جزئیات جالبی از مراحل توسعهی Medal of Honor: Above and Beyond منتشر شد
به تازگی استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) با انتشار تصاویر جالبی، به نمایش مراحل طراحی محیطها و جزئیات بازی واقعیت-مجازی Medal of Honor: Above and Beyond پرداخته است.
همانطور که اشاره شد، اخیرا یکی از اعضای تیم ریسپاون اینترتینمت، با انتشار تصاویری به مقایسهی یکی از بهترین بازیهای واقعیت-مجازی سال ۲۰۲۰ پرداخته است که تغییرات محیطها و مراحل آن را قبل و بعد از کامل شدن توسعه نشان میدهد. بدون شک بخش طراحی محیط و مراحل بازیها در صنعت بازیهای ویدئویی یکی از دشوارترین سطوح تولیدی به شمار میآید و این موضوع برای یک عنوان واقعیت-مجازی، اهمیت دو چندانی مییابد. حال در تصاویر منتشر شده میتوان به دقت و توجه به جزئیات سازندگان در بازی Medal of Honor: Above and Beyond پی برد و تلاش آنها را تحسین نمود.
عنوان اکشن و تیراندازی اول شخص Medal of Honor: Above and Beyond پس از عرضه بر روی پلتفرمهای واقعیت-مجازی، توانست نقدها و بازخوردهای نسبتا خوبی از منتقدین و بازیبازان دریافت نماید. در میان تعریف و تمجیدها از این اثر گرافیک هنری چشمنواز، سطح بالای طراحی و توجه به جزئیات محیطی و سبک هنری خیرهکننده از مهمترین عواملی بودند که منتقدین به آن اشاره داشتند. حال به تازگی خانم الکسا کیم (Alexa Kim) طراح ارشد استودیوی ریسپاون اینترتینمنت، در حساب کاربری رسمی توییتر خود با انتشار تصاویری جذاب، به برجسته کردن تلاش تیم هنری عنوان Medal of Honor: Above and Beyond پرداخته است.
با مشاهدهی تصاویر منتشر شده، میتوان نمونههای اولیهی بسیار ساده را مشاهده نمود که در اصل اجسام چند ضلعی و رنگارنگ هستند. این طراحی اولیه بسیار شبیه به محصولات تولید شده برای رایانههای شخصی سه بعدی بسیار قدیمی هستند و در نهایت آنها را میتوان به مانند کیفیت نهایی بازی Sonic 3D Blast بر روی Sega Saturn به حساب آورد. با این حال، نتایج نهایی این طراحی بسیار شگفتانگیز و چشمنواز شدهاند. تیم هنری در نهایت از تعدادی چند ضلعی ساده به محیطهایی بینهایت زیبا با نورپردازی عالی، کیفیت سایهزنی ایدهآل و جزئیات منحصر به فرد رسیده و این امر با تلاش مستمر و فراوان آنها میسر شده است.
با وجود تمامی این زحمات و تلاشهای سخت، احتمالا بیشتر بازیبازان هرگز توجه کافی به این دستاوردهای فنی و هنری را نداشته باشند. گاهی ممکن است زحمات تیم طراحی هنری که دنیای مدرن و منحصر به فردی خلق کردهاند، با حضور باگها یا نقصهای فنی، تجربهی ناخوشایند بازیبازان از گیمپلی، توجه بیش از حد به برخی مکانیسمهای اصلی هر بازی به مانند اسلحهها در عناوین تیراندازی و بسیاری از موارد دیگر کاملا نادیده گرفته شود. خانم الکسا کیم با اشتراک این تصاویر به بسیاری از افراد نشان داد که شاید گذشتن از این محیطهای زیبا و پر جزئیات توسط بازیبازان در کمتر از چند دقیقه به طول بینجامد اما اعضای تیم هنری در استودیوی سازنده زمان زیادی را صرف خلق این موارد کردهاند.
عنوان واقعیت-مجازی Medal of Honor: Above and Beyond هماکنون در دسترس بازیبازان پلتفرم رایانههای شخصی قرار دارد. در پایان شما میتوانید نقد و بررسی این اثر اکشن را در سایت گیمفا مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کارگردان استودیوی بازی Helldivers 2 المانهای DEI را مورد نقد قرار داد
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
نظرات
معلومه بازی خوبیه اما حیف که من vr ندارم که تجربه کنم
wow 😯
عکسا واقعا جالب بودن مرسی