Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا

Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد

قاسم نجاری
۱۴:۳۶ ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا

تقریبا همه این را میفهمیدیم اما برای اینکه خیالمان راحت شود ، امروز Dice بصورت رسمی در تویترش اعلام کرد که Battlefield 4 با نمایش های جدیدی در E3 2013 حضور خواهد داشت.

تویت Dice برای تایید حضور Battlefield 4 در E3 2013 :

Dice و Battlefield 4 در E3 2013 خواهند بود. بعدا ما جزییات و اطلاعات بیشتری را رو خواهیم کرد و باشما به اشتراک خواهیم گذاشت.برای کانال های اختصاصی ما آماده باشید…

طرفداران سری بتلفیلد انتظار دارند در E3 نمایش های بیشتری از بخش مولتی پلیر بازی ببینند ، چون به نظر میرسد با آن ۱۷ دقیقه تریلر گیم پلی تک نفره خیالشان از این بخش راحت شده است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا
Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Shiraz گفت:

    Oh My God … به به E3 2013 با بتل ۴ میترکه … ۱۰۰۰ دقیقه گیم پلی هم از این بازی کمه از بس که آدمو به وجد میاره … “Only Battlefield” :yes:

    • ramin#x#.x گفت:

      باید گفت بی نهایت دقیقه مگه کسی هم هست که از یه مولتی غنی مثل بتل خسته بشه ؟
      تنها بتل نیست که مولتیش تکراری نشه بازی هایی مثل انچارتد دیابلو ۳ و مکس پین هم مولتی هاشون بی نظیره اما بتل از همه سرتره
      خدا کنه E3 از انلاینش رو نمایی کنن داستانش خیلی مهم نیست.

  • CODER گفت:

    قبل E3 اکتی خیالتو راحت می کنه dice

  • sorena گفت:

    کلى باگ با کلى ادعاى پوچ = بتل بعد افتضاح بتل۳ و مدال نوبتى هم باشه نوبت بتل۴ هست :laugh: من که منتظرش نیستم جو گیرهایى که با دروغ هاى تکرارى گول میخورن منتظرش باشن :yes:

    • ramin#x#.x گفت:

      شما اول وارد دنیایی انلاین بشو بعد کلا حرف بزن چون الان حرفات رو هوان و ارزش ندارن

      • sorena گفت:

        اولا درحدى نیستى که ارزش شناسى کنى و حرف هاى دیگران رو عرض یابى کنى دوما هرچه بگندت نمکش میزنن واى بروزى که بگندت نمک (امید است مفهومش رو بفمهى اخه طبق گفته اى خودت سنت ضایعست) سوما اصلا فرض رو برین بگیر که من نه انلاین بازى کردم نه لن اینا مهم نیست مهم امار و مدرک که دارم برات و کاملش رو هم دوستمون اقاى cpt mac t4vish برات نوشت و شماهم باز کلیویى جواب دادى درضمن اینقدر بچه نباش و میزان تحملت رو ببر بالا تا اینقدر به حرف دیگران نپرى جواب این کارت خیلى بده نمیخوام اونو بگم!! پس یکم تعامل با دیگران رو یاد بگیر واسه ایندت هم خوبه 😉 من روان… نیستم ولى از رفتارت میتونم بفهمم چقدر رو مختم و وقتایى هم که هیچ بحثى نیست بازم ذهنت درگیر جنگ با منه حالا بازم رو هوا حرف میزنم؟ باشه باو هرچى یو بگى

        • ramin#x#.x گفت:

          جمش کن و چرت و پرت نگو
          مثل ادم چهارتا دلیل بیار که مولتی کد فلان چیز رو داره و بتل نداره یا بتل چنین چیزی نداره که کد داره خب؟ ( بتل اصلا لن نداره خخخخخخ)
          موندم ندیده حرف زدن خیلیه من کار بکار کسی ندارم تو میگی بده به این دلیل اون دلیل بگو مولتب جفتشو رفتم خوشم نیومد و ادرس اکانت بده اینقدر رو اعصاب ما نرو چرت پرت نگو
          گیر چه نوب هایی افتادیم ( این رقم نوب نوبره)

          • sorena گفت:

            اولاوخودت بیشتر از همه چرت میگى چیزاى انحصاریتو به دیگران نچسبون :yes: دوما بله نتها بتل نیست که نمیشه لن بازیش کرد تاجایى که من میدونم بیشتر بازى هاى ea این امکان رو ندارن ولى کال اف داره هیچ ادم عاقلى هم ایکس جى رو به لایو وصل نمیکنه 😉 سوما صدبار برات دلیل و مدرک اوردم و صد بار هم پس از دلیل اوردن بهت گفتم بخش مولتى بیشتر نظر شخصى هست درغیر اینصورت مولتى کال بهتره چون مردم بیشتر میرن طرفش ولى شما همه اش چرندیات خودت رو میگى یه دوست شما میشه کل شبکه اى انلاین :rotfl: بحث باهات بیخوده با بچه حماعت دهن به دهن به همینه شما و چند نفر دیگه فضاى دوستانه اى سایت رو کردین مانند ۴سال پیش دیبازى بس کن عزیز خجالت بشکا بازیه دیگه ناموس که نیست 😉 والله ارزش نداره بخاطرش انقدر به دیگران میپرى اگه ماها چرت میگیم و تو هم مطمینى پس چه دلیلى داره زیره کامنت هاى مارو گرده افشانى کنى؟ تاحالا من چند بار زیره کامنت شما دعوا راه انداختم؟ خوب وقتى میخونم و میبینم توهماتت رو بیان کردى میرم سراغ کامنت بعدى 😉 اگه میدونستم هروقت مثل خودت باهات برخورد کنم میوفتى به چردن گفتن بیشتر زودتر اینکارو میکردم تا بیشتر بخندم 😀 :laugh:

            • ramin#x#.x گفت:

              من هیچی به شما نمیگم چون حوزه سنیت مشخص شد.
              شما فقط id استیم کدت یا اوریجین بتلت روبده بعد معلومه حرفات از رو منطقه

              • sorena گفت:

                فکر کنم سن شما روشن تر باشه 😐 یبار دیگه کامنت منو بخون!!!!!!!!! من کلا یبار بتل بازى کردم اونم خونه رفیقم بیشتر هم که گفتم 😐 میگم که روشنه شخصیتت ایجاد میکنه چنین رفتارتاهایى رو بروز بدى :yes:

                • ramin#x#.x گفت:

                  شما فقط id استیم کدت یا اوریجین رو بده هرچی گفتی من قبول دارم حرف های بقیه رو میپزیرم ولی شما داری روی هوا حرف میزنی مشخصه خخخخخخخخخخخخخ

                • sorena گفت:

                  من رو هوا حرف میزنم معتبر ترین مقالات و مجلات سایت هاى ایرانى توشون فن بازى و جانب دارى هست و فقط شمایى که با منطق و به دوز از فن بازى حرف میزنى اوک؟ راحت شدى؟ منم اصلا هیچ id ندارم خیالت راحت 😉 😐 فقط یه لطفى کن ازاین پس ماچیزى گفتیم کمتر ببپر به حرفمون از اونجایى که فرق بین کم اوردن و کوتاه اومدن رو نمیدونى ادم مجبوره هى چرت و پرتهاى تکراریت رو بخونه جواب بده در اخر هم جواب پیدا نکنى بدى و فرارکنى یا هى بگى شما بى منطقى چون دوست من فلان کرد 😀 خوش باشى

  • این E3 2013 چه شود با این بازی های توپش :yes: 😎

  • Best Gamer گفت:

    فقط بتل۴ :yes: :yes: :yes:
    امسال هم مثل پارسال Dice میخاد بترکونه :yes:

  • amfa گفت:

    حضور داشته باشه مگه چیز مهمیه تا کال هست کی میره سراغ بتل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    الان یه سری آقایون میان کامنت میزارن که مولتی بتل اله بله و…………………
    حالا بیا نگاه کن 😛

  • Best Gamer گفت:

    چیزی که عیان است/چه حاجت به بیان است :rotfl:

  • CODER گفت:

    raminxxx
    تو تنها حرفی که از بتل زدی آنلاین بوده کی بتل تو سینگل بهترین بوده…کی شده بهترین شوتر سال…کی تو گرافیک و… اول بوده… درسته من گفتم مولتی بتل از cod بهتر ولی این دلیل نشد که تو بقیه رو جواب ندی

    همه cod ها شوتر های ea رو شکست دادن(تا اون جایی که من می دونم)

    • ramin#x#.x گفت:

      تنها چیزی کهاز یه بازی میمونه تنها و تنها مولتی پلیره: انحارتد ۲ سال ۲۰۰۹ اومد ولی هنوز که هنوزه مولتیش سرورها شلوغ و راحت پیدا میکنه ولی یه بازی مثل کیلزون ۲-۳ که داستان و گرافیک عالی داشتند سرورها به نسبت خلوت و دیگه کمتر کسی سمتشون میره و بتل سال ۲۰۱۱ اومده و روز بروز بخش انلاین شلوغتره ( مثل مابقی گیم ها سرور و انلاین سنتی نیست )
      اگر بحث گرافیک کنی بتل بد کومپانی ۲ از کل سری های کد بالاتره اگر بر فرض مثال بتل نشده مطمین باش کد هم اونقدر قدر نبود چند وقت پیش MW2 بازی میکردم واقعا لذت میبردم چه از لحاظ گرافیک چه طراحی مپ ها بعد اون کد رو به سراشیبیه امیدوارم کد بعدی مثل MW2 باشه و ازش همه لذت ببرن ( مثل شما فن بازی های … در نمیارم زمانی کد میزدم شما نمیدونستید انلاین چیه اگر به اوج برگرده نفر اویم ازش مثل گذشته لذت میبرم مریض که نیستم )

      • CODER گفت:

        …=مسخره یه جا دیگه نوشتی :rotfl:
        طبق گفته ی شما از فردا همه ی استودیو ها میرن سینگل رو حذف می کنن
        چون بازی فقط مولتی هست :no:
        چون مولتی بتل خوبه سینگلش نیست باید سینگل رو بی خیال شیم ?:-)
        ضمنا به جز گرافیک و مولتی چی بتل از کال بهتره ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)
        مولتی کال هم بد نیست ولی سینگل بتل ضایع تشریف داره(نا سلامتی مال bo2
        یکی از بهترین های ۲۰۱۲ بود…نبود)
        ضمنا اگه یه دستی رو فریم ها و گرافیک بکشی می فهمی که گرافیکش هم اونقدر ها بد نیست :yes:
        آخه بتل جز مولتی چی داره ?:-) ?:-)
        تازه خودت هم می گی سینگل cod رو رفتم ولی مال بتل رو نه 😐
        تعداد آنلاین cod بیشتره یا بتل ?:-) چی می گی ?:-)

        • kasra_fenix گفت:

          من نمی خوام از کسی یا بازی دفاع کنم و خودمم توی سینگل کالاف بازی می کنم آفلاین مولتی هم کالاف بازی می کنم و آنلاین هم مدال و کلاف بازی میکنم ولی آلان دارم خطاب به همه می گم که اینکه آدم های بیشتری مولتی یک بازی رو بازی میکنن دلیل نمیشه اون بازی از بازی ای که آدم های کمتری مولتیش رو بازی می کنند بهتر باشه ولی نمی دونم چرا همه تو این سایت این اشتباه رو می کنند !
          کلا این سبک دو نوعه ۱- عامه پسند ۲- حرفه ای پس یعنی دو سلیقه می پذیره آلانم کالاف عامه پسنده آدمای بیشتری می رن طرفش و بتل حرفه ای و آنلاینش پخته تره ولی بخاطر اینکه بیشتر مردم خود کالاف رو بخاطر سینگلش و عمیق تر بودن بازی و … بیشتر می پسندن برای همین هم بیشتر میرن طرفش!
          حالا من نمی دونم جنگ و دعوا دیگه برای چیه آره خب مولتی بتل پخته تره ولی کی گفته من به عنوان یک گیمر از مولتی یک بازی یه چیز حرفه ای و پخته رو انتظار دارم یا برای دیگر سلیقه ها برعکس !
          (ولی خدایی مولتی مدال یه چیزی بین این دوتاست ولی از همه من بیشتر باهاش حال میکنم)

          • ramin#x#.x گفت:

            جناب کسرا بیانت خیلی از من بهتر بود و کل جملات بنده رو در چند جمله کوتاه خلاصه کردی
            سوالی از شما دارم من مولتی مدال رو خیلی کم فقط دموشو بازی کردم اگر امکان داره میشه کمی توضیح بدی که مثل بتل بازه یا مثل کد بسته من برداشتی که از دمو ۳۶۰ داشتم یچی بین این دوتا بود که خوش کار نبود و لی تیم بندی جالبی داشت

            • kasra_fenix گفت:

              محیطش یه چیزی بین کالاف و بتل است نه به محدودی کالاف و نه به باز ای بتل ولی در همون محیط آزادی عمل بیشتری یه شما میده مثل سوار شدن هواپیما و غیره (مثل چیزی که توی بتل داریم ولی نه به اون شدت)
              کلا بگم چیز با حالیه از کالاف خیلی بیشتر به من حال ! پیشنهاد می کنم کسانی که می خوان توی مولتی هم کالاف رو تجربه کنند هم بتل رو برن مولتی مدال رو بازی کنند :yes:
              من خودم با مولتی مدال خیلییییی حال کردم فزیک جالبی رو داراست ولی خب گرافیک بتل رو نداره.

        • ramin#x#.x گفت:

          حدود اوریج ۵ برابر مولتی کد بیشتر مخاطب داره در حالت نمرال و عاnی سورو هاش .
          چراش سادست چون بازی بچه ۵ ساله هم میتونه انجامش بده
          – از نظر خیلی ها گرافیک کل بازی و از نظر خیلی ها مولتی هرکس برداشت خودشو داره
          – نه کی گفته مولتی کد بده من خودم خیلی با مولتی MW 2 حال میکنم و واقعا ازش لذت میبرم ولی مولتی mw3 تقریبا همون مولتی ۲ بود که میشد بگی مپ جدید داره.
          بابا من با کارت ۶۹۰ تونستم ۳۱۰ فرم از بازی بگیرم کد اصلا گرافیک نداره شما اگر روی سیستمت مدرن ۲ داری بیا با بلک ۲ مقایسه کن روی DX11 واقعا خندت میگیره

  • kaveh-67 گفت:

    وای به حالشون اگه مثل بتل۳ مزخرف باشه.دستم که به مسئولینش نمیرسه….ولی کسانی که از این بازی طرفداری میکردند :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

  • kaveh-67 گفت:

    همیشه حاشیه از متن پرنگ تر بوده است…………..(رسم روزگار) :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

  • EBLIS گفت:

    بزن کنار باد بیاد خخخخخخ بتل رو میخام چیکار از mw4 خبر نیست؟؟؟ ?:-)

  • تر زدید رفته ، مردمم اسکل کردید!!!
    مگه شما نبودید که گفتید Battlefield 4 بخش Multiplayer نخواهد داشت!؟

  • AMIR-GAMER گفت:

    مولتیش خیلی خوبه.کاش سینگیلشم خوب باشه

  • cpt mc t4vish گفت:

    هنوز ۲۴ ساعت از اعلام شدن معرفی cod بعدی قبل از E3 2013 نگذشته که…
    DICE دست پیش داره میگیره پس نیوفته هنوز رونمایی نشوده از COD بعدی اینا هی تون تون دروغ های جدید سر هم میکنن عیب نداره چون قانون رونمایی از COD طی نه سال قبل این بوده پنج ماه و نیم یا حداکثر ۶ ماه بعد از شماره سال قبلی باشه هنوز که دیر نشده فعلا باید DLC 2 رو که تازه اومده برای BO2 بازی کنیم ببینیم چی میشه در آینده سیاست های EA همیشه طوری بوده که شوترهای سالش یک ماه زودتر بیاد بیرون برای فروش !!! ولی در اصل اینه اگه ۵ ماه زودتر هم بیرون بیاد شوترهاش بازم چیزی از ارزش های فروش COD کم نمیکنه تازه همه بازی ها توی E3 هر سال حضور دارند چیز تازه ای نیست که میگن مولتی پلیر میخوام نمایش بدیم ! اینا تمامن ترس از MW4 هست :evilgrin:

  • amir nakhaee گفت:

    بسی اندر کف این فنای cod موندم…….

    • KRATOS.n1 گفت:

      تعصب تو دنیای گیم اصلا منطقی نیست خدایی . از هیچ کدوم از این بازیا نمیشه گذشت

      • ramin#x#.x گفت:

        دقیقا ما که جفتشو میریم هم کد هم بتل ( اوریج) بدا به حال اونایی که فن بازی های مسخره در میارن و با دلیل های الکی گول میزنن خودشونو یا اصلا به قول معروف گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بود میده.

        • AMIR-GAMER گفت:

          خب هر کی یه سلیقه ای داره مولتی codباbfفرق داره کلا 😐 اگه codزده باشی می فهمی

        • amfa گفت:

          رامین ما با هم خیلی درباره مولتی این دو تا بازی بحث کردیم بیا یه کاری کنیم تو برو تو دنیا بتل ( اوریج) غرق شو(اگه میخاستم به یه نوب صفر کیلومتر یه چیزی بفهمونم راحت تر بودم).
          هی از این بازی طرفداری کن ما هم میریم سراغ کار خودمون ولی یکم فکر کن منطقی باش فک میکنی چند درصد از این افراد قبل از این که کمپین بازی برن میرن سراغ مولتی؟؟؟(الان بر میداری مینویسی کمپین مال کاربرای تازه کاره).کی گفته که مولتی بتل خیلی از کال سره؟؟؟؟؟؟؟؟؟.الان میگی چقدر تو سایت کاربر صفر کیلومتر داریم که از وجودهمچین اسطوره ای تو نسل حالضر بی خبر اند.الان میخای بنویسی هیچی از دنیای مولتی سر در نمیاری .من الکی ۲۰۰ هزار تومن ندادم اوریج بتل بخرم که الکی حتما ارزش داشته که داشته ولی نه در حد کال.اگه اینطور بود هیچ قت تو دنیا از کال به عنوان متد اصلی مسابقات استفاده نمیشد.
          ما رو قبول نداری اشکال نداره متین ایزدی چی؟؟؟تو همون سال تو دو هفته نامه دنیای بازی تو بخش انتخاب بهترین مولتی پلیر سال دقیقا ایین متن نوشته شده بود((مولتی بتل هم خوبه ولی کال یه چیز دیگس))دقیقا نتیجه راسی گیری هشت یک به نفع کال بود .فک میکنی اینا همه نوبن بعد تو گیمر حرفه ای؟؟؟؟؟؟؟؟جمعش کن این بند بساتو……………….
          یک به کی میگه آدم نبیاد ظاهر بین باشه گول تبلیغات بخوره طرف میگه اکتی فن های کال با تبلیغات گول میزنه حالا خوبه همه میدونن EAبمب تبلیغه……….
          غرض از این متن بی احترامی به فن های بتل نبود و فقط بیان نظرات شخصی بود……….من وقت ندارم که الکی به کامنتای بی مایه تو جواب بدم ولی خودت یکم فکر کن ببین کی راست میگه .آدم یه وقتی باید از پشت زرق برق بیاد بیرون……

          • ramin#x#.x گفت:

            ۱- اینجا ۰ درصد
            2- سرتره چون : سرورها و بخش انلاینی نوین و قوی تر دار – مپ هایی که کل مپ های کد رو بزاری روی هم نصف یه مپ ارمر کیل نمیشن – تنوع برای هر سلیقه :
            Conquest Large
            Conquest
            Conquest Assault Large
            Conquest Assault
            Rush
            Squad Rush
            Squad DM
            Team DM
            Team DM 16 Players
            Gun Master
            Conquest Domination
            Tank Superiority
            Scavenger
            Capture the Flag
            Air Superiority
            خود بنده اصلا نمیتونم و بلد نیستم Air Superiority رو برم – تنوع سلاح و کاستومایز اون – تنوع و شخصی سازی لباس و… – تنوع وسایل نقلیه و ایزار های سنگین جنگی و…..
            3- یه زمانی خود بنده نمیدونستم اصلا بتل چیه و به اسرار مکرر یکی از دوستام خریدم و مولتیشو زدم و اون موقع فهمیدم چقدر اشتاه میکردم
            4- بیا من ۵ تا مجله نشونت میدم که خلاف اینو میگن و اصلا مجله نشد ملاک مجله هم یک هسته که نظر شخصی شو چه بخواد چه نخواد دخل و تصرف میده از گیمفا خودمون که دیجیتالیه بگیر تا بازی رایانه و مجله های بزرگ چاپی نه در این زمینه بلکه در تمام زمینها و طرفداری از کنسوا ها و شرکت ها
            شما نمیگم جمش کن یکم دور رو ور رو نگاه دقیق کن بازم میگم چند نفر رو شما میشناسی که اصلا انلاین کار میکنن و چند نفر رو میشناسی که بتل انلاین کار میکنن؟ فوق کاری میکنن پول دوتا dvd حدود ۴ تومن میدین کرک بازی میکنید و فک میکنید ته دنیا همینه ! چند تا فروشگاه سطح کشور وجود داره که کد اوریج اصلا میفروشه بتل رو کار ندارم؟ بتل ممنونع شد دیگه اصلا گیر نمیاد کپیش چه برسه به اوریج؟ شما چقدر مولتی بتل رو رفتی که ببینی اصلا در بخش انلاین ایران وجود نداره و درگیری بین روس و us هسته
            خوشم میاد خودتونو علامه فرض میکنید . من خیلی چیزها نمیفهمم ولی اینا با قوت حرف میزنم چون جفتشو خوردم و ازش لذت بردم ولی از کد MW3 – BO1 – BO2 لذت نبردم. خوبه تیم سازنده MW2 اکثرش جدا شده و داره رویه یه شوتر دیگه کار میکنه.
            لوا بنده مدرن ۲ ۶۵ در psn ه و در pc بالاتر و ددر بتل کلونل
            خواهشا چیزی ندید بگید ندیدم و برید چهارتا منیع معتبر رو مثل گیم اسپات رو سرچ کنید که گیم اسپات تی وی جمعه چهار قسمت رو به چهار DLC اختساس داد.
            نه من نمیگم همچی بلدم فقط منابع بزرگ مثل گیم اسپات رو قبول دارم.
            گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.

          • mojtaba23h گفت:

            چیه متین متین میکنید انگار شینجی میکامی داره حرف میزنه , از این حرفا نزنید خندم

            میگیره .

  • g-unit گفت:

    با این که خودم عاشق COD هستم و مولیتش رو رو XBL میزنم! ولی بتل هم عالی میشه!

  • ali azrn گفت:

    اوفففف چه خبر مهمی…بودو نبودش با وجود mw4 فرقی نداره :rotfl:

  • CODER گفت:

    پروردگارا
    این دلار بیاد پایین تا بتونیم mw4 رو اریج بخریم
    آمین :yes:

  • amfa گفت:

    دوباره برگشتیم سر نقطه اول :
    1-اولا این که کلی پول دادی پای اورجینال یه بازی دلیل بر خوب بودنش نمیشه
    2-چرا انقدر خودت اذیت میکنی بداشته این همه مپ کپی پیست کردی که چی اینا همه که نوشتی درست ولی سر هم یک دهم محبوبیت مد Spec Ops :

    Survival

    Carbon
    Dome
    Radar
    Seatown
    Village
    بازی نمیشه .میدونم باور نمیکنی .
    3-من خودم هم مولتی بتل رو زدم هم سرورش کال ولی هیچ چیز مثل کال نمیشه هیچوقت شک نکن و بدون اگه اکتی یکم از خصاصتش کم میکرد انجین بازی اپدیت میکرد هیچ وقت بتل نمیومد حتی به خودش اجازه عض اندام بده چه برسه به این که خودشو برت از کال هم بدونه(خخخخخخه)
    4-شما که داری میگی برو ببین چند نفر مولتی کال میزنن چند نفر بتل باید خدمتت عرض کنم که من برادر خودم مجهزترین گیم نت استان مرکزی داره که تمامی امکانات توش فراهمه (حتی اورجینال بتل)
    5-شما خوبه یه سری به این جا ها بزنی ببینی چه خبره خب……..به قول خودت آدم نباید رو هوا حرف بزنه .خودت برو ببین خدا رو شکر هر محلی یکی داره.
    6-من دفعه قبل هم یه توضیحی درباره داستان بازی برای شما دادم ولی هیچ حرفی از این که ایران تو بخش مولتی پلیر بازی هست یا نه نزدم.زدم؟(که حالا برگشتی میگی من گفتم ایران تو بخش مولتی بازی هست.من اصلا در باره همچین موضوعی تا حالا حرف زدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟الکی حرف نزار دهن آدم
    دیگه هم خاهشا نگو.گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.
    بچه ها فکر میکنن خبریه .فک نکن بتل اوریج فقط دست خودته.من خودم اول از بتل شروع کردم که الان رسیدم بت کال پسر

    • ramin#x#.x گفت:

      اون نظر شخصیته و محترم
      هرکی نظر خودشو داره پس کاریش نمیشه کرد
      این بتل بوده پیشرو در زمینه مولتی و از اول مولتی بوده.
      شما کار نداره ای دی تو بده خوشحال هم میشیم چرا با کسی بحث کنم که حداقل جفتشو تجربه کرده ولی کل مدهای کد در سه مد بتل خلاصه میشه مدهای بیس های TD زمانی من برای اولین بار از کد به بتل مهاجرت کردم همش اخر بودم و اصلا نمیتونستم بازی کنم و همش لوز میدادم چون کد بسیار ساده و هر گیمیری میتونه بازیش کنه بخاطر همینه محبوبیتش بالاست این بحث در مقابل شما که تجربه جفتشو داری بیفایدست چون مثل مقایسه جنرال با دوتا میمونه جنرال رو همه میتونن ازش لذت ببرن ولی دوتا برای خیلی ها آشغاله و اصلا نمیتون بازیش کنن.
      id بتل لاگ رو بدید خوشحال میشم.

      • amfa گفت:

        فکر کنم من و شما کاملا فراموش کردیم که بازی یه امر شخصی و علاقه ای است و هیچ اجباری در اینکه سلیقه من با شما یک باشه وجود نداره.فک کنم هر دو داشتیم اینو فراموش میکردیم.
        این جیز معمولیه که شما به عنوان یه فن بتل نظرات منو قبول نداشته باشید و این در مورد من هم صدق میکنه.
        من به عنوان یه فن کال نظرات شخصی خودم رو بیان میکنم و نظرات شما رو واسه خودم محترم میدونم.
        در ضمن درباره idهم باید بهتون بگم که متسفانه من فعلا نت ندارم وتمامی کامنت ها با استفاده از گوشی است به خاطر همین هم در کامنت قبلی کلی غلط املایی وجود داشت.
        من فکر کنم هر چی ما با هم بحث کنیم در این باره فایده ای نداره و نمیتونیم هم رو قانع کنیم چون من یه کدی هستم وشما یه بتلفیلدی.
        اگه دوست داشتی اکانت استیم خودت رو بده تا وقتی نت گرفتم با هم بزنیم

    • sorena گفت:

      اقا جون ولش کن این همینچوریه کلا خودش علامه دهر بقیه 😐 هرچى بگى حرف تکرارى میزنه این اقا از داورهاى vga هم بیشتر میدونه ایشون میگه mw3 چرت بود درصورتى که بهترین شورتر شد و بتل کشک بیخیالى بخون و بخند 😉 😀

      • ramin#x#.x گفت:

        sorena عزیز
        شما فقط id استیم کدت یا اوریجین بتلت روبده بعد معلومه حرفات از رو منطقه وگرنه داری رو هوا حرف میزنی
        میگی لن کد همون کدم درک نکردی و خیلی ازops هارو نتونستی تجربه کنی.
        در انتظار id استیم کدت یا اوریجین شما بسی فان است.

        • sorena گفت:

          من رو هوا حرف میزنم معتبر ترین مقالات و مجلات سایت هاى ایرانى توشون فن بازى و جانب دارى هست و فقط شمایى که با منطق و به دوز از فن بازى حرف میزنى اوک؟ راحت شدى؟ منم اصلا هیچ id ندارم خیالت راحت فقط یه لطفى کن ازاین پس ماچیزى گفتیم کمتر ببپر به حرفمون از اونجایى که فرق بین کم اوردن و کوتاه اومدن رو نمیدونى ادم مجبوره هى چرت و پرتهاى تکراریت رو بخونه جواب بده در اخر هم جواب پیدا نکنى بدى و فرارکنى یا هى بگى شما بى منطقى چون دوست من فلان کرد خوش باشى

      • CODER گفت:

        cpt mc t4vish
        نوشته بود تعداد مولتی بتل چنده کال چند
        خواهشا بیا دوباره بنویس(یادم نیست) تا داداش raminxxx بفهمه چند چنده
        مولتی bo2 به این قشنگی (حیف مال بتل کرک نداره )

        • cpt mc t4vish گفت:

          چی قیمت بازی اگه سی دی کی بازی های اورجینال رو میگی من از آرسان میخرم به نسبت خیلی جاها ارزون تره ولی اگه آمار رو میگی این همه من گفتم به اینا دیگه فایده نداره شما هم مثل خودشون باهاشون صحبت کنید هر چی من منطقی با اینا حرف زدم فایده نداشت با این مثل خودشون صحبت کنید از من به شما نصیحت 🙂

          • ramin#x#.x گفت:

            اقای کسرا جمله ککوتا و کاملی بالا بکار برد که جای هیچ حرفی رو باقی نگذاشت:
            مولتی کد عامه پسند و بتل حرفه ای پسنده اینکه حالا شما کدومو حال کنی به خودت بر میگرده.

            • cpt mc t4vish گفت:

              تا حرفه ای رو چی تعریف کنی شما شاد باشید 😀

              • cpt mc t4vish گفت:

                من که سربازیم رو رفتم میدان نبرد واقعی رو تجربه کردم انشالله نوبت شما هم میشه :evilgrin:

              • ramin#x#.x گفت:

                از نسبت گیمران کلی که کد میزنن در مقابل بتل کاملا مشخصه (سوال : گیمر حرفه ای بیشتره با تازه کار ؟)
                شما شادی کافیه خدا نگیره ازت

                • cpt mc t4vish گفت:

                  بابا حرفه ای :laugh:

                • من با این raminxxx تو بحث اسپارتاکوس بودم همش خودش رو بلدترو حرفه ای تر از همه میدونست.تو همه مسایل از همه آدما بیشتر میفهمه.نمیدونم چرا نمیره یه استودیویی چیزی واسه خودش بزنه.بهش بگید تو راست میگی خیالش راحت بشه.

                • cpt mc t4vish گفت:

                  بله raiden جون این چند وقت که باهاش بحث کردم فهمیدم که همش میخواد بگه حرف حرفه منه و تمام فقط باید تایید کردش همش میخواد حرف خودش رو به کرسی بشونه منم دیگه یاد گرفتم از این به بعد بگم بله بله شما راست میگی 😀

                • از همینجا که کال آف هنوز معرفی نشده من بهت اطمینان میدم کال آف برنده ی میدونه.خیالت راحت.اصلا جای بحث نیست.یه روز میشه برمیگردیم همینجا میبینیم حق با ما بود

                • sorena گفت:

                  خوده شما همیشه گفتى کال اف طرف دار سنتى (قدیمى) داره فکر نمیکنى با گذشت چند سال و ازره شدن ۹ تا کال بازیکنانش حرفه اى تر از بازیهاى دیگه باشن؟ خوده بتل تازه کاره خواهشنا یکم فکر کن میدونم چندتا نسخه اى انلاین داشه ولى چقدر بازى میشدن خوده شما چندتا بتل فیلد دارى؟

                  معتبرترین مجلات ایران توشون فن بازى و جانب دارى هست حتا گیمفا ۹۹% کاربراى گیمفا حرفهاشون رو هواست و چرت میگن و فقط رامین هست که با منطق و بی طرفه و اصلا اهل فن بازى نیست! احترام بزارید دوستان کم پیدا میشه اینجور ادم 😀

                • amfa گفت:

                  بیاید تمومش کنیم باو…….تا کی بچه بازی؟؟؟؟؟؟؟من اینو به عنوان کوچیکترین کوچک طرفدارای کال وبه عنوان یه دوست به فن های بتل میگم که ما نمیتونیم عقایدمونو به هم تحمیل کنیم …..پس چرا وقت خودمونو تلف کنیم؟؟؟؟؟؟
                  ممکنه که از نظرمن بازی خوب باشه که احساسات ادم تحریک کنه مثل baioshockمثلbinary domainمثل metal gear مثل هزار تا بازیه دیگه.
                  ممکنه از نظر یکی دیگه بازی خوب باشه که هیجان فرد رو زیاد کنه مثلcall of dutyمثلbattlefiledمثل و…….
                  یا شاید از نظر یکی دیگه بازی هایی بی زرق وبرق خوب باشه مثل شاهکاری مثل to the moon مثلjourney مثل walking dead که با کمترین ادعا آمدن ودنیا رو تکون دادن……..
                  حتی من کسی رو میشناسم که با بازی هایی مثلsniper:ghost warior2و.alienلقب شاهکار میده……….
                  میبینید ؟؟؟؟؟میبینید چقدر اختلاف سلیقه وجود داره؟؟؟؟؟؟؟میدونید چقدر متد واسه هر کسی واسه سنجش ارزش یه بازی وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                  به نظر من تمام این نظر ها قابل هحترامه و باید جدی گرفته بشه؟؟؟مگه چی میشه به یکی که به اسنایپر میگه شاهکار نگیم نوب؟؟؟؟؟نگیم تازه کار؟؟؟؟؟؟نگیم ………
                  مگه چه اشکالی داره که بریم گیم نت ما یه ور کال بزنیم شما هم یه ور دیگه بتل؟؟؟؟؟؟؟مگه چی میشه که با هم بحث کنیم در حالی که به نظرات هم احترام بزاریم؟؟؟؟؟
                  مگه چیزی از ما کم میشه وقتی یکی خلاف نظر ما چیزی بگه نزنیم تو روش؟؟؟؟؟نمیگم جوابشو ندیم ولی به نظرش احترام بزاریم؟؟؟؟؟
                  فکرشو کنید یه بار بچه های بتلی میان شرطی کال یه بار بچه های کالی میرن بتل.در حالی که به هم احترام میزارن……..
                  خدایش اینطوری قشنگ تر نیست…………………………………………………….
                  من اینو به عنوان کوچک ترین فن کال و به عنوان یه دوست میزنم……
                  همین……..
                  بیاید یکم به نظرات هم احتران بزاریم.

                • ramin#x#.x گفت:

                  شما هر وقت id دادی حرف بزن ینی دلیل داری
                  همه گیمران کد میخرن داستانشو برن ولو بدرتین کد چون رفتن داستانش خالی از لطف نیست ولی عامه هستن که نسبت ۵ برابر مولتیشو میزنن
                  عجب برداشت نو وجالبی اینجوری سایت زیاده منتقد گیم باشن فقط گیم اسپات و ign یه دونن
                  نمیدونم این فکر چجوری به ذهنت رسید عامه از کلمش مشخصه از ریشه عموم میاد اینجوری شما میگی همه یه پا حرفه این برا خودشون خحالت بکش حرفه ای واقعی نسبت به عموم اگر بخواهی حساب کنی ۱/۲۰ هم نیست چه برسه به اینکه عموم همه حرفه ای
                  اینجوریه پس چرا دوتا نسبت به جنرال یا همون دیابلو کمتر بازی میشه؟ یا دوستون لیتک جالی چرا هنوز از کانت ۱.۶ توی مسابقات استفاده میشه.
                  دلیلت تو حلقم واقعا مجاب شدم ممنون که چشم منو به روی دنیایی حرفه ای و پرو باز کردی

                • angel گفت:

                  میگه منid ندارم سوزنت گیر کرده ها

                  تواز اون دسته آدمایی که توقع دارن که حرف حرف خودشون باشه وبقیه هم تاییدت کنن وسر همین موضوع هی لجبازی میکنی لجبازی هم که میدونی از نادونی میاد

                • cpt mc t4vish گفت:

                  این ID شده تکه کلامش همه جا میگه میخواد بگه منم ID دارم باشه بابا به خدا فهمیدیم شما هم داری :no:

                • sorena گفت:

                  شما کلا سوال از سوال در میارى و با جواب دادن بیگانه هستى گویا؟ خیلى راحت هم حرفاتو عوض میکنى رامین جان بهتره کمى هم پاسخ گو باشى تا طلبکار 😉 منم همونتر که گفتم id ندارم صدبار هم بگى خوب پاسخ روشنه اگه داشتم میدادم شاید 😉 درپایان 😀 هرچى بگى نمیتون نظر شخصیت رو به دیگران تحمیل کنى پس خودت رو خسته نکن وقت ما رو هم نگیر چون گفتم که فرق بین کم اوردن و کوتاه اومدن رو نمیدونى حرفاتم تکرارى گاهى هم عوض میکنى گاهى فرار گاهى که مدرک میاریم میشیم بى منطق و بچه, کال بازها میشن نوب شما حرفه اى بهر روى این اخرین پاسخ بود روشنه دیگه بحثى نمونده پس…

                • kasra_fenix گفت:

                  عزیزم چی میگی برای خودت ؟ سو تفاهم شده!
                  100 سال هم بگذره بازیکنا با تجربه تر هم بشن تا خود بازی تغییر نکنه که بازی حرفه ای تر نمیشه ! یعنی شما فکر کردی هر بازی که بازیکناش توش حرفه ای اند حرفه ای تره!؟
                  حرفه ای بودن بازی یا نبودنش به خود بازی بستگی داره نه به بازیکناش .
                  ما هم که از پشت کوه نیومدیم همه دیدیم که گیم پلی مولتی بتل چقدر در گیر کننده تر و سخت تره (مگه اینکه آقایون اصلا بتل بازی نکردن و دارند نظر می دن!)
                  پس این بحث به کنار آلانم نظرتون چیه همگی بس کنیم ؟
                  من یقین دارم که هیچ کدام از شما بحث اصلی رو یادتون نیم آید صحبت درمورد بهتر بودن این دو بازی(بتل و کالاف ) بود که نتیجه این شد که سینگل کالاف بهتره و مولتی شون هم سلیقه ای ولی کالاف بیشتر طرفدار داره ختم کلام !
                  دیگه کی برای چی داره بحث می کنه رو نمی دونم !نمی گم فن بازی رو بزارین کنار بلکه برعکس قبول داشته باشین هرکه فن بازی خودشه ،قبول داشته باشین که مولتی بتل پخته تره ولی به خود آدمش بستگی داره که از چه نوع مولتی ای خوشش بیاد ، قبول داشته باشین که سینگل کالاف عمیق تره و بازم به آدمش بستگی داره که … و در آخر قبول داشته باشن که به نظرات هم احترام بزارید!

                • kasra_fenix گفت:

                  میگم تا یه بار دیگه سو تفاهم نشده من بگم فقط اول نامه خطاب به سورناست بقیش خطاب به همس

                • ramin#x#.x گفت:

                  کو گوش شنوا والا خسته شدم از بس گفتم شما انلاین ندیدی نظر نده باز میان با قاطعیت مهر میزنن
                  یکی میگه سوزنش گیر کرده یارو اینجوره یکی میگه اونجوره به قول شما هدف چیز دیگست
                  من منظورم اینه یکی امثال سورنا که ۱۰۰ کد و ۲۵ دصد بتل رو تجربه نکرده خواهشا اینجور نظر قطعی ندن

                • sorena گفت:

                  برادران گرامى لطفا تکلیف خودتون حداقل روشن کنید یبار میگید هربازی که حرفه ها برن طرفه ش فلانه یبار میگید اونى حرفه اى ها بازیش میکنن به معناى حرفه اى بودن اون بازى نیست حالا هم میگید بازى باید حرفه اى…….. 😐 بی خیال هرچى شما میگید درست 😐 😐

                • ramin#x#.x گفت:

                  سورنا منظورم از اینکه دوستمون گفت سوزن گیر کرده هی میگه رو گفتم و طرف حرفم کلا شما بودی
                  حرف هر کس رو اینجا قبول داشته باشیم شما رو نداریم چونش رو گفتم
                  کسی که نخواد بدونه تا کسی که ندونه خیلی تفاوت داره اصلا موندم چرا اینجا با یسری بچه سرو کله میزنم
                  موفق باشی

  • KRATOS.n1 گفت:

    خدایی من نظرات رو میخونم دیگه خسته شدم یه سر به این تاپیک بزنید لطفا در مورد مولتی کال هست :

    http://codkings.ir/showthread.php?t=8831&page=3&p=76697#post76697

  • HULK گفت:

    فقط کااااااااااااال آف :yes: :yes: :yes:
    جمع کنید بابا با این بازی مسخره

  • cpt mc t4vish گفت:

    اینم برای اونایی که میگن MW2 بهتر بود از BLACK OPS 1
    این بازی دارای رکوردهای منحصر به فرد خود است. این بازی در ۵ روز اولیه خود توانست ۶۵۰ میلیون دلار فروش کند که رکورد را که در اختیار سری قبلی این بازی‌ها یعنی Call of Duty: Modern Warfar ۲ با فروش ۵۵۰ میلیون دلار را بشکند و به عنوان بزرگترین و پول سازترین سرگرمی شناخته شود. و همچنین در آخر هفته اول این بازی یک میلیارد دلار فروش کرده‌است. در ادامه نیز توانست بیشترین تعداد دانلود غیر مجاز برای کامپیوتر را از آن خود کرده که این تعداد معادل با ۴ میلیون دانلود در طول یک ماه در سراسر جهان است. این آمار توسط سایت Torrent freak منتشر شده‌است. همچنین این بازی توانست به عنوان بزرگترین سرگرمی در سرتاسر جهان شناخته شود.

    • cpt mc t4vish گفت:

      اینم برای اونایی که موفقیات Call of Duty: Black Ops 2 رو نمیتونن ببینن
      بلک اپس ۲ نهمین قسمت از سری بازی‌های ندای وظیفه و داستان آن به دو بخش تقسیم شده‌است، بخش نخست ادامهٔ وقایع بلک اپس را دنبال می‌کند و بخش دوم در سال ۲۰۲۵ زمانی که سلاح‌های پیشرفته به وجود آمده‌است، رخ می‌دهد.

      این بازی در نیمه شب ۱۳ نوامبر ۲۰۱۲، در ۱۶۰۰۰ فروشگاه در سرتاسر دنیا عرضه شد. در عرض ۲۴ ساعت از شروع فروش بازی، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروش کرد که رکورد قبلی مربوط به جنگاوری نوین ۳ را شکست و تبدیل به بزرگترین فروش بازی در تاریخ شد.

      بلک آپس اولین بازی از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه است که دارای تکنولوژی تسلیحاتی آینده بوده و همچنین برای اولین بار در این مجموعه، داستان بازی به چندین شاخه تقسیم می‌شود که کاربر می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند و ادامه دهد.

      • cpt mc t4vish گفت:

        CALL OF DUTY فقط رکورد CALL OF DUTY رو میشکند نه بازی دیگه 😀

        • ramin#x#.x گفت:

          کپی پیست خوبی بود استفاده کردم. ممنون
          فروش بالا همه چیز نیست پراید هم فروشش از همه ماشین ها بیشتره!

          • KRATOS.n1 گفت:

            رامین جان شما مثل خودم از شبیه ساز جنگ خوشت میاد . بهتون بازی ARMA2 نسخه PERMIUM رو پیشنهاد میکنم که حتی از BF3 هم سختر و به جنگ واقعی نزدیک تره 🙂

            • ramin#x#.x گفت:

              منتشر شده؟ چه بی سرو صدا تبلغی ازش ندیدم ارزش خرید داره؟ چند دلاره؟

              • KRATOS.n1 گفت:

                ۳ نه عزیز من ۲ رو گفتم خیلی وقته عرضه شده که F2P هست ولی نسخه ی پرمیومش گرافیک بالاتری داره و امکاناتش بیشتر و سریعتر میتونی LEVEL UP کنی 😀

                متاسفانه قیمتش دستم نیست فقط تو یو تیوب گیم پلی خیلی ازش دیدم و خیلی هم شنیدم . خیلی خیلی سخته فقط همینو میتونم بگم 😎

                • ramin#x#.x گفت:

                  ببینم چی میشه انشاالله برگردم یاندکس کارتمو شارژ کنم قیمت خیلی بالا نبود اول فریشو بگیرم ببینم اصلا چیه بعد اگه خوشم اومد مثل بتل شبیه ساز یه جنگ واقعی بود پرمیومش میکنم.
                  ممنون

                • KRATOS.n1 گفت:

                  این که میگی ارزش خرید داره والا هر کی از بتل خوشش اومده متاده آرما شده! رو این حساب میگم اول F2P بازیش کن اگه خوشت اومد پرمیوم بگیر.
                  این سایتشه :http://www.mmobomb.com/review/arma-2-free
                  باید بازی رو دانلود کنی

                  محیط بازی بسییییییییییار بزرگ هست به همراه انواع وسایل نقلیه

                  اینجا فرق بین نسخه FREE و معمولی و پرمیوم رو گفته و لینک دانلودش هم هست . برای فری بازی کردن تو سایت ثبت نام کن تو قسمت ARMA FREE بهت CD KEY رایگان میده :http://www.arma2.com/free

                • cpt mc t4vish گفت:

                  ARMA 3 که bf4 رو نابود میکنه وقتی بیاد 😉
                  اونوقت میان دوستان COD رو با BF مقایسه میکنند COD اصلا رقیب نداره تو دنیا 😀

                • KRATOS.n1 گفت:

                  شبیه ساز واقعی جنگ یعنی آرم(واسه همین کم تر کسی میره سمتش).! خییییییلی حوصله میخواد! و نزدیک ترین بازی بهش بتل هست.. 🙂

                  . ولی بهترین شبیه ساز آرما هست بدون شک . ۳ هم که مورد داره بازیش :disdain:

                  ولی مولتی پلیر ربطی به داستان نداره آدم با خیال راحت بازی می کنه ! ARMA3 هم از

                  لحاظ فروش عمرا به پای بتل۴ برسه! به همون دلیلی که اول گفتم …

                • cpt mc t4vish گفت:

                  ARMA 3 رو هر وقت بیاد حتما اورجینال میخرم هر چقدر قیمتش باشه حداقل با دو تیر میمیری مثل بعضی بازی ها نیست که ما تانک رو هوا میکنیم با بچه ها میخندیم از بس فیزیک کاغذی دارن 😀
                  ARMA 3 و MW4 :-*

                • cpt mc t4vish گفت:

                  البته COD یا رقیب واقعی داره Counter Strike Global Offensive ولی متاسفانه خیلی در حقش بی محبتی شوده وگرنه کانتر هم بهترینه یکسری از المان های مولتی COD از کانتر اومده و روشون کار شده و در نهایت یک خروجی خوب در COD گرفته هست کلا کانتر خوب خط میده به بازی سازها ولی خودش گیمر و فروش خیلی نداره (به جز گیم نت های ایران)

          • HULK گفت:

            مفت چنگش . زرنگه پرفروش ترین بازی میشه بتل هم اگه تونست بیاد از این زرنگی ها دراره . شماها هم بهتره برید با افتخارات و زرنگی های بتل سرتون رو گرم کنید فقط مواظب باشید سرگیجه نگیرید :laugh: :laugh:

          • cpt mc t4vish گفت:

            آره کپی پست از ویکی پدیا بود شما مشکلی داری با دانشنامه :evilgrin:

  • Best Gamer گفت:

    می بینیم که چی میخواد بشه :rotfl:
    بازم اکتی ضایع میشه و دایس برندس :yes:
    حالا می بینید
    اگه دقت کرده باشید تنها ایرادی که به بتل۳ وارد شد سینگل پلیرش بود که تو بتل۴ پیشرفت چشمگیر داشته(از تو تریلرش کاملا معلوم بود)
    COD خیلی وقته مرده

  • big-man گفت:

    با دیدن تریلر ۱۷ دقیقه ای خیلی به بازی امیدوار شدم ولی خدا کنه مثه نسخه ی قبل نشه!بتل۳ هم تریلر هاش آدمو خیلی امیدوار میکرد و همش میگفتیم چه بازی بشه و اونجوری بشه و اینجوری بشه!ولی وقتی اومد همه نظرمون عوض شد چون سینگلش اصلا جذابیت لازم رو نداشت(البته برعکس مولتیش).ولی به هرحال باید منتظر mw4 هم باشیم من معولا طرفدار کال آو دیوتی هستم چون من معمولا زیاد وقت مولتی بازی کردن ندارم و فقط وقت میکنم بخش سینگل بازی رو برم.به همین علت همیشه کال او رو ترجیح میدم به بتل چون جذابیت گیم پلی کال او انصافا یه سر و گردن بالاتر از بتله.E3 امسال هم صد در صد مثله هر سال عالی میشه.به امید موفقیت کال او :silly:

  • kasra_fenix گفت:

    چی می شد ما هم می تونستیم توی E3 شرکت کنیم :-(( :-(( :-((
    امیدوارم امسال گیمفا مانند سال های پیش و حتی بهتر بتونه E3 رو ساپورت کنه :yes:

  • EBLIS گفت:

    موهام ریخت تا نظراتو خوندم 😐 بابا بتل چیه اخه این همه بحث میکنین همون تو قسمت ۳ صدا رو درست میکردی دشمنا دیده نمیشدن اونو درست میکردی صدا میرفت حالا انتظار دارین ۴ بهتر باشه؟؟ دیس بتلفیلد :no:

  • kasra_fenix گفت:

    من تا به این سورنا حالی نکنم ول نمی کنم !
    سورنا جان هر بازی که آلمان هاش نسبت به دیگری بیشتر باشه و درگیر تر کننده باشه نسبت به اون بازی دیگر حرفه ایی تره و کاری هم به کار بازیکناش نداره ولی خوب قطعا توی بازی های حرفه ای بازیکن حرفی تر پرورش می یابه مثالشم بهت میگم قاطی نکنی
    آلان cod نسبت به کانتر حرفه ای محسوب میشه چون آلمان های cod بیشتره و گیم پلیش درگیر کننده تر هرچند که می دونیم بازیکن های کانتر خیلی خفن تر ان و از روی صدای پای طرف فاصله و همه چیز رو تشخیص می دن !
    حالا هم بتل نسبت به cod حرفه ایه گرفتی؟ مشکل از خودته که نمی فهمی وگرنه من و آقا رامین همه جا داشتیم یه حرفو میزدیم !
    پ.ن:اصلا ما رو بیخیال تو خودت به عقلت نمیرسه که به چی میگن حرفه ای به چی نمی گن ؟!(قصد توهین ندارم )
    پ.ن ۲: لطفا کسی دوباره بحث را ندازه من فقط می خواستم این تصور غلط که هرجا یه حرف متفاوت زدیم رو از ذهن آقای سورنا بپرونم !

    • KRATOS.n1 گفت:

      تا اونجایی که من شنیدم از نظر گیم پلی کانتر سخترین بازی شوتر هست…

      • kasra_fenix گفت:

        آره خب اون سختی بازیه چون قدیمیه یه سری قابلیت ها رو مثل aming رو تمام تفنگ ها و غیره نداره
        (البته خودمونیما کانتر به چیزی داره که من هنوز کشف نکردم دقیقا چیه ولی بازی رو خیلی جذاب می کنه فکر کنم کار تیمیش باشه.)

        • KRATOS.n1 گفت:

          ۱.کار تیمی ۲.کلا بازی های قدیمی دل چسب تر هستند .۳.مسابقات در سطح کشور و ایجاد رقابت . ۴.سیستم انچنانی نمیخواد و توی همه ی گیم نت ها پیدا میشه .۵. گیم پلی گیرا و … این بعضی از دلایله محبوبیت کانتره .. 😀 بهتره از بحث خارج نشیم 🙂

          • ramin#x#.x گفت:

            کسرا شما لطف داری بحثی اینجا میشه دلم میخواست منطقی پیش بره که متاسفانه نمیره بجاش شخصی پیش میره و بعید میدونم جز یکی دو نفر الاین باز تجربشو داشته باشن و متاسفانه یا خوشبختانه توی محیط های حرفه ای تر مثل بازیسنتر این مشکل وجود نداره.
            خبKRATOS.n1 دوست عزیز من سفرم و با موبایل pm میدم ولی از طریق تیم ویور ارما رو pc گذاشتم dl بشه تا بحال اصلا طرف سری ارما نرفتم تریلر ۳ رو دیدم بیشتر جزئیات بود مثلا ماشین و… من توی بتل نمیتونم جت برونم چون اموزششو ندیدم و بلد نیستم و هلیکوپتر راحت تره ولی چیزی که توی ارما دیدم متفاوت از بتل میومد و این خوراک خودمه چون دیدم کار با نفر بر و تانکش خیلی دیتیل داره و یه چلنج حسابی میاد. انشاالله تا فردا بعد از ظهر ببینیم چی میشه.

    • sorena گفت:

      دوست گرامى من به عوض کردن حرف بغضى ها عادت کردم چند مدل حرف زدن رو یجوریاى مد کاروشون قرار دادن و منم با شما هیچ بحثى نداشتم و ندارم و اصلا نمیدونم ازچه با کلام آمیختى؟ ادعاى بى طرف بودن با فردین مرد پس از این تز ها واسه من نیا شما که همینجورى کلیلویى نتیجه میگیرى کامل روشن که کدوم المانهاش بگو بینم کدوم المان هاى بتل بهتر از کال و درگیرکنده تر از کال هست؟ داستانش؟ گیم پلیش؟ شخصیت پردازیش؟ موسیقیش؟ تنوعش؟ بخش سینگل که چیزى نداشت و مولتى هم بحثهاو با رامین کردم و میتونى اونارو بخونى! من منظور شمارو کامل فهمیدم ولى هیچ وقت نمیتونی زیره حرفى که گفتى بزنى (اینش بمونه تا اونایى که میخونن نتیجه بگیرن شما کاریت نباشه)
      درضمن شما قصد توهین هم داشته باشى مهم نیست من هر تازه از راه رسیده اى رو حساب نمیکنم الانم رو یه حساب دیگه جواب دادم بهت 😉 بسلامت من بحثى با شما ندارم اگه شما بحثى بامن دارى پیش خودت بهشون فکر کن بعد از بالا کامنت هاى منو بخون چون مطمینا جوابهات درشون هست (میدوارم تونسته باشم پر واضح بگم)

      • kasra_fenix گفت:

        قربون دهنت منم بحثی با کسی ندارم بازی ها سلیقیه تموم شد و رفت !
        (ولی جان من برو یه دور مدالو مولتیش رو بزن اصلا کالف رو ول می کنی !)

        • sorena گفت:

          :yes: :yes: بخش اول حرف شما رو من صدبار گفتم ولى کو گوش شنوا بعضى ها هنوز درگیره منه درونشون هستن و فقط نیاز به تایید دیگران دارن متاسفانه! روشنه باهم هم باوریم و سلیقه اى هرکسى قابل احترامه ولى تا زمانى که شخص سعى در تحمیل کردنش به دیگران نکنه 😉 درمورد مدال هم چشم اگه قسمت شد و کسى رو گیراوردم که اریجش رو داشته باشه حتما امتحان میکنم ولى اینکه بخوام کال رو…. بگذریم 😉 موفق باشى :yes:

  • Tommy گفت:

    من که به جای این همه جرو بحث جفتشونو میگیرم همیشه هم کپی بازی کردم واسه همین از تجربه ی آنلاین محروم بودم :-(( :no:

Battlefield 4 در E3 2013 حضور خواهد داشت ؛ Dice تایید کرد - گیمفا