ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد
ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد
ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد
ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

محمد سعیدی
۰۹:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

امروز ماد تازه‌ای برای بازی Cyberpunk 2077 در دسترس قرار گرفت که بازی‌بازان به وسیله‌ی آن قادر هستند تا این عنوان را به صورت سوم‌شخص تجربه نمایند. برای مشاهده‌ی طالاعات بیشتر در این خصوص، در ادامه با گیمفا همراه باشید.

از زمانی که جدیدترین بازی استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red) یعنی Cyberpunk 2077 در دسترس قرار گرفت، اخبار و جزئیات زیادی در مورد آن منتشر  شد. به طور کلی شاهد واکنش‌های مثبت و منفی زیادی از سوی افراد بودیم. چندی پیش هم بازی‌بازان جزئیات جدیدی را از گیم‌پلی این بازی کشف کردند که برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. احتمالا در جریان هستید که مشکلات و باگ‌های فراوان، دارندگان این عنوان را کلافه کرده است. شرکت سازنده نیز اعلام کرده است که پشتیبانی خود را خیلی سریع آغاز می‌کند و به رفع این هر یک از این نواقص خواهد پرداخت. در نهایت باید منتظر بود و دید که چه اتفاقاتی برای این اثر رقم خواهد خورد.

یکی از مادسازان خوش‌ذوق به نام Jelle Bakker ماه گذشته اعلام کرد که در حال ساخت یک ماد کاربردی برای بازی Cyberpunk 2077 است. با اعمال این ماد، بازی‌بازان می‌توانند هدایت شخصیت اول یعنی وی (V) را به صورت سوم‌شخص در دست بگیرند که این موضوع در نوع خود بسیار جالب است. حال این ماد به دست هواداران رسیده است و آن‌ها از امروز می‌توانند شاهد این تغییرات بزرگ باشند. البته به نقل از سازنده‌، این ماد مشکلاتی هم در خود دارد و با باگ‌هایی همراه است. در همین راستا، وی سعی دارد تا هر چه زودتر این ایرادات را برطرف کند و نسخه‌ای جدید از آن را در دسترس قرار دهد. جالب است بدانید که به وسیله‌ی این ماد قادر هستید تا V را از چهار نمای مختلف مشاهده کنید. تنها با فشردن دکمه‌ی B می‌توانید این کار را انجام دهید.

همان‌طور که در جریان هستید، این روزها مادهای بی‌شماری برای بازی Cyberpunk 2077 عرضه‌ می‌شوند که به جذابیت‌های آن می‌افزایند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در آینده نیز چند ماد مفید و جذاب دیگر در دسترس قرار گیرند. این اثر هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قابل تجربه است. نسخه‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس نیز در دست ساخت قرار دارند و در آینده‌ای نه چندان دور منتشر خواهند شد.

برای مطالعه‌ی راهنمای بازی Cyberpunk 2077 و اطلاع از پایان‌های آن می‌توانید وارد این صفحه شوید. ضمنا تماشای بررسی ویدئویی این عنوان از این نشانی امکان‌پذیر است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد
ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد
ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد
ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد
ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    اینکه همچین عنوانی رو بسازی بعد دوربین اول شخص بزاری براش خودش یه ریسک خیلی خفنی هست از طرف سی دی پروجکت همین یک ریسک کافیه که یک پروژه رو به فنا بده ولی تنها ایرادی که نگرفتن به بازی همین اول شخص بودنش هست ، اینده سایبر پانک رو بسیار روشن میبینم
    .
    .
    دم ماد ساز ها گرم حالا حالا ها برا این بازی ماد میسازن ایکاش میشد از بعضی ماد ها رو کنسول هم استفاده کرد.

    • محسن داداش بازیو تموم کردی…کاش تویی که این بازیو جویدی برای منی که تجربش نکردم..یه توضیح مختصر از تجربت بگی..
      از نکات مثبت تا نکات منفیش

      • 🤘Mohsenj74 گفت:

        نه امید من حتی نصفِ نصفشم نرفتم نمیدونم کامنت قلبیم رو خوندی؟ زیر پست سایبر یا نه ولی بازی تنها نکته منفیش مشکلات فنی اون هست تا الان که تجربه کردم بهت پیشنهاد میدم یا صبر کن اپدیتی که میگن بازی رو متحول میکنه بیاد بعد بگیر بازی رو یا صبر کن رو ps5 بازیش کن چون واقعا پریشب موقع بازی باگ ها و مشکلات فنی اون برا من شروع شد و دروغ چرا ضد حال بود …… این بازی رو زودتر از موعد اصلیش منتشر کردن حالا به دلایلش کار ندارم نکات مثبت رو خیلی کلی میگم بازی نکات انقلابی و شاهکار داره خیلی هم داره کاملا یه تجربه جدید هست تو ویدیو گیم که حداقل من مشابهش رو نداشتم، جانی سیلور هند و نایت سیتی به تنهایی کافیه که این عنوان رو بخری و تو افق محو بشی ، نحوه روایت داستان و دیالوگ ها ، شخصیت ها ، سیستم نقش آفرینی بازی ، موزیک و صداگذاری و لب خونی شخصیت ها ، گان پلی و تفنگا اووووووه حیف که تاثیر مشکلات فنی شده که در آینده ایی نزدیک درست میشه کلا سی دی پروجکت کارش همین مدلیه اول خراب میکنه بعد همه رو انگشت به دهان میزاره فقط سایبر خیلی بزرگتر بود و هایپش بیشتر که انقدر دردسر افرین شد
        .
        .
        خودم موندم ps5 بیاد رو ۱۹ یا ۲۰ اینو رو پلی ۵ بازی کنم مخصوصا که اپدیت نسل نه رو هم بدن دیگه واویلا میشه :inlove: سی دی پروجکت میتونه با ارائه نسخه نسل ۹ یه بازگشت رویایی داشته باشه و این روزهای بد رو به فراموشی بسپاره ،،،،، در آخر برای تهیه این بازی صبر کن الان وقتش نیست.

      • من محسن نیستم ولی خب تمایل شدیدی دارم که از تجربه ام بگم… بعد از ۱۱۰ ساعت پلی دادن این عنوان.
        اول می خوام از نکات منفی شروع کنم که به شخصه تو ذوقم زد.
        اولین چیزی که من رو ناامید کرد بهینه نبودن عنوان هست.
        دومین چیزی که به شدت رو مخ من رفت هوش مصنوعی بالانس نشده ی بازیه… معلوم نیست توی فایت های بازی چه خبره. بعضی دشمنا خیلی راحت وال بنگ هد شات می کنن بعضی های دیگه به دریچه نگاه می کنند… انگار نه انگار که وسط جنگن.
        سومین مشکلی هم که با بازی داشتم ارزش تکرار نه چندان بالای اون هست. پرولوگ بازی در بهترین حالت دو ساعت بیشتر نیست..و اگه شخصیت پردازی وی و راه های داستانی متعدد رو در نظر نگیریم واقعا فرق خاصی ایجاد نمی کنه.
        چهارمین چیزی که آرزو داشتم ای کاش بود انیمیشن مختلف برای نصب cyber ware ها بود.. نبودشون آسیبی به تجربه نزد ولی اگه بودن بهتر می شد.
        پنجمین مشکلی که من با این عنوان دارم اینه که انتخاب های مهم و تاثیر گذار اغلب محدود می شن به ۱۰ ساعت آخر پایان بازی ( کل قسمت داستانی خیلی بخواد مخاطب رو درگیر کنه ۳۷ ساعت هست.) در حالی که توی ویچر تاثیر اکثر انتخاب ها رو توی پایان بازی می دیدی.
        پنجمین مشکل من با سیستم لول این عنوان هست. بیشتر از پنجاه بار نمی شه لول آپ کرد.
        ششمین مشکلی که من با این عنوان داشتم ساده شدن بازی از یه جایی به بعد هست. از یه جایی به بعد اگه خیلی لول زده باشی و آیتم های خفن داشته باشی رسما می تونی یکی از باس های بازی باشی.
        هفتمین مشکلی که همه هم بهش اشاره کردن وجود باگ های وحشتناک اعصاب خرد کن و فیزیک بازیه. البته باید بگم که فیزیک بازی توی قسمت رانندگی دردسر درست می کنه نه توی مبارزه و قسمت هایی مثل اون.

        از نکات مثبت بخوام بگم باید اشاره کنم به:
        ۱- داستان به شدت درگیر کننده ی بازی… درسته که از ویچر کوتاه تره ولی ریتم سریع تری داره و با پیچش های داستانی خفن رسما مخاطبش رو میخ کوب می کنه
        ۲- گیم پلی بازی بسیار عمیق و سرگرم کننده بود و به همراه مرحله های جذاب و متنوع خیلی راحت می تونه مخاطبش رو سرگرم کنه
        ۳- هر مرحله رو می شد به روش های مختلف تموم کرد و این خیلی جذاب بود
        ۴- perk ها و درخت مهارت های بازی خیلی خیلی بهتر از ویچر بود. و اگه یکی دو تا مورد رو در نظر نگیریم تاثیر مستقیم می ذاشتن روی نحوه ی تموم کردن مرحله
        ۵-مراحل فرعی به معنی واقعی کلمه چه در تنوع و چه در اهمیت داستانی دست کمی از مراحل اصلی نداشتن. سی دی پراجکت خیلی راحت می تونست مراحل فرعی مربوط به شخصیت های judy , panam و جانی سیلور هند رو بین مرحله های اصلی جا بده.
        ۶-پایان بندی بازی بسیار بسیار کامل و جامع بود. تا حد ممکن سوالات رو پاسخ داد و در عین حال راه رو برای دی ال سی ها و شاید هم دنباله های این عنوان باز گذاشت
        ۷-شخصیت پردازی هم عالی بود. از جانی سیلور هند تا دکستر دوشان( که نامرد ترین… عوضی ترین و پست ترین شخصیت بازی هست ) سرنوشت همه ی اون ها برام مهم بود و کم کاری نکرده بودن براشون.
        ۸- سیستم craft و upgrade مانند ویچر هست ولی خیلی بهتر و ساده تر شده… هر آیتمی رو می شه ارتقا داد و ازش استفاده کرد (به جز مواد غذایی و این حرفا…)
        ۹- باس فایت های این عنوان از ویچر واقعا بهترن! واقعا واقعا بهترن! من قبل از این که یکی باس های مربوط به نیمه ی پایانی بازی رو ببینم همیشه از دتلاف (باس آخر بلاد اند واین) به عنوان یکی از سخت ترین باس هایی که سی دی پراجکت طراحی کرده یاد می کردم… ولی اون باس فایتی که تو سایبرپانک بود هزار برابر سخت تر و بدقلق تر بود!
        در کل اگه بخوایم جمع بندی کنیم
        این بازی یه تجربه فوق العاده بود برام. ولی ناقص! چه روی کنسول و چه روی پی سی این بازی انگار نصفه و نیمه عرضه شده و فقط در صورتی می شه ازش لذت برد که طرفدار دو آتیشه ی عناوینی مثل ویچر یا درکل عناوینی که نقش آفرینی هستن باشی!
        منی هم که عاشق ویچر بودم نمی دونم باید راجب سایبرپانک چه حسی داشته باشم
        اون حجم از محتوای حذف شده رو ببینم که اگه بودن همه چیز بهتر بود.
        یا این حجم محتوای فوق العاده ای که در حال حاضر وجود داره و از ویچر برای من بهتر بود.
        در کل انتخاب با شماست.
        بهتره نظر دیگران رو هم بخونید

        • Old_Gamers گفت:

          توضیح خوبی دادی ممنون . اما متاسفانه چون سیستم فضایی ندارم از خیر دانلود نسخه کرک هم گذشتم .

        • Neil_druckman گفت:

          Mmsd
          متوجه نمیشم شما میگی بازی از یه جایی به بعد خیلی ساده میشه از طرفی میگی باس ها از ویچر خیلی سخت ترن؟(مخصوصا اینکه دتلاف رو مثال زدی که واقعا وحشتناک بود مبارزه باهاش)
          ۷-“شخصیت پردازی هم عالی بود. از جانی سیلور هند تا دکستر دوشان( که نامرد ترین… عوضی ترین و پست ترین شخصیت بازی هست ) سرنوشت همه ی اون ها برام مهم بود و کم کاری نکرده بودن براشون”
          شخصیت دکستر رو شما نمیتونی سرنوشتش رو تغیر بدی و این خیلی با وعده های سیدی پراجکت تفاوت داره که تک تک اجزای داستان رو میتونی تغیر بدی البته اینو نمیشه نکته منفی در نظر گرفت چون به هر صورت بازی یه جاهایی باید داستان سازنده رو روایت کنه اما میتونستن کلی به خط داستانیه جک اضافه کنن نه اینکه به شکل یه کات سین بزارم تو گیم که اینم نشون دهنده ناقص بودن بازیه

          • سرنوشت دکستر رو نمی شه تغییر داد چون سرنوشت دکستر یکی از پیچش های اصلی داستانه و جرقه شروعش هست
            و بله اگه اول کامل لول آپ کنید و اسلحه های لجندری رو کرفت کنید از باس آخر بازی هم خفن تر می شید ولی اگه با لول چهل سراغ همون باس برید …
            خب
            بذار بگم اتفاق های قشنگی نمی افته:)
            علاوه بر سخت بودن بالانس تر هم بودن
            دتلاف باس فایت وحشتناکی بود چون بالانس نبود. قورباغه تو هارتس آف استون هم همینطور

      • MrHill93 گفت:

        بزار من بهت نکات مثبت و منفی بازی و میگم بر اساس ps4 فت معمولی
        .
        .
        .
        در کل ۱۰ تا کرش داشتم
        باگ داشتم ن زیاد خانه مان سوز هم نبود
        افت فریم هم داشت
        هم موقع رانندگی هم موقع تیراندازی
        بعد بعضی از ساید کوعست هاش چیز خاصی بهت اضافه نمیکنن بیشتر برا وقت پر کردنه
        اسالت این پراگرس هاشم میتونست کمتر باشه
        سیستم استریت کردش میتونست بهتر باشه عملا بعد از رسیدن ب لول پنجاه ک شاید تو ۲۵ ساعت اول‌ فولش کنی بعد اون کلی جاب انجام بدی هیچ جای پیشرفتی‌ نداره
        این نقاط ضعفش بود

        .
        .
        .
        حالا نقاط قوتش :

        بازی ۷ تا پایان خیلی خوب داره
        ی داستان خیلی خوب و درگیر کننده داره
        رو خیلی از ساید کوعست هاش کار شده و واقعا دنیای تاریک تکنولوژی و نشون میده
        موسیقی بازی بی نظیره جزو بهترین های نسله
        کرکتر هاشم فوق العاده ان و روشون واقعا کار شده
        سیستم کرفتینگش هم ب نوبه خودش خوب کار شده
        سیستم لول اپش هم خوبه پرک های بعضا خیلی خوبی داره
        امیدوارم کمکی کرده باشه

      • reza_tport گفت:

        رو پی سی بخوای بازی کنی مشکلی نداره
        من یه ویدو ۲ دقیقه گرفتم از یه ماموریت باگ ها ان پی سی ها و گیم پلی رو نشون میده فقط ۱۰۰ مگ بود اگه بخوای برات اپلودش کنم

  • مهدی گفت:

    چطوری میشه اینطوری اگه بشه باید برای فارکرای هم بسازند

  • این ماد چجوری میشه برا pc دانلود کرد

  • بازی اگه قابلیت سوییچ بین اول شخص و سوم شخص رو داشت خیلی خوب میشد

ماد سوم‌شخص برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد