه تمام‌تر به جزئیات پرداخته است. یکی از نکات جالب در خصوص این بازی، پشتیبانی خوب نینتندو است. هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متنوعی برای آن در دسترس قرار می‌گیرد تا طرفداران شاهد افزایش محتویات و کیفیت آن باشند. باگ‌ها و نواقص این عنوان نیز پس از مدتی به حداقل رسید تا کمتر مشکلی را برای تجربه‌ی آن داشته باشید.

Ori and the Will of the Wisps

نینتندو سوییچ

عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی چالش بزرگی برای سازندگان بود، اما آن‌ها در نهایت این کار را انجام دادند و از پس چالش‌ها برآمدند.

بازی Ori and the Will of the Wisps ابتدا بر روی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و با استقبال بسیار خوب بازی‌بازان همراه شد. با وجود این که عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی چالش بزرگی برای سازندگان بود، اما آن‌ها در نهایت این کار را انجام دادند و از پس چالش‌ها برآمدند.

این برای اولین بار نیست که دارندگان نینتندو سوییچ قادر به تجربه‌ی نسخه‌ای از این سری هستند. بازی Ori and the Blind Forest نیز در گذشته منتشر شده بود و آن هم جذابیت‌های خاص خود را داشت. از ویژگی‌های این بازی پلتفرمر و ماجراجویی باید طراحی خوب مراحل، تصاویر هنری زیبا، داستان فوق‌العاده را نام برد.

Kingdom Hearts: Melody of Memory

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

ایده‌ی ساخت نسخه‌ای جدید از سری Kingdom Hearts با سبکی متفاوت از سوی سازندگان بسیار جذاب بود و آن‌‌ها به خواسته‌های خود رسیدند.

ایده‌ی ساخت نسخه‌ای جدید از سری Kingdom Hearts با سبکی متفاوت از سوی سازندگان بسیار جذاب بود و آن‌‌ها به خواسته‌های خود رسیدند. موسیقی در این عنوان حرف اول را می‌زند و شما باید ریتم آن را با نحوه‌ی بازی خود تطابق دهید تا به برتری دست یابید. بخش‌های آنلاینی در این اثر به چشم می‌خورند که تجربه‌ی آن‌ها با دوستان و یا دیگر بازی‌بازان از سایر نقاط جهان امکان‌پذیر خواهد بود. تیم سازنده نیز در نظر دارد تا خلاقیت‌های تازه‌ای را به این بخش‌ها تزریق کرده و عنوان خود را از قبل بهتر کند.

جهان بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory به صورت رنگارنگ طراحی شده است و موسیقی‌های به کار رفته در آن، هیجان بازی‌بازان را افزایش می‌دهد. این بازی درست مانند یک جشن بزرگ است که هواداران را به خود دعوت می‌کند. پس از بازی موفق و درخشان Kingdom Hearts 3، این نسخه برای علاقه‌مندان بسیار دوست‌داشتنی به نظر خواهد رسید. حال آن‌ها منتظر هستند تا نسخه‌های پیش روی این سری را تجربه کرده و عملکرد استودیوی اسکوئر انیکس را بسنجند.

Ghostrunner

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی مانند سایر نسخه‌ها فوق‌العاده است و از دریافت آن پشیمان نخواهید شد.

Ghostrunner از سری عناوین مهیج در سبک‌ اکشبن به صورت اول شخص است که در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. همچنین نسخه‌ی نسل نهمی این عنوان نیز در آینده‌ای نزدیک به دست بازی‌بازان خواهد رسید. یادگیری این بازی و پیش‌روی در مراحل ابتدایی بسیار ساده است، اما در ادامه با چالش‌های دشواری مواجه خواهید شد. این عنوان بازی‌بازان را در جهانی سایبرپانکی قرار می‌دهد.

طرفداران در بازی Ghostrunner باید با دشمنان مختلفی مبارزه کرده و آن‌ها را از بین ببرند. در این بین سلاح‌های سری هم به دستشان می‌رسد که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. تیم سازنده تا کنون چند به‌روزرسانی و بسته الحاقی را برای این اثر عرضه کرده است که نباید از نقش آن‌ها در محبوبیت بیشتر غافل شد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی مانند سایر نسخه‌ها فوق‌العاده است و از دریافت آن پشیمان نخواهید شد.

Streets of Rage 4

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

بازی‌بازان قدیمی به خوبی با سری جذاب Streets of Rage 4 آشنایی دارند و بهترین خبر برای آن‌ها، عرضه‌ی چهارمین نسخه بود که این اتفاق هم رخ داد.

بازی‌بازان قدیمی به خوبی با سری جذاب Streets of Rage 4 آشنایی دارند و بهترین خبر برای آن‌ها، عرضه‌ی چهارمین نسخه بود که این اتفاق هم رخ داد. در این بازی Beat ’em up، شما باید مجددا قدم به خیابان‌های شهر گذاشته و با دسته‌ی بزرگی از تبهکاران مبارزه کنید. بازی مانند نسخه‌های قبلی چند شخصیت را در خود دارد. پس بازی‌بازان با توجه به سلیقه‌ای که دارند، قادر به انتخاب هر یک از آن‌ها خواهند بود. Streets of Rage 4 در مجموع یک بازگشت باشکوه بود.

سیستم مبارزات بازی Streets of Rage 4 از همیشه بهتر شده است و علاوه بر این مورد، با موسیقی‌ها و شخصیت‌پردازی خوبی سر و کار داریم. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در آینده نیز اخبار بیشتری از این اثر خواهیم شنید.

Chronos: Before the Ashes

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

Chronos: Before the Ashes یکی دیگر از بهترین بازی‌های غیر منتظره‌ی سال گذشته بود که داستان آن به عنوان Remnant from the Ashes مربوط می‌شود.

Chronos: Before the Ashes یکی دیگر از بهترین بازی‌های غیر منتظره‌ی سال گذشته بود که داستان آن به عنوان Remnant from the Ashes مربوط می‌شود. اثر جدید استودیوی گان‌فایر گیمز (Gunfire Games) با چالش‌ها، مبارزات و رمز و رازهای جالب توجه خود، یک بازی فوق‌العاده به حساب می‌آید که نباید آن را از دست بدهید. همان‌طور که در جریان هستید، از سال گذشته تا به حال بازی‌های زیادی در سبک Soulslike منتشر شده‌اند، اما تفاوت‌هایی در خود دارد و بازی‌بازان به همین جهت به آن جذب شده‌اند.

Super Mario 3D All-Stars

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

Super Mario 3D All-Stars را باید مجموعه‌ای از نسخه‌های قدیمی مربوط به شخصیت ماریو به صورت بازسازی شده به حساب آورد که اتفاقا با واکنش مثبتی از سوی بازی‌بازان همراه بود.

Super Mario 3D All-Stars را باید مجموعه‌ای از نسخه‌های قدیمی مربوط به شخصیت ماریو به صورت بازسازی شده به حساب آورد که اتفاقا با واکنش مثبتی از سوی بازی‌بازان همراه بود. البته این عنوان مشکلاتی هم در خود دارد و بهتر بود که نینتندو بیشتر روی آن وقت بگذارد. با این حال، وجود بخش‌های گوناگون باعث شده است تا بازی‌بازان به سمت آن جذب شوند. قیمت نسبتا پایین این عنوان در مقایسه با سایر آثار این کنسول را هم نباید نادیده بگیرید.

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، درصد قابل توجهی از بازی‌های برتر نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰ به شخصیت ماریو و دوستانش ربط دارد. امیدوار هستیم که نینتندو همچنان به روند رو به رشد خود در این خصوص ادامه دهد.

Pikmin 3 Deluxe

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

این بازی در مقایسه با نسخه‌های قبلی و یا حتی آثار هم‌سبک خود حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و متاسفانه این روزها کمتر به آن پرداخته می‌شود.

عده‌ی زیادی از بازی‌بازان با نسخه‌های سری Pikmin به خصوص بر روی کنسول Wii U آشنا هستند. بیشتر آن‌ها فکرش را هم نمی‌کردند که نسخه‌ی جدید این سری با نام Pikmin 3 Deluxe بتواند تا این حد به موفقیت برسد. این بازی در مقایسه با نسخه‌های قبلی و یا حتی آثار هم‌سبک خود حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و متاسفانه این روزها کمتر به آن پرداخته می‌شود.

در این بازی استراتژی محور باید کنترل موجودات کوچک و بامزه‌ای را به عهده گرفته و حالت‌های مختلفی را برای شروع رقابت‌های داغ و هیجان‌انگیز برگزینید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی عالی در این سبک هستید، حتما Pikmin 3 Deluxe را تجربه نمایید. بد نیست بدانید که نسخه‌ی اصلی این بازی یعنی Pikmin 3 ابتدا در سال ۲۰۱۳ میلادی در دسترس قرار گرفته بود.

Hades

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

Hades در مراسم TGA 2020 نیز در میان بهترین‌ها حضور داشت و در مجموع از سری آثاری است که نباید از دست بدهید.

مسلما در ابتدای معرفی بازی Hades و حتی کمی پس از آن، بازی‌بازان زیادی آن را نمی‌شناختند. این بازی اکشن و ماجراجویی هنگامی سر و صدا به پا کرد که متای ۹۳ را به آن اختصاص دادند. سپس افراد مختلف اشتیاق فراوانی را برای تجربه‌ی آن از خود نشان دادند. حتی Hades در مراسم TGA 2020 نیز در میان بهترین‌ها حضور داشت و در مجموع از سری آثاری است که نباید از دست بدهید.

محصول جذاب شرکت سوپرجاینت گیمز (Supergiant Games) کاملا ارزش وقت گذاشتن را دارد و از آن پشیمان نخواهید شد. هیجان در هر لحظه از گیم‌پلی این اثر به چشم می‌خورد. داستان، سیستم مبارزات، باس‌ها و طراحی هنری این عنوان را باید از بهترین خصوصیات آن دانست که دوستداران سبک‌های گفته شده را به وجد خواهد آورد.

Need for Speed Hot Pursuit Remastered

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

شاید عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی کمی عجیب به نظر می‌رسید، اما این اتفاق رخ داد و اتفاقا به نتیجه هم رسید.

کرایتریون گیمز (Criterion Games) با انتشار نسخه‌های هیجان‌انگیز از سری Need for Speed Hot Pursuit Remastered به شهرت فراوانی دست پیدا کرد. این نسخه‌ها بر روی هر پلتفرمی در دسترس قرار دارد و حتی آثار این سری را می‌توان در سیستم عامل‌های اندروید و iOS نیز مشاهده کرد. یکی از بهترین نسخه‌ها را باید Need for Speed Hot Pursuit در نظر گرفت که در گذشته با واکنش‌های خوب منتقدان همراه شد. تیم سازنده پس از مدتی تصمیم گرفت تا نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن با کیفیت و تجهیزات بسیار بیشتر را در دسترس قرار دهد.

Need for Speed Hot Pursuit Remastered هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قابل بازی است. شاید عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی کمی عجیب به نظر می‌رسید، اما این اتفاق رخ داد و اتفاقا به نتیجه هم رسید.

Hyrule Warriors: Age of Calamity

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

عنوانی جذاب در سبک هک اند اسلش که وظیفه‌ی ساخت آن را استودیوی امگا فورس (Omega Force) به عهده داشت.

در پایان این مقاله و به عنوان حسن ختام به سراغ بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity می‌رویم؛ عنوانی جذاب در سبک هک اند اسلش که وظیفه‌ی ساخت آن را استودیوی امگا فورس (Omega Force) به عهده داشت. این بازی به صورت انحصاری بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد و متای ۷۹ را به خود اختصاص داد. وجود دشمنان فراوان در این بازی، هیجان گیم‌پلی آن را تا حد زیادی بالا می‌برد. پس اگر صاحب این کنسول هستید، امتحان کردن این عنوان هم خالی از لطف نخواهد بود.

با وجود تمام عناوین فوق، عده‌ی فراوانی از بازی‌بازان و منتقدان Animal Crossing: New Horizons را بهترین بازی سال ۲۰۲۰ برای کنسول نینتندو سوییچ می‌دانند. نظر شما همراهان همیشگی گیمفا در این مورد چیست؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰
مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰
مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰
مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰
مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مروری بر بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰