آیا نسخه ی دوم Heavy Rain در دست ساخت است؟
به تازگی شایعات زیادی مبنی بر عناوین انحصاری و یا مولتی پلتفرم برای کنسول های نسل بعد بسیار شنیده می شود که همین امر موجب شده تا اکثر علاقه مندان خبرهای مرتبط با عناوین نسل بعدی را دنبال کنند,اما حال نکته ای که در خصوص عناوین انحصاری دوباره اوج گرفته مربوط به سری بازی های “باران شدید” (Heavy Rain) می باشد که اطلاعات جدید بدان معنا هستند که شرکت Quantic Dream در حال کار بر روی یک پروژه ی مخفی است.
همانطور که آگاه هستید,شرکت Quantic Dream که در راس آن آقای “دیوید کیج” مشغول فعالیت است,با ساخت عنوان Heavy Rain در سال ۲۰۱۰ میلادی توانست انقلابی در صنعت گیم و بازی های ویدئو برپا کند که این عنوان انحصاری کنسول خانگی PS3 نیز از سوی منتقدین با دریافت نمراتی فوق العاده مواجه شد و حال این شرکت پس از کسب موفقیت های کثیر,در حال کار بر روی پروژه ای با نام Beyond:Two Souls می باشد و بسیاری از تحلیل گران و منتظران معتقدند این عنوان نیز دارای قدرتی بسیار مثال زدنیست و یکی از عناوین برتر سال ۲۰۱۳ میلادی شناخته می شود,اما به تازگی یکی از مسئولان شرکت Quantic Dream در طی مصاحبه ای که با وب سایت خبری یوروگیمر داشته بود به صورتی نا آشکار و رمزی اعلام کرد که;این شرکت در حال کاربرروی یک بازی برای کنسول PlayStation 4 می باشد که مراحل ساخت و پیاده سازی این عنوان از اواسط سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شده و تا به امروز این پروژه ی سنگین در حال تکامل است.
یکی از معاونان رئیس شرکت Quantic Dream در طی مصاحبه ای که با وب سایت خبری یورو گیمر داشته بود,علاوه بر آنکه اشاره داشت یک بازی از سوی این شرکت برای کنسول نسل بعد شرکت سونی در حال توسعه است اعلام کرد,این شرکت یکی از اولین استودیوهای مشغول بر روی یک عنوان برای PS4 بود که این دستور از همان ابتدا توسط شرکت Sony داده شده بود.این شخص در طی مصاحبه ای که به تازگی انجام داده بود اذعان داشت:
ما پس از مشخص شدن سیستم سخت افزاری کنسول PS4,بسیار زود به کیت های اولیه ی این کنسول دست پیدا کردیم و ما در میان شرکت ها و کمپانی های برتر بازی سازی,اولین استودیو دریافت این کیت ها در سرتاسر جهان بودیم.
پس از آنکه از وی در خصوص عنوان نسل بعدی شرکت Quantic Dream سوالی پرسیده شده او اینگونه جواب داد:
در حال حاضر,فن آوری های طولانی مدتی در دسترس داریم که ما برای تولید یک عنوان جدید از اواسط سال ۲۰۱۲ میلادی مشغول بر روی آن بودیم.سوال شما بسیار زود و نامناسب است اما,این پروژه بسیار بلند پروازانه می باشد,پس زمانی به سوی آن فراخوانده می شویم که همه ی ویژگی ها و امکانات مهیا باشد.
زمانی که شرکت سونی قصد رونمایی از چهارمین شماره ی کنسول خانگی خود را در ماه فوریه داشته بود,شرکت Quantic Dream با به نمایش در آوردن تکنولوژی های جدید از فناوری های چهره نگاری,موجب حیرت علاقه مندان شد که اگر به یادتان بیاورید,در آن مراسم پرازدحام و با شکوه تصویری از یک پیرمرد با تکنولوژی های کنسول نسل بعدی PS4 به اجرا گذاشته شد که کاملا از یک موتور گرافیکی جدید بهره می برد و حتی آقای “دیوید کیج” در آن زمان معتقد بود,کنسول PS4 قدرت های توسعه دهندگان را در زمینه ی ایجاد شخصیت های واقعی و عاطقی تر و تعامل یافته به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.
پس از آنکه اطلاعاتی رمزی از عنوان نسل بعد شرکت Quantic Dream منتشر شد,شایعات زیادی در خصوص ساخت نسخه ی دوم عنوان Heavy Rain مطرح شد اما اکنون هیچ چیز مشخص نشده و می بایست تا برگزاری مراسم باشکوه E3 2013 صبر نمود,زیرا بسیاری از اتفاقات در آن مراسم به وقوع خواهند پیوست.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
نسخه ی دوم که نیست !؟heavy rain داستانی نداشت که بشه ادامش داد :دی …تو متن هم که خبری نبود…مطمنا یک ای پی جدید هست …درود مبین جان
{فقط یک نکته
“حتی آقای “دیوید کیج” در آن زمان معتقد بود,کنسول PS4 قدرت های توسعه دهندگان را در زمینه ی ایجاد شخصیت های واقعی و عاطقی تر و تعامل یافته به شکل قابل توجهی افزایش می دهد”………. این قسمت فکر کنم یک مقدار مشکل داره اخه دیوید کیج اون حرفا رو در مورد انجینش زد و گفت باید انجین زمینه ی ساخت یک چهره پردازی رو بده که بشه با شخصیت ارتباط برقرار کرد و عواطف گیمر رو تحریک کرد و از اینجور حرفا دیگه …که البته بتل ۴ هم تو این زمینه عالی بود …لول… }
دیوید کیج خودش گفته بود به هیچ عنوانی دنباله ای از Heavy Rain نمیسازه!
اگه بسازن که خیلی خوبه، ولی فکر نکنم عملی بشه !!
نه.. نیس… چون دیوید کیج اعتقادی به بازیهای سری نداره.. ادامه نمیده این بازی رو.. ایده هاش رو روی یه آی پی جدید همیشه پیاده میکنه.. :no: :no:
این دیوید کیج عجب آدم بزرگی هستا… :struggle:
این پروژه مخفی همونsingularityهستش :yes: :-* 😐
نه singularity هستش نه heavy rain.استاد اصلا دنبال پول نیستش.واقعا بهش افتخار میکنم.دست سونی هم درد نکنه که انقدر به کنسولش و مردم اهمیت میده. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
این خبر به نظر من صحت نداره چون خود آقای کیج می گوید که ادامه ها ودنباله ها در بازی ها ایده ها را نابود می کند (یک همچین چیزی بود) :laugh: :yes:
ادامش که نیست شاید برای ps4 دارن بازسازیش میکنن امیدوارم که برای ps4 بیاد