بازیبازان برخی از پرکهای Cyberpunk 2077 را بیتاثیر میدانند
عنوان Cyberpunk 2077 به همراه برخی مشکلات فنی و محتوایی، باز هم به خوبی توانسته است گروه بزرگی از بازیبازان را سرگرم کند و با وجود تمامی اعتراضات به این اثر، بسیاری بر این عقیده هستند که شرکت لهستانی و بزرگ سیدی پراجکت رد (CD Projekt RED) در آینده با عرضهی بهروزرسانهای مهم، کیفیت تجربهی این بازی را تا حد مطلوبی ارتقا خواهد داد.
طی هفتههای گذشته، بخشهای مختلفی از گیمپلی و بخش فنی بازی Cyberpunk 2077 توسط بازیبازان مورد انتقاد قرار گرفته بودند و حال به نظر میرسد سیستم پرک (Perk) این اثر نیز با نارضایتی برخی همراه شده است. اخیرا کاربر BilboSwagginsDaGawd که در وبسایت خبری رددیت (Reddit) فعالیت دارد، یک یادداشت جالب از پرکهای این بازی به اشتراک گذاشت و در مورد کاربردها و فایدههای هر کدام به ارائهی توضیحاتی پرداخت؛ به طور مثال طبق گفتهی این شخص، پرک The Commando Level 1 به بازیبازان این امکان را خواهد داد تا زیر آب به صورتی که شناسایی نشوند، به پیشروی بپردازند. وی در یادداشت خود اظهار داشت که این یکی از بیفایدهترین پرکهای بازی Cyberpunk 2077 به شمار میآید؛ چرا که ماموریتها و مناطق کمی در بازی وجود دارند که در آنها امکان شنا کردن یا لزومی بر انجام این کار باشد. نکتهی قابل توجه این است که بسیاری از افراد در پاسخ این شخص اعلام کردند که حتی نمیدانستند امکان شنا کردن در بازی وجود دارد و آنها قادر هستند زیر سطح آب حرکت نمایند.
احتمالا برخی از طرفداران امیدوار بودند که شرکت سیدی پراجکت رد برای دنیای زیر آب بازی Cyberpunk 2077 محتوای بسیار بیشتری را در نظر بگیرد اما به نظر میرسد که این سازنده با کمبود وقت شدید مواجه شده است. در هر صورت بعضی افراد اعتقاد دارند که این پرکها که اکنون بیفایده و بیتاثیر شمرده میشوند، در آینده و با ارائه شدن محتویات و ماموریتهای جدید در قالب بسته الحاقی، اهمیت زیادی پیدا خواهند کرد. سایرین نیز به کمبود وقت سازنده و فشار طرفداران برای عرضهی زودتر بازی Cyberpunk 2077 اشاره داشتند که احتمالا باعث شده برخی بخشهای بازی به مانند دنیای زیر آب و یا بعضی ماموریتها و مناطق مختلف مربوط به آن، ناقص بماند یا به طور کلی از گیمپلی نسخهی نهایی حذف شده باشند و اکنون تنها پرک مرتبط به آنها در نسخهی نهایی باقی مانده است.
عنوان نقشآفرینی Cyberpunk 2077 هماکنون بر روی سرویس گوگل استدیا، پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان در دسترس علاقهمندان قرار دارد. نسخهی کنسولهای نسل نهمی پلیاستیشن ۵ و ایکسباکس سری ایکس و سری اس این اثر نیز در حال توسعه قرار داشته و در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. شما میتوانید نقد و بررسی و تحلیل فنی این اثر را در سایت گیمفا مشاهده نمایید.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
تا جایی که تو یوزر اسکور و نظات خوندم فقط همین یک مشکل نیست
اینکه کدوم life path رو انتخاب میکنید خلاصه به یک ماموریت و یکسری دیالوگ میشه و تو شخصیت پردازی V تاثیری نداره
ماموریت های فرعی خلاصه تو دنبال کردن و کشتن یک نفر میشه و در حد ویچر ۳ نیست
انتخاب ها اکثرا بی تاثیر هستن و آزادی عمل تو انجام مراحل وجود نداره و برای همین هم خود سی دی پراجکت بازیش رو تو دسته action adventure گذاشته
دنیای night city و npc ها برخلاف وعده سازنده ها کاملا خشک هست و پویایی نداره
سیستم هک کردن اصلا در حد وعده ها نیستش
و کلی مشکلات دیگه…
شخصیت پردازی و پیش زمینه داستانی وی در لایف پف ها متفاوته گل من.
ماموریت های فرعی خلاصه تو دنبال کردن و کشتن یک نفر می شه.
احتمالا اون مرحله فرعی ای که تاکسی های دلمین رو تعمیر کردم یا هم بازی دو تا پسر بچه شدم مرحله فرعی نبوده 😉
انتخاب ها اکثرا بی تاثیر هستن و آزادی عمل تو انجام مرحله وجود نداره؟
من یه مرحله رو چند بار از اول لود کردم و سه بار با سه روش مختلف رفتم. حالت خوبه؟
یکی از انتخاب هایی که تو پرولوگ کرده بودم تاثیر مستقیم روی یه مرحله فرعی دیگه گذاشت… کلی از این اتفاق ها تو بازی افتاد
سیستم هک کردن اصلا در حد وعده ها نیستش؟
دو تا حالت داره
یا دوباره رفتی سایت ۴chan جفنگیات خوندی
یا منی که بیشتر از ۸۰ ساعت بازی کردم اشتباه می کنم :rotfl:
:yes: :yes: یکی از خاصیت های بازی درجه ۲.این مثلا میخواست با نا.تی داگ روبرو بشه :rotfl: :rotfl: این استدیو اصلا قابل مقایسه با غول هایی مثل نا.تی نیست.
جدن ماموریتی نداره که به آب ربط داشته باشه؟یا داشته و جزو حذفیات بوده؟
یکی دوتا داره
ولی زیاد نیست
آقا کسی میتونه breach protocol رو توضیح بده؟
هنوز نفهمیدم چطوری کار میکنه و اصلا چی هست 😐
breach control باعث می شه نفوذ پیدا کنی درون سیستم امنیتی یه ساختمون یا یه سری افراد
بعضی وقت ها بهت پول می ده
بعضی وقت ها همه ی اسلحه های خودکار و دوربین ها رو از کار می ندازه .
آها
خب اون مینی گیم رو چطوری باید حل کنی؟ 😀
باید یکسری کارکتر هارو بسازی تا یکسری هک های خاص انجام بشه
سمت راست صفحت لیست هک هایی که میتونی بکنی نوشته شده
مثلا گفته:
غیر فعال کردن دوربین ها ۱C FF
بعد شما باید به ترتیب اول ۱C رو انتخاب کنی بعد FF
سیستمش هم مربعی هست
یعنی اول از ستون یکی رو انتخاب میکنی
بعد از همون ردیفی که کارکتر قبلی رو انتخاب کردی باید انتخاب کنی و…
آها
دم شما گرم
یکی از مرحله های مربوط به جودی کلا زیر آبه…. ولی اون پرک خیلی تاثیر نداره
کار نکردن پرک ها رو به شخصه داخل خیلی از بازی های ریز و درشت دیدم و چیز تازه ای نیست اما بدتر از کار نکردن پرک ها به صورت تکی بحث کار نکردن پرک های تجمیع شده هست مثلا وقتی شما چندین پرک رو که تاثیر مستقیم بر روی هم دارند میگیری اون نتیجه ای که باید به دست نمی یاد
یعنی قشنگ میتونست دومین بازی پر افتخار سی دی بشه ولی تبدیل شد به بدترین بازی تاریخ از نظر مشکلات فنی و ناتمام بودن بخش هایی از بازی کاش سی دی باز تاخیر میزد تا بهار ۲۰۲۱ تا بازی خوب پولیش میشد نه اینکه امسال میداد با این همه مشکل
باز اصلا قابل توجیه نیست حتی اگه بازی رو بعد از عرضه ویچر ۳ شروع کرده باشن بسازن از ۲۰۱۵ تا الان میشه ۵ سال درسته بازی بزرگی هستش و در این شکی نیست ولی ۵ سال هم زمان کمی نیست درسته همه مشکلات به مرور زمان حل خواهد شد و همین الان هم مشکلات زمان عرضه رو نداره و بیشترش حل شده ولی من ۷ سال مورد انتظارترین بازیم همین سایبر پانک بود قبل از اینکه ویچر ۳ بیاد
از سال ۲۰۱۶ نه ۲۰۱۵
ساخت dlc های ویچر به اندازه ساخت یه بازی سخت بوده
بد برداشت نکن داداش چون عاشق سی دی و بازیاشم بخاطر همین ازش دلخورم اما از حق نگذریم سایبر پانک حتی قبل از معرفی ویچر ۳ معرفی شد تو سال ۲۰۱۳ یعنی تیم اینا باهم متفاوت بوده البته شاید اون موقع تیم کوچکتری داشتن رو سایبر کار میکردن یعنی اندازه سن نسل ۸ داشتن روش کار میکردن
تیتر غلط اندازه
فکر کردم منظور اینه که وقتی میخرن تاثیر تو بازی نداره
ولی داره
در واقع پرک ها استفاده ندارن نه اینکه بی تاثیر باشن
شما هم الکی دنبال ایراد میگردید بازی خراب کنید. این که بازی بخش های زیادی درمورد شنا کردن نداره ابدا ایرادی نیست و توی همه بازی ها برخی مهارت های از بعضی های دیگه کم کاربردترند.
هر کس که cdpr رو بشناسه میدونه که این شرکت با dlc معجزه می کنه ….
مطمئن باشید حتی هوش مصنوعی هم با dlc های بازی بهبود پیدا میکنه
تایید میشه
من کل بازی تنم خیس نشد بجز اون مرحله pyramid song 😀 اونم که غواصی بود و هدفمون تو اون مرحله جودی بودش خلاصه کوماندو بودن تو اون مرحله کاملا بی خاصیته 😎
تو بازی هر موقع میوفتی تو اب اعصابت خورد میشه چون باید نیم ساعت شنا کنی دربیای بیرون و نصف صفحه مانیتور هم زیر ابه (خیلی تو مخه)