سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید
سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید
سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید
سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید

سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید

محسن رضوی فر
۲۰:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید

کنسول‌های نسل نهمی به طور مشخص دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای نسبت به کنسول‌های نسل هشتمی هستند. در همین حال، به تازگی مدیر استودیوی نک‌کام (NEKCOM)، در خصوص قابلیت‎‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ و برتری آن نسبت به پلی‌استیشن ۴ صحبت کرده است.

آقای لو ژیانگژو (Luo Xiangyu)، کارگردان بازی معمایی Dying: 1983 و مدیر استودیوی NEKCOM، اخیراً مصاحبه‌ای را با وب‌سایت Gamingbolt انجام داده و در خصوص مسائل مختلف صحبت کرده است. وی در بخشی از گفته‌های خود، در خصوص جهش و پیشرفتی که کنسول پلی‌استیشن ۵ از لحاظ عناصر سخت‌افزاری مانند گرافیک و پردازنده‌ی مرکزی آن نسبت به پلی‌استیشن ۴ ارائه می‌دهد، صحبت کرد. این کارگردان توضیح داد که عملکرد قابل توجه و بالاتر کنسول نسل جدید سونی، قابلیت‌های مختلفی را به ارمغان می‌آورد.

وی در این باره گفت:

در مقایسه با کنسول نسل قبلی، عملکرد پلی‌استیشن ۵ به طرز قابل توجهی بالاتر است. در همین حال، عملکردهای بهبود یافته و قابلیت‌های جدیدی را نیز به ارمغان می‌آورد. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به وضوح بهتر،  ارائه‌ی جزئیات ظریف واقع‌گرایانه، نرخ فریم بالا و صدای سه بعدی اشاره کرد. همچنین به زودی همه‌ی این قابلیت‌ها تجربه‌ی بهتری را برای بازی‌بازان از نظر بصری، صوتی و گیم‌پلی فراهم می‌کند.

همچنین آقای ژیانگژو در خصوص نمایش شگفت‌انگیز موتور Unreal Engine 5 بر روی پلی‌استیشن ۵ نیز صحبت کرد. وی همچنین توضیح داد که همکاری بین شرکت‌های دارنده‌ی پلتفرم و سازندگان موتور (Engine) در سال‌های آینده به توسعه‌دهندگان مستقل کمک خواهد کرد.

ژیانگژو در این خصوص اظهار داشت:

من نمایش فنی شگفت‌انگیز موتور Unreal Engine 5 بر روی پلی‌استیشن ۵ را کاملاً به خاطر می‌آورم. من هنوز هم وقتی به آن نمایش نگاه می‌کنم، متعجب می‌شوم. به عنوان مثال، سیستم هندسه‌ی مجازی N را در نظر بگیرید، این مورد واقعاً نشان می‌دهد که نسل بعدی چیست و چگونه فناوری جدید می‌تواند بر روند کار و رویکرد طراحی بازی تأثیر بگذارد و از مرزهای سنتی فعلی جدا شود. طراحی پیچیده سخت‌افزار همراه با پیشرفت در نرم‌افزار، هسته‌ی اصلی نسل بعد خواهد بود.

ما به عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی عناوین مستقل (Indie) خوشحال هستیم که همکاری نزدیک بین پلتفرم‌ها (ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و نینتندو) و ارائه‌دهندگان موتورهای گرافیکی را مشاهده می‌کنیم. این امر اعتماد به نفس ما را در طول روند توسعه افزایش می‌دهد. همچنین باعث می‌شود که ما کم‌تر احساس نگرانی داشته باشیم و با اطمینان بیشتری بر روی چیزهای جدید کار کنیم.

بازی معمایی Dying: 1983 در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید
سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید
سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید
سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید
سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازنده‌ی بازی Dying: 1983 از برتری‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نسبت به پلی‌استیشن ۴ می‌گوید