فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد
فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد
فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد
فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد

فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد

حسن اکرامی
۲۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد

امروز شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به صورت رسمی خبر از آغاز شدن فصل سوم بازی FIFA 21 داد. طبق اطلاعات منتشر شده، در فصل سوم علاقه‌مندان شاهد موارد جدیدی از کارت‌های Storyline، نمادهای Icon Swap و بسیاری از جوایز دیگر که به بخش FIFA Ultimate Team افزوده شده‌اند، خواهند بود.

به نظر می‌رسد با شروع سال ۲۰۲۱ میلادی، طرفداران می‌توانند همزمان با آغاز فصل سوم بازی ورزشی و محبوب FIFA 21، به محتویات جدید و جالبی در فروشگاه EA Sports دسترسی پیدا کنند. همان‌طور که گفته شد، کارت‌های جدید Storyline نخستین محتویات اضافه شده‌ی بازی FIFA 21 به شمار می‌آیند که برای بازی‌بازان تجربه‌های جدیدی را رقم خواهند زد. همچنین نماد‌های Icon Swap جدید و جذابی نیز برای تغییر و شخصی‌سازی پس‌زمینه، برچسب‌ها و Player-Packها در دسترس قرار می‌گیرند. علاوه بر این موارد، فصل سوم از بازی FIFA 21 جوایز بسیار ارزشمندی خواهد داشت که با کامل کردن چالش‌های مختلف یا در جریان رقابت‌های درون بازی می‌توان آن‌ها را به دست آورد.

کارت‌های Storyline در فصل سوم شامل بیش از ۳۰ سطح مختلف خواهند بود تا بازی‌بازان در طول فصل از سطحی به سطح بالاتر پیشرفت نمایند. در حالی که امتیاز لازم برای افزایش سطح در این بخش بسیار زیاد خواهد بود اما بازی‌بازان قادر هستند با شرکت در چالش‌های هفتگی، به امتیازات اضافی و بیشتر دسترسی پیدا کنند. همچنین فصل سوم بازی FIFA 21 دارای پاداش سطح پانزدهم خواهد بود تا بازیکنان جدیدی را برای افزوده شدن به آلتیمیت تیم اضافه نماید. این بازیکن‌‌ها شامل Alfred Duncan ،Sada Thioub و Cédric Bakambu خواهند بود و بازی‌بازان با رسیدن به سطح پانزدهم می‌توانند از این بازیکن‌ها به عنوان پاداش بهره ببرند.

همچنین بازی‌بازانی که تا قبل از پایان فصل سوم موفق شوند به سطح ۳۰ برسند، می‌توانند از بین سه بازیکن Alassane Plea ،Christian Pulisic یا Emerson Leite De Souza یکی را به صورت پاداش به آلتیمیت تیم خود بیفزایند. اگر چه رسیدن به سطح ۳۰ مستلزم تلاش بسیار زیادی خواهد بود اما وجود جوایز منحصر به فردی به مانند Snowman Pitch در سطح ۲۱، می‌تواند کمی از دشواری این مسیر بکاهد.

همچنین اولین مجموعه از Icon Swap برای سال ۲۰۲۱ همزمان با فصل سوم به بازی FIFA 21 افزوده خواهند شد. بازی‌بازان این فرصت را خواهند داشت تا با انجام ماموریت‌های مرتبط، به موارد ارزشمند از بازیکنان بزرگی مثل Thierry Henry ،Ronald Koeman و Nemanja Vidic دست یابند. در نهایت بزرگترین رویدادی که شاید اکثر بازی‌بازان FIFA 21 منتظر آن هستند، Team of the Year یا به اختصار TOTY به شمار می‌آید که قرار است در این فصل توسط EA Sports منتشر شود. بازی‌بازان این فرصت نادر و ارزشمند را خواهند داشت تا با کامل کردن چالش‌های ویژه، پرداخت درون برنامه‌ای و یا شرکت در رویداد FUT، بازیکنان TOTY را به دست آورند.

عنوان FIFA 21 هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. به گفته‌ی الکترونیک آرتس، نسخه‌ی مربوط به سرویس گوگل استدیای این اثر نیز همچنان در حال توسعه است. باید توجه داشت که فصل سوم بازی FIFA 21 از امروز آغاز شده و تا تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ (۱۲ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) به مدت شش هفته در دسترس بازی‌بازان خواهد بود تا چالش‌های آن را کامل کرده و جوایز ارزشمندی دریافت نمایند. در پایان شما قادر هستید نقد و بررسی این اثر را در این نشانی مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد
فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد
فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد
فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد
فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فصل سوم بازی FIFA 21 آغاز شد