هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم
هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم
هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم
هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم

ماجراجویی جدید در جزیره؛ هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم

محسن رضوی فر
۱۷:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم

سری بازی‌های Far Cry از برجسته‌ترین آی‌پی‌های شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) در سبک اکشن ماجراجویی جهان‌باز به شمار می‌رود. این سری بازی‌ها همواره بر روی اکتشاف و مبارزه با نیروهای متخاصم در مناطق عجیب و غریب متمرکز بوده است. داستان نسخه‌ی ششم این مجموعه در جزیره‌ای به نام Yara جریان دارد. این جزیره بر اساس تاریخچه‌ی کشور کوبا طراحی شده است. در جریان یک انقلاب سیاسی و اجتماعی، شهروندان Yara کار خود را برای سرنگونی یک دیکتاتور بی‌رحم به نام کاستیلو آغاز می‌کنند. در این بخش قصد داریم به اطلاعاتی که تاکنون از بازی Far Cry 6 منتشر شده است، بپردازیم. با ما همراه باشید.

داستان

هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم

گرچه بازی‌های قبلی مجموعه‌ی Far Cry ارتباطات اندکی از لحاظ داستانی با هم داشتند، اما بازی Far Cry 6 یک عنوان مستقل است و ارتباطی با عناوین پیشین این سری ندارد. داستان این نسخه در زمان حال اتفاق می‌افتد و در عین حال، دنیای مدرن نیز دست نخورده باقی مانده است. همان‌طور که اشاره شد، وقایع این نسخه در جزیره‌ای به نام Yara دنبال می‌شود. Yara کشوری محسوب می‌شود که به دلیل تحریم‌های اقتصادی از بقیه‌ی کشورهای جهان جدا افتاده است. در این بازی، آقای جیان‌کارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، بازیگر مشهور سریال Breaking Bad، به عنوان شخصیت منفی و اصلی داستان حضور دارد. وی نقش دیکتاتوری به نام آنتون کاستیلو (Anton Castillo) را ایفا می‌کند که در حقیقت رئیس جمهور کشور Yara محسوب می‌شود. شما به عنوان یک شورشی باید به مبارزه با نظام دیکتاتوری کاستیلو بپردازید.

تاریخ انتشار

هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم

به دنبال معرفی بازی Far Cry 6 در آگوست ۲۰۲۰، شرکت یوبی‌سافت اعلام کرد که این اثر در فوریه ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. با این حال به علت تاثیرات شیوع بیماری COVID-19، انتشار این بازی نیز به تعویق افتاد. در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نشده است. انتظار می‌رود یوبی‌سافت در طی ماه‌های آینده، تاریخ عرضه‌ی بازی را اعلام کند.

بازی بر روی چه پلتفرم‌هایی منتشر خواهد شد؟

بازی Far Cry 6 یک عنوان بین نسلی است و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس، سرویس گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بخش چندنفره

Far Cry 6 همانند بازی‌های پیشین این سری از حالت Co-Op برخوردار خواهد بود و بازی‌بازان می‌توانند با هم به اکتشاف دنیای بازی بپردازند. در حالی که سازندگان تاکنون در خصوص محتویات دقیق بخش Co-Op صحبت نکرده‌اند، اما به نظر می‌رسد این مورد مشابه عناوین پیشین این مجموعه خواهد بود. در این بخش، شما به همراه دوستانتان می‌توانید ماموریت‌های جانبی و سایر فعالیت‌ها را در دنیای بازی انجام دهید، اما تجربه‌ی ماموریت‌های داستانی تنها به صورت تک‌نفره امکان‌پذیر است. در هر صورت باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در خصوص بخش Co-Op این بازی باشیم.

تریلرها

تاکنون نمایشی از گیم‌پلی بازی Far Cry 6 نشان داده نشده است. با این حال، تریلر معرفی بازی زمینه چینی اتفاقات بازی را تا حدود زیادی نشان می‌دهد. در این تریلر، آنتون کاستیلو رئیس جمهور کشور Yara را می‌بینیم که با پسرش در مورد حاکمیت تند و خشن صحبت می‌کند. در ادامه نمایی از شورشیان ضد حکومت کاستیلو نشان داده می‌شود که نمایان‌گر وضعیت آشفته‌ی کشور Yara است. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی Far Cry 6 را در قسمت زیر مشاهده کنید.

 

بسته‌های الحاقی

شرکت یوبی‌سافت وجود سیزن پس را برای محتوای پس از انتشار Far Cry 6 تایید کرده است. اما تاکنون جزئیات بیشتری منتشر نشده‌اند. انتظار می‌رود سازندگان با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی، اطلاعات بیشتری را در خصوص محتوای پس از انتشار ارائه دهند.

پیش‌خرید

در حال حاضر شما می‌توانید بازی Far Cry 6 را از طریق آمازون و یا فروشگاه آنلاین یوبی‌سافت پیش‌خرید کنید. نسخه‌های مختلفی از این بازی برای پیش‌خرید وجود دارد. این موارد شامل نسخه‌های استاندارد (Standard)، نسخه طلایی (Gold)، نسخه‌ی Ultimate و نسخه‌ی Collector هستند. نسخه‌ی Collector این بازی علاوه بر سیزن پس، دارای آیتم‌های ویژه‌ای از جمله یک سلاح شعله افکن خواهد بود.

منبع

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم
هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم
هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم
هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم
هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

هر آنچه که از Far Cry 6 می‌دانیم