کاراکترهای غیر قابل بازی عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild تنها مدلهای پیشرفتهی از Mii هستند
با اینکه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild تقریباً چهار سال پیش برای اولین بار منتشر شد، طرفداران این عنوان همچنان در حال کشف برخی از رازهای بسیار خارق العاده در The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستند. این بازی پر از محتواها و چیزهای مختلف برای اکتشاف است اما یک کشف جدید که اخیراً انجام شده یکی از عجیب ترین مواردی است که تاکنون دیدهایم.
اخیرا کاربر HeyImHeroic در توییتر طی یک سری توییتهایی، مشخص کرد که کاراکترهای غیر قابل بازی (NPC) عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild همه از همان ساختار طراحی ساخته شدهاند که نینتندو قبلاً برای آواتارهای نینتندو سوییچ (Mii) از آنها استفاده کرده است. به نظر میرسد که توسعه دهندگان این عنوان نینتندو از نسخهی مشابهی از نرم افزار که مدلهای شخصیتهای Mii را ایجاد میکند، استفاده کردهاند. برای تأیید صحت این موضوع، کاربری که این مورد را کشف کرد شروع به کپی کردن دادههای مختلف آواتارهای متفاوت نینتندو سوییچ، Mii ها، در بازی از طریق ماد سازی برای این عنوان کرد. در نهایت مدلهایی که در Breath of the Wild ظاهر شدند بسیار شبیه به نمونههای مشابه در نرم افزار ساخت آواتارهای نینتندو سوییچ بودند.
سلام. دراینجا به نظر میرسد که کاراکترهای غیر قابل بازی عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild از طریق همان سیستم ساخت آواتارهای Mii ساخته شدهاند. این بدان معنی است که میتوانید با ماد سازی شخصیتهای غیر قابل بازی خودتان را وارد بازی کنید!
(HEYimHeroic@)
۴ ژانویه ۲۰۲۱
لازم به ذکر است، فقط به این دلیل که به نظر میرسد کاراکترهای غیر قابل بازی در عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild از طریق همان سیستم طراحی آواتارهای نینتندو سوییچ ساخته شدهاند، نمیتوان گفت که شخصیتهای منحصر به فرد این بازی نیز به همین شکل طراحی شدهاند. کاربر توییتری که این موضوع را کشف کرده نیز ادعا کرده است که شخصیتهایی نظیر لینک، زلدا و یا دیگر شخصیتهایی که در این عنوان، منحصر به فرد هستند از طریق سیستم آواتار سازی نینتندو سوییچ ساخته نشده و طراحی مدل و بازیگرهای خاص خود را داشتهاند.
با این حال، جالب خواهد بود که ببینیم آیا نینتندو طراحی کارکترهای غیر قابل بازی در The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 را نیز به همین شکل ترجیح میدهد یا نه.
در حالی که هنوز چیزهای بسیار کمی در مورد این دنباله منتشر شده اما بر اساس شایعات احتمال میرود که در اواخر امسال شاهد عرضه شدن این دنبالهی بسیار پرطرفدار و هبجان انگیز باشیم. همچنین میتوانید از طریق اینجا بررسی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را به قلم کسری کاظمی بخوانید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات