سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد
سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد
سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد
سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد

سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد

حسن اکرامی
۱۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد

به تازگی استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در یک بیانیه‌ی رسمی نسبت به شایعاتی که اخیرا پیرامون بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده‌اند، واکنش نشان داد.

سی‌دی پراجکت رد به صورت قاطع هرگونه خبر در مورد وضعیت آشفته‌ی کارکنان و مدیران اجرایی این شرکت در حین توسعه و اواخر آن، حذف یا کاهش محتوای بازی به علت کمبود وقت و حتی خبری که به بازگشت قدرتمند این استودیو به سبک توسعه‌دهندگان No Man’s Sky اشاره داشت را رد کرد و آن‌ها را غیر واقعی خواند.

در اوایل این هفته بود که یک منبع خبری در گزارشی، به بیان جزئیاتی غیررسمی در مورد توسعه‌ی بازی Cyberpunk 2077 پرداخت و اظهار داشت که این اطلاعات توسط کارکنان شرکت سی‌دی پراجکت رد فاش شده است. طبق این اطلاعات ادعا شده بود که شرکت سی‌دی پراجکت رد قصد دارد تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ به معرفی مجدد محتویاتی که به هر دلیلی از این بازی حذف شده بودند، بپردازد و در مورد مشکلات و مسائل داخلی مربوط به توسعه‌ی Cyberpunk 2077 و کاهش نقش کاینو ریوز (Keanu Reeves) در داستان بازی نیز مصاحبه‌ای داشته باشد.

در هفته‌ی گذشته شاهد آن بودیم که این شایعه به سرعت شیوع یک آتش‌سوزی، در فضای مجازی، انجمن‌های بازی و رسانه‌های خبری اینترنتی پخش شد و بسیاری آن را واقعی شمردند. با این حال استودیوی سی‌دی پراجکت رد نسبت به این شایعه واکنش نشان داد و با یک بیانیه‌ی ساده و رسمی آن را مردود اعلام کرد:

ما معمولا در مورد شایعات منتشر شده نظری صادر نمی‌کنیم؛ اما واقعا این شایعه حقیقت ندارد.

با توجه به این بیانیه، شرکت سی‌دی پراجکت رد به صورت رسمی اعلام کرد که خبر مشکلات داخلی، حذف برخی محتویات و بازگشت قدرتمندانه این شرکت به سبک توسعه‌دهندگان بازی No Man’s Sky حقیقت ندارد. البته کاملا مشخص است که این سازنده به دنبال ارتقای کیفیت بازی Cyberpunk 2077 از طریق رفع مشکلات و ارائه‌ی محتویات جدید خواهد بود اما بسیاری از هواداران نسبت به این خبر ابراز رضایت و خوشحالی کرده بودند.

عنوان نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون بر روی سرویس گوگل استدیا، پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. نسخه‌ی کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس این اثر نیز در حال توسعه قرار داشته و در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نقد و بررسی و تحلیل فنی این اثر را در سایت گیمفا مشاهده نمایید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد
سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد
سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد
سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد
سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سایبرپانکو فقط ۲بار بازی کردم گزاشتم نسخه سال بازی با دی ال سی ها بیاد بعد بگیرم

  • A گفت:

    سایبر پانک اینجا 😐
    سایبر پانک اونجا :-/
    سایبر پانک همه جا :pain:
    آخه چرا واقعا باید این طوری باشه؟ 😕

  • reza_tport گفت:

    اون که تابلو بود فیکه چون تمام چیز هایی که تو تریلر ها دیدیم تو بازی دیدم و من چیز حذف شده ای ندیدم فقط اندازه انتظاراتم نبود
    این ری اکشن Frank Stephenson (طراح خودرو) به طراحی خودرو های داخل سایبر هم جالب بود خوب میشد اونم پوشش میدادین

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    سایبر پانک ۲۰۷۷ هم در نهایت یک بازی دیگر است . مشکلات این بازی درست میشه و هر کی دلش بخواد میخره و حالشو میبره طرفداراشم همینطور تمام شد رفت دیگه قصه بافتن نداره 😀 میدونین تو این پیام از چی خوشم اومد ؟ اینکه به نظرم از اتفاقات سختی که براشون پیش اومده همچنان مقتدر سر جاشون هستن :yes: معمولا اینطور اتفاقات در ابعاد مختلف برای اکثر شرکت ها پیش اومده ” یک دوره بحرانی سخت ” و تمام شرکت هایی که رد کردن این دوران رو خیلی موفق تر از قبل شدن یک شرکت یا استودیو بازیسازی اگر میخواد به بالاترین رده ها برسه برای به بلوغ رسیدن کامل راه دشواری داره یادمون باشه این شوخی نیست و فکر نکنین مثلا کپکام یک شبه یا ۱۰ ساله شد کپکام خیلی جلا خورده تا شده این و همینطور بقیه ، باید دید سی دی پراجکت رد چطور از بحران خارج میشه ، خیلی برای این کنجکاو هستم و برام جالبه 🙂 واقعا خوشحالم که سی دی پروجکت رد علاوه بر دادن اپدیت ها و دی ال سی ها این فرصت بسیار طلایی رو داره که نسخه نسل ۹ رو ارائه کنه این دقیقا یک شانس دوباره هست هم برای سی دی پروجکت رد هم برای طرفداراش و کسایی که میدونن چی تو سایبر پانک ۲۰۷۷ تجربه کردن :cowboy:
    .
    .
    اینکه میشه رو اسم پرو فایل هر کسی کلیک عالیه کرد عالیه ، ایول گیمفا واقعا کارتون عالیه

    • Neil_druckman گفت:

      محسن جان.بنظر من سیدی پراجکت اصلا و ابدا جای دفاع نداره.ببین سیدی پراجکت دروغ گفت.وعده دروغ داد.کامناتای قبلی هممون هست که چه انتظاراتی از بازی داشتیم اما اصلا بازی در اون حدی که هایپ کرده بودن نبود.اینکه بقیه استودیو ها هم توی کارنامشون دروغ هایی در حد سیدی پراجکت داشتن هم درسته مثل یوبیسافت سر واچ داگز.اما اینکه بگیم سیدی پراجکت (بودجه)نداشته کاملن اشتباهه.بازی بودجه خیلی عظیمی هم داشته اما بجای ساخت بازی تو تبلیغات ازش استفاده شده و این تاسف باره.بازیی که میتونست بزرگ ترین انقلاب صنعت گیم توی سال های اخیر بشه سر مسخره بازیه سهام داراش به این روز افتاد.به هر صورت منم یه گیمرم که الانم پول کنسول نسل نه ندارم و خیلی دوست داشتم بترکونه که لااقل تا یه سال غم نداشتن کنسول نسل نه اذیتم نکنه که متاسفانه پرفومنسش رو روی نسل هشت دیدیم.
      .
      .
      .
      .
      اما چیزی که برام عجیبه اینه.چطور استودیویی که از هیچ شروع میکنه اونم نه تو کشوری مثل امریکا توی لهستان بعد یکی میاد با مدیریت خارق العاده کاری میکنه که همچین استودیویی که سیدی رایت میکردن پرافتخار ترین بازیه تاریخ رو بسازن چطور ممکنه چطوری ممکنه چطووووری ممکنه یه همچین اشتباهی بکنن؟واقعا اگچطور ممکنه بازیی که پتاسنیل اینو داشته که حتی رکورد فروش بازیی مثل gta رو بزنه(یا حداقل تا ۴۰ میلیونم بفروشه)رو همچین بلایی سرش میارن؟واقعا خیلی نکته داره قضیه :sweat:

  • Ozhan گفت:

    الکی دل خوش کردم یعنی؟ 😐

  • sasuto گفت:

    این موضوع بعدا مشخص میشه که چرا بازی قبل از کامل شدن عرضه شده . این فشار که روی سازنده ها آورده شده از طرف چه کسی بوده . CDPR به یک خونه تکونی اساسی نیاز داره

  • 47 گفت:

    《این استودیو به سبک توسعه‌دهندگان No Man’s Sky اشاره داشت را رد کرد و آن‌ها را غیر واقعی خواند.》《شرکت سی‌دی پراجکت رد قصد دارد تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ به معرفی مجدد محتویاتی که به هر دلیلی از این بازی حذف شده بودند، بپردازد.》نسبتاً خودش حرف خودش رو نقض کرده! اگه نخوای به سبک no mans sky پیش بری، که بازیت همینجور ناقص میمونه ولی اگه بخوای محتویات حذف شده و نواقص و کمبود های بازی رو برطرف کنی از طریق آپدیت، که میشه مثل همون no mans sky! خودشون حرف خودشونو نقض حالا نگیم میان با بازی با کلمات قشنگ ترش میکنن و مدلشو به قول خودشون تغییر میدن. به نظرم بهتر بود این جمله:《این استودیو به سبک توسعه‌دهندگان No Man’s Sky اشاره داشت را رد کرد و آن‌ها را غیر واقعی خواند.》رو نمیگفتن و اصلاً به همچین حرفی واکنش نشون نمیدادن و کار خودشونو میکردن چون به قدر کافی حاشیه درست شده برا این بازی و دیگه بیشترش نکن cd project (البته منظورم با مدیریت cd project بود که با بد کار کردنشون تو بازی به این شاهکاری گند زدن وگرنه بازی واقعاً از حیث داستانی و روایت و موسیقی شاهکاره و از نظر تمام ویژگی های گرافیکی به جز فیزیک و تا حدودی انیمیشن، عالی کار کرده ولی واقعاً فیزیک و انیمیشین های بازی تقریباً خراب کرده (منظور با انیمیشن های واکنشی هست در برابر ضربه خوردن مشت و لگد بعضی وقتا و تاثیر انفجار نارنجک ها بر انیمیشنشون و جونشون هست) واقعاً افتصاح عمل کرده مخصوصاً فیزیک).

  • Yunes گفت:

    حداقل اینبار حقیقت رو گفتن

  • معلوم بود اون حرفها واقعیت نداره و آرزو ها و رویاهای غیر ممکنه فنهای بازیه.و گرنه این استدیو داغون تر از این حرفهاست که این کارا رو بتونه بکنه

  • یکی از بزرگترین اشتباهاتم تو زندگی این بود که نسخه ps4 این بازیو پیش خرید کردم و الان اصلا نمیتونم سمت این بازی برم
    واقعا این بازی جای هیچ دفاعی نداره،حداقل رو کنسول. انقد که این بازی نا امیدم کرد حتی اگه اپدیتم بده و همه چیزشو درست کنه بازم نمیتونم سمتش برم.

  • این استودیوی دروغگوی داغون و درجه ۳ عمرا توانایی دادن همچین محتواهایی داشته باشه…

    • این سایبرپانک هم مثل لست ۲ هست
      فقط توی کامنت های گیمفا فکر میکنن بازی ابر شاهکار بوده و بقیه توانایی درک این انقلاب رو نداشتن و هر کی میگه بازی مشکل داره،هیتر هست
      کلا سبک کامنت های اینجا ۱۸۰ درجه با بقیه جاها فرق داره
      فکر میکنن بازی های یوبیسافت شاهکار هستن
      فکر میکنن لانچ مایکروسافت از سونی بهتر بوده و…
      خدمت این بومر های نورمی آنکالچرد بگم که “سطح”
      دیدتون رو به کل کامیونیتی گیم خلاصه به کامنت های گیمفا نکنید
      برید ببینید داخل گروه های گیم چی میگن؟؟؟برید ببینید نظر اکثر کاربرهای توئیتر و ردیت و یوتیوب راجب بازی ها چی بوده…اینجا اکثر نظرات از روی تعصب هست

  • اوسعلی گفت:

    یعنی قرار نیست مثل NMS بازی رو درست کنن!؟ یعنی قرار نیست مشکلات بازی رفع بشه؟!! 😐 کدوم شرکتی میاد به صورت رسمی اعلام میکنه نمی‌خوایم بازگشت قدرتمند داشته باشیم 😐
    این چه خبری بود من خوندم

  • تو یکی از سایت های خبری گیمینگ خوندم که سونی در بهمن ماه پایان مذاکرات یک استودیو بازیسازی را اعلام می کند ، فکر کنم بلوپوینت باشه

  • NEON گفت:

    سی دی جان مادرت این محتوا های حذف شده برگردون و این باگ ها رو درست کن فقط مشکل این بازی اینا هستن ولی داستان عالی شخصیت پردازی خوب موسیقی خفن من خودم به شخصه از آهنگاش خیلی خوشم میاد یه تم دارک به بازی میده

  • ShinjiMikami گفت:

    بازی خوبیه ولی فکر نکنم با اپدیت ها همه چی حل بشه.
    بازی مشکلات زیادی داره که حل نمیشه برای مثال امکانات خیلی کم از جمله نداشتن فروشگاه و بازار و همچنین نمیتونیم سوار کشتی و هلیکوپتر و … بشیم و همچنین هوش مصنوعی ضعیف که هیچکدوم حل شدنی نیست و اما من فکر میکردم چون بازی در دنیای سایبرپانکی و رباتیکی جریان داره شاهد انواع ربات ها و اِنمی ها و سلاح و ماشین های خاص و پر از تجهیزات و متنوع باشیم که اینطور نبود ، با اپدیت هافوقش باگ ها و افت فریم رفع میشه و این مشکلات از سی دی پراجکت بسیار بعید بود.
    کسایی که هنوز بازی رو تجربه نکردن صبر کنن تا باگ هاش درست بشه بعد بازی کنن. من حتی نتونستم چند مرحله فرعی رو بخاطر باگ برم و بعضی وقتا موتور و ماشین ها پرواز میکنن که بسیار اذیت کنندس.
    از نظر گان پلی و گیم پلی و داستان و گرافیک هم خیلی خوبه .
    در کل بنظرم بازی خوبیه و باید تجربه بشه ولی بعد از رفع باگ ها.

سی‌دی پراجکت رد نسبت به شایعات اخیر واکنش نشان داد