تریلری از گیم‌پلی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Maneater منتشر شد

محمد سعیدی
۱۱:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸

همان‌طور که انتظار داشتیم، امروز ویدئویی از نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ بازی Maneater در دسترس قرار گرفته است تا بازی‌بازان را بیش از پیش با آن آشنا کنند. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات بیشتر به همراه این ویدئو باشید.

Maneater از سری عناوین جذاب در سبک‌های اکشن و نقش‌آفرینی است که اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و استقبال نسبتا خوبی هم از آن به عمل آمد. تیم سازنده برای بهتر شدن این بازی، برنامه‌های فراوانی در نظر داشت و تا حد زیادی هم در این زمینه به موفقیت دست پیدا کرد. در همین راستا، این عنوان پس از مدتی بر روی کنسول‌های نسل نهمی یعنی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس نیز عرضه شد که با تفاوت‌هایی همراه بود.

در این بازی باید هدایت یک کوسه‌ی گرسنه را به دست گرفته و به دنبال غذا بروید. یکی از اهداف اصلی این کوسه، گرفتن انتقام از انسان‌ها است. البته پس از کمی پیش‌روی قادر خواهید بود تا کوسه‌های دیگری را هم انتخاب کنید و یا آیتم‌ها و تجهیزاتی را برای آن خریداری نمایید. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به این آثار هستید، Maneater را به هیچ وجه از دست ندهید. قابل ذکر است که شرکت تریپ‌وایر اینتراکتیو (Tripwire Interactive) به صورت هم‌زمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن را به عهده داشته‌اند.

حال امروز تریلری ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Maneater در دسترس قرار گرفته است که کیفیت بالای آن بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت این ویدئو اقدام نمایید. ضمنا مطالعه‌ی نقد و بررسی این بازی به قلم آریا مقدم از این نشانی قابل مطالعه است.

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P

دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید